Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu,+jätetään+länkytys+teille.+😀
18.08.2017 20:14
Kyllä+se+Turun+puukottaja+taitaa+olla+ulkomaalaistaustainen.+Tuossa+vastasin+siihen+toiseen+puukotukseen,+jonka+toin+esiin,+kun+kysyttiin+kantasuomalaisen+puukotuksia.
Kamala+tapaus+on+tämä+Turun+puukotus.
18.08.2017 20:11
Kannattaa+välillä+lukea+koko+ketjukin,+eikä+vain+kyttäillä+yhden+kirjoittajan+kommentteja+päästäkseen+"sanomaan".+Tuossa+hieman+ylempänä+eräs+rekkaamaton+nimimerkki+kysyi:+"Koska+viimeksi+kantasuomalainen+on+kännipäissään+tappanut+toisen+viimeksi+puukolla?"+Ei+mainittu+Turkua+siinä.+Miksi+et+häntä+kehoita+menemään+muualle+"länkyttään"?+Tai+no,+kyllähän+minä+tiedän,+miksi.
18.08.2017 20:09
En+tokikaan+ole+ollut+siellä+paikalla+enkä+ole+puukottajan+papereita+päässyt+tutkimaan.+Ikäviä+tapauksia+joka+tapauksessa,+olipa+ulkomaalainen+tai+suomalainen.
18.08.2017 20:04
Lukijalla-vastuu
18.8.2017+18:14
Kyllä+kirjan+kirjoittajalla+ja+kustantajalla+on+vastuu+sisällöstä.+Mielenkiintoinen+näkökanta,+ettei+kirjoittajalla+ole+mitään+vastuuta.+Minä+ajattelen,+että+minulla+on+vastuu+ainakin+itselleni+ja+Jumalalle+siitä,+mitä+kirjoitan.+Yksi+ongelmahan+on+se,+ettei+näistä+nettikeskusteluista+voi+tietää,+ovatko+ne+heitetty+läpällä+vai+ihan+tosissaan.
18.08.2017 20:00
Totta.+Se+on+surullista.
18.08.2017 17:59
Kyllä+niitä+erilaisia+aseita+kuljetellaan+mukana,+ei+ehkä+tosiaan+ihan+keittiöveitsiä,+mutta+muuta+käyttökelpoista.+🙄
18.08.2017 17:54
"Suomalainen+mies+puukotti+tappelun+aikana+virolaissyntyistä,+Helsingissä+asunutta+miestä+yläselkään.+Puukonisku+ulottui+keuhkoihin+asti+ja+aiheutti+voimakkaan+verenvuodon+rintaonteloon.+Uhri+kuoli+vammoihinsa."+Uutinen+14.7.2017.+Ei+tosin+mainita,+oliko+kännissä+eikä+uhri+ollut+kantasuomalainen,+mutta+puukottaja+oli.
18.08.2017 17:52
Etkös+sinä+juuri+tuossa+vähän+aiemmin+sanonut,+että:+"Ei+tarvitse+olla+alkukielen+asiantuntija+ymmärtääkseen,+että+heprean+sana+"Shabbat"+tarkoittaa+sapattia+eikä+lepopäivää."+Nyt+kuitenkin+puhut+lepopäivästä+ja+sen+viettämisestä+vääränä+päivänä.+Tuo+hämmentää.
Luin+jostain,+että+sapattina+ei+saa+kirjoittaa,+ajaa+autolla,+vääntää+sähkönappulaa,+ei+saa+käyttää+kahvinkeitintä,+ei+saa+painaa+hissin+nappulaa++jne.+Kuinka+tiukasti+sinä+pitäydyt+noista+asioista?
18.08.2017 17:31
Eikö+muuten+ole+jännä+juttu,+että+jotkut+heteromiehet+kuvittelevat+olevansa+kovinkin+vastustamattomia+miesten+keskuudessa.+Ei+sillä,+etteikö+se+saattaisi+olla+tottakin.+😉
18.08.2017 16:49
Enpä+tiedä+heidän+seksuaalisista+suuntaumisistaan,+eikä+se+minulle+edes+kuulu.+Mutta+täytyy+sanoa,+että+heillä+on+kyllä+keskustelutaitoa+vaikka+muille+jakaa.
18.08.2017 16:46
Ok.+Siis+aina+sen+maanko+mukaan,+missä+ollaan?+Suomessahan+aurinko+laskee+vähän+ei+aikoihin+eri+vuodenaikoina.+Pitäisikö+se+siis+aloittaa+silloin+kun+aurinko+laskee+vai+klo+18?
18.08.2017 16:42
Mitenkä+siihen+muuten+vaikuttaa+aikavyöhykkeet?+Minkä+aikavyöhykkeen+mukaan+sen+alkaminen+katsotaan+alkaneeksi?
18.08.2017 16:34
Vielä+pakko+vastata+sinulle.+Tuo+kehoituksesi+marjaan+menosta+nosti+mieleeni+lapsuuden+syksyjä,+kun+perheemme+kanssa+kävimme+marjassa+tai+sienessä.+En+muista,+tuliko+minun+siellä+mitään+poimittua+sen+kummemmin,+mutta+muistan,+kun+sen+jälkeen+isä+aina+sytytti+nuotion+ja+sitten+sen+lämmössä+ja+ritinässä+nautimme+äidin+laittamat+herkulliset+eväät+syksyn+tuoksuja+haistellen.+Ei+ollut+edes+hirvikärpäsiä+silloin+vielä+niillä+seuduilla.+Kiitos,+että+toit+tuon+mieleeni.
18.08.2017 14:25
No+juu,+olihan+ne+välillä+vähän+hassuja+juttuja,+mutta+ehkä+niillä+oli+oma+paikkansa+silloin.
18.08.2017 14:19
fari.g
18.8.2017+11:41
Noinhan+se+on.+Välillä+itsensä+hillitseminen+on+vaikeampaa,+välillä+helpompaa.+On+tullut+tässä+jokunen+kerta+aloitettua+joku+vastaus+ja+sitten+kun+on+sen+lukenut,+on+täytynyt+poistaa+ennen+lähetys-nappulan+painamista.+Vielä+minulla+on+opettelemista+tuossa+itsensä+voittamisessa,+mutta+se+on+hyvä+päämäärä.+
Toisaalta+uskon+siihenkin,+että+potkittuja+pitää+puolustaa,+mutta+senkin+tietysti+voi+tehdä+monella+tapaa.
18.08.2017 12:01
"Ottamatta+aloittajaan+kantaa+väitän,+että+oma+mielikuvamme+itsestämme+on+jotain,+joka+ei+välttämättä+natsaa+todellisuuden+kanssa.+
Esimerkkinä,+80%+ihmisitä+kokee+olevansa+keskivertoa+parempia+autolla+ajajia+ja+90%+vähintään+keskiarvoisia+eli+ihmisillä+on+omista+taidoistaan+aika+optimistinen+oletus.+"
Totta+muuten+tuokin.+En+ajatellutkaan+tuota+puolta.+Meillä+oli+joskus+töissä+sellainen+kehitystehtävä,+jossa+meidän+piti+tehdä+arvioita+toisistamme,+muistaakseni+kyllä+vain+hyvistä+puolista.+Oli+aika+mielenkiintoista+huomata,+miten+muut+minut+näkevät.
18.08.2017 11:55
Eerikan+tyyli+ei+ärsytä+minua+tippaakaan.+Elä+ja+anna+muiden+elää,+se+on+hyvä+motto.
Katsotaanpa,+kuinka+kauan+menee+ennen+kuin...
18.08.2017 11:49
"fari.g
18.8.2017+11:01
Ehkä+minä+olen+alussa+ollut+tyhjä+kirja,+jota+kaiken+aikaa+täytän,+eli+teen+itseäni+sanoilla+ja+teoilla,+jotka+tallentuvat+ikuisuuden+lehdille.+
Täyttykää,+täyttykää,+lopussa+voitte+sanoa+"se+on+täytetty.+"+minä/sinä+on+tullut+valmiiksi.+
Jokainen+itse+päättää+millainen+kirja+siitä+tuli."
Hienosti+kirjoitettu.+Kiitos.
18.08.2017 11:23
Kaikki+muslimit+eivät+ole+terroristejä+eivätkä+kaikki+miehet+ole+raiskaajia.+Mutta+totta+tuo,+ettei+terrorismi+ole+kenellekään+hyväksi.
18.08.2017 11:21
290 / 308