Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JesseNiskala
profiilit
JesseNiskala
JesseNiskala
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
”Valitsimme+Dovecot+ja+OX+App+Suite+tuotteet+niiden+tarjoamien+premium-ominaisuuksien+ja+domain-pohjaisen+sähköpostipalvelun+vuoksi”,+sanoo+Laura+Avonius,+Suomi24-palvelujen+tuotepäällikkö.+”Myös+kustannustehokkuus+ja+mobiilikäytön+tuki+olivat+valintakriteerejä”+
Just+joo,+ja+nyt+kun+kertoisivat+miksei+se+toimi+niin+asia+olisi+ihan+ok...+Mutta+eipä+ylläpidosta+ole+kuulunut+mitään+vaikka+palautetta+olen+lähetellyt,+tosin+siinähän+mainitaan,+että+vastaamme+jos+on+tarpeellista....+Yes,yes
14.08.2017 02:08
”Valitsimme+Dovecot+ja+OX+App+Suite+tuotteet+niiden+tarjoamien+premium-ominaisuuksien+ja+domain-pohjaisen+sähköpostipalvelun+vuoksi”,+sanoo+Laura+Avonius,+Suomi24-palvelujen+tuotepäällikkö.+”Myös+kustannustehokkuus+ja+mobiilikäytön+tuki+olivat+valintakriteerejä”+
Just+joo,+ja+nyt+kun+kertoisivat+miksei+se+toimi+niin+asia+olisi+ihan+ok...+Mutta+eipä+ylläpidosta+ole+kuulunut+mitään+vaikka+palautetta+olen+lähetellyt,+tosin+siinähän+mainitaan,+että+vastaamme+jos+on+tarpeellista....+Yes,yes
14.08.2017 02:08
Miten+voi+synkronoida+mitään+postia,+jos+ei+edes+voi+aktivoida+sitä++Ox+app+suite+ongelman+takia?++Pitäsi+varmaan+saada+se+posti+jotenkin+ensin+auki+ja+aktivoitua.+Sitten+voisi+käyttää+toista+appia+sen+lukemiseen.
13.08.2017 02:46
En+pääse+s-postiin,+tulee+uudelleen+kirjautumis+sivu:+https://posti2.suomi24.fi/appsuite/signin+vaikka+olen+jo+kirjautunut+suomi24.fi:hin.+Tämä+Ox+app+suite+ei+hyväksy+suomi24+tunnustani,+joten+miten+saan+sähköpostin+käyttööni?
11.08.2017 18:09
1 / 1