Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

7421

1. Tekniikasta+en+osaa+sanoa+mitään,+en+ole+siitä+kiinnostunut+enkä+sitä+ymmärrä.Sensijaan+tuon+tunneilmapiirin,+ihmisen+voimakentän,+aistiminen+on++liiankin+tuttua.En+kyllä+usko,+että+aistimme+herkistyvät,+pikemminkin+päinvastoin.+Ennen+oli+parantajia,+verenpysäyttäjiä,+nähtiin+etiäisiä,+oltiin+herkkiä+vastaanottamaan+telepaattisia+viestejä,+nähtiin+enneunia.+Nyt+kun+on+viestimiä+joka+lähtöön+yliaistilliselle+viestinnälle+ei+ole+käyttöä+ja+kai+siinäkin+pätee+"use+it+or+loose+it",+käytä+tai+menetä.+Jos+nämä+seinänläpinäkevät+laitteet+yleistyisivät,+olisimme+jo+tilanteessa,+jossa+meitä+olisi+helppo+hallita+ja+kotrolloida.+Verraton+apu+vallanpitäjille.Tavis+taitaisi+kyllä+olla+kyllä+turvassa+omassa+arjessaan:+ketä+kiinnostaa+seurailla+toisen+elämää,+kun+on+kiire+esitellä+omaansa..))
  2. Älä+huoli,+"maksaakinko.pelättävä".+Kyllä+sinulle+karsina+löydetään,+kun/jos+se+aika+tulee..))+Niinhän+meille+kaikille.+Mutta+tuossa+on+kyllä+vinha+perä.+Alkoholinkäyttöä+syynätään+vähän+samaan+tapaan+kuin+tupakointia,+liikalihavuutta+ja+mielenterveysongelmia.+Jos+kuulut+johonkin+viiteryhmään,+kaikki+pakkaa+mennä+sen+piikkiin.+Muita+sairauksia+ei+välttämättä+edes+havaita+saati+hoideta,+näin+olen+kuullut.Tuolla+aikaisemmin+todettiinkin,+että+maksa+korjaa+itse+omat+vaurionsa,+jos+rasituksen+aiheuttaja+poistuu.+Ja+kuten+aikaisemmin+totesit,+on+monia+muitakin+asioita,+jotka+maksaa+rasittavat.+Silti+tuo+aloittajan+mainitsema+uutinen+tuli+ainakin+minulle+yllätyksenä.Eräs+asia,+minkä+olen++laittanut+merkille+-+kun+ihmiset+puhuvat+omasta+alkoholin+käytöstään+-+on+sen+vähättely+ja+puolustelu.+Onko+se+sittenkin+ongelma+käyttäjälle+?Jos+käytön+avulla+sietämätön+muuttuu+siedettäväksi+niin+kai+siihen+sitten+jonkinlaista+todellisuuspakoa+sisältyy.+Enkä+nyt+tietenkään+osoittele+sinua+tai+ketään+muutakaan+täällä.+Pohdiskelen+vain+-+aikani+kuluksi..))