Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
41
Kommenttia
3303
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kas, eikös se korkein oikeus muka ollutkaan Trumpin kätyreiden hallussa?!
No, Trump kokeilee kaikkea ja toteuttaa sen mitä ei kielletä, tai vaikka jälkikäteen kiellettäisiinkin.
20.02.2026 17:21
En usko että reservinerottaja kovin paljon piittaa. Hän saa venäläisiltä palkkaa näistä kirjoituksista ja hänelle lienee sama mitä näistä ajatellaan.
Onkohan tämä se sama heppu joka on kovasti lähdössä PATTAJALLE?
MUAHAHA
Hän ei ymmärrä, että me NORMAALIT suomalaiset keräisimme mielihyvin hänelle tarvittavat matkarahat, jotta saisimme hänet pois täältä vinkumasta, MUAHAHA MUAHAHA
ladyboy
MUAHAHAHAA
20.02.2026 16:55
EI varmasti häippäse. Mutta sinä häippäset PATTAJALLE, se on varmaa!!!
20.02.2026 15:40
Ai siis että koronapandemia oli huijausta (HUIAUS)?
Ja jos kaikki muut ovat eri mieltä kuin Ano Turtiainen ja sinä, kaikki muut ovat väärässä?
Kyllä, ymmärrän. Roger. Ei enää kysyttävää. (paitsi se yöllinen ulkonaliikkumiskielto ihmetyttää?! Meillä Niuvanniemessä ei edes pääse ulos yöllä, joten tuollainen kielto olisi täysin turha)
20.02.2026 10:41
MEDIAPOOLI kertoo että yli 90% suomalaisista kannattaa NATOa.
Minä luotan MEDIAPOOLIIN
Minä seuraan ainoastaan MEDIAPOOLIN uutisia.
20.02.2026 10:37
Minulla ei tietenkään ole tietoa miten FSB huolehtii maksuista. Mutta se on jopa MEDIAPOOLINKIN hyväksymä fakta, että FSB värvää heikkolahjaisia, syrjäytyneitä, vähävaraisia jne. edistämään Kremlin propagandaa. MEDIAPOOLI ei ole kertonut miten FSB maksaa näille.
En ymmärrä miksi sinua tai ylipäätään ketään kiinnostaisi maksaako FSB pimeästi tai jonkin bulvaanin kautta?!
20.02.2026 10:18
Mutta kun 90% tai enemmän suomalaisista on NATO jäsenyyden puolella. Minä siis yrittäisin käännyttää tätä jäljelle jäävää murto-osaa NATOn kannattajiksi?!?
Kyseessä ei ole mikään "uskonlahko". NATO on puolustusliitto, johon liityimme Venäjän aggressiivisen politiikan vuoksi. Kukaan ei yritä "käännyttää" ketään mihinkään. Toisaalta "käännyttäminen" on vapaassa demokratiassa täysin sallittua. Kas, täytyyhän kuuntelijallakin jotain vastuuta olla.
Kerrohan, KETÄ minun pitäisi vielä yrittää "käännyttää" kun käytännössä kaikki ovat NATO jäsenyydestä samaa mieltä kuin minä?!?
20.02.2026 10:16
Kerrohan, miksi mielestäsi NATOn kannattajan täytyisi trollata?
Suomalaisista MURSKAAVA enemmistö kannattaa NATOa. Mihin ihmeeseen trollaamista tarvittaisiin? Etkö sinä ymmärrä mitä trollaamisella tarkoitetaan?
Tai mitä NATO pyrkisi saamaan aikaan "trollaamisella".
Onko sinulla koskaan mitään järkevää sanottavaa mihinkään?
Onko sinulla järkevää ja perusteltua mielipidettä mistään maailman asiasta?
20.02.2026 10:04
"Kun kerta olet asiasta perillä ..."
Kun KERTA olet asioista perillä, MUAHAHAHAHA
KERTA, MUAHAHAHAA
Kun KERTA olen asioista perillä, niin sanon OIKEESTI, että OOTKO koskaan käynyt koulua? Aivan! MUAHAHAA KERTA MUAHAHAHA KERTA
PRESITENTTI
MUAHAHA MUAHAHAA
Ihminen joka ei ole tottunut kirjalliseen ilmaisuun ei välttämättä edes kykene ymmärtämään kirjoitettua tekstiä. Ja kirjakielen käyttäminen kirjoituksessa on tällaiselle ihmiselle epäluonnollista. Ja jos ei ole käyty kouluja, ei kirjakielikään suju.
Miksi tuollaiset saavat äänestää?
KERTA
MUAHAHA
OIKEESTI
MUAHAHAHA
20.02.2026 09:59
Kaikissa kansakunnissa on sellaisia, jotka eivät halua puolustaa yhteistä omaisuuttaan ja isänmaataan. Sellaisia on aina ollut ja niitä syntyy koko ajan. Oliko tässä sinulle jotain uutta tai yllättävää?
Joskus tilanne on valtion kohdalla ollut niin katastrofaalinen, että koko armeija lopettaa taistelemisen. Näin kävi Venäjän keisarilliselle armeijalle ensimmäisessä maailmansodassa. Mutta tämä tilanne ei liity mitenkään rintamakarkuruuteen, mikä on täysin eri asia.
20.02.2026 09:32
"- Armeijasta erotaan ilmoitusluontoisella hakemuksella. Kieltäytymisen syitä ei tarvitse perustella."
Armeijasta ei voi "erota". Maanpuolustus on laissa säädetty velvollisuus jota ei voi kumota "omalla ilmoituksella".
Aseistakieltäytyjille on mahdollisuus siviilipalveluun, tai viime kädessä maanpuolustusvelvollisuuden laiminlyönnistä joutuu vankilaan.
Sotatila on täysin eri asia, eikä näillä keskusteluilla ole mitään tekemistä sotatilan kanssa.
Kaikki tämä on jo useaan otteeseen laajasti perusteltu ja todistettu näissä keskusteluissa. Tämä maksettu trolli jatkaa tämän asian toistamista niin pitkään kuin hän saa palkkaa siitä.
20.02.2026 09:01
Tämä kirjoittaja on itse joko venäläinen FSB:n palkkaama trollaaja, tai suomalainen FSB:ltä pientä palkkiota vastaan kirjoitteleva.
Tällainen "eroa armeijasta" kampanja on juuri sellaista propagandaa, jota Kreml levittää erityisesti naapurimaissaan.
Hän oikeastaan paljastaa itsensä, koska hän kirjoittaa jatkuvasti samaa copy+paste tekstiä uudestaan ja uudestaan. JOS hän olisi oikea vakaumuksellinen, hänen vireensä heikentyisi ajan myötä, koska - kuten tiedämme - suomalaiset suhtautuvat maanpuolustukseen erittäin kiinnostuneesti.
20.02.2026 08:57
OIKEESTI, MUAHAHAHA
"oikeeasti", MUAHAHAHA
OIKEESTI, Thaimaassakin täytyy osata kirjoittaa, OIKEESTI,
MUAHAHA MUAHAHAHA
LADYBOY, OIKEESTI
MUAHAHAHA
PRESITENTTI
MUAHAHA MUHAHAHAA
Ladyboy, minäpä tiedän miksi sinä et koskaan käynyt kouluja. Se oli seuraus, ei syy, MUAHAHA
20.02.2026 08:50
NATO ei tarvitse "trolleja" yhtään mihinkään.
Venäjä sen sijaan tarvitsee, koska sen täytyy yrittää esittää hyökkäyssotansa muka puolustustaisteluna tms. Sen vuoksi tarvitaan jatkuvasti "mielipiteenmuokkaajia" ja joihinkin ihmisiin tämä tepsii. Oletko sinäkin elävä esimerkki tällaisesta?
Joka tapauksessa se on MEDIAPOOLINKIN hyväksymä fakta, että Venäjä harjoittaa propagandaansa myös tällaisilla somealustoilla kuten tämä.
20.02.2026 08:46
Tässäkin aloittajana on FSB:ltä pienen palkkansa saava nato tiltu, jonka tehtävänä on kirjoitella tällaisia juttuja Suomi24:ään.
Veikkaan että hän saa vitosen per kirjoitus. Ei näin heikoista teksteistä voi enempää maksaakaan. Eikä tämä henkilö edes kykenisi henkevämpään kirjoitteluun. Anon tasoa, ei jatkoon.
19.02.2026 18:05
Puutuin vain näihin koulujakäymättömän uunon kirjoitusvirheisiin.
Annat itsestäsi naurettavan kuvan jos et osaa edes kirjoittaa. Sellainen henkilö saa helposti PRESITENTIN leiman.
19.02.2026 18:03
Ahha ahha!
Tiesinhän minä ettei tämä ELÄKELLÄINEN kykene antamaan esimerkkiä "hyökkäävästä lausunnosta".
Ahha ahha!
Suomi tukee Ukrainaa siinä missä muutkin EU:n valtiot. Ukrainan taistelu hyökkääjää vastaan on meidänkin taistelumme. Jos et ymmärrä tätä, niin minulla tuskin on keinoja saadakaan sinua ymmärtämään. Sanon vain: hädässä olevaa on autettava. Jos emme auta, millä perusteella me sitten olisimme oikeutettuja pyytämään apua jos me sitä tarvitsisimme.
Putin tietää itsekin olevansa hyökkääjä. Aivan siinä missä Hitlerkin aikoinaan. Kaikki muu puhe on rekvisiittaa ja fasaadia. Olet kenties sitä mieltä, että meidän olisi oltava hiljaa ja oltava tuomitsematta hyökkääjää, joka on hyökännyt toisen maan kimppuun ilman mitään provosointia, kiusattuaan sitä ensin PROXYSODALLA monta vuotta?! Tällainen ajattelu antaa sinusta ALHAISEN kuvan.
Oletko jutellut näkemyksistäsi tuttaviesi kanssa? Onko sinulla edes tuttavia? Jutteleeko sinun kanssasi kukaan? (minulla on tästä jo käsitys)
19.02.2026 18:02
Minä pyysin ESIMERKKIÄ jostain lausunnosta, jossa harrastetaan "hyökkäilyä". Tiesin, ettet pysty antamaan sellaista.
Voitko nyt antaa esimerkin, tai voitko olla hiljaa, kiitos?
19.02.2026 17:11
Olisiko sinulla antaa ESIMERKKIÄ jostain lausunnosta, jossa tuollaista "hyökkäilyä" mielestäsi harrastetaan? Aivan! Jos et pysty esittämään, voisitko olla hiljaa, kiitos.
19.02.2026 17:03
Tässä on nyt joku harhainen (ilmeisesti?) Jari-poika joka luulee että olemme juuri nyt sodassa tai olemme aivan juuri ja kohta joutumassa sellaiseen.
Heh, no Jari-poika, kerrohan meille MILLÄ TAVOIN saat omaisuutesi ensimmäiseksi TURVAAN pois Suomesta? Katsos, Jari, jos JOUTUISIMME sotaan, varojen siirtäminen Suomesta ei ole ollenkaan yksinkertaista. Se voi olla jopa mahdotonta.
Todista, Jari, että tiedät näistä asioista jotain! Kerro MITEN omaisuus siirretään pois Suomesta? (tuleeko tähän vastausta? Aivan! MUAHAHA)
19.02.2026 17:01
7 / 166