Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
teozonen
profiilit
teozonen
teozonen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
38
Kommenttia
194
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
@Matkalla.on.hyvä
En+tehnyt+avaustani+kehujen+toivossa,+vaan+nimenomaan+siksi,+että+muutkin+kertoisivat+omista+vapaaehtoishommistaan+ja+niinhän+sinä+teit.
Meidän+kyläyhdistyksessä+on+vähän+yli+200+jäsentä,+mutta+vaikka+saamme+paljon+aikaan,+on+tekeviä+käsiä+silti+aika+niukalti.+Meille+ehdotetaan+monelta+taholta,+että+voiko+yhdistys+tehdä+tuolle+asialle+jotain+tai+järestää+sitä+sun+tätä.+Mutta+sitten+kun+aletaan+tehdä,+vapaaehtoisia+ei+oikein+tahdo+löytyä.+Aina+on+jotain+muuta.
Joten+ei+tämä+pelkkää+juhlaa+ole,+se+on+myös+ruusuilla+tanssimista.:-)
15.09.2017 16:09
Pekka+Sauri+sattuu+olemaan+frendini,+joten+taidan+tietää,+mitä+hän+tekee.+Lopetti+hiljattain+Helsingin+apilaiskaupunginjohtajan+virassa,+mutta+ei+ole+rekrytoitunut+vielä+virallisesti+mihinkään.+Oletan,+että+Pekka+kirjoittaa+seuraavaksi+toisen+proosateoksensa.+Tietokirjojahan+hän+kirjoittanut+aiemmin,+mutta+vain+yhden+kaunokirjallisen+teoksen,+jonka+nimi+on+Parempaa+kuin+seksi.
15.09.2017 13:31
"Onko+se+laiska,+joka+töitään+latelee?"+No,+voihan+sitä+kertoa,+mitä+tekee,+jos+sellaista+aloituksessa+kysytään.+Paljon+saat+aikaan+ja+niin+saamme+mekin.+Unohtui+tuossa+aloituksessa+kertoa,+että+olemme+rakentaneet+yhden+uimarannan+Kymijoen+läntisen+haaran+rantaan+pukukoppeineen+ja+laitureineen+kyläläisten+käyttöön+ja+ylläpidämme+sen+siisteyttä+myös.
15.09.2017 13:26
Hyvä+sinä.+:-)
15.09.2017 12:08
Vapaaehtoistyön+määrittelee+Wikipedia+näin:
Vapaaehtoistyö+on+yksittäisten+ihmisten+tai+yhteisöjen+hyväksi+tehtyä+toimintaa,+josta+ei+saa+rahallista+korvausta+eli+palkkaa.+Sitä+tehdään+omasta+vapaasta+tahdosta,+ilman+pakkoa.+Vapaaehtoistoiminnaksi+ei+myöskään+lasketa+toimintaa,+jota+pidetään+velvollisuutena+perhettä+tai+sukua+kohtaan.
15.09.2017 11:54
Hehheh.+Hauskaksi+rupesit?
15.09.2017 11:51
Minä+käsitän+vapaaehtoistyön+siten,+että+se+on+jollain+tavalla+yleishyödyllistä.+Meillä+asialla+on+kyläyhdistys,+joka+on+voittoa+tuottamaton+kyläläisten+vapaa-aikaa+ja+hyvinvointia+edistävä+toimintamuoto.+Meillä+on+yksi+palkattu+työntekijä,+joka+on+palkkatuella+toimiva+kyläavustaja,+mutta+hänen+palkkansa+maksaa+valio+ja+se,+minkä+veloitamme+työstä+10+€/tunti+tulee+yhdistyksemme+kassaan.
Näin+meillä+on+varaa+järjestää+mm.+teatterimatkoja+lapsiperheille+ja+muita+matkoja,+joista+hyötyvät+kaikki+kyläläiset,+koska+omavastuu+on+hyvin+pieni+ja+yhdistys+maksaa+siitä+suurimman+osan.
Tässä+ketjussa+jotkut+väittelevät+siitä,+mikä+oikeastaan+on+vapaaehtoistyötä.+Minä+en+katso+tekeväni+vapaaehtoistyötä,+jos+hoidan+lapsenlapsiani.+Minulle+se+on+velvollisuus,+jos+siihen+kerran+kykenen.
15.09.2017 11:23
En+tietenkään,+mutta+noita+taiteilijoita+minä+vain+jotenkin+ymmärrän.
14.09.2017 18:17
Meillä+on+tietojärjestelmäämme+konvertoitu+luettelo+hyllyssä+olevista+kirjoista+ja+näin+vältymme+ottamasta+lahjoituksina+meille+annettavia+kirjoja.+Siis+lahjoituksia+tulee,+mutta+me+valikoimme,+mitä+voimme+ottaa.+Kirjojen+kokonaismäärä+on+n.+14+000.++Tällä+hetkellä+hyllytän+satoja+DVD-elokuvia,+jotka+olemme+niinikään+saaneet+lahjoituksina+ja+joukossa+on+todellisia+klassikoita.
14.09.2017 15:39
Joskus+tuntuu+siltä,+että+kun+rokkarit+vetää+piriä+ja+hepoa,+niin+se+vaan+kasvattaa+mainetta.+Muistakaa+Andy+Mccoy,+Keith+Richards+ja+Ozzy+Osbourne.+Jos+Siltsu+vetää+vähän+spiidiä,+niin+mitä+sitten?
14.09.2017 13:10
Pikku+juttu,+jos+sitä+flänäpäissään+vähän+mokaa.+Jarilla+on+fyffeä+sen+verran,+että+voi+palkata+autokuskin+siksi+aikaa,+kun+kortti+kuivuu.
14.09.2017 12:54
Loviisa+on+niin+surkea+kaupunki,+että+ei+se+tule+nousemaan+millään+temppuilulla.+Titti+hoitaa+jatkossa+vain+hallintojohtajan+tehtävät+ja+hyvä+niin.+Tämä+uusi+Oker-Blom+saattaa+silti+olla+pätevä+tehtävään.+Ja+demareille+terkkuja,+että+se+RKP:n+per***n+nuoleminen+voisi+jo+lakata.
14.09.2017 12:44
Nythän+me+saimme+uuden+kaupungijohtajan,+joka+on+oikein+aatelismies+ja+ymmärtää+business-elämääkin.+Olavin+lähtö+aiheutti+sen,+että+erorahojen+myötä+hän+saattaa+odottaa+eläkeiän+täyttymistä+kaikessa+rauhassa.
14.09.2017 12:30
Kaikki+kolme+aikuista+tytärtäni+ovat+käyneet+yliopistonsa+Belgiassa+ja+siellähän+pääsee+yliopistoon+ekalle+vuodelle+kaikki+ylioppilaat,+mutta+karsinta,+kuten+Ranskassa,+on+toisena+ja+kolmantena+vuonna+ankara.+Siksi+mm.+keskimmäinen+tyttäristä+oli+vain+24+v.+valmistuessaan+psykologiksi.
Suomessa+vanhin+poikani+meni+toista+tietä+käyden+ensin+ylopiollaaksi+iltakouluna,+sitten+AMK-insinöörin+tutkinnon+ja+suorittaa+nyt+DI:n+tutkintoa+Oulun+yliopistossa,+joten+en+tiedä+miten+nuo+pääsykokeet+nykyään+kullakin+asteella+ovat.
31.08.2017 19:54
Ai+niin+oli.+Kaikki+viisi+lastani+ovat+syntyneet+-80-89.+:-)
31.08.2017 11:49
No,+minulla+on+muutama+alakouluikäinen+lapsenlapsi+ja+olen+ymmärtänyt,+että+ainakaan+numeroarvostelua+ei+tuossa+vaiheessa+lapsilla+ole+ja+se+voi+olla+hyvä.+Pääsykokeet+kävin+itse+läpi+pyrkiessäni+oppikouluun+ja+se+stressasi,+mutta+pääsin+läpi.+Ei+mulla+muuta+mielipidettä+asiaan+ole,+koska+muuta+opettajan+kokemusta+ei+ole+kuin+kolme+vuotta+tietojenkäsittelyn+opettamista+eläkeläisille.
31.08.2017 11:47
Hänen+vaimonsa+Anna-Maria+os.+Lehtonen+kannattelee.+Toimii+kirjaston+johtajana+Helsingissä.+Perhetuttuja+olemme.+:-D
31.08.2017 00:12
Kerro+nyt!+Haluan+tietää.
30.08.2017 17:59
"KuvitusVaiKuvotus"
Jospa+määrittelisit+ensin+sen+"normaalin+ihmisen".+Lasket+luullakseni+itsesi+joukkoon?
30.08.2017 15:45
Jepulis,+mutta+keskustelu+keskustelusta+ja+keskustelijoita+on+hedelmätöntä.+:-D+Silti+se+tuppaa+tulemaan+jokaiseen+ketjuun.
30.08.2017 14:58
3 / 10