Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vastaus oli järkyttävä Larsin mielestä !! >> Luovu seurakunnasta sydämessä , koska rakastat sen enmmän kuin Minä.
Järkyttävä vastaus Larsille , joka oli rakastunut niiiiiiiiiiin seurakuntansa. Ja joutui kamppailuun, misstä saisi voima , saadakseen lihallist`sydämest' epäjumalan. >> seurakunta.
Tilalle hän sai Oikea Herätys josta voidaan Herätyshistoriasta lukea.
Kannattaa kysyä mitä on mun elämässä este . etten ole otollinen ja kelpaava. ??
Koska Suomessa ei ole Herätystä . Niin tätä lajike on paljon Suomessakin.
18.11.2023 08:40
Näin on muuten , että lihallinen ihminen rakastaa , jopa seurkunta enemmän kuin Herransa , eikä voi olla Otollinen.
Voi voi , Lars Leevi Ruotsissa järkyttyi aikoinaan , kun Jumala sanoi hänelle , että on asia joka rakastat enemmän kuin Minua sanoi Jeesus hänelle.
Mitä mitä Lars vastasi Hänelle ? En rakastaa mitään enemmän kuin Sinä Herra.
18.11.2023 08:36
Kyllä Pyhässä Hengessä sen käsittää. Mutta ei lihalliset tai väärässä hengessä.
18.11.2023 05:10
Aivan joka ei ole kastettu Hengellä ja Tulella kuolee. Siis ritualikaseet vedellä ei pelastaa ketään.
Hän joka kastaa , TÄMÄ ON TEROITETTU MONEEN KERTA, NIIN TÄRKEÄ SE ON ETTÄ JEESUS KASTAA ITSE MEITÄ >>
Matt. 3:11
Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka kenkiäkään minä en ole kelvollinen kantamaan; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.
Mark. 1:8
Minä kastan teidät vedellä, mutta hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä."
Luuk. 3:16
niin Johannes vastasi kaikille sanoen: "Minä kastan teidät vedellä, mutta on tuleva minua väkevämpi, jonka kengänpaulaakaan minä en ole kelvollinen päästämään; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.
Joh. 1:33
Ja minä en tuntenut häntä; mutta hän, joka lähetti minut vedellä kastamaan, sanoi minulle: 'Se, jonka päälle sinä näet Hengen laskeutuvan ja jäävän, hän on se, joka kastaa Pyhällä Hengellä'.
18.11.2023 05:07
Kyllä ! Kaste joka Jeesus kastaa Tulella ja Hengellä !!!!!!!!
Onko Hän >> Jeesus, kastanut sinua . ?
Room. 6
3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
4 Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
17.11.2023 00:14
Peritkö synti Eevalta vai petitkö Eläm Jeesukselta on Päivän Hitti ja sanoma !!!Siis kysynys sinulle..
14.11.2023 16:27
Voiko äiti itse päättä tappaako hän oma lasta vai ei.? On tä mrhaaminen tullut kevyeksi !!
14.11.2023 16:24
Jeesus tiesi että Hänen Voimalla on helppo rakastaa vihollinen jonka kautta koko Laki täytetään sun elämässä. Nyt olet vain lainvinkuja kenties ??
14.11.2023 16:22
No eihän Jeesuksen nimi ole Helluntai. Se sano Kaikken Helluntaivalheseurakunnasta ja mikä henki on sen perustanut aikoinaa azusakadulla.
14.11.2023 16:20
Ei syntinen pelastuu mitenkään. Ei Jumala voi nousta omienkäskyjen eikä omien sanojen vastaan. Silloin romahtaa Hänen valtakunta . Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hyvä yritys perkele mutta ei onnistuu . Pyhitetyt ja Puhdistetut Jumalan Ystäviä Pelastuu.
11.11.2023 18:23
Kyllä varokaa ja varsinkaan uuskarismattisessa ei löydy muut kun saatanalta vääriä profettoja. Varokaa niitä ja heidän seurakunnat...
11.11.2023 10:35
Nyt minäkin nousin seisomaan kunnioittaen Jumala ja kittämään hänet että Hän yrittää pelastaa Sanna raukka tuomaan hänet kirkkoon...
11.11.2023 10:33
Mikä kieliterroristi sinä olet ,
joka ei suvaitse muíta kun täydellisiä Suomalaisia. Taidat tykätä Jeesuksen sanomasta olkaa Täydellisiä kuin Taivaallinen Isä ??
11.11.2023 10:30
Siis tehkä Parannusta ja ottakaa vastaan Syntien Poistajan ja Vapauttajan..
11.11.2023 10:27
No Rauha sitten. Mutta synneissä elämisessä ei ole rauha. Niin ihmettelen mistä olet saanut rauhan ? Perkeleeltäkö ?
Vai oletko löytänyt syntien Poistajan?
11.11.2023 10:26
EI valehtele.
Mutta Tuleva Taivas ei ole helvetti mihin saatana ja syntiset laitetaan.. Heillejolle Tehkä parannusta ei kelvannut.
09.11.2023 08:13
Paratiisi ja Taivas on niin erilaisia paikkoja. Taivas ei ole vielä luotukaan , Ja sinne Taivaseen ei synt eikä Saatana pääsee ja sitä näköjään vasta harmittaa monia.
09.11.2023 08:08
Niin ei ole syntiä Taivaassa !!
Ilm. 21
27 Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.
08.11.2023 18:13
>>> Niin siis uskovaisten ei kuulukaan hokea olevansa läpikotaisin syntisiä?! <<<
NO EI EI. Sellainen uskova ei ole kohdannut Syntienpoisottajan ja on vielä matkalla helvettiin syntineen ja synnin takia.
08.11.2023 00:27
Te sinäkin parannusta sun harhaoppisuudesta..
08.11.2023 00:24
48 / 545