Onko yhtään tilannetta, että mies

Anonyymi-ap

Ei ota yhteyttä, vaikka on hyvin ihastunut naiseen? On naisen puhelinnumero, on pidetty yhteyttä ja tullut etääntymistä. Miksi hiljaisuus, ylpeyskö estää ottamasta yhteyttä?

76

1530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisen pitää olla enemmän kiinnostunut miehestä että juttu voi toimia kunnolla. Voi olla että mies ei koe että oot tarpeeksi kiinnostunut, niin ei jaksa vaivautua ettei näytä liian takertuvalta.

Tai sitten oot lukenut miestä väärin ja se ei olekkaan kiinnostunut.

• Anonyymi

Miten toivot naisen osoittavan kiinnostusta? Tai mistä miehet tajuaa naisen kiinnostuksen? En itse ainakaan pitäisi takertujana päinvastoin

• Anonyymi

Sama toisinkin päin. Miehen pitää olla enemmän kiinnostunut, että naiselle ei jää epäselväksi.

Oon lukenut miestä kuitenkin väärin eikä olekaan kiinnostunut. Turha siis vaivautua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten toivot naisen osoittavan kiinnostusta? Tai mistä miehet tajuaa naisen kiinnostuksen? En itse ainakaan pitäisi takertujana päinvastoin

No useat naiset ovat kyselleet minusta asioita. Osoittaa kyllä mielenkiintoa kun minä kiinnostan heitä.

Sitten on niitä perus ujoja (tai ehkä ei edes loppujen lopuksi ole ollut mitään kiinnostusta), jotka vain tuijottelee, ehkä hymyileevät vähän, mutta eivät sitten puhu mitään kun itse menen jutteleen niille. Mutta näistä ei voi ikinä tietää tosiaankaan onko kiinnostuneita, vai onko vain heidän normaalia käytöstään.

Mutta voihan sitä aina kysyä mieheltä että mikä on meno, jos ei ole viestiä laittanut ja et itsekkään ole pitkään aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama toisinkin päin. Miehen pitää olla enemmän kiinnostunut, että naiselle ei jää epäselväksi.

Oon lukenut miestä kuitenkin väärin eikä olekaan kiinnostunut. Turha siis vaivautua.

Kaikista miehistä sitä ei vain yksinkertaisesti näe sitä kiinnostusta. Itsekkin olen niin hitaasti lämpenevää sorttia, en juurikaan hymyile kuin sille josta olen kiinnostunut ja puhun hyvin vähän jos ollaan yleisellä paikalla, koska ei kiinnosta sosialisoida yleisillä paikoilla.

Kiinnostukseni osoitan suorilla teoilla sitten, vaikka yhteystiedot antamalla jotta olisi helpompi kommunikoida siitä eteenpäin ja järjestää jonkin sortin tutustumishetki vaikka kävelyllä, tai miksei kahvi/tee hetki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No useat naiset ovat kyselleet minusta asioita. Osoittaa kyllä mielenkiintoa kun minä kiinnostan heitä.

Sitten on niitä perus ujoja (tai ehkä ei edes loppujen lopuksi ole ollut mitään kiinnostusta), jotka vain tuijottelee, ehkä hymyileevät vähän, mutta eivät sitten puhu mitään kun itse menen jutteleen niille. Mutta näistä ei voi ikinä tietää tosiaankaan onko kiinnostuneita, vai onko vain heidän normaalia käytöstään.

Mutta voihan sitä aina kysyä mieheltä että mikä on meno, jos ei ole viestiä laittanut ja et itsekkään ole pitkään aikaan.

Jotkut eivät ole niin hyökkääviä, eivätkä saa aina vuoroa kysyä mitään. Ennemmin kuuntelevat ja katselevat kuin huutelevat väliin. Eivätpä tule leimatiksi valehtelijoiksi, mustamaalaajiksi ja tyrkyiksi, kun ymmärtävät olla hiljaa. Jaa mutta onhan sitäkin sattunut.
        On niitä toisenlaisiakin naisia. Sellaisia, jotka kyselevät ja ovat kovin aktiivisia. Kyllä löytyy. Kaikille löytyy sopiva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut eivät ole niin hyökkääviä, eivätkä saa aina vuoroa kysyä mitään. Ennemmin kuuntelevat ja katselevat kuin huutelevat väliin. Eivätpä tule leimatiksi valehtelijoiksi, mustamaalaajiksi ja tyrkyiksi, kun ymmärtävät olla hiljaa. Jaa mutta onhan sitäkin sattunut.
        On niitä toisenlaisiakin naisia. Sellaisia, jotka kyselevät ja ovat kovin aktiivisia. Kyllä löytyy. Kaikille löytyy sopiva.

Siis noi "ujot" naiset on olleet just tommosia katselijoita ja sitten kun oon mennyt koittamaan ihan normaalia juttelua, niin vastaukset olleet yhtä tai paria sanaa, eikä ole edes katsottu kohti...

Ärsyttävää koittaa itsekkin vähän hiljasempana ja kiinnostuneena jopa ujoksi muuttuvana pitää keskustelua yllä sellaisen kanssa joka ei juurikaan keskustele takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis noi "ujot" naiset on olleet just tommosia katselijoita ja sitten kun oon mennyt koittamaan ihan normaalia juttelua, niin vastaukset olleet yhtä tai paria sanaa, eikä ole edes katsottu kohti...

Ärsyttävää koittaa itsekkin vähän hiljasempana ja kiinnostuneena jopa ujoksi muuttuvana pitää keskustelua yllä sellaisen kanssa joka ei juurikaan keskustele takaisin.

Syy voi olla ujous tai se, ettei halua puhua päälle, kun toinen puhuu. Jatka matkaa, jos naisen pitää selvemmin osoittaa kiinnostusta. Toisaalta. Kyllä se ujouskin lähtee, jos rauhassa tutustut. Jos on napakymppi päällä ja useampi nainen hengittää niskaan, otat jonkun aktiivisemman. Itse en ole sen tyylinen, että osoittaisin kiinnostusta miehelle, jolla on haku päällä ja ei tule sitä tunnetta, että olen ainoa joka kiinnostaa tosimielellä. Silloin katselen sivummalta, pysyn hiljaa ja annan muiden poimia kukkaset. Ei ole minua varten se mies, vaikka muuten olisikin kiinnostava. Olen myös mustasukkaista laatua, enkä kaipaa elämääni jännitystä sillä saralla. Odottelen sellaista miellyttävää, rauhallista ja luotettavaa miestä, joka tietää kenet haluaa ja tekee sen selväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mistään jos ei kommunikoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syy voi olla ujous tai se, ettei halua puhua päälle, kun toinen puhuu. Jatka matkaa, jos naisen pitää selvemmin osoittaa kiinnostusta. Toisaalta. Kyllä se ujouskin lähtee, jos rauhassa tutustut. Jos on napakymppi päällä ja useampi nainen hengittää niskaan, otat jonkun aktiivisemman. Itse en ole sen tyylinen, että osoittaisin kiinnostusta miehelle, jolla on haku päällä ja ei tule sitä tunnetta, että olen ainoa joka kiinnostaa tosimielellä. Silloin katselen sivummalta, pysyn hiljaa ja annan muiden poimia kukkaset. Ei ole minua varten se mies, vaikka muuten olisikin kiinnostava. Olen myös mustasukkaista laatua, enkä kaipaa elämääni jännitystä sillä saralla. Odottelen sellaista miellyttävää, rauhallista ja luotettavaa miestä, joka tietää kenet haluaa ja tekee sen selväksi.

Itse valitsen aina vain yhden mihin keskityn. Jos menee vaikeaksi, niin en jatka hommaa koska tarvitsen toiseltakin puolen aktiivisuutta hieman, tai ainakin ymmärrystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse valitsen aina vain yhden mihin keskityn. Jos menee vaikeaksi, niin en jatka hommaa koska tarvitsen toiseltakin puolen aktiivisuutta hieman, tai ainakin ymmärrystä.

Uskon, että löydät etsimäsi. Muista että sitä saa mitä tilaa. Ujot ja rauhalliset voi olla helpompi saada kuuntelemaan ja ymmärtämään, jos kommunikoit myös muualla kuin ikävä- palstalla. Aktiiviset ja sosiaaliset löytää helposti seuraa, jota ei tarvitse ymmärtää ja piirittää. Niin se menee kyllä miehissäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avoin nainen on jees

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avoin nainen on jees

Ei ujous tarkoita että ei olisi avoin silti tai että olisi huonot sosiaaliset taidot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon, että löydät etsimäsi. Muista että sitä saa mitä tilaa. Ujot ja rauhalliset voi olla helpompi saada kuuntelemaan ja ymmärtämään, jos kommunikoit myös muualla kuin ikävä- palstalla. Aktiiviset ja sosiaaliset löytää helposti seuraa, jota ei tarvitse ymmärtää ja piirittää. Niin se menee kyllä miehissäkin.

Alan itse olemaan vähän sitä mieltä että oma ulkonäkö aiheuttaa paineita toiselle. Liian monesti tapahtunut tuota, että nainen joko menee aivan mykäksi kun koitan jutella mutta siitä huolimatta tuijotellaan ja hymyillään niin viekkaasti, tai sitten toiset tulevat päälle todella aggressiivisesti. Ja noi aggressiivisesti päälle tulevat ei ole omaan mieleen, kun pitäis se tasapaino olla kiinnostuksen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle käyny tää elämäni aikana monta kertaa

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hirveetä kuraa

• Anonyymi

Pelko tulevaisuudesta kenties. Elämän jakaminen toisen kanssa. Ajatus voi tuntua haavoittavalta. Itse en allekirjoita tuota ylpeyttä. Hyvin ihastunut(vahvasti rakastunut) ja aidosti sellainen ei tunne eriarvoistavaa ylpeyttä naisen edessä. Hän näkee naisen(sa) tasavertaisena kumppanina. Näkisin syyn olevan muun, kuin naisesta lähtevän.

• Anonyymi

Onko yhtään tilannetta? No oisko toistamiljoonaa.

• Anonyymi

Mies on varattu. Tai nainen on varattu.

• Anonyymi

Ehkä mies ei ole enää ihastunut naiseen. Ehkä tuli joku parempi ja mies ihastui häneen jo.

• Anonyymi

El Reino ratsastaa pitkin preeriaa.

• Anonyymi

😅 sieltä toisesta ketjusta

• Anonyymi

On päivänselvä tilanne. Se mies ei halua aloittajaa.

• Anonyymi

Ehkä olet antanut hänelle niin jäistä kohtelua, että hän ei enää uskalla tehdä uutta lähestymisyritystä ellei ensin saa sulta jotain merkkiä siitä, että tunteet ovat molemminpuoliset.

• Anonyymi

Tämä isosti. Kylmät ja vähän kommunikoivat naiset kannattaa jättää kokematta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä isosti. Kylmät ja vähän kommunikoivat naiset kannattaa jättää kokematta.

Samoin miehet.

• Anonyymi

Mies on sellainen nöyrä ja kohtelias, joka menee jonon perälle eikä etuile jos ei nimellä kutsuta.

• Anonyymi

Olen juuri tuo mies tai saman tyyppinen. Jos nainen ei osoita kiinnostusta sen jälkeen kun olen tiettyjä asioita sanonut jos ei kutsuta nimeltä en tee mitään. Luen tilanteen niin ettei nainen ole kiinnostunut.

• Anonyymi

Ota sinä yhteyttä häneen miehet ovat arkoja jos tulevat torjutuiksi hän varmasti haluu että kirjoitat hänelle sopikaa riita jooko

• Anonyymi

Jos on pidetty kunnolla yhteyttä, eikä enää ota, vaikka molemmat vapaita, kuulostaa aika huolestuttavalta. Toinen asia on, että jos ei ole kunnolla päässyt alkuunkaan. Silloin voi yhteyden otto olla vaikeaa, jos ei toisen tilanteesta tiedä mitään.

• Anonyymi

Läheisyyden pelko voi myös olla syynä.

• Anonyymi

Joskus meidän miesten on annettava naiselle tilaa käsitellä omia tunteitaan ja ajatuksiaan. Siksi on parempi olla joskus hiljaa ja lähestymättä muutoin kuin ehkä kautta rantain antamalla merkkejä olemassaolostaan ja ikäänkuin muistuteltava, että kyllä mä täällä olen, mutten halua sinua ahdistaa vaan annan sinulle tarvitsemasi ajan. Näin on myös vaimollani ja minulla ajoittain. Meillä on eräs asia, joka on käsittelemättä, vaikka siitä on todellisuudessa puhuttu ja kumpikin käynyt tahollaan läpi tuota asiaa. Siltikin se on häiritsevä tekijä liitossamme ja tälläkin hetkellä voin vain arvailla, mitä hänen mielessä liikkuu, koska emme ole puheväleissä. Toivoisin niin hänen ottavan yhteyttä, että voisimme puhua asiasta ja ylipäätään asioista. Kaikki on jäänyt niin kesken enkä tiedä, miten toimia. Ehkä tämä kaikki vaatii vielä enemmän sitä aikaa, ja toivon sen tuovan selkeyttä ja sitä kautta myös rauhan kummankin sisälle henkisen jaksamisen hyväksi. Hän on ainutlaatuinen enkä missään nimessä halua menettää häntä tämän asian takia.

• Anonyymi

Väärin toimittu. Ongelmatilanteessa puhutaan ongelmasta, eikä ”anneta tilaa” ja odoteta, että ongelma itsekseen haihtuu savuna ilmaan.

• Nyt hyvä nainen lopeta tätä itseäsi kiduttamisesta. Asiat ovat yleensä sillai, millaisinä ne näyttävät. Ei ota yhteyttä - ei kiinnosta. Ei juurikaan koska ihminen, jonka sydän haluaa toisen luo on hiljaa. Ja jos on hiljaa, hän ei ole sun ihminen.

Monesti lapsuudessamme tapahtuneet traumat laittavat meitä näkemään tilanteissa hieman liikaa draamaa. Varsinkin me naiset - monesti keksimme itsellemme päässä asioita, joihin ajan saatossa aletaan uskomaan. Tätä tietä ei kannata mennä, se vie umpikujaan ennen pitkää.

Tsemppiä ja löydä itsellesi välittävä mies, älä roiku välinpitämättömissä ulostekikkareissa. Olet sen ansainnut, ettei sinun tarvii arvailla toisen tunteista omassa päässä, niin tee itsellesi palvelus 😘

Tsemppiä 🤗

• Anonyymi

Eli mies joka ei ole ihastunut juuri sinuun naiseen on "välinpitämätön ulostekikkare"?

Voitko olla yhtään enemmän lapsellinen pentumaiset aivot omaava narsistinen turhareikä?

• Anonyymi kirjoitti:

Eli mies joka ei ole ihastunut juuri sinuun naiseen on "välinpitämätön ulostekikkare"?

Voitko olla yhtään enemmän lapsellinen pentumaiset aivot omaava narsistinen turhareikä?

No onhan se. Ainakin tälle naiselle. Muuten mies olisi sanonut, ettei ole kiinnostunut.

Tuohon lopputekstiin en koe tarvetta sen kummemmin kommentoida. 😘

• Anonyymi

Samaa mieltä. Tuollaisessa tilanteessa pitää unohtaa toinen, vaikka se saattaa tuntua ensin vaikealta, ja alkaa tutustumaan uusiin ihmisiin. Saattaa tulla vaikka vastaan joku muu joka välittää oikeasti.

• Anonyymi

Kannattaa myös naisena katsoa peiliin käytöksen kanssa. Jos et kommunokoi tai osoita kiinnostusta niin ei mieskään yleensä. Jos naisena olet tehnyt aloitteita ja viestitellyt mies ei silti osoita kiinnostusta-> jatka matkaa. Tsemppiä:-)

• Anonyymi

Mies voi olla ilmaissut tunteensa sinua selvemmin ja nyt on sinun vuorosi paljastaa korttisi. Ei siinä sen kummemmasta välttämättä ole kyse.

• Anonyymi

Prinsessat eivät ymmärrä vastavuoroisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tosissasi 😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on aivan totta. Rupsahtamiseen saakka ovat täysin minäkeskeisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on aivan totta. Rupsahtamiseen saakka ovat täysin minäkeskeisiä.

Traagista, että vasta menopaussi tekee joistakin naisista ihmisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Traagista, että vasta menopaussi tekee joistakin naisista ihmisen.

Traagistapa hyvinkin. Noh, onneksi kohta minustakin tulee ihminen.

(Misogynia tällä palstalla on kyllä joskus jotain ihan uskomatonta...)

• Anonyymi

Jos vaikka naisen puoliso on joku mafioso, niin en kyllä uskalla ottaa yhteyttä, harmittaisi hitosti (jo hevosenkin puolesta) jos omasta sängystä löytyisi hevosenpää..

• Anonyymi

Vaimo on huomannut ja kieltää!

• Anonyymi

No pelhana ootpa ollu huolimaton!

• Anonyymi

Tää on se todennäköisin syy.

• Anonyymi

Niin on.

• Anonyymi

Se, että nainen on ehkä vähän huomaamattaan antanut viileitä signaaleha, tai ollut antamatta lämpimiä, ja miehen on vain pakko pakittaa, ettei mene ahdistelun puolelle.

• Anonyymi

Oletko kyseinen nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kyseinen nainen?

Ei kukaan nainen kirjoita täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kyseinen nainen?

Ei kö se on KARI!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan nainen kirjoita täällä

Ei ainakaan näitä tiettyjä juttuja mitä tarinamongerit yrittää tivailla

• Anonyymi

Jos se nyt on noin vaikeaa heti ensi hetkistä lähtien. Niin antakaa olla. Kiinnostunut ihminen kyllä osoittaa sen.

• Anonyymi

Ei missään tapauksessa näin kuten joku yksinkertainen neuvoo.
        Miettikää tilannetta, mahdollisia varauksia, jne ja tehkää johtopäätökset luottaen tietoon.
        Aidot tunteet on ihan eri asia kuin pan0seuran haku. Tuo kommentoija viittaa jälkimmäiseen. Ne on eri ihmiset kehen rakastutaan ja joille ehdotellaan helposti. -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei missään tapauksessa näin kuten joku yksinkertainen neuvoo.
        Miettikää tilannetta, mahdollisia varauksia, jne ja tehkää johtopäätökset luottaen tietoon.
        Aidot tunteet on ihan eri asia kuin pan0seuran haku. Tuo kommentoija viittaa jälkimmäiseen. Ne on eri ihmiset kehen rakastutaan ja joille ehdotellaan helposti. -sivusta

Jaa viimeksi kiinnostunut on kanssani 13 vuotta ollut. Eikä ikinä ole tarvinnut arpoa onko toinen kiinnostanut vai. Ne on eri ihmiset joiden kanssa ei olla tosissaan ja leikitään niinkuin sinä. Mulla ei ole kokemusta sellaisesta.

• Anonyymi

"Ei ota yhteyttä, vaikka on hyvin ihastunut naiseen? On naisen puhelinnumero, on pidetty yhteyttä ja tullut etääntymistä. Miksi hiljaisuus, ylpeyskö estää ottamasta yhteyttä?"

Kari on niin saatanan mustasukkanen ettei kestä jos sen muijaa fiilataan. Ei viitti kokeilla uinka se sekoo lopullisesti.

Bye Bye LOOSERS!

• Anonyymi

Jo oikein kovaa kiinnostaa, niin kylä se luonto tikanpojankin pillulle ajaa?

Eipä taida niin paljon kiinnostaa.

Onko tarjonnassa nyt jotain laatupuutteita???

• Anonyymi

Montako kommenttia laitoit? Katkeruutesi paistaa läpi. sivusta

• Anonyymi

Nainen treffailee ja makaa muiden miesten kanssa, josta/joista naiseen rakastunut mutta ulkopuolinen mies on tietoinen/aistii kuvion/tapahtumien kulun. Ja kun pitkä aika ehtii kulua noin, on se silloin aina miehen aikaa, vaivaa, hermoja sydäntä hukkaan.

• Anonyymi

Ehkä mies ei muista, vahvan luottamustilan vaikutuksesta, mitä tuli sanottua ja tehtyä. Miettii aikansa kuumeisesti, mutta ei uskalla lähestyä enää ja sitten unohtaa ja jättää toisen näin roikkumaan💔

• Anonyymi

Ei o. 😂

• Anonyymi

Ei ole. Mies ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut. t mies

• Anonyymi

Näin minäkin asian näen. T. Nainen

• Anonyymi

Tämä ratkaiseekin sitten minun tilanteeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin minäkin asian näen. T. Nainen

Ei ota. Olen kiinnostunut, mutta en ota yhteyttä. Kyllästyin olemaan se aktiivisempi osapuoli. Jos hänestä ei kuulu mitään niin välillemme ei muodostu mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ota. Olen kiinnostunut, mutta en ota yhteyttä. Kyllästyin olemaan se aktiivisempi osapuoli. Jos hänestä ei kuulu mitään niin välillemme ei muodostu mitään.

Jaa, no hyvä jos sinun tapauksessa noin menee. Kyllä tuossa alkup. kommentissa on 99 % tapauksista katettu. Näin se on tähän saakka mennyt minulla. Jos on kiinnostunut, on yhteydessä. En kuvittele sääntöön mitään poikkeuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, no hyvä jos sinun tapauksessa noin menee. Kyllä tuossa alkup. kommentissa on 99 % tapauksista katettu. Näin se on tähän saakka mennyt minulla. Jos on kiinnostunut, on yhteydessä. En kuvittele sääntöön mitään poikkeuksia.

"Näin se on tähän saakka mennyt minulla"

Argumentointioppi on näemmä saatu minäkeskeisyyskurssilta. Tuollainen vähä-älyisyys ei edes ärsytä, tekee vain surulliseksi tieto, että tuollaisiakin on olemassa.

• Anonyymi

Varmaankin miettii samaa, että miksi nainen on vain hiljaa.

• Anonyymi

Onko hän töissä koronkiskurina sitten.

• Anonyymi

Lopeta sinäkin. THE END!

• Anonyymi

Näin. Sinähän sen tiedät.

• Anonyymi

Ei varsinaisesti tarvitse tehdä mitään muuta kuin haastatella vähän aikaa muutamana päivänä niin huomaat naisen käytöksestä onko hän kiinnostunut. Jos olet aloitteen tekijä joka kerta ei nainen voi olla kiinnostunut. Jos pyydät häntä syömään tai lenkille hän kieltäytyy tai ei sano mitään ei voi olla kiinnostunut. Sen jälkeen lopetan koska nainen ei ollut kiinnostunut ja jos ei vaan näyttänyt sitä tai pelasi jotain pelejä myöhäistä enää jatkan matkaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1742
    2. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1257
    3. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      141
      1182
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      47
      908
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      114
      856
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      73
      849
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      804
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      797
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      762
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      751
    Aihe