Heippa ihanuudet <3 Minä kuuluu? Miten menee? Joko oot talviturkin pois heittänyt? Millaisia lomasuunnitelmia?
Moikkamoi jokikiselle
42
510
Vastaukset
- Anonyymi
No moi.
Kohta se kukkii perunakin ja muutenkin menee hyvin, Perjantai ja kaikkea.
Pitkistä kalsareista luopumista olen harkinnut mutten vielä toteuttanut.
Lomalla syvälle korpeen.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Ensi viikolla ehkä uskallat luopua pitkistä kalsareista, jos menee plus 20 astetta ulkona? N50
- Anonyymi
Nyt on Randomille sopiva lyyli messissä.
- Anonyymi
Profiilikuva joka todennäköisesti kerrankin vastaa ätmihahmoilijan habitusta
- Anonyymi
Yksin kotona versio 168
Mee ulos, siellä mukava ilma! Jännäjennakin tääl järven rannassa: ihana aurinko ja ihana kesä 🤗
- Anonyymi
masentua vähäsen
- Anonyymi
ihmiset masentavat
- Anonyymi
Aloittajan hahmo vaikuttaa aavistuksen epäuskottavalle. No offence. N50
Sinä olet mielenkiintoisen näköinen, uusi hahmo palstalla.
Kertoisitko itsestäsi jotakin?Jännäjenna kirjoitti:
Oon itseasiassa aika vanha, niin hahmona ku immeisenäki 🙃
Olen minäkin nähnyt hänet. Kyllä se on vanha palstalla.😁
No heipä hei. Mitäpä tässä kurjuutta kummempaa. Ei vaan hyvin menee. Kuinkas itelläsi? Heinäkuuta ja lomaa odotellessa. Oikein lämmintä ja onnellista kesää sulle.😊.
Hyvä, että menee mukavasti. Jännäjennallakin loma heinäkuussa, tai siis sen lopussa vasta. Kiitos kulti, ja onnellista kesää myös sinulle 🤩
Jännäjenna kirjoitti:
Hyvä, että menee mukavasti. Jännäjennallakin loma heinäkuussa, tai siis sen lopussa vasta. Kiitos kulti, ja onnellista kesää myös sinulle 🤩
Kiitos ja kumarrus neito hyvä.😃.
- Anonyymi
Jänskä jenga suoraan Kuubasta?😄😃
Hyvin kuuluu ja menee. Lomasta en nyt oo tietookaan. Mutta lähen varmaan ruotsiin jos sieltä löytys taas joku tehdas, jota vois kuvailla. Mutta sitä unelmaa että saa ajaa saabilla ruotsi päästä päähän, niin ei taida vielä toteutua. Toivottavasti tekin pääsette Ruotsiin vai meettekö mieluummin viroon. Mutta siellä on kuulemma vähän paha, kun Tallinnasta ei pääse läpi, kun on ratikka työmaa.
Kuvailetko tehtaita? Harrastatko siis valokuvausta? Jännäjenna haluais Eestiin, muttei taida kiireiden vuoks päästä. Ruotsiinkaan. Saabilla läpi Ruotsin kuulostaa kivalta 😁
- Anonyymi
Tevetuloa taas takaisin Wuppis. Onkin ikävä ollut💗
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Nyt pitää tuottaa pettymyksen. En oo wuppis 😔
Et olekkaan kun olet jännäjenna.. mutta me kaksi tiedetään enemmän.. 🤫🤭💗
Anonyymi kirjoitti:
Et olekkaan kun olet jännäjenna.. mutta me kaksi tiedetään enemmän.. 🤫🤭💗
Emmä ole wuppiksen sivuhahmo. Valitettavasti erehdyit 😛
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Emmä ole wuppiksen sivuhahmo. Valitettavasti erehdyit 😛
Älä nyt narraa. 🤭 olet just se . Jos et olisi niin esittäisit olevasi😄💗
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt narraa. 🤭 olet just se . Jos et olisi niin esittäisit olevasi😄💗
Emmä tykkää esittää muita... mä oon mä - jännäjenna. Oon joskus ollut tällä palstalla, mutta poistuin. Enkä viitti toista nimimerkkiäni paljastaa monesta syystä. Wuppis en kuitenkaan ole 🫡 pahoittelut 😶🌫️
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Emmä tykkää esittää muita... mä oon mä - jännäjenna. Oon joskus ollut tällä palstalla, mutta poistuin. Enkä viitti toista nimimerkkiäni paljastaa monesta syystä. Wuppis en kuitenkaan ole 🫡 pahoittelut 😶🌫️
No ole mitä olet jos se sinua helpottaa. 🤗 minulla on silti intuitioni.😄💗 kukaan i tuollaista kuvaa laittaisi itsestään tänne ellet juuri sinä😄🤗💗
Anonyymi kirjoitti:
No ole mitä olet jos se sinua helpottaa. 🤗 minulla on silti intuitioni.😄💗 kukaan i tuollaista kuvaa laittaisi itsestään tänne ellet juuri sinä😄🤗💗
No mä oon mä, mutten wuppis kuitenkaan. Wuppis on ihana kyllä ja jännäjennakin siitä aikoinaan piti.
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
No mä oon mä, mutten wuppis kuitenkaan. Wuppis on ihana kyllä ja jännäjennakin siitä aikoinaan piti.
Ok. Kiva kun olet!😄🤗mahtava persoona. 💗
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt narraa. 🤭 olet just se . Jos et olisi niin esittäisit olevasi😄💗
Ei se todellakaan ole vanhempi.
- Anonyymi
Loma tulee olemaan monella eri tavalla loma.
Lomaa töistä ja arkielämän rytmistä, myös ihmiset ympärillä vaihtuvat.
Aikaa tutustua taas itseensä, vähän eri kulmasta mitä aikaisemmin.
AVTuo on muuten hyvä juttu, kun pääsee itseen kiinni ja tutustumaan kunnolla. Joskus niitä ihmisiäkin ympäriltä on hyvä vaihtaa. Ootko lomalla kotikulmillas vai lähetkö kauemmaksi?
Jännäjenna. Tuo jokaisen miehen unelmamorsio.
valtakunta kirjoitti:
Se on mahtava.🥰
Ihana Valtakunta 😍 mitä sinulle kuuluu? Miten lapsesi voivat?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
