Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6837

  1. Niin.+Julkista+terveydenhuoltoa+ajetaan+alas,+on+ajettu+jo+pitkään.+Paras+varautua+siihen,+että+jos+et+ole+enää+työelämässä,+tuottavana,+sinun+on+otettava+ohjat+omiin+käsiisi.+Jos+mielit+säilyttää+terveytesi+ja+toimintakykysi+sinun+on+itse+tehtävä+paljon+tai+maksettava+siitä+muille.Eilen+Aamu-teveessä+haastateltiin++aivoinfarktin+saanutta+toimittaja+Kai+Kunnasta.Hän+kuntoutui+vuodessa+ennalleen+(?),+koska+sai+pikaisen+avun+ja+perusteellisen+kuntoutuksen.+Ohjelmassa+sanottiin+aika+suoraan,+että+kuntoutusta+tarjotaan+vain+nuorille,+työelämässä+oleville,+ikääntyneet+lähtevät+kuntoutusmonisteen++kanssa+kotiin.+Tämä+on+minunkin+kokemukseni,+tuttujen++kertomana.Oikein+vai+väärin+?+Tosiasia+kuitenkin+taitaa+olla,+että+julkinen+talous+ei+kestä+antaa+parasta+mahdollista+hoitoa+kaikille+ja+olisi+kai+aika+tunnustaa+se,+eikä+uskotella+muuta.
  2. Luulen,+että+elämä+on+jotenkin+itseään+korjaava+prosessi.+Jos/kun+on+ollut+lujilla,+kehon+oma+viisaus+kehottaa+pysähtymään.+Vaihtoehto-+ja+manipulaatiohoidot+ainakin+vakuuttavat+tätä.+Kun+jäin+pois+työelämästä,+meni+pitkään,+ennenkuin+löysin+uuden+rutiinin+ja+uutta+sisältöä+päiviini.+Paljon+minua+auttoi+tämäkin+palsta,+Ellei+jaksanut/viitsinyt+järjestää+live-tapahtumista+ja+-kontakteja,+kirjoittaminen+tänne+esti+vajoamasta+omiin+syvyyksiin.+Nyt+kun+on+tuota+pikkuväkeä+ympärillä,+kirjoittaminen+on+jäänyt+vähemmälle,+mutta+näyttää+vahvasti+siltä,+että+kyllä+Elämä+meistä+huolen+pitää...))