Savis

Aloituksia
1068
Kommenttia
10897
Päivän Sana !!
Päivän Sana Niin pitäköön jokainen meitä Kristuksen käskyläisinä ja Jumalan salaisuuksien huoneenhaltijoina. Sitä tässä025Siis Suomen Exodus on tämän näköinen kohta !!!!!
Kun Niinistö ja Marin on tarpeeksi ärsyttänyt Putin.. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008638551.html325Professorilla on aivan superhyvä muisti joilla avulla ne lue itseä Professoriksi mutta
Mutta ei mitään älyä päässä ymmärtää mistään mitään ja niin on lausunnot sentapaisia myöskin kun eivät muistista pystyyv025Niinistö on Suomen suurin kriisi eikä voi pysyä erossa Natosta joka on
Putinin vihollinen nr 1 ja niin mekin soppaan on Niinistö meidät liittänyt.. https://www.is.fi/ulkomaat/art-20000086409125Meinaatko pysyä vangittuna ???
Oletko muistanut Jeesus Kristus , meidän Herramme ja Jumala jonka kautta me mennän sisään Taivaaseen !! Vai haluatko jä325Auttaisiko kivisade uuskarismaattisen tuhoisa menoa Suomessa??
Voisitteko kivittää minua ? Pyydän anteeksi teiltä ja Jumalalta että olen ollut uuskarismaattinen -80 luvulla kun toront324JUMALAN POJAN SYNTYMÄPÄIVÄ JUHLA VIETÄMME.
ME juhlimme suurin syntymäpäiväjuhla maan päällä. Oletko harkinut mikä lahja annat mega giga ainut ja isompi ja suuremp624Room 6 !!!!!
Monet kyselevät kuka olen ja mihin seurakunta me kuulumme. Olen se joka kutsuu uskovia kuolema Kristuksen uskonnollisest124Karismaattisuus tänä päivänä on
Karismaattisuus ajattele ja opettaa niinkuin perkelen tarjoma seurakunnalle opittu oppi,, että ihminen vaikka lankee vii124Meidän tulis keskustella tästä ennenkuin on liian myöhäistä.
Rakkaat rukoilkaa päästäkseen >>> Ihminen joka tulee uskoon, tulis päästä Kristukseen !! Vanhan liiton ihmiset724Pyydämme anteeksi Putin meidän mieletön Suomen johdon puolesta.
Melkein kaikki on sortunut siihen ettei hotaa omat asiat vaan puuttuu siihen mikä eikuulu heille !!! Osa Hallituksesta024Luterilaiset, Katolilaiset ja Ortodoxit
3 Eikö tämä ole se rakentaja, Marian poika ja Jaakobin ja Jooseen ja Juudaan ja Simonin veli? Ja eivätkö hänen sisarensa023Viimeiset Terveiset Jouluista antaa Suomen Seurakunta nyt JOULULAHJANA SINULLE.
Syntymäpäivälahja joka voit antaa koko vuoden -->>>>>> HÄNELLE joka on Syntymäpäivä sankari JA ANSAITS823Rakasta sinä itseäsi !!
Pitääkö Uskova rakastaa oma lihansa ja saastaisuutensa mitä synti on kun Pyhässä Raamatussa lukee että tulis Rakastaa it1823Nyt se alkaa !!
!! Syntymäpäivä on ohi. Tämä on Jeesukselle Kunniaksi ilmoitus. Jatkamme Hänen jokapäivän kuolemansa muistamisen ja JUHL023Oletko niinkuin Keisari joka luuli että oli päällä puhtaat Uudet vaatteet ?
kameliontikristillisyys Tuttu ja veli laittoi aivan mahtavan kirjoitus minule jonka haluan jakaa muillekin ruoaksi. On823Onko se Suomi vai Maailma joka on mielisairas ??
Sanoisin molemmat, Viimeiset rajoitukset puretaan ja korona vain lisäntyy ja nauttii ja voi hyvin. Kiitos siitä hallit123Uutiset kirjoittaa Ilmastomuutoksista.
Ummet ja lammet !!! Tässä on poikkeuksellinen Jumalan puhetta meille eikä mikään ilmaston muutoksista kyse. Tässä on j022Onko kirkossa nä henget joka saa aikaan niin paljon ??
Tämä halusin näyttä >> Branhamilaisuus vie ahdasmielisuuteen niin että ihminen tulee laiha kuin Esa Heiska ja uusk122Jeesksen Nimessä rukoilen sinua Isä !!!
Minä rukoilen Jeesuksen Nimessä Isä,, että uskovat usko mitä minulla on sanottava heille. Kuulkaa kaikki uskovaiset . Me022