Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6837

  1. Ei+ole+(Demeter+turkkilainen+miehen+nimi),+vaan+kreikkalaisen+jumalattaren.Ei+vähä+mitään..))+Korskea+nimimerkki+näin+vaatimattomalle+henkilölle..))
  2. Iltaa.+Päivä+on+mennyt+palautuessa.+Eilen+tultiin+kotiin,+tänne+"etelään".+Viikko+vierähti+synnyinseudulla.+Siellä+ruska+oli+jo+päällä,+lehtipuut+hehkuivat+niin+runsaissa++väreissä,+että+melkein+silmiin+sattui.+Kaihileikkauksella+lienee+osansa+tuossa+ilmiössä..))Pari+vanhaarouvaa+kuntopolulla+kertoi,+että+seudulla+ei+nyt+ole+puolukkaa+ja+siltä+se+alkuun+tuntui.+Kolusin+kaikki+tutut+paikat,+mutta+melkein+tyhjää+sain+saaliikseni.Lopulta+suunnistin+isolle+suoaleelle,+missä+olin+harvemmin+käynyt.+Siellä+tärppäsi.+Pari+ämpärillistä+olin+asettanut+tavoitteeksi,+mutta+kolme+sain.+Riitti+hyvin+minulle.En+ole+vielä+oikein+ehtinut+jalostaa+marjoja:+osan+survoin+ja+osa+meni+kokonaisena+pakastimeen.+Tuon+SkillaNin+ohjeen+otan+talteen...Aila-myrskystä+tuli+kännykkääni+vakuutusyhtiön+varoitus+ja+ohjeet,+mitä+piti+ottaa+huomioon.+Ehkä+oli+tarkoitettu+uusavuttomille+nuo+ohjeet,+ei+niissä+mitään+sellaista+ollut,+mitä+ei+tavallisella+arkijärjellä+ymmärtäisi+tehdä.+Vuorokauden+myrsky+kesti+ja+aika+hurjalta+näytti,+mutta+mitään+haaveria+ei+meille+sattunut.Minulla+on+maalla+tuttu+kotikampaaja.++Kiva+oli+nähdä+häntäkin,+vaihtaa+kuulumiset,+surullisetkin.+Myös+jäljellä+oleva+suku+tuli+nähdyksi+ja+aina+nuo+tapaamiset+ovat+voimaa+antavia+kun+saa+jakaa+yhteistä+historiaa,+vähän+siunailla+maailman+menoa+ja+tilittää+voimassa+olevat+vaivat..))+Välillä+niille+voi+nauraa+vaikka+tietää,+ettei+tulevassa+välttämättä+ole+nauramisen+aihetta.Pieni+lenkki+täytyy+vielä+tehdä,+ajaa+itsensä+arkeen+sisään...Mukavaa+alkavaa+viikkoa+kaikille,demeter1
  3. Uskon+tuon,+Ano+15.07.+Vuorokausimaksuihin+eivät+kaikki+hoidosta+aiheutuneet+kulut+edes+sisälly,+esim+kalliit+magneettikuvaukset+tai+joidenkin+syöpähoitojen+erityislääkitykset...