Tämän palstan erityispiirre on henkilöön käyminen

pitkään-seurannut

Tällä palstalla arvostellaan kirjoittajia ja heidän vakaumuksiaan enemmän kuin asioita josta pitäisi keskustella.
Miksi täällä solvataan ja käydään niiden henkilöiden kimppuun joiden kirjoituksista ja mielipiteistä ei pidetä tai ollaan niistä eri mieltä?
Henkilöiden solvaaminen näyttää olevan monen nikin päätarkoitus tällä palstalla.

77

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitettavasti

Tämä palsta suorastaan tihkuu vihaa ja solvauksia.

• poterosotaa

Niimpä samat jankuttajat päivästä toiseen jankkaavat. Mutta , jos laittaa asiakirjoituksen tai kannanoton, se POISTETAAN.Tämä on setankätyrien ja muutaman uskovan jankkapalsta.
        Viimeisen "uudistuksen" jälkeen meni vain huonommaksi.

• poterosotaa kirjoitti:

Niimpä samat jankuttajat päivästä toiseen jankkaavat. Mutta , jos laittaa asiakirjoituksen tai kannanoton, se POISTETAAN.Tämä on setankätyrien ja muutaman uskovan jankkapalsta.
        Viimeisen "uudistuksen" jälkeen meni vain huonommaksi.

"Tämä on setankätyrien ja muutaman uskovan jankkapalsta."

Siinäpä hieno esimerkki asiakirjoituksesta.

Jos tuo on sinun käsityksesi asiakirjoituksesta niin en yhtään ihmettele että kommenttejasi ja aloituksiasi poistetaan.

• " Tämä palsta suorastaan tihkuu vihaa ja solvauksia. "

Erimieltä oleminen ei ole vihaa eikä solvausta.

Arvostelu ei myöskään ole vihaa eikä solvausta.

• todella-erikoista

Joskus tuntuu, että kaikki eivät ole edes täyspäisiä....

• NeOnRäyhiksiä

Ei sellainen ihminen olekaan täyspäinen joka vain solvaa muista.

• Ehkä netin keskustelukulttuurista on tullut sellainen, että asiasta ei enää keskustella, vaan käytetään kaikki tarmo kirjoittajien ruotimiseen. Voi olla niinkin, että ajatellaan asiakeskustelun olevan sitä, että nimitellään toista tyhmäksi tai joillakin muilla tuon tapaisilla ilmauksilla.
      uskonnollisissa keskusteluissa on lisänä sen toisen uskon ruotiminen, "ojentaminen", kun itse ymmärtää niin paljon "paremmin" Raamattua. Kaikki se, mikä tekee ihmissuhteista hankalia live-elämässä, on täällä läsnä monin kerroin.

• Puhe-kieltä

"että nimitellään toista tyhmäksi "
        Ihan kadunmiehen tapa (puhekielessä) kertoo kohteliaasti olevansa asiasta eri mieltä
        Töykeempi tapa olis "että nimitellään toista tyhmäksi homoksi"
        Joka tarkoittaa olen aivan eri mieltä kanssasi
        Pitää olla medianlukutaitoo ja koittaa ymmärtää mitä toinen sanoo eikä "uhriutuu"

• Puhe-kieltä kirjoitti:

Ihan kadunmiehen tapa (puhekielessä) kertoo kohteliaasti olevansa asiasta eri mieltä
        Pitää olla medianlukutaitoo ja koittaa ymmärtää mitä toinen sanoo eikä "uhriutuu"

adunmiehen tapa voi olla tuo kuvaamasi, mutta se ei ole asiallista tekstiä. Jos sanotaan tyhmä, se tarkoittaa tyhmä. Jos tarkoittaa , että olen eri mieltä kanssasi, silloin sanotaan, että olen eri mieltä kanssasi. Siinä ei tarvita medialukutaitoa, sisälukutaito riittää hyvin. Sanoja tulisi käyttää siinä merkityksessä kuin niitä asiatekstissä käytetään, jos haluaa olla asiallinen. Jos taas haluaa olla asiaton, voi käyttää noita mainitsemiasi.

• kyllä.naurattaa
        Puhe-kieltä kirjoitti:

Miksi et postannut tätä nikilläsi usko.vainen?

• kyllä.naurattaa kirjoitti:

Miksi et postannut tätä nikilläsi usko.vainen?

Koska hän ei ole minä 🤗
        Olenko märkä unesi 😉

• kyllä.naurattaa
        usko.vainen kirjoitti:

Koska hän ei ole minä 🤗
        Olenko märkä unesi 😉

Yhden sanan väärinkirjoitus paljasti sinut. 😂

• kyllä.naurattaa kirjoitti:

Yhden sanan väärinkirjoitus paljasti sinut. 😂

Yritä nyt hyvä ihminen päästä elämssäsi jo seuraavalle tasolle 😂😂😂

• kyllä.naurattaa
        usko.vainen kirjoitti:

Yritä nyt hyvä ihminen päästä elämssäsi jo seuraavalle tasolle 😂😂😂

Yritä sinä lopettaa valehtelusi.

• Tyttö.Turusta

Ketkä täällä on hyviä kirjoittajia ja ketkä huonoja?

• RäyhikselleTurkuun

Taasko lietsot henkilöön käymistä?!

• havaitsija

Uskontoihin kuuluu solvaaminen ja panettelu.

• Jokapäiväistä

Ei vaan ateismiin kuuluu uskontojen pilkkaaminen ja uskovien nälviminen.

• Jokapäiväistä kirjoitti:

Ei vaan ateismiin kuuluu uskontojen pilkkaaminen ja uskovien nälviminen.

Juuri niin.

• Ei vaan mihinkään asialliseen keskusteluun ei kuulu solvaaminen ja panettelu. Hyviin käytöstapoihin ei myöskään kuulu solvaaminen ja panettelu.

• Eerikatässämoi kirjoitti:

Ei vaan mihinkään asialliseen keskusteluun ei kuulu solvaaminen ja panettelu. Hyviin käytöstapoihin ei myöskään kuulu solvaaminen ja panettelu.

Entäs palvaaminen ja sovittelu? (ensin palvataan eli savustetaan ja sitten sovitellaan)

:-D

Ei vaan leikki leikkinä. Osut kyllä usein oikeaan. Ei voi kieltää. Ei toki aina että älä liikaa riemastu!

• EvLut kirjoitti:

Entäs palvaaminen ja sovittelu? (ensin palvataan eli savustetaan ja sitten sovitellaan)

:-D

Ei vaan leikki leikkinä. Osut kyllä usein oikeaan. Ei voi kieltää. Ei toki aina että älä liikaa riemastu!

Sitä palvaamista on paljon, sovittelu taitaa olla melko tuntematon käsite.

• >Henkilöiden solvaaminen näyttää olevan monen nikin päätarkoitus tällä palstalla.

Kyllä, tuhansien nikkien, joiden takana on yksi ihminen.

• kyllävaanoletkin

Tunnistamme kyllä sinut niiden takaa.

• Olen ollut havaitsevinani vähän samaa. Moni hyvältä tuntuva keskustelunavaus jää keskustelematta kun pitää alkaa rääpiä jotain keskustelijaa, vaikka tämä olisi ihan asiallisen kommentin laittanut. Välillä oikein täytyy hieroa silmiä ja yrittää lukea, että miten voi jonkun tekstin ymmärtää noin kummallisesti. Ja oikein joukolla käydään kimppuun (tai sitten vaihdellaan nikkiä kommentista toiseen). Eniten surettaa se, että jotkut uskoviksi itseään kutsuvat näyttäisivät olevan niin rakkaudettomia ja ilkeitä kommenteissaan. Käy mielessä, että ovatko he oikeasti uskovia vai tekeytyvätkö vain sellaisiksi ja siten yrittävät pilata uskovien maineen. Kaikkea sitä tuleekin mieleen. En tiedä. Olisipa hienoa, kun edes yksi keskustelu menisi niin, että kunnioitettaisiin aloituksen tekijää ja yritettäisiin edes pysyä aiheessa. Eipä mulla muuta.

• pontikkapannu

Sinä ilmeisesti hyväksyt ateistien rakkaudettomuuden ja ilkeilyn.

• Luetun ymmärtäminen on pikkuisen hakusessa joillakin kirjoittajilla, mutta kummallisten tulkintojen teko taas kovinkin hallussa, kuten pontikkapannun kommentista voi huomata. Liekö pontikkapannu syyllinen??

• pontikkapannu
        Eerikatässämoi kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen on pikkuisen hakusessa joillakin kirjoittajilla, mutta kummallisten tulkintojen teko taas kovinkin hallussa, kuten pontikkapannun kommentista voi huomata. Liekö pontikkapannu syyllinen??

Et sitten malttanut olla edes tässä ketjussa olla käymättä henkilöön?

• pontikkapannu kirjoitti:

Sinä ilmeisesti hyväksyt ateistien rakkaudettomuuden ja ilkeilyn.

En hyväksy, mutta toisaalta he eivät usko Jeesukseen. Uskovilta odottaisi vähän enemmän.

• pontikkapannu
        Kuusenjuuret kirjoitti:

En hyväksy, mutta toisaalta he eivät usko Jeesukseen. Uskovilta odottaisi vähän enemmän.

Puutu sitten siihen ateistien rakkaudettomuuteen ja ilkeilyyn uskoville ei tarvitse saarnata.

Puutu sitten siihen ateistien rakkaudettomuuteen ja ilkeilyyn uskoville ei tarvitse saarnata.

Kiitos neuvosta. En kuitenkaan nyt taida sitä noudattaa.

• pontikkapannu
        Kuusenjuuret kirjoitti:

Kiitos neuvosta. En kuitenkaan nyt taida sitä noudattaa.

Etpä tietenkään ja syynkin me molemmat tiedämme.

Etpä tietenkään ja syynkin me molemmat tiedämme.

Tiedämmekö? Minä tiedän, sinä arvaat.

• pontikkapannu
        Kuusenjuuret kirjoitti:

Tiedämmekö? Minä tiedän, sinä arvaat.

Älä aliarvio minua.

Älä aliarvio minua.

En toki. En vaan usko, että sinä voisit tietää, mitä minä ajattelen, jos en sitä sinulle kerro. Etkä silloinkaan voisi olla varma.

• Kuusenjuuret kirjoitti:

En toki. En vaan usko, että sinä voisit tietää, mitä minä ajattelen, jos en sitä sinulle kerro. Etkä silloinkaan voisi olla varma.

Toki sinun käytöksestäsi voimme paljon päätellä, eikös niin?

• usko.vainen kirjoitti:

Toki sinun käytöksestäsi voimme paljon päätellä, eikös niin?

Voitte te jotain päätellä, mutta ajatuksiani ette kykene lukemaan, Voitte vain arvailla.

Voitte te jotain päätellä, mutta ajatuksiani ette kykene lukemaan, Voitte vain arvailla.

Älä nyt suivaannu 🤗 Olisi kiva nähdä kun ojennat palstan ateisteja heidän kielenkäytöstään.

• usko.vainen kirjoitti:

Älä nyt suivaannu 🤗 Olisi kiva nähdä kun ojennat palstan ateisteja heidän kielenkäytöstään.

Olen kaukana suivaantumisesta.

• usko.vainen kirjoitti:

ps. Huomaatkos kuinka vaikeaa on lukea ajatuksia. 🤗

Olen kaukana suivaantumisesta.

Hienoa! Rohkaisen siis sinua ottamaan palstan ateistit ja heidän kielenkäyttönsä ojentamisesi kohteeksi.
        Odotan innolla 😉

ps. Huomaatkos kuinka vaikeaa on lukea ajatuksia. 🤗

Ei niitä tarviste lukea kun lukee kirjoituksiasi 😉

• usko.vainen kirjoitti:

Hienoa! Rohkaisen siis sinua ottamaan palstan ateistit ja heidän kielenkäyttönsä ojentamisesi kohteeksi.
        Odotan innolla 😉

Ei kannata pidätellä hengitystä odotellessa. 😄

• usko.vainen kirjoitti:

Ei niitä tarviste lukea kun lukee kirjoituksiasi 😉

Hienoa, että kirjoitukseni riittävät. 😄

Hienoa, että kirjoitukseni riittävät. 😄

En pidätä henkeä odotan ihan rentona 🤗

Toki kirjoituksesi riiittävät kuvaamaan sinua.

• usko.vainen kirjoitti:

En pidätä henkeä odotan ihan rentona 🤗

Toki kirjoituksesi riiittävät kuvaamaan sinua.

Eikös itse kunkin kirjoitus kuvaa kirjoittajaansa? 😄

Eikös itse kunkin kirjoitus kuvaa kirjoittajaansa? 😄

Hyvä, en väitä sinua poikkeuksesi mutta kun sinusta nyt puhuttiin 🤗

• usko.vainen kirjoitti:

Hyvä, en väitä sinua poikkeuksesi mutta kun sinusta nyt puhuttiin 🤗

Sepä ystävällistä, kai? 😜

Sepä ystävällistä, kai? 😜

Rohkeasti vain ojentamaan ateisteja ☺️

• usko.vainen kirjoitti:

Rohkeasti vain ojentamaan ateisteja ☺️

Pois se minusta. 😇

Pois se minusta. 😇

Älä ala nyt jänistää 🐰

• usko.vainen kirjoitti:

Älä ala nyt jänistää 🐰

En suuremmalti tunne tarvetta siihen.🙃

Mutta uskovia tunnet tarvetta ojentaa, jännää.
        Pelkäätkö sitä ryöppyä mikä ateisteilta tulee?

• usko.vainen kirjoitti:

Mutta uskovia tunnet tarvetta ojentaa, jännää.
        Pelkäätkö sitä ryöppyä mikä ateisteilta tulee?

En pelkää. Ateistit eivät usko Jumalaan, joten heidän kielenkäyttönsä ei ole niin - kuinka sen sanoisin - yllättävää tai pettymystä aiheuttavaa. Uskovilta odottaisi rakkaudellisuutta toisia ihmisiä kohtaan. Ja onhan täällä sellaisiakin uskovia, eikö vaan?

En pelkää. Ateistit eivät usko Jumalaan, joten heidän kielenkäyttönsä ei ole niin - kuinka sen sanoisin - yllättävää tai pettymystä aiheuttavaa. Uskovilta odottaisi rakkaudellisuutta toisia ihmisiä kohtaan. Ja onhan täällä sellaisiakin uskovia, eikö vaan?

Olet ilmeisesti tehnyt itsellesi uskovaisen prototyypin ja nyt olet pettynyt kun totuus ei vastaakaan sitä ☹️

• usko.vainen kirjoitti:

Olet ilmeisesti tehnyt itsellesi uskovaisen prototyypin ja nyt olet pettynyt kun totuus ei vastaakaan sitä ☹️

Noh. Enhän minä eilisen teeren henkilö ole uskovienkaan suhteen. Mutta kieltämättä kun tälle palstalle tulin, niin yllätyin hieman. Enemmän se on kuitenkin surua kuin pettymystä, kun nyt tarkemmin mietin.

Noh. Enhän minä eilisen teeren henkilö ole uskovienkaan suhteen. Mutta kieltämättä kun tälle palstalle tulin, niin yllätyin hieman. Enemmän se on kuitenkin surua kuin pettymystä, kun nyt tarkemmin mietin.

Älä sinä meidän takia sure, sure itseäsi 😔

• usko.vainen kirjoitti:

Älä sinä meidän takia sure, sure itseäsi 😔

Mitä minun pitäisi itsessäni surra?

Mitä minun pitäisi itsessäni surra?

Mietippä sitä!

• usko.vainen kirjoitti:

Mietippä sitä!

Minä tiedän, mitä minun pitää itsessäni surra, mutta koska se on todennäköisesti eri kuin mitä sinä ajattelet, niin kerro minulle.

Minä tiedän, mitä minun pitää itsessäni surra, mutta koska se on todennäköisesti eri kuin mitä sinä ajattelet, niin kerro minulle.

En ala kanssasi jankuttaa mutta sanon vain, että tekopyhyyttäsi .

• usko.vainen kirjoitti:

En ala kanssasi jankuttaa mutta sanon vain, että tekopyhyyttäsi .

Ei minun kanssani tarvitse jankuttaa. Vastauksesi oli mielenkiintoinen ja laitan sen mietintälistalleni.

Ei minun kanssani tarvitse jankuttaa. Vastauksesi oli mielenkiintoinen ja laitan sen mietintälistalleni.

Teeppä se 🤔

• usko.vainen kirjoitti:

Teeppä se 🤔

✍✍✍

• ⚖🔬🔍

• Tekopyhyyttä on aika mahdoton löytää nimimerkistä Kuusenjuuret. Hän näyttää olenvan uusi kirjoittaja ja en ole kyllä tekopyhyyttä hänessä huomannut. Sen sijaan hänen keskustelukumppaninsa tässä ketjussa pistää miettimään uskovan olemusta.

Tekopyhyyttä on aika mahdoton löytää nimimerkistä Kuusenjuuret. Hän näyttää olenvan uusi kirjoittaja ja en ole kyllä tekopyhyyttä hänessä huomannut. Sen sijaan hänen keskustelukumppaninsa tässä ketjussa pistää miettimään uskovan olemusta.

No,haluatko nyt oikeasti keskustella uskovan olemuksesta vai halutko taas vain käydä henkilöön ja solvata?

• usko.vainen kirjoitti:

No,haluatko nyt oikeasti keskustella uskovan olemuksesta vai halutko taas vain käydä henkilöön ja solvata?

Kiitos tarjouksesta, mutta jätän nyt väliin. Minulla on tuossa sukan kudin ja taidan keskittyä siihen.

Kiitos tarjouksesta, mutta jätän nyt väliin. Minulla on tuossa sukan kudin ja taidan keskittyä siihen.

Niin, saithan jo käytyä taas henkilööni ja solvattua joten mitäs sitten sinulla enää muuta kun alkaa sukkaa kutomaan hyvillä mielin 😏

• näinkö.on
        Eerikatässämoi kirjoitti:

Mielisairaalassako kudot sukkaasi?

• vaatteet.tekee.miehen
        Kuusenjuuret kirjoitti:

Kuusenjuuret Sanoi: "En suuremmalti tunne tarvetta siihen."
        Viisas osaa väistyä !
        Ja välttää turhaa bolemiikkia. Ja USKOVALTA todellakin odottaa fiksumpaa käytöstä, kuin uskomattomalta. Toki fiksu ateistikin osaa olla hyvä käytöksinen, kuten Kaarne aikoinaan.

Ja tässähän se palstan kokokirjo onkin nähtävänä kaikessa alastomuudessaan..

• saanko.kysyä
        vaatteet.tekee.miehen kirjoitti:

Kuusenjuuret Sanoi: "En suuremmalti tunne tarvetta siihen."
        Viisas osaa väistyä !
        Ja välttää turhaa bolemiikkia. Ja USKOVALTA todellakin odottaa fiksumpaa käytöstä, kuin uskomattomalta. Toki fiksu ateistikin osaa olla hyvä käytöksinen, kuten Kaarne aikoinaan.

Ja tässähän se palstan kokokirjo onkin nähtävänä kaikessa alastomuudessaan..

Oletko sinä uskova?

• saanko.kysyä kirjoitti:

Oletko sinä uskova?

Saat kysyä. Olen uskova.

• saanko.kysyä
        Kuusenjuuret kirjoitti:

Saat kysyä. Olen uskova.

Miksi sitten käytät montaa nikkiä, vaatteet.tekee.miehen.

• saanko.kysyä kirjoitti:

Miksi sitten käytät montaa nikkiä, vaatteet.tekee.miehen.

Pitikö sinun kysyä tätä vaatteet.tekee.miehen nikiltä? Olit vahingossa laittanut sen tähän minulle.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3880
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2037
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      548
      1641
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1308
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1028
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      808
    Aihe