Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Jännäjenna
profiilit
Jännäjenna
Jännäjenna
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
75
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No onhan se. Ainakin tälle naiselle. Muuten mies olisi sanonut, ettei ole kiinnostunut.
Tuohon lopputekstiin en koe tarvetta sen kummemmin kommentoida. 😘
14.06.2023 07:58
Nyt hyvä nainen lopeta tätä itseäsi kiduttamisesta. Asiat ovat yleensä sillai, millaisinä ne näyttävät. Ei ota yhteyttä - ei kiinnosta. Ei juurikaan koska ihminen, jonka sydän haluaa toisen luo on hiljaa. Ja jos on hiljaa, hän ei ole sun ihminen.
Monesti lapsuudessamme tapahtuneet traumat laittavat meitä näkemään tilanteissa hieman liikaa draamaa. Varsinkin me naiset - monesti keksimme itsellemme päässä asioita, joihin ajan saatossa aletaan uskomaan. Tätä tietä ei kannata mennä, se vie umpikujaan ennen pitkää.
Tsemppiä ja löydä itsellesi välittävä mies, älä roiku välinpitämättömissä ulostekikkareissa. Olet sen ansainnut, ettei sinun tarvii arvailla toisen tunteista omassa päässä, niin tee itsellesi palvelus 😘
Tsemppiä 🤗
14.06.2023 06:59
Ompa jännä tarve leimata itseään ja muita ja luokitella 😄
Ei ihme, että niin moni nuori ei halua kuulua mihinkään sukupuolistereotypiaan. 😄 Ihminen aina luokittelee mies-nainen, homo-heteto, pitkä-lyhyt, paksu-laiha... mitä jos oltais vain ihmisiä toisillemme? 🤗
13.06.2023 16:36
Kolmas nimimerkki, ei sillä että vanhaan kyllästyisi, mutta ei tee mieli käyttää sitä 😄 näin on kivempi.
13.06.2023 06:47
Kiitti kulti, kauneus on katsojan silmissä 🤗✨️
12.06.2023 21:50
Ikäloppu, eli lokakuussa 45. Rakastan sitä, että oon tämän ikäinen.🤩
12.06.2023 19:08
Voi kuinka ihanan avoin olet! Toivottavasti myös puolisosi kanssa. Sie olet täysin oikeassa, omien tunteiden ja halujen seuraaminen on ok. Paitsi silloin, kun siitä kärsii muut. Näin mie aattelien.
Jos mun raksupaksu alkaa minnuu kyllästyttää, mä sanon sille sen. Yritän saada avoimen suhteen aikaan, jos ei meidän kesken sitä kipinää onnistu enää sytyttämmään. Jos ei se käy, mie lähen suhteesta. Mut niin että käyttäisin raksupaksuani tuomaan suhteeseeni turvaa ja hakisin salaa jännitystä muualta - en pystyisi toimimaan.
Intohimo, kipinä, hyvä seksi, omat tarpeet ja itsensä rakastaminen on aika jees juttuja. Pettäminen ei ole. Koska silloin kyseessä muiden hyväksikäyttö tavalla tai toisella. Luotettavat tyypit eivät käytä muita hyväks, he kantavat vastuun teoistaan 🤗
11.06.2023 15:54
Ja mie siis määrittelen pettämistä nuin: se on sellainen seksuaalinen tai henkinen läheisyys muun henkilön, kuin oman puolison kanssa, mikä paljastuessa satuttaa puolisoa ja se, että se satuttaa on tiedossa pettäjällä. En koe siis, että voi pettää vahingossa. Pettäminen on aina minusta tietoinen päätös tehdä salaa sen, mitä omaa puolisoa satuttaa.
11.06.2023 15:44
No siinä mä oon kulti eri mieltä. Jos ihminen pettää puolisoa sen sijaan, että neuvoittelisi parempaa seksiä, avointa suhdetta tai lähtisi - hän ei ole luotettava. Ihminen ei oikeastaan voi olla luotettava jossain ja epäluotettava jossain. Jos ihminen valitsee valehtelun puolisolle suoraselkäusyyden sijasn - kertoo se hänen luonteesta ikäviä asioita. Itselläni on taipuvaisuutta ajatella, että kaikki epäluotettavat eivät ole pettäjiä, mutta ksikki pettäjät ovat epäluotettavia. Itse en lähtisi tekemään yhteisiä bisneksia henkilön kanssa, joka pettää puolisoa.
11.06.2023 15:39
Totta, riippuvuudet ovat sairautta. Ei kande palstamiesten olla kateellinen.
Minusta pettäminen kertoo hyvin ikäviä asioita ihmisestä. Sellaisesta mätäluonteesta, joka mieluummin valehtelee, kuin kantaa teoista vastuuta. Sellainen ominaisuus on aika tuhoisa suhteessa kuin suhteessa ja ilmenee muissakin asioissa. Pettäjä on epäluotettava ihminen ja parisuhteen yksi tärkeimmistä elementeistä on luottamus. Ellei sitä ole, ei voi olla hyvää suhdettakaan.
10.06.2023 17:19
Ollaan kyll kamuja fb piolella😄
No se on miten sitä aikuisuutta määrittelee. Minusta on ihan kiva olla välillä lapsenomaisen utelias elämästä. Kaiken ei tarvitse olla niin vakavaa. Mutta selkärankaa pitää olla. Toisaalta ihmisillä traumoja, joita eivät he halustaan itselleen hankkineet. Traumat aiheuttavat monenmoisia juttuja. Syitä pettämiselle monenlaisia, muttei koskaan petetyssä. Sen ois hyvä kaikkuen, myös pettäjien muistaa.
10.06.2023 13:51
Heipä hei Disse, fb kamuni 🤗 mitä kuuluu? Samaa miltä kanssasi, paitsi ettei saa unohtaa persoonallisuushäiriöitä ja patologisia valehtelijöitä. Jotkut ihmiset tarvitsevat niin paljon draaman aikaan saamaa adrenaliinia, että hakevat sen suhteessa pettämällä heti, kun suhde ei enää tuota suuria kuluttavia tunteita 🤨
10.06.2023 13:34
Ihana ajattelutapa. ❣️
10.06.2023 07:45
Naiselle tärkeää on se, että hän voi luottaa mieheen. Luottaa kaikissa asioissa. Jos ukko on luotettava ja luo osaltaan suhteeseen psykologista, fyysistä, henkistä ja taloudellista turvallisuutta - muiden asioisen merkitys hälvenee. Toki nuoret pimit eivät tuota monesti nuoruuttaan ymmärrä, kypsät - niinkuin Jännäjenna - arvostavat kyllä 🫠
10.06.2023 07:41
ÅSellaine Jännäjenna on. Ei pääse yli, ei ympäri, ei päältä eikä alta, kulti 😘
10.06.2023 07:33
Tuo on muuten hyvä juttu, kun pääsee itseen kiinni ja tutustumaan kunnolla. Joskus niitä ihmisiäkin ympäriltä on hyvä vaihtaa. Ootko lomalla kotikulmillas vai lähetkö kauemmaksi?
10.06.2023 07:32
Ihana Valtakunta 😍 mitä sinulle kuuluu? Miten lapsesi voivat?
09.06.2023 22:02
No mä oon mä, mutten wuppis kuitenkaan. Wuppis on ihana kyllä ja jännäjennakin siitä aikoinaan piti.
09.06.2023 20:09
Täällä palstalla joskus asusteli semmoinen "välimerkitön" sun tyylistä on iha sama. Paitsi, et välimerkkejä käytät...
Mutta kymysyksees ... jännäjenna tykkää läpsyttelystä 🫠
09.06.2023 20:08
Emmä tykkää esittää muita... mä oon mä - jännäjenna. Oon joskus ollut tällä palstalla, mutta poistuin. Enkä viitti toista nimimerkkiäni paljastaa monesta syystä. Wuppis en kuitenkaan ole 🫡 pahoittelut 😶🌫️
09.06.2023 19:55
1 / 4