Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

7509

1. Ruotsin+vihreistä+ei+ole+muuta+hajua+kuin+se,+minkä+uutisotsikoista+saa+ja+siltähän+tuo+näyttää,+miten+sanot,+Paloma.Ehkä+Ruotsi+on+taas+askelen+edellä+meitä+ja+meidänkin+vihreät+siirtyvät+tosipaikan+(mahd.hallitusvastuu)+tullen+oikealle.+Pientä+ihmistä+kannattaa+aina+muistaa,+sitä+enemmän+mitä+lähempänä+vaalit+ovat.Meidän+Vihreät+ottavat+mielestäni+hajuarakoa+eläinaktivisteihin.+Kansalaistottemattomuus+ei+ole+ollut+heidän+juttunsa+sen+jälkeen+kun+heistä+tuli+salonkikelpoisia:+rekisteröityivät+puolueeksi+ja+alkoivat+saada+puoluetukea+ja+muita+etuuksia.+Olin+mukana+jo+siinä+vaiheessa+kun+yritettiin+toimia+ilman+julkista+tukea+ja+silloin+todettiin+sen+mahdottomuus.+Pelkkä+aate+ei+riitä.+Työn+tekeminen+ilman+palkkaa+ei+onnistu+pitkän+päälle.
  2. Puolisoni+on+ortodoksi,+minä+en.++Itse+asiassa+en+ole+varma+tuosta,+miten+ortodoksit+suhtautuvat+eronneen/lesken+avioliittoon.+Meille+kyllä+itse+arkkimandriitta+suositti+avioliittoa,+lempeästi+ja+ystävällisesti+tosin,+kun+olimme+talkoolaisina+Valamossa+ja+asuimme+samassa+huoneessa.Sitä+pitikin+sinulta+kysymäni,+eivätkö+VT+ja+UT+suhtaudu+hiukan+eri+tavoin+lesken/eronneen+uudelleen+avioitumiseen+?+En+ole+kerennyt+tarkistaa+asiaa,+mutta+muistelen,+että+Jeesus+oli+tiukempi+tässä.