Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mielipiteitä+voi+toki+sanoa+ja+sehän+täällä+kai+tarkoituskin+on.+Mutta+toisten+haukkuminen+ei+ole+keskustelua,+se+on+haukkumista,+eikä+tämä+ole+haukkumispalsta.+Mistä+asiasta+et+kysynyt?+Ilkeästä+kommentista+kysyit+ja+siihen+olen+tässä+yrittänyt+vastailla,+vai+mitä?+😉
27.08.2017 18:59
Välillä+uskoviksi+itseään+kutsuvien+ihmisten+kielenkäyttö+saa+kyllä+niskakarvat+pystyyn.+Toivottavasti+se+rajoittuu+vain+näille+keskustelupalstoille,+vaikka+ei+se+täälläkään+mielestäni+ole+sallittua.+Toisen+loukkaaminen+ei+koskaan+ole.
27.08.2017 18:51
Mielipidehän+ei+ole+totuus,+kai+sinä+sen+ymmärrät?+
Ikäviä+asioita+toki+voi+sanoa,+jos+niillä+on+joku+rakentava+merkitys+kyseessä+olevalle+ihmiselle.+Jos+jollain+vaikka+törröttää+kirves+päässä+jotenkin+rumasti,+niin+siitä+voi+huomauttaa+ystävällisesti.
Silloin+kun+asian+sanoo+vaikkapa+loukkaamistarkoituksessa,+se+on+rumasti+sanomista.+Silloin+kun+kertoo+perättömiä,+omiin+kuvitelmiinsa+perustuvia+ikäviä+"totuuksia"+toisesta+henkilöstä,+se+on+rumasti+sanomista.+Jos+toisesta+sanoo,+että+tämä+on+ruma,+tyhmä,+epävakaa+tms.+loukkaavaa,+se+on++rumasti+sanottu.+Sitä+voi+miettiä+vaikka+siltäkin+kannalta,+että+jos+toinen+ei+kysy+asiasta,+niin+sitä+ei+tarvitse+sylkäistä+ulos.
27.08.2017 18:46
Eli+siis+mielestäsi+toiselle+saa+sanoa+rumasti,+jos+siltä+tuntuu.+Tämä+selvä.+Minä+olen+saanut+vähän+toisenlaisen+kotikasvatuksen.+😉
27.08.2017 18:08
Mistä+lapsi+sen+itse+tietäisi?
Jos+lapsi+ei+ole+hakemassa+mihinkään+lapsimallikisaan,+niin+onko+oikein+sanoa+hänelle,+että+hän+on+ruma?+
Tai+jos+nyt+ajatellaan,+että+olet+se+lastentarhanopettaja+ja+sinulla+on+tilanne,+jossa+lapsi+A+on+sanonut+lapsi+B:lle,+että+tämä+on+irvokas.+Onko+suhtautumisesi+se,+että+se+on+ihan+ok+sanoa+toista+irvokkaaksi,+jos+kerran+on+sitä+mieltä?+Tähän+voi+vastata+ihan+vaikka+vain+kyllä+tai+ei.
27.08.2017 17:57
On+todella+harmillista,+että+täällä+on+paljon+epäasiallista+keskustelua.+Mielestäni+pitäisi+voida+keskustella+sopuisasti,+olipa+vakaumus+mikä+tahansa.+Mielipiteissähän+voi+olla+eri+mieltä+ihan+rakentavassakin+hengessä+ja+mikäs+sen+mukavampaa+kuin+vaikka+vähän+kiistelläkin+joistain+asioista,+kunhan+se+tehdään+toista+kunnioittaen+ja+asiassa+pysyen.+Täällä+tosiaan+on+aika+kirjo+erilaisia+ihmisiä+ja+välillä+miettii,+millainen+henkilö+siellä+kommentin+takana+oikein+on.
27.08.2017 17:51
Ilman+muuta.+Muotoilin+kysymyksen+huonosti,+pahoittelut+siitä.
Jos+olisit+lastentarhanopettaja,+niin+opettaisitko+hoitoosi+uskotuille+lapsille,+että+on+ihan+ok+sanoa+toista+vaikkapa+rumaksi,+jos+se+on+oma+mielipide?
27.08.2017 17:43
Opetatko+sinä+lapsillesikin+(onko+sinulla+lapsia?),+että+toiselle+saa+sanoa+rumasti,+jos+se+nyt+vaan+sattuu+olemaan+oma+mielipide?
27.08.2017 17:19
Sanotko+sinä+niille+omasta+mielestäsi+epävakaille+työkavereillesikin,+että+he+ovat+epävakaita+ihmisiä?
27.08.2017 17:14
Sinä+yleensä+käsket+minun+skrollailla+näitä,+mutta+minä+olen+ystävällinen+ihminen+😉,+joten+tässä:
Opetatko+sinä+lapsillesikin+(onko+sinulla+lapsia?),+että+toiselle+saa+sanoa+rumasti,+jos+se+nyt+vaan+sattuu+olemaan+oma+mielipide?
27.08.2017 17:13
Et+vastannut+vieläkään.+Miksi+sinä+kiertelet+ja+kaartelet,+etkä+sano+suoraan?+Oletko+epävakaa+ihminen?
27.08.2017 17:02
En+minä+mene+kenenkään+provoihin.+Totesin,+että+minusta+olisi+pelottavaa+jos+sinä+ja+pertsa+olisitte+sama+henkilö.+Eikö+se+sinusta+olisi+pelottavaa?
27.08.2017 17:01
Kyllä+sinä+nyt+vaan+laitoit.+Ja+samasta+syytit+juuri+jotain+toista+kirjoittajaa.+Ihan+sama+olemmeko+nyt+nähneet++jotain+vai+ei,+sinä+vastasit+Pertsan+puolesta.+Vai+väitätkö,+ettet+tehnyt+niin?+Kyllä+vai+ei?
27.08.2017 16:59
Minulle+se+on+täysi+salaisuus.+Mahtaa+sinun+lähipiirissäsi+olla+paljon+epävakaita+ihmisiä.+😉
Jätit+vastaamatta+loppuosan+kysymykseen,+voisitko+vielä+vastata+siihen.
27.08.2017 16:57
Aika+pelottava+ajatus+se+kyllä+olisi.
27.08.2017 16:53
Silti+laitoit+sanoja+hänen+suuhunsa.+Juuri+jossain+kommentissasi+luin,+kuinka+jotain+toista+kirjoittajaa+samasta+asiasta+moitit?+Onko+täällä+sinulle+eri+säännöt+kuin+muille.+😉
27.08.2017 16:52
Oletko+alan+ammattilainen,+jotta+voisit+tehdä+tuollaisia+arvioita?+Eerika+on+täällä+kirjoittanut+aika+paljonkin+suoraan+ja+kaartelematta.+Jotkut+eivät+vaan+tunnu+ymmärtävän+lukemaansa.+Jos+hän+ei+johonkin+kysymykseen+vastaa+suoraan+kyllä+tai+ei,+niin+sehän+ei+tee+kenestäkään+epävakaata.+Tämähän+on+keskustelupalsta,+ei+mikään+vedä+rasti+kyllä+tai+ei+ruutuun+-visa.
Toisaalta,+vaikka+olisit+sitä+mieltäkin,+niin+sen+tuominen+julki+on+ihan+vain+ilkeää.+Opetatko+sinä+lapsillesikin+(onko+sinulla+lapsia?),+että+toiselle+saa+sanoa+rumasti,+jos+se+nyt+vaan+sattuu+olemaan+oma+mielipide?
27.08.2017 16:49
Jotakuinkin+noin.
27.08.2017 16:41
Siis+hetkinen.+Sinäkö+oletkin+Pertsa+(kun+sanoja+hänen+suuhunsa+laitat)?
27.08.2017 16:39
Muistatko,+kun+tässä+joku+aika+sitten+keskusteltiin+niistä+ilkeistä+sanomisista?+No,+tämä+on+mielestäni+todella+ilkeästi+sanottu.
Ihan+muuten+vain+käväisi+mielessä,+että+olisiko+jollain+ollut+sinulle+jotakin+asiaa,+kun+nämä+postauksesi+menivät+näin:
"Kyllä+mutta+sinä+olet+epävakaa+jopa+ihmksekI."
"Kyllä+mutta+sinä+olet+epävakaa+jopa+ihmkseksi."
27.08.2017 15:40
278 / 308