Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6837

  1. Eipä+voi+väittää+vastaan+tuota+ihmiselämän+kuvaustasi,+Anonyymi+13.28/eilen.Vaan+etkös+ole+löytänyt+minkäänlaista+pakopaikkaa+itsellesi+?+Niiden+avulla+kai+täällä+sinnitellään.+Tästäkin+ketjusta+löytyy+paljon+vaihtoehtoja+tuon+vaatimusrumban++katkaisemiseksi.+Vaan+"onhan+se+niin+väärin",+että+kun+lopulta+vapaudut+noista+tolkun+elämän+asettamista+vaatimuksesta+ja+olet+"vapaa",+oletkin+niin+vanha+ja+väsynyt+ettet+enää+jaksa+toteuttaa+omia+toiveitasi,+tehdä+sitä+mitä+itse+tahdoit.Noin+se+pakkaa+mennä,+mutta+kai+meillä+kaikilla+on+mahdollisuus+vaihtaa+näkökulmaa+-+ilman+mitään+mielen+manipulointia+-+nähdä+se+eletty+elämä+eri+valossa+?+Sekin+taito+löytyy+monilta+ketjussa+kirjoittaneilta.+Miksei+sinultakin+?++Jos+siis+tahdot.+Enää+ei+ole+pakko..))
  2. Avustan+tarpeen+mukaan+enkä+tee+siitä+numeroa.+Olemmehan+samaa+perhettä+ja+minusta+perheen+perustehtävä+on+toistensa+tukeminen.+Aikuiset+lapset+ja+heidän+lapsensa+kuuluvat+mielestäni+myös+perheeseen,+heidän+hyvinvointinsa+on+minulle+tärkeä.Jos+tulee+tilanne,+että+lisärahalla+se+paranee+niin+voin+hyvin+tinkiä+omastani,+olen+toisen+ajan+lapsia,+enkä+ole+oppinut+osallistumaan+kulutusjuhlaan+toisin+kuin+lapset+ja+lapsenlapset,+jotka+syntyivät+toiseen+aikaan.