Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6837

  1. En katsonut koko tapahtumaa, mutta Käärijää olen katsonut ennen ja jälkeen tapahtuman.
    Olen samaa mieltä Paloman ja(toisen) mummon Vantaalta kanssa esittäjästä ja siitä tunnelmasta minkä spektaakkeli minussakin herätti.
    Minusta myös kilpakumppanit, Jere ja Loreen suhtauvat toisiinsa kivasti. Ei tuntunut olevan kateutta eikä kaunaa kummallakaan. Win Win, kumpikin voitti.
  2. Kiitti, mulle riitti..))
  3. Nytpä löytyikin oiva keino, miten välttää meidän "sinisten" aiheuttamia harmeja, Ano 14.16..)) : jättää huomiotta, mennä eteenpäin, niin helppoa se lopulta on. Teoriassa.

    Kuitenkin, kuten on muistettu, tämä osio on ensi sijassa suunnattu 80+:ien kirjoitteluun.
    Ehkä silloin hyviin tapoihin kuuluisi aistia ilmapiiriä, kuulostella kirjoittajien tuntoja ja päätellä, millainen kirjoittelu sopii siihen henkeen.

    Nämä sanat osoitan myös itselleni. Kirjoitinhan minäkin, että kunto on hyvä ja hyvin pyyhkii muutenkin..)) Toisaalta myönsin, että heikoilla olen silti, ainakin aika ajoin..))

    Sen verran sanon puolustukseksi, että jos täällä kirjoitetaan hyvin ja ymmärrettävästi, ei tänne poikkeava voi millään tietää kokonaistilannetta, vaikka sitä, että moni kirjoittaja jo kipuilee erilaisten sairauksien kanssa, eivätkä heidän voimansa ole verrattavissa vaikka heitä 10 vuotta nuorempien voimiin. "Vuosi vanhan vanhentaa..."

    Taitaa kyllä on niinkin, että myös oikeasti kahdeksankymppistenkin kunnossa ja toimintakyvyssä on eroja, eivät hekään ole samasta puusta veistettyjä. On täälläkin kerrottu tervaskannoista, jotka eivät tahdo mennä eläkeläisseuroihin, kun siellä on vain "vanhoja ihmisiä"...))

    Niin, että voisikohan joskus sittenkin tinkiä tuosta "sinisten" boikotoinnista ? Se tuntuu olevan ikuinen kiistan aihe täällä - siis Anot vastaan rekatut - ja lähteä siitä, että yksi tykkää kirjoittaa Anonyyminä, toinen taas rekattuna - kuka mistäkin syystä. Molempiin valintoihin on ylläpidon hyväksyntä. Ymmärrän myös, että nämä ikäryhmäosiotkin ovat viitteellisiä, suosituksia, eivät määräyksiä. Vai miten ?