Savis

Aloituksia
1069
Kommenttia
10890
Mutta Antti Tuisku elää !!
Hups hejjaa...Minä häpeän etten ole aikoinaan taistellut ja valvonnut yötä ja päivä Antti Tuiskun puolesta vaan päästäny222Jumalan Galluppia
Jumalan Galluppi Mutta Voiko uskova uskoa että Jumala poistaa himo tehdä syntiä niin että uskova ei halua eikä voi tehdä122Karismaattisuus tänä päivänä on
Karismaattisuus ajattele ja opettaa niinkuin perkelen tarjoma seurakunnalle opittu oppi,, että ihminen vaikka lankee vii122Hej Karismaattiset !!!
Hej karismaattiset. Muistatteko kaikki Galluppit syntiä vastaan ? Wilkerson puhuu näin Pohjoismaiden synnistä !! https:022Nyt estetään ettei tulis tieto että kansan rahat dumpataan Eu-hun.
Suomalaisten koronan aiheuttuma tuhoaan ei saa elvytys- rahaa koska hallitus päättää lahjoitta ne elvyttäkseen Eu ?? ???1322Jeesusta Kristusta ylistäkäämme !!
Rakkaat juhlikaamme yhdessä Jeesusta Kristusta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei vappu ei juhannus ei pääsiäine022Päivän Sana !!
Päivän Sana Niin pitäköön jokainen meitä Kristuksen käskyläisinä ja Jumalan salaisuuksien huoneenhaltijoina. Sitä tässä022Pyhitys ? Mitä se on ??
Miten ajattelet ? ? Ajattelen nimittäin että Pyhityselämä on sellainen!! Että jos olet ennen kuin Puhdistuit. Olet va021Luterilaiset, Katolilaiset ja Ortodoxit
3 Eikö tämä ole se rakentaja, Marian poika ja Jaakobin ja Jooseen ja Juudaan ja Simonin veli? Ja eivätkö hänen sisarensa021Meidän tulis keskustella tästä ennenkuin on liian myöhäistä.
Rakkaat rukoilkaa päästäkseen >>> Ihminen joka tulee uskoon, tulis päästä Kristukseen !! Vanhan liiton ihmiset721Pyydämme anteeksi Putin meidän mieletön Suomen johdon puolesta.
Melkein kaikki on sortunut siihen ettei hotaa omat asiat vaan puuttuu siihen mikä eikuulu heille !!! Osa Hallituksesta021Rakasta sinä itseäsi !!
Pitääkö Uskova rakastaa oma lihansa ja saastaisuutensa mitä synti on kun Pyhässä Raamatussa lukee että tulis Rakastaa it1821Room 6 !!!!!
Monet kyselevät kuka olen ja mihin seurakunta me kuulumme. Olen se joka kutsuu uskovia kuolema Kristuksen uskonnollisest121Oletko niinkuin Keisari joka luuli että oli päällä puhtaat Uudet vaatteet ?
kameliontikristillisyys Tuttu ja veli laittoi aivan mahtavan kirjoitus minule jonka haluan jakaa muillekin ruoaksi. On821Onko se Suomi vai Maailma joka on mielisairas ??
Sanoisin molemmat, Viimeiset rajoitukset puretaan ja korona vain lisäntyy ja nauttii ja voi hyvin. Kiitos siitä hallit121koronan ensimmäinen aalto yltyi kun hallitus päästi sen irti !!!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006592298.html Ei ole mikään toinen aalto !! On vain ensimmäinen aalto joka alkoi ilo1221Uutiset kirjoittaa Ilmastomuutoksista.
Ummet ja lammet !!! Tässä on poikkeuksellinen Jumalan puhetta meille eikä mikään ilmaston muutoksista kyse. Tässä on j020Uuskarismaattinen uskonnollinen voima tuhoaa
Maamme kokonaan. Siis uuskarismaattinen avaa oven irstailuun ja homoudelle pridelle ja setalle niin kuin olemme nähnyt.020Auttaisiko kivisade uuskarismaattisen tuhoisa menoa Suomessa??
Voisitteko kivittää minua ? Pyydän anteeksi teiltä ja Jumalalta että olen ollut uuskarismaattinen -80 luvulla kun toront320Onko kirkossa nä henget joka saa aikaan niin paljon ??
Tämä halusin näyttä >> Branhamilaisuus vie ahdasmielisuuteen niin että ihminen tulee laiha kuin Esa Heiska ja uusk120