Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moni niinkuin minä ja Joni Matilainen on Jumala irroittanut noista percelen pippaloista.
https://www.youtube.com/watch?v=kd9yrdT1IHM
22.12.2023 07:42
Ei mitään tervettä löytyy uuskarismaattisten toiminnassa seurakunnissa jossa yritetään parantaa koko maailman sairaudet ulkoisesti mutta sisäisen synninsairaus minkä takia Jeesu stuli ei haluta kajota ja koskea kun se on tänä päivänä tabua niissä piireissä ja synninelämän harmonia ja rauha täytyy yläpitä armossa millä kuoleman hinnalla hyvänsä.
Ovat Ristin vihollisia.
22.12.2023 07:39
uuskarismaattiset percelen hengestä eivät viettävät Joulua.
22.12.2023 07:36
Eihän ne ovat raskaita pitää ja niillä noudatamme koko Jumalan Lakia..
19.12.2023 13:29
Käskyt on annettu >>
Ap. t. 15:20
vaan heille kirjoitettakoon, että heidän pitää karttaman epäjumalien saastuttamaa ja haureutta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, sekä verta.
Ap. t. 15:29
että kartatte epäjumalille uhrattua ja verta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, ja haureutta. Jos te näitä vältätte, niin teidän käy hyvin. Jääkää hyvästi!"
Ap. t. 21:25
Mutta uskoon tulleista pakanoista me olemme päättäneet ja kirjoittaneet, että heidän on välttäminen epäjumalille uhrattua ja verta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, ja haureutta."
Ja Gal 5.
14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
19.12.2023 13:28
Niin !! Vesikasteesta ei ole mitään ihmeellistä okulttistisia voimia , joka pelastaa , vaan sen kasteen mistä Jeesus käski heitä odottaa , ON JUmalasta VOIMA muutta ihminen kokonaan , niinkuin näemme että sen teki >>
Apt. 2
1 Ja kun helluntaipäivä oli tullut, olivat he kaikki yhdessä koolla.
2 Ja tuli yhtäkkiä humaus taivaasta, niinkuin olisi käynyt väkevä tuulispää, ja täytti koko huoneen, jossa he istuivat.
3 Ja he näkivät ikäänkuin tulisia kieliä, jotka jakaantuivat ja asettuivat heidän itsekunkin päälle.
4 Ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä, sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi.
5 Ja Jerusalemissa asui juutalaisia, jumalaapelkääväisiä miehiä, kaikkinaisista kansoista, mitä taivaan alla on.
Tätä Voima joka muuttaa ihminen kokonaan sanotaa Oikea Herätys myös.. >>
37 Kun he tämän kuulivat, saivat he piston sydämeensä ja sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Miehet, veljet, mitä meidän pitää tekemän?"
19.12.2023 13:15
Mitä houruilet ? Sinun kannattaisi lukea Pyhä Raamattu niinkuin se on kirjoitettu eikä niinkuin toraistit..
""Ankarat käskyt niinkuin sinulla on.""
19.12.2023 13:04
Vesikaste ei pelastaa joka on vain vertauskuva siitä kasteesta josta Johannes Kastaja saanasi !!
Matt. 3:11
Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka kenkiäkään minä en ole kelvollinen kantamaan; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.
19.12.2023 11:13
Minä taas luin Mielellään Totuutta laista, jonka hän kirjoitti ja sai sut raivoamaan kuin saatana konsanaan.
19.12.2023 10:38
Anna vaan Herran Henki tutkia Paavola ja kysy sinäkin kaikki Jumalalta niin sulle käy hyvin kuin Paavali..
19.12.2023 10:28
Aamen ! Näin ON..
19.12.2023 10:21
Aivan !!
14.12.2023 18:57
Mitä , mitä ? Vieläkö löytyy hereillä olevia uskovaisia jotka lukevat Pyhässä Hengessä Pyhä Raamatun ? Kiitos Jumala sinusta rakas, joka teki valtavan TOTUUDESSA aloituksen !!!
13.12.2023 15:17
Aivan Rakas Mauno. Varmaan toralaiset ovat suuttuneet kovin sinulle ja hyökkäävät sinua kohtaan , senvuoksi että sinä ja minä Rakastamme Jeesusta eikä Judasmi. Ja hiljattain laittoit kirjoitus ihanasta Joulusta joka korostaa ja juhli Vapahtajain syntymäpäivä juhla ja nyt sitten he ovat sun kimppussa vihaisena kiehuen torassa ,
kun et mene takaisin Aadamin aika ja hänen Testamenttin alle. >Vaan haluat ja pysyt Jeesuksen Testamenttissa , jossa Hän kuoleman kautta Testamentoi vapaus Laista , koska Hän Täytti sen suuressa ja suurein Rakkaudessa lähimäistä kohtaan Ristillä , jossa Hän antoi Hänen vihollisille kuolemalla heille anteeksi . Onhan kirjoitettu Rakasta Lähimmäinen kuin itseä niin täytät Lain.
Siis seuratkaamme Jeesusta ja täytäkäämme koko Lain Hänessä , Hänen Rakkauden kautta . Muuten se ei onnistuu vaikka toralaiset luulevat toisiin. Ole siunattu sinä ja sinun perheesi .
11.12.2023 02:31
Tästä minä ole sama mieltä sinun kanssa..
10.12.2023 13:03
Ja yksi taakka on tämän jonka et jaksaa kantaa ,, Gal. 5:2
Katso, minä, Paavali, sanon teille, että jos ympärileikkautatte itsenne, niin Kristus ei ole oleva teille miksikään hyödyksi.
09.12.2023 23:59
Matt. 23:4
He sitovat kokoon raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja ja panevat ne ihmisten hartioille, mutta itse he eivät tahdo niitä sormellaankaan liikuttaa.
09.12.2023 23:53
Aivan Rakas Mauno !! Eikö tuo diktaattori vastusti Joulun>>
Diktaattori ammuttiin joulupäivänä 25 vuotta sitten: hän sen ...
Verkkouutiset
https://www.verkkouutiset.fi › diktaattori-ammuttiin-jo...
22.12.2014 — Hän oli läsnä kun kommunistisen Romanian johtajana vuodesta 1965 toiminut Nicolae Ceaușescu seisoi vaimoineen tuomioistuimen edessä joulupäivänä ..
09.12.2023 00:34
Silloin hän pitäisi kunnioittaa Joulu , joka on ydintä täss yhteisessä perhejuhlassa. kunnioittaako hän Jeesuksen syntymäpäivä?
Jos hän vetää kaikki seurakunnat ja kirkkot alas vessapöntöstä , niin sietäs varoa ettei mene ainoa Oikea Seurakunta mukaan >> Jeesus.
No jos kaikki ?? Silloin mene mene branhamilaisuus myös ?? Kysy häneltä mitä mieltä hän on branhamilaisuus vedetty alas vessapöntöstä, helvettiin jossa harhajohtajat tänään on ???
08.12.2023 16:18
Kiitos Rakas Mauno veljeni !!!
08.12.2023 00:30
43 / 545