Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ju60ah
profiilit
ju60ah
ju60ah
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sitä+ihmettelen+näin+jälkikäteen+jo+muutama+vuosi+sitten+tuolta+kummitusluolasta+lähteneenä,+että+monella+alalla+puhutaan+huonoista+palkoista+ja+kerrotaan+sitten+jostan+parin+tonnin+netoista+huonoimmilla+aloilla.+Itse+mä+tienasin+hädin+tuskin+1600+euroa+kuussa+vaikka+mitä+ois+tehnyt.+Saattaa+olla+että+hulluna+juoksemalla+jossain+valokeräyksellä+oisi+voinut+saada+muutaman+pennin+enemmän+mutta+ei+muuten.+Kahelilta+tuntuu+nyt+että+muutaman+kymmenen+vuoden+varastokokemuksella+sain+vähemmän+palkkaa+kuin+siivoojat+esim......
15.10.2019 11:52
ja+sitten+nämä+naiset+sanovat+olevansa+vastuuntuntoisia+ja+toisista+ihmisistä+ja+lapsista+paljon+välittäviä+ihmisiä.+Ei+mennä+kovin+pitkälle+,kun+avioton+lapsi+oli+hirveä+häpeä+koko+kylälle.+Siitä+se+lapsiparka+saa+kärsiä+koko+ikänsä.+Kyllä+vieläkin+osataan+äpäräksi+haukkua+ja+sivuuttaa+muita+tyhmempänä+isätön+lapsi.+Ei+se+ole+mihinkään+muuttunut.+Entäpä+se+hylätty+isä+sitten+?+Tiedän+tapauksia+joissa+tuohon+tilanteeseen+ajettu+ihan+vakavissaan+isyytensä+ottava+mies+on+ensin+ruvennut+vähintään+dokaamaan+,päätynyt+mielisairaalaan+ja+menettänyt+elämänhallinnan+aivan+kokonaan.++Siinähän+on+sitten+arvoisalla+ihmisystävä+yksinhuoltajalla+hyvä+syy+kertoa+lapselle+ja+muille+kuinka+isä+oli+hullu+juoppo.+ja+itkeä+tätä+virttä+sukulaisille+ja+viranomaisille.+Ei+kuulosta+reilulta+tuommoinen+käyttäytyminen+ei+missään+nimessä..
03.04.2018 06:22
Jotenkin+vaan+tuntuu+kummalliselta+,ettei+nää+helvetin+"voimanaiset"+tajua+että+joillekin+miehille+se+lapsi+saattaakin+olla+toivottu+tulokas.+Ja+he+olisivat+niille+lapsille+valmiina+olemaan+ihan+oikea+isä.+Olen+tässä+katsellut+nyt+yhtä+tapausta+jossa+lapsen+synnyttänyt+äiti+kyllä+mielellään+pitää+vauvan+ja+kun+oikea+isä+on+edes+yrittänyt+päästä+katsomaan+tai+osallistumaan+tuohon+lapsen+elämään,+niin+hänet+on+yritetty+vaikka+millä+konstilla+pitää+poissa+pelistä.+Eli+mulkku+on+kyllä+kelvannut+ja+lapsi+mutta+ei+parisuhde+eikä+semmoinen+suhde+että+lapsen+ei+tarvitsisi+joskus+kysellä+että+missä+on+isä.+Mikäli+minä+tiedän+niin+kyse+ei+edes+ole+siitä+että+isä+olisi+hulttio+tai+huligaani+.+Eikö+nuo+perkeleen++rintsikoittenpolttajat+tajua+,että+mies+voi+myös+olla+ylpeä+siitä+että+elämään+tulee+ensimmäinen+lapsi.+Ajatelkaa+edes+joskus+sen+verran+omilla+aivoillanne+miltä+tuntuisi+olla+toisen+asemassa.+Miettikää+miltä+tuntuisi+jos+teiltä+vietäisiin+se+lapsi+jo+laitoksella+ja+ennenkin+sitä.+Ajatelkaapa+jos+ette+itse+pääsisi+koskaan+edes+tapaamaan+jälkeläistänne+missään+oloissa+.+Vittu+mä+en+anna+yhtään+arvoa+tuommoisille+naisille+.+Enkä+mitään+empatiaa+siitä+että+joku+veti+rojut+torveen+.+Kyllä+siinä+hommassa+on+aikuisilla+ihmisllä+kummallakin+oma+vastuunsa.....
02.04.2018 22:53
No+onneksi+en+ole+ainoa+.+Meinas+mennä+jo+viimesetkin+päreet+loppuun+asti
29.09.2017 17:41
ainakin+täällä+helsingissä+herttoniemen+k+market
04.06.2016 20:04
Ainakin+täällä+helsingissä+herttoniemen+Hertta+K-market+myy
04.06.2016 20:04
Ei ole kokemusta miten käytännössä,mutta Italian posti on aika tunnettu siitä ettei siellä toimi mikään.Ei edes vuosikymmeniä siellä asuneet,eikä paikalliset suosittele sitä käyttämään.....
24.07.2014 09:27
1 / 1