Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
41
Kommenttia
3303
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Reservistä eroaminen ei anna aikaa yhtään mihinkään. Mutta sellainen joka sitä harkitsee on tyypillisesti jonkinlainen vaihtoehtoihminen tai yhteiskuntaa halveksiva tai peräti sen reunoilla elelevä. Sellaisten ihmisten toimeentulo on yleensä yhteiskunnan harteilla, sen saman yhteiskunnan jota he halveksivat.
Niin tai näin, Thaimaan "biitsien rantabaareissa" oleskelu vaatii HILLOA, jota näillä yhteiskuntaa vieroksuvilla ei ole. MUAHAHA MUAHAHA MUAHAHAHA
18.02.2026 10:50
No, mitä mieltä sinä olet RESERVISTÄ EROAMISESTA? Tai tunnetko ketään joka on sen tehnyt tai oletko itse tehnyt sen? Olenko oikeassa kun arvaan, ettei tälle henkilölle ole tullut sen jälkeen enää kutsua kertausharjoituksiin? Niin ja onko siihen "eroilmoitukseen" koskaan tullut mitään vastausta?
18.02.2026 10:27
En minä ole mikään "tutkija" eikä tämä ole "sairaseläkeläisten" palsta eikä tätä palstaa rahoita FSB. Sinulla on varsin pahoja harhoja.
Onko sinulla kavereita? Pystytkö keskustelemaan heidän kanssaan mistään asiasta? Esim. meneillään olevista olympialaisista tai mistä hyvänsä?
18.02.2026 10:13
Jos Ukrainan sota päättyy, Venäjän sotilasteollisuus jatkaa kuitenkin samalla höyryllä. Siksi meidän on toden teolla panostettava sotilaalliseen varustautumiseen Venäjän yllätysten varalle.
Voinemme olla tyytyväisiä, että Venäjän SOTAKÄÄPIÖN jäljellä olevat vuodet ovat vähissä ja hän rappeutuu niin fyysisesti kuin henkisestikin joutuessaan koko ajan pelkäämään palatsivallankumousta. Ja samanaikaisesti putinin aiheuttama "pysähtyneisyyden aika" ajaa Venäjää entistä syvemmälle. Siksi toivonkin Putinin valtakauden vielä jatkuvan, sillä katastrofihallinnollaan hän ajaa Venäjää aina vain syvemmälle. Kas, sieltähän VOISI - huom. konditionaali - PERIAATTEESSA nousta KYVYKÄS johtaja joka saisi Venäjän rivit ojennukseen (*).
(*) Venäjän tuntien on turha odottaa että sieltä nousisi meidän mittapuidemme mukaan "järkevä" johtaja. Eli jos sieltä nousisi "kyvykäs" johtaja, meidän on syytä olla todella varuillamme.
18.02.2026 10:10
Niin, minä kyllä tiesin jo etukäteen ettei sinulla ole mitään kommentoitavaa.
Onko sinulla tässä elämässä mihinkään asiaan koskaan mitään järkevää kommentoitavaa? (tämä oli retorinen kysymys, jos ymmärrät)
18.02.2026 10:00
Hah hah, tässä nämä ELÄMÄN KUNINKAAT ja yhteiskuntamme TOIVOT haaveilevat PATTAJASTA ja Thaimaasta.
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta näiden retoriikastakin voi päätellä, ettei koulunpenkkiä ole kovin paljon kulutettu. Siitä taas seuraa tiettyä probleemaa työmarkkinoilla ja ylipäätään itsensä elättämisessä. Ymmärtänette mitä tarkoitan.
Katsokaas, jos ei ole HILLOA, ei myöskään pääse PATTAJALLE tai Thaimaaseen. Mahtavatko nämä OMAN ELÄMÄNSÄ VALTIAAT ymmärtää mitä tarkoitan?! (toisaalta kyllä toivoisi, että nämä kustannustekijät roudattaisiin tästä maasta jonnekin muualle...)
18.02.2026 07:40
Minusta tuntuu, että myöhempi historiankirjoitus ei käsittele putinia mitenkään lempein ottein. Hän jää historiaan yhtenä lähihistoriamme massiivisimmista munaajista. Esimerkkinä siitä, miten käsittämättömällä tuurilla vallan kahvaan päässyt keskitasoisen tai alemman ymmärryksen omaava, mutta äärimmäisen ahne ja häikäilemätön narsisti sai koko kansakunnan pitkään ja kestävään syöksykierteeseen. (tarkoituksella pitkä ja monisyinen lause, joka sekoittaa KAKSIAIVOSOLUISEN molemmat virtakaapelit täysin sykkyrään)
Apropos, olikohan se muuten vanha tuttumme Aatu, joka nuo sanat meni ulostamaan jossain tilanteessa?
18.02.2026 07:25
EIkö teillä ole koskaan mitään järkevää sanottavaa? Sen sijaan että tämä olisi sairaseläkeläisten (ELÄKELLÄINEN) keskustelukerho, tämä näyttää paremminkin olevan heikkolahjaisten paikka näyttää olevansa olemassa: kirjoitan, siis olen. Ja kun kirjoitukseeni vastataan, olen vielä enemmän.
Teillä ei siis ollut kommenttia väittämääni, että nämä armeijasta yms. jne. eroamiset ovat vain henkilöiden "omia ilmoituksia" eikä niillä ole mitään merkitystä. Tai sen verran voi olla merkitystä, että sellaista henkilöä ei välttämättä edes haluta kertausharjoituksiin pilaamaan muiden opiskelua ja harjoittelua. Vrt. esim. jälkeenjäänyt oppilas luokassa, joka häiriköinnillään pilaa muidenkin oppitunnin.
Ja "omalla ilmoituksella" tarkoitan tietenkin sellaista, että minä voin ilmoittaa olevani LENTÄVÄ LEHMÄ, ja siihen sitten itse kukin saa suhtautua miten haluaa. Mitään juridista tms. merkitystä sillä ilmoituksellani ei tietenkään ole.
Oliko teillä tähän mitään järkevää sanottavaa? Aivan!
18.02.2026 07:16
Vai niin. Mutta kerropa nyt meille muillekin kuka liittyi fasisteihin ja yya-kommunisteihin, mikä taho sitten lie onkin. Ja miten tämän päivän Saksa liittyy tähän?
Aivan samalla logiikalla voin todeta seuraavan viisauden: LEHMÄ EI OLE SAMMAKKO EIVÄTKÖ PUHELINTOLPAT PUHU. Ymmärrätkö?
Oletko tosiaan venäläinen? Aavistelin sitä hieman, mutta nyt olen varma.
Miten sodankäynti sujuu, MUAHAHA
Kuulin, että teillä on vaikeuksia saada väkeä rintamalle, MUAHAHA
Ukrainalla ei ole, koska maa taistelee itsenäisyydestään.
Varokaa ettei tule kylmä kyyti kun Putinin hallinto ja koko Venäjä romahtaa, MUAHAHAA
17.02.2026 16:32
Ei mene vieläkään jakeluun, mutta senhän me jo kaikki tiesimme. Tälle KAKSIAIVOSOLUISELLE on aivan turha yrittää opettaa mitään.
Kas, ei sillä todellakaan ole mitään merkitystä vaikka olisinkin sairaseläkeläinen (ELÄKELLÄINEN). Niin, eikä minullakaan ole mitään merkitystä varsinkaan tuon asian osalta mitä yritin sanoa. Mutta tosiaan, tämä yritys on täysin turha ja tarpeetonkin.
Muistakaa kuitenkin, että kaikki tässä esitellyt "eroamiset" ovat vain symbolisia eikä niillä ole tosipaikan tullen minkäänlaista merkitystä.
On myös syytä otaksua, että "eroamisia" markkinoivat saavat rahoituksensa FSB:ltä, eli he eivät edes piittaa siitä millaista kritiikkiä saavat osakseen. Kas, he saavat palkkansa kirjoitettujen tekstien lukumäärän mukaan.
Jotkut kotimaiset KAKSIAIVOSOLUISET komppaavat näitä typeryyksiä, kuten olemme nähneet. Näiden ihmisten koulunkäynti on ollut vajavaista tai se puuttuu tyystin. Senkin olemme jo todenneet.
17.02.2026 16:26
Opastan tätä KAKSIAIVOSOLUISTA:
Argumenttisi on järjetön siksi, että minun reserviinkuulumiseni tai kuulumattomuuteni ei liity mitenkään siihen mitä kirjoitin: "eroilmoitus" armeijasta/kertausharjoituksista/reservistä/tms. on täysin merkityksetön. Minun kuulumiseni tai kuulumattomuuteni johonkin ei liity siihen mitenkään.
Ymmärrätkö ikinä asioiden KONTEKSTIA? Ymmärrätkö edes mitä sillä tarkoitetaan? Aivan!
Ymmärrätkö kun sanon, että joillekin ihmisille koulunkäynnin puute on seuraus, ei syy? Aivan!
Tiedätkö mikä on OLKIUKKOARGUMENTTI? Aivan!
MUAHAHAHAA MUAHAHAHA MUAHAHAHAA
17.02.2026 14:49
Näille nato tiltuille ei mene jakeluun, että näillä "eroamisilla" ei ole mitään merkitystä.
Yhtä hyvin minä voisin julistaa olevani LENTÄVÄ LEHMÄ, mutta eipä sitä missään noteerattaisi, MUAHAHA
17.02.2026 14:22
Ole sinä venäläinen nato tiltu hiljaa. Juo KILJUA ja syö KAALISOPPAA kuten kollegasikin FSB:ssä tekevät.
Et ole juonut KILJUA vielä yhtä paljon kuin kollegasi, koska osaat jotenkuten kirjoittaa. Tosin, kappalejako, tekstin jakaminen loogisiin osiin ontuu pahasti,
Nato tiltu, MUAHAHAHA
PRESITENTTI, MUAHAHA
SAIRAS ELÄKELLÄINEN, MUAHAHAHAA
Alkaako jo kylmiä kun sotaonni on kääntymässä? MUAHAHA
Samoja tuntemuksia varmaan oli 1940-luvulla Saksan päämajassa, MUAHAHAA
17.02.2026 14:21
Mitä ihmeen "seura politiikkaa"?? MUAHAHAHA
Mikä &%&/(% tikkari?? MUAHAHAHA
Venäjä ei puolustaudu, se hyökkää. Venäjä aloitti PROXYSODAN Ukrainassa jo yli 10 vuotta sitten. Ja viisi vuotta sitten se hyökkäisi Ukrainaan.
Mutta voipi olla että pian se joutuu tosissaan puolustautumaan Ukrainan vastahyökkäystä vastaan, MUAHAHA MUAHAHAA
Nato tiltu, MUAHAHA MUAHAHAHA
PRESITENTTI, MUAHAHA MUAHAHAA
17.02.2026 14:18
"Meillä homma, oman kansan tappaminen, hoidetaan vaihtamalla väestö. Tulokset on vähintään yhtä tehokkaita kuin pääryssällä. Täällä uppoavassa Lännessä ollaan tehokkaampia"
VÄESTÖNVAIHTO, MUAHAHA
TUNNELIT, MUAHAHAA
PRESITENTTI, MUAHAHAHA
MEDIAPOOLI, MUAHAHAHA
MAA ON LITTEÄ, MUAHAHAHAHAA
Onkohan se koko ajan yksi ja sama hullu joka näitä tunnelijuttuja heittää? Ei niitä kovin monta voi olla. Pitää vain itsestään kovaa ääntä.
Kovaa se on elämä tuollaisella, kun ei voi ikinä luottaa mihinkään. Mutta yhteiskunnan palveluja tämä kyllä käyttää, antaumuksella. Ymmärtääköhän tämä edes olla kiitollinen kun saa täällä elellä yhteiskunnan turvaverkossa.
17.02.2026 10:08
Pitää todellakin olla häikäilemätön opportunisti ja oman edun tavoittelija, että valitsee "liittolaisikseen" trumpin tai putinin kaltaisia rikollisia.
Hyvää joulua vaan unkarilaiset jos äänestätte orbanin jatkoon.
Eikö niitä &/(%&¤ saa potkittua ulos EU:sta?!
17.02.2026 10:05
Et "usko" minua?
Eli kuitenkin ymmärrät väitteeni, mutta et "usko" niitä? Koska jos ET YMMÄRTÄISI niitä, et tietenkään käyttäisi sanoja "en usko", koska jotta voisit uskoa tai olla uskomatta sinun pitäisi ensin YMMÄRTÄÄ mitä olen kirjoittanut, eikö totta?
No, mitä väitteisiini tulee, ne ovat kyllä erittäin uskottavia. Ydinaseen käyttäjä voisi käyttää vihollista kohtaan esim. vain YHDEN ydinaseen. Siitä hän kyllä saisi maailmanlaajuisen häpeän yms. jne. eikä hän YHDELLÄ ydinaseella kuitenkaan pystyisi eliminoimaan vihollista pois taistelukentältä.
No toinen vaihtoehto on massiivinen ydinasehyökkäys, joka kenties eliminoisi vihollisen kokonaan, siiviliväestöineen kaikkineen siihen pisteeseen asti, että sotiminen kävisi mahdottomaksi. Tällä ydinaseen käyttäjä kyllä "voittaisi" tämän vihollisen, mutta kustannus kyllä tulisi raskaimman päälle tämän käyttäjän vastuulle.
Tätä viimeksimainittua vaihtoehtoako "et usko"? Vaiko ensimmäistä?
Ymmärrätkö lainkaan mitä kirjoitan? MUAHAHA MUAHAHAHA MUAHAHAA
17.02.2026 09:58
Taas kirjoitat väärin. Oikea vastaus olisi ollut - kuten uumoilinkin: en ymmärrä.
Tiedän ettet ole käynyt kouluja, joten et voikaan ymmärtää. Sinä kutsut sitä "uskomiseksi", mutta kyse on oikeasti ymmärtämisestä.
Annan sinulle neuvon: kun kommentoit, kommentoi asiaa jota kommentoitava esittää. Ketään ei kiinnosta sinun "uskomisesi", sellaiset voit jättää vain omaan tietoosi. Tässä tapauksessa sinun tulisi puuttua minun kirjoitukseni sisältöön, mikä siinä mielestäsi on väärin ja miksi.
Ymmärrätkö? (retorinen)
MUAHAHA MUAHAHAHA MUAHAHAHAA
16.02.2026 14:01
No jopas meillä on tässä oikea nato tiltu.
Millä ihmeen sienillä tms. tämä pysyy toiminnassa?!?!
Venäjälle ei ole kukaan hyökännyt. Venäjä sen sijaan on hyökännyt kuluneina vuosikymmeninä sinne sun tänne. Nyt viimeisimpänä Ukrainaan. Ja tämä hyökkäys on koitumassa Venäjälle kohtalokkaaksi.
Tik tak tik tak ... hiekka Venäjän ja SOTAKÄÄPIÖ Putinin tiimalasissa on käymässä vähiin ... MUAHAHAHAAAA MUAHAHAHAAA
16.02.2026 13:56
En ymmärrä, voitko tarkentaa?
Miten uskonto ja "paholaiset" tähän liittyvät? Tai onko sillä merkitystä mitä nimimerkkiä kukin käyttää? Sehän on vain nimimerkki, eikä välttämättä kerro sen takana olevasta henkilöstä yhtään mitään. Lisäksi henkilöllä voi olla useitakin nimimerkkejä.
Häiritseekö sinua kirjoittajien nimimerkit? Entä se asiasisältö mitä näiden nimimerkkien nimissä kirjoitetaan?
16.02.2026 12:56
9 / 166