Vapaa kuvaus

Aloituksia

41

Kommenttia

3303

1. No, mitä mieltä sinä olet RESERVISTÄ EROAMISESTA? Tai tunnetko ketään joka on sen tehnyt tai oletko itse tehnyt sen? Olenko oikeassa kun arvaan, ettei tälle henkilölle ole tullut sen jälkeen enää kutsua kertausharjoituksiin? Niin ja onko siihen "eroilmoitukseen" koskaan tullut mitään vastausta?
  2. Et "usko" minua?

Eli kuitenkin ymmärrät väitteeni, mutta et "usko" niitä? Koska jos ET YMMÄRTÄISI niitä, et tietenkään käyttäisi sanoja "en usko", koska jotta voisit uskoa tai olla uskomatta sinun pitäisi ensin YMMÄRTÄÄ mitä olen kirjoittanut, eikö totta?

No, mitä väitteisiini tulee, ne ovat kyllä erittäin uskottavia. Ydinaseen käyttäjä voisi käyttää vihollista kohtaan esim. vain YHDEN ydinaseen. Siitä hän kyllä saisi maailmanlaajuisen häpeän yms. jne. eikä hän YHDELLÄ ydinaseella kuitenkaan pystyisi eliminoimaan vihollista pois taistelukentältä.

No toinen vaihtoehto on massiivinen ydinasehyökkäys, joka kenties eliminoisi vihollisen kokonaan, siiviliväestöineen kaikkineen siihen pisteeseen asti, että sotiminen kävisi mahdottomaksi. Tällä ydinaseen käyttäjä kyllä "voittaisi" tämän vihollisen, mutta kustannus kyllä tulisi raskaimman päälle tämän käyttäjän vastuulle.

Tätä viimeksimainittua vaihtoehtoako "et usko"? Vaiko ensimmäistä?

Ymmärrätkö lainkaan mitä kirjoitan? MUAHAHA MUAHAHAHA MUAHAHAA