Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tarmo.tallus
profiilit
tarmo.tallus
tarmo.tallus
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
15
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suomi24+on++kaikkien+lääkkeiden+trokaamispaikka+ilman+respetiä
Jos+tällasia+kirjoittelet+saat+bannin+tänne+
t.+ylläpito+Suomi24
29.04.2019 15:09
DHEA+sta+hetkellisen+avun+testo+vajaukseen+itsellä+auttoi+hiukan+aluksi+mutta+vaikutus+katosi+ajan+kuluessa+.+Tutkimukset+osoittaa+että+DHEA+voi+nostaa+20%+testo+arvoja+joillakin+,+toisilla+ei+yhtään+,+eikä+mitään+oikein+todistetusti+.+DHEA:ta+voi+tilata+vaikka+iherbiltä+jotku+tulee+läpi+toiset+tilaukset+jää+tulliin+,+muttei+mikään+ihme+tai+ratkaisu+todellisiin+ongelmiin.
Studies+have+shown+that+a+dose+of+50-100mg+of+DHEA+has+the+potential+to+increase+testosterone+levels+by+up+to+20+%+compared+to+a+placebo.+But,+as+with+the+majority+of+such+supplements,+the+end+results+are+rather+mixed.+Other+studies+have+also+used+similar+doses+and+have+found+a+negligent+or+no+effect+at+all.
08.09.2017 14:21
Just+näin+itse+järkeilin+kans+kaiken+lukemani+perusteella+että+kivekset+ei+pysty+tarpeeksi+tuottamaan+testoa+(kivekset+tuottaa+90%+testosta)+.
Toivotaan+että+korvaushoito+aloitetaan+tuntuisi+olevan+paikallaan+tuntemusten+ja+labra+arvojen+perusteella.+Lekuri+itse+sanoi+että+olisi+minun+päätettävissä+haluanko+piikkiä+vai+geelejä+vaikutus+ihan+sama+ehkä+geelit+käytännöllisempiä+esim+jos+matkustelee+.+Mutta+ei+nuolaista+ennen+kuin+tipahtaa.
08.09.2017 14:10
Hmnn+Kiitos+-++mutta+parempi+kun+ei+ala+itse+näitä+tulkitsemaan++mutta+saahan+näitä+arvailla..
S-LH+arvo+on+noin+puolet+enemmän+kuin+arviosi+,+luulen+että+ihan+ok.
S-PRL+arvo+menee+yli+200+!!+:)
08.09.2017 11:21
Onhan+ne+mut+ei+toisaalta+mitään+syytä+ihan+kaikkea+kertoa+itsestä+:)+
Jos+tiedät+kerro+vähän+asiasta+tyyliin+kummasta+päästä+scopea+arvot+pitäisi+olla+tai+yhdessä+toisen+arvon+kanssa+kertoo+jotain?+
Joka+tapauksessa+ensi+viikolla+lekuri+soittelee+tästä
08.09.2017 10:53
Viimeisimmät+labra+tulokset+nyt+oli+testoimmuni+11.8+(ekassa+testissä+13.5)+viitteet+8-29
Osaako+joku+tulkita+S+-Luteinisoiva+hormoni+ja+S+-Prolaktiini+tuloksia+minne+suuntaan+scopessa+hyviä?
08.09.2017 10:38
Kun+puhutaan+testosvajeesta+on+oireyhtymä+sellainen+että+se+vaikeuttaa+henkilön+jokapäiväistä+elämää+ja+luultavasti+vaikeuttanut+jo+vuosia+ennenkuin+herää+mistä+voisi+olla+kyse+voisi+kuvailla+oloa++kuin+lepattava+liekki+tuulessa+kyse+ei+ole+pelkästään+lihasten+maksimoinnista+mutta+usein+myös+salia+ihmiset+harrastaa
08.09.2017 10:34
Olipa+erittäin+fiksu+urologi++ja+urologin+suhtautuminen+korvaushoitoon+oli+positiivinen+kyseli+mielipidettä+miten+korvaushoitoa+harjoittaa+mutta+tosiaan+tuli+uudet+verikokeet+missä+tarkistetaan+vielä+Luteinisoiva+hormoni+(S-LH),+sekä+Prolaktiini+(S-PRL)+ja+ensi+viikolla+palataan+asiaan
07.09.2017 21:41
Ei+kukaan+varmaan+niitä+geelejä+kotisohvalle+lähettele+joka+tapauksessa+menee+lääkärin+kautta+jokaisella+jokaisessa+tapauksessa
05.09.2017 20:58
Kaverini+on+10+vuotta+vanhempi+ja+arvot+oli+paremmat+kuin+minulla+ja+viitevälillä++hän+sai+samantien+työterveyslääkäriltä+geelit+mutta+nämä+reaktiot+lääkäreilläkin+vaihtelee
05.09.2017 20:55
Kuunnellaan+mitä+huomenna+urologi+on+mieltä+asiasta
05.09.2017 18:51
Ajattelin+edetä+tämän+kanssa+eli+varaan+ajan+erikoislääkärille.
Osaako+joku+suositella+terveystalolla+lääkäriä?
Onko+Urologi+vai+urheilulääkäri+(näytti+olevan+yleislääkäri+tai+ortopedi+tt:lla)+parempi+tähän+hommaan+?
04.09.2017 21:09
Mikä+on+HGG+hoito+?
Itse+pyrin+maksimoimaan+testo+tuotannon+ravinnolla,+rasvan+minimoimalla+ja+oikeilla++lisäravinteilla+ja+huomaan+kyllä+pienen+positiivisen+suuntauksen+muttei+riittävä+ja+kallista
04.09.2017 21:05
testosukko,
+kuinka+pian+sinulle+aloitettiin+korvaushoito+?+Pitikö+käydä+useassa+verikokeessa+?+Monta+lääkärin+vastaanottoa?+Kävitkö+urologin+vai+urheilulääkärin+vastaanotolla+(mistä+sellainen+löytyy?)+Vai+aloitettiinko+korvaushoito+yhden+verikokeen+ja+lääkärikäynnin+jälkeen?
04.09.2017 17:17
Impulssi+ja+kiinnostus+tähän+oli+s-t+alhaisten+arvojen+oireet+mutta+viimeinen+sykäys+oli+kun+olen+joskus+hypännyt+lääkärillä+++10+v+ja+on+tutkittu+kilpparintoimintaa+muttei+mitään+kunnollista+selvinnyt+ja+kyllästyin+siihen+huomasin+eri+chat+forumeilla+muutkin+käynyt+kilpirauhasta+tutkimassa+ja+syyksi+selvinnyt+testoarvojen+alhaisuus.
Jostain+luin+vapaan+teston+kansainvälinen+suositus+min+olisi+250+kun+minulla+se+oli+192+terveystalossa+min+oli+155+max+800.+Ja+muutkin+arvot+menee+siellä+rajaarvojen+minimissä+kun+grafiikkaa+katsoi.
Oma+fiilis+on+se+että+testo+boostaus+tekisi+terää+(+jonkinlaisen+oireilun+takia+kävin+lääkärillä+vuosina+2000-2013+kilpirauhasta+tutkittiin,+mutta+lopetin+sen+käynnin+kun+ei+valmista+tullut+mutta+tunne+kaikki+ei+ok+säilynyt+siitä+huolimatta.)
Itse+myös+salia+harrastan+5+kertaa+viikossa+ja+pyrin+maksimoimaan+teston+tuotannon+luomu+keinoin+siksikin+varmaan+noin+hyvät+lukemat.
Muttei+tästä+varmaan+selvää+saa+ennenkuin+yrittää+lääkäriltä+saada+korvaushoitoa+-+hienoa+lukea+että+sitäkin+annetaan+ja+elämän+laatu+muuttunut.
04.09.2017 16:21
1 / 1