Moikkamoi jokikiselle

Heippa ihanuudet <3 Minä kuuluu? Miten menee? Joko oot talviturkin pois heittänyt? Millaisia lomasuunnitelmia?

42

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No moi.
      Kohta se kukkii perunakin ja muutenkin menee hyvin, Perjantai ja kaikkea.
      Pitkistä kalsareista luopumista olen harkinnut mutten vielä toteuttanut.
      Lomalla syvälle korpeen.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Ensi viikolla ehkä uskallat luopua pitkistä kalsareista, jos menee plus 20 astetta ulkona? N50


      • Mihinkäpäin korpeen lomalle? Jännäjennakin lomailee korvessa aina :D


    • Anonyymi

      Nyt on Randomille sopiva lyyli messissä.

    • Anonyymi

      Profiilikuva joka todennäköisesti kerrankin vastaa ätmihahmoilijan habitusta

    • Anonyymi

      Yksin kotona versio 168

      • Mee ulos, siellä mukava ilma! Jännäjennakin tääl järven rannassa: ihana aurinko ja ihana kesä 🤗


    • Anonyymi

      masentua vähäsen

      • Anonyymi

        ihmiset masentavat


      • Elä masennu, aurinko ja kaikki 🤗


    • Anonyymi

      Aloittajan hahmo vaikuttaa aavistuksen epäuskottavalle. No offence. N50

      • Kenes alter sä olet?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kenes alter sä olet?

        Oh.. piti mennä aloittajalle. Sorry!


    • Sinä olet mielenkiintoisen näköinen, uusi hahmo palstalla.

      Kertoisitko itsestäsi jotakin?

      • Oon itseasiassa aika vanha, niin hahmona ku immeisenäki 🙃


      • Jännäjenna kirjoitti:

        Oon itseasiassa aika vanha, niin hahmona ku immeisenäki 🙃

        Olen minäkin nähnyt hänet. Kyllä se on vanha palstalla.😁


    • No heipä hei. Mitäpä tässä kurjuutta kummempaa. Ei vaan hyvin menee. Kuinkas itelläsi? Heinäkuuta ja lomaa odotellessa. Oikein lämmintä ja onnellista kesää sulle.😊.

      • Hyvä, että menee mukavasti. Jännäjennallakin loma heinäkuussa, tai siis sen lopussa vasta. Kiitos kulti, ja onnellista kesää myös sinulle 🤩


      • Jännäjenna kirjoitti:

        Hyvä, että menee mukavasti. Jännäjennallakin loma heinäkuussa, tai siis sen lopussa vasta. Kiitos kulti, ja onnellista kesää myös sinulle 🤩

        Kiitos ja kumarrus neito hyvä.😃.


    • Anonyymi

      Jänskä jenga suoraan Kuubasta?😄😃

      • Hyvin arvattu, hyvin arvattu 🤗


    • Hyvin kuuluu ja menee. Lomasta en nyt oo tietookaan. Mutta lähen varmaan ruotsiin jos sieltä löytys taas joku tehdas, jota vois kuvailla. Mutta sitä unelmaa että saa ajaa saabilla ruotsi päästä päähän, niin ei taida vielä toteutua. Toivottavasti tekin pääsette Ruotsiin vai meettekö mieluummin viroon. Mutta siellä on kuulemma vähän paha, kun Tallinnasta ei pääse läpi, kun on ratikka työmaa.

      • Kuvailetko tehtaita? Harrastatko siis valokuvausta? Jännäjenna haluais Eestiin, muttei taida kiireiden vuoks päästä. Ruotsiinkaan. Saabilla läpi Ruotsin kuulostaa kivalta 😁


    • Anonyymi

      Tevetuloa taas takaisin Wuppis. Onkin ikävä ollut💗

      • Nyt pitää tuottaa pettymyksen. En oo wuppis 😔


      • Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

        Nyt pitää tuottaa pettymyksen. En oo wuppis 😔

        Et olekkaan kun olet jännäjenna.. mutta me kaksi tiedetään enemmän.. 🤫🤭💗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et olekkaan kun olet jännäjenna.. mutta me kaksi tiedetään enemmän.. 🤫🤭💗

        Emmä ole wuppiksen sivuhahmo. Valitettavasti erehdyit 😛


      • Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

        Emmä ole wuppiksen sivuhahmo. Valitettavasti erehdyit 😛

        Älä nyt narraa. 🤭 olet just se . Jos et olisi niin esittäisit olevasi😄💗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt narraa. 🤭 olet just se . Jos et olisi niin esittäisit olevasi😄💗

        Emmä tykkää esittää muita... mä oon mä - jännäjenna. Oon joskus ollut tällä palstalla, mutta poistuin. Enkä viitti toista nimimerkkiäni paljastaa monesta syystä. Wuppis en kuitenkaan ole 🫡 pahoittelut 😶‍🌫️


      • Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

        Emmä tykkää esittää muita... mä oon mä - jännäjenna. Oon joskus ollut tällä palstalla, mutta poistuin. Enkä viitti toista nimimerkkiäni paljastaa monesta syystä. Wuppis en kuitenkaan ole 🫡 pahoittelut 😶‍🌫️

        No ole mitä olet jos se sinua helpottaa. 🤗 minulla on silti intuitioni.😄💗 kukaan i tuollaista kuvaa laittaisi itsestään tänne ellet juuri sinä😄🤗💗


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ole mitä olet jos se sinua helpottaa. 🤗 minulla on silti intuitioni.😄💗 kukaan i tuollaista kuvaa laittaisi itsestään tänne ellet juuri sinä😄🤗💗

        No mä oon mä, mutten wuppis kuitenkaan. Wuppis on ihana kyllä ja jännäjennakin siitä aikoinaan piti.


      • Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

        No mä oon mä, mutten wuppis kuitenkaan. Wuppis on ihana kyllä ja jännäjennakin siitä aikoinaan piti.

        Ok. Kiva kun olet!😄🤗mahtava persoona. 💗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt narraa. 🤭 olet just se . Jos et olisi niin esittäisit olevasi😄💗

        Ei se todellakaan ole vanhempi.


    • Anonyymi

      Loma tulee olemaan monella eri tavalla loma.
      Lomaa töistä ja arkielämän rytmistä, myös ihmiset ympärillä vaihtuvat.
      Aikaa tutustua taas itseensä, vähän eri kulmasta mitä aikaisemmin.

      AV

      • Tuo on muuten hyvä juttu, kun pääsee itseen kiinni ja tutustumaan kunnolla. Joskus niitä ihmisiäkin ympäriltä on hyvä vaihtaa. Ootko lomalla kotikulmillas vai lähetkö kauemmaksi?


    • Jännäjenna. Tuo jokaisen miehen unelmamorsio.

      • Se on mahtava.🥰


      • valtakunta kirjoitti:

        Se on mahtava.🥰

        Ihana Valtakunta 😍 mitä sinulle kuuluu? Miten lapsesi voivat?


      • ÅSellaine Jännäjenna on. Ei pääse yli, ei ympäri, ei päältä eikä alta, kulti 😘


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe