Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämäkin+selvä.+Kiitos+kolmesta+pallosta.+❤
06.08.2017 14:06
Pitikö+sinun+kysyä+tätä+vaatteet.tekee.miehen+nikiltä?+Olit+vahingossa+laittanut+sen+tähän+minulle.
06.08.2017 14:03
❤❤❤
06.08.2017 14:00
Et+siis+halua+opastaa+minua+Raamatun+ymmärtämisessä.+Tämä+selvä.+Kiitos+kolmesta+pallosta.+❤
06.08.2017 13:59
Ihanan+sitkeä+olet.+🤗🤐
06.08.2017 13:48
Saat+kysyä.+Olen+uskova.
06.08.2017 13:44
Nämä+keskustelut+eivät+mene+sinun+määräystesi+mukaan.++😀
Alappa+sinä+vastaamaan+ensin+minun+kysymyksiini,+koska+se+on+sinun+ymmärryksesi+mukaan+Raamatun+mukaista.+Minulla+tuota+ymmärrystä+ei+vielä+ole.+🙄Vai+etkö+noudata+Raamatun+opetuksia+kuin+vain+joiltain,+sinulle+sopivilta,+kohdin?
06.08.2017 13:42
En+ihan+ymmärrä,+kuinka+tämä+liittyy+minun+kommenttiini,+mutta+jos+uskoo+enemmän+yleensäkään+propagandaan,+jos+se+on+Jumalan+sanan+vastainen,+niin+se+ei+ole+hyvä+asia.+Toisaalta+toivoa+on+niin+kauan+kuin+on+elämääkin.
"Jos+ei+usko+Jumalan+sanaankaan+onko+silloin+uskovainenkaan???"+Ei+minun+käsittääkseni.
Arveletko+minun+uskovan+johonkin+Jumalan+sanan+vastaiseen+propagandaan?+Ja+jos,+niin+mihin?
06.08.2017 13:34
Joku+viisas+totesi:+"Kyllä,+ja+varsinkin+kysyttäessä.+Meidän+tulee+aina+olla+valmiit."+
Minulla,+katsos,+ei+ole+tästä+vastaamisasiasta+varmuutta,+siksi+en+tässä+ketjussa+tuota+asiaa+lähde+kommentoimaan.+Jossain+toisessa+voin+sen+tehdäkin.+Sinulla+tähän+vastaamiseen+oli+selkeä+kanta,+mutta+et+noudata+sitä.+Mikä+on+sinun+perustelusi?+🤔
06.08.2017 13:20
Ihan+tarkkaan+ottaen+tässä+on+muutama+kysymys,+joihin+en+ole+vielä+sinulta+saanut+vastausta:
Mitä+tarkoittaa+tuo+"kysyy+sen+toivon+perustusta"?+
Tarkoittaako+se,+että+mitä+vaan+minulta+kysytään,+niin+siihen+pitää+vastata?+
Onko+esim.+kantani+homoseksuaalisuuteen+minun+toivoni+perusta?
Ja+mitä+tarkoittaa+tuo+"sävyisyydellä+ja+pelolla"?
Onko+muuten+tuo+homoseksuaalinen+käytös+ja+sukupuolen+vaihdokset+tärkein+asia+Raamatussa?+
Pelastunko+tai+menenkö+helvettiin+riippuen+siitä,+mikä+kantani+niihin+on?
Jos+olet+jossain+vastannut,+niin+se+on+minulta+mennyt+ohi.+Ymmärrän+toki,+että+niihin+on+vaikea+vastata+ja+hyväksyn+sen,+että+et+niihin+pysty+tai+halua+vastata.
Ihan+varmasti+joku+sellaisen+johtopäätelmän+tekee,+mutta+sehän+kertoo+enemmän+siitä+johtopäätelmän+tekijästä,+eikö+vain?
06.08.2017 12:59
Kiitos.
06.08.2017 12:47
Eli+kaikki+opettavat+oikein?+Kiitos+opastuksesta.
06.08.2017 12:31
Hyvä,+jos+sinua+huvittaa.+Ilo+on+tärkeää.++😏
Ei+sen+sanominen+ole+ollenkaan+vaikeaa,+en+vain+näe+sitä+tämän+ketjun+asiaksi.+Ja+toisaalta,+jos+sinä+et+vastaa+selkeästi+esitettyihin+kysymyksiin,+niin+miksi+minun+pitäisi?
06.08.2017 12:30
Eli+kaikki+opettavat+oikein,+selvä.
Olen+käynyt+ev.lut-seurakunnassa,+vapaakirkossa,+helluntaissa,+adventisteissa,+ortodoksisessa+kirkossa.+Unohtuikohan+joku..
06.08.2017 12:26
Vai+niin.+Et+siis+vastaa.+No,+hyväksyn+sen,+kysymyshän+on+hankala.+Siinä+tapauksessa+jätän+vastaukseni+johonkin+sellaiseen+ketjuun,+jossa+ko.+asiaa+käsitellään.
Onko+muuten+tuo+homoseksuaalinen+käytös+ja+sukupuolen+vaihdokset+tärkein+asia+Raamatussa?+Pelastunko+tai+menenkö+helvettiin+riippuen+siitä,+mikä+kantani+niihin+on?
06.08.2017 12:17
En+taida+näin+julkisesti+kertoa+paikkakuntaa.+Kerron+kuitenkin,+että+kyseessä+ei+ole+ihan+pieni+paikkakunta,+joten+erilaisia+suuntauksia+riittää.+Kellon+ajalla+ei+ole+niin+väliä,+voin+toki+mennä+silloin+kun+"siellä"+jotain+on+tarjolla.
06.08.2017 12:08
Itse+asiassa+en+yritä+venkoilla.
Kysymyksellä+tarkoittanet+kantaani+homoseksuaalisuuteen?+Jos+vastaat+tähän:+"Onko+esim.+kantani+homoseksuaalisuuteen+minun+toivoni+perusta?"+Jos+se+on,+niin+vastaan+toki.+Jos+ei,+niin+jätän+vastauksen+johonkin+toiseen+ketjuun,+jossa+ko.+asiasta+keskustellaan.+🤔
06.08.2017 12:03
Tuolla+vastauksella+en+kyllä+kovin+pitkälle+taida+päästä.+Mutta+jos+et+tarkemmin+uskalla+vastata,+niin+hyväksyn+sen.
06.08.2017 11:56
Kiitos+ja+kiitos.+
Mitä+tarkoittaa+tuo+"kysyy+sen+toivon+perustusta"?+Tarkoittaako+se,+että+mitä+vaan+minulta+kysytään,+niin+siihen+pitää+vastata?+Onko+esim.+kantani+homoseksuaalisuuteen+minun+toivoni+perusta?
Ja+mitä+tarkoittaa+tuo+"sävyisyydellä+ja+pelolla"?
06.08.2017 11:51
Voitko+kertoa,+mikä+suuntaus+se+on?+Minä+uskovana+haluaisin+toki+saada+mahdollisimman+oikeaa+opetusta+ja+olen+juurikin+miettimässä+sitä+oikeaa+paikkaa+itselleni.
06.08.2017 11:42
303 / 308