Kuules armahdettu syntinen kerron totuus siitä .

Oletko armahdettu syntinen ?? Joka tarkotta armhdettu vääryyteen >> suoraan käänetty Pyhän Raamatun mukaisesti mitä synti on. Armahdettu saastainen , Armahdettu laiton , armahdettuja homoja tai armahdettuja peofiileja tai armahdettuja juppoja tai armahdettuja minä kelpaan tällaisena jumalalle. MIKÄ VAIHTOEHTO SINULLE KELPAA. ?? MULLE EI KELPAA MIKÄÄN NIISTÄ VAAN >> Armahdettu Pyhä ja Puhdas Täydellinen sisäiseti . Armahdettu rakkauteen ja ja synnittömyyteen. Armahdettu Vapa. Nämät kelpaa minulle.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Armahdettu syntinen " on ongelmallinen käsitteenä koska
      Raamattu ei tunne armahdettua syntistä, eikä puhu sellaisesta
      ihmisestä yhtään mitään. Sellaista ihmistä ei siis ole olemassakaan.

Raamattu tuntee armosta pelastetun Jumalan lapsen.
      Jos ihminen ei ole Jumalan lapsi, hän on syntinen koska
      hän ei ole armosta pelastettu. Raamattu puhuu siis
      kahdenlaisista ihmisistä.

1. Syntisistä, uskosta osattomista ihmisistä, jotka kaikki
      ovat syntisiä.

2. Armosta pelastetuista Jumalan lapsista, jotka kaikki ovat
      vanhurskaita ja pyhiä.

Jumalan lapsi on syntynyt Jumalasta - on uusi luomus
      Kristuksessa Jeesuksessa. Uusi luomus on aina vanhurskas ja
      pyhä koska hän on Jumalasta syntynyt. Jumalasta ei synny yhtään
      syntistä ihmistä. Kristuksessa Jeesuksessa ei siis ole yhtään syntistä,
      ei edes armosta pelastettua syntistä. Kristuksen Jeesuksen
      ulkopuolella kaikki ihmiset ovat syntisiä. Kristuksessa kaikki uskovat
      ovat vanhurskaita ja pyhiä.

Käsite " armosta pelastettu syntinen" perustuu uskovan omaan
      näkemykseen itsestään syntisenä koska vilpitön uskova huomaa,
      ettei pysyt elämään synnittömästi. Hän siis ajattelee olevansa
      vielä syntinen. Hänen arvio itsestään perustuu omaan itseensä,
      ei Jumalan ilmoitukseen uskovasta. Uskovan arvio itsestään ja
      toisista uskovista tulisi aina perustua Jumalan Sanaan, Jumalan
      ilmoitukseen uskovasta. Uskovan tulee siis nostaa katseensa pois
      itsestään Jumalan Sanaan ja Sanan ilmoitukseen.

• Anonyymi

Entäpä armahdettu, mutta loputon valehtelija ja väärien todistusten antaja ???

Miten uskovaksi itseään nimittävä ELÄÄ synnissä noin, kuten sinä ITSE savis teet ???

• Anonyymi

Jumalako armahti sinun vääryyteen ja syntiä loputtomasti tekemään ???

Mutta muita ihmisiä se sinun sama "jumala" tuomitsee kovasti !!!

• Anonyymi

Tämä maanpäällinen elämä on annettu just sitä varten että SIKAILEMME sikailukiintiömme täälä täyteen.. sitten Taivaaseen mennään uutena luomuksena jossa ei ole promilleakaan syntiä

• Hyvä että jotkut ymmärsi miten väärin peritty seurakuntaoppi opettaa vanhurskaudesta syntisestä..

• Anonyymi

Itsessään köyhä syntinen.
        Jeesuksessa Kristuksessa puhdas ja vanhurskas.
        Se on uskon kaita tie.
        ( Hartauskirjasesta Katso Jeesukseen )

s-seutulainen

• Anonyymi kirjoitti:

Se on uskon kaita tie.

s-seutulainen

Joku sekava sikisekava sikiö määritelmä ? Sekä että molemmat niin kuin ei ja kyllä samassa paketissa? Vääryys ja oikeuus samassa ? beliar ja Kristus samassa paketissa.

Näin köyhät syntiset huusivat >>
        Matt. 8:29
        Ja katso, he huusivat sanoen: "Mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, sinä Jumalan Poika? Oletko tullut tänne vaivaamaan meitä ennen aikaa?"
        Mark. 1:24
        sanoen: "Mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, Jeesus Nasaretilainen? Oletko tullut meitä tuhoamaan? Minä tunnen sinut, kuka olet, sinä Jumalan Pyhä."
        Mark. 5:7
        ja huutaen suurella äänellä sanoi: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä vannotan sinua Jumalan kautta, älä vaivaa minua."
        Luuk. 4:34
        "Voi, mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, Jeesus Nasaretilainen? Oletko tullut meitä tuhoamaan? Minä tunnen sinut, kuka olet, sinä Jumalan Pyhä."
        Luuk. 8:28
        Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä rukoilen sinua: älä minua vaivaa.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Joku sekava sikisekava sikiö määritelmä ? Sekä että molemmat niin kuin ei ja kyllä samassa paketissa? Vääryys ja oikeuus samassa ? beliar ja Kristus samassa paketissa.

Näin köyhät syntiset huusivat >>
        Matt. 8:29
        Ja katso, he huusivat sanoen: "Mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, sinä Jumalan Poika? Oletko tullut tänne vaivaamaan meitä ennen aikaa?"
        Mark. 1:24
        sanoen: "Mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, Jeesus Nasaretilainen? Oletko tullut meitä tuhoamaan? Minä tunnen sinut, kuka olet, sinä Jumalan Pyhä."
        Mark. 5:7
        ja huutaen suurella äänellä sanoi: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä vannotan sinua Jumalan kautta, älä vaivaa minua."
        Luuk. 4:34
        "Voi, mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, Jeesus Nasaretilainen? Oletko tullut meitä tuhoamaan? Minä tunnen sinut, kuka olet, sinä Jumalan Pyhä."
        Luuk. 8:28
        Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä rukoilen sinua: älä minua vaivaa.

Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista!
        Kiitos Jumalalle meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta. Niin minä tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia. ( Room. 7 )

Uskovalla ihmisellä liha käy taistelua henkeä vastaan loppuun saakka.
        Ja henki - Jumalalle kiitos - lihaa vastaan!

s-seutulainen

• Anonyymi kirjoitti:

Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista!
        Kiitos Jumalalle meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta. Niin minä tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia. ( Room. 7 )

Uskovalla ihmisellä liha käy taistelua henkeä vastaan loppuun saakka.
        Ja henki - Jumalalle kiitos - lihaa vastaan!

s-seutulainen

Siis ?????????????? Sun Pyhä Henki ettei pysty voittaa edes pienen ihmisten liha. Heh mathakos sä ollenkaan ole löytänyt Oikea SUURI MAHTAVA JA IHMEELLINEN VOIMAKSA JUMALA ???????????????

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Siis ?????????????? Sun Pyhä Henki ettei pysty voittaa edes pienen ihmisten liha. Heh mathakos sä ollenkaan ole löytänyt Oikea SUURI MAHTAVA JA IHMEELLINEN VOIMAKSA JUMALA ???????????????

Jos sanomme ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, eikä totuus ole meisså.
        Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
        Jos sanomme ettemme ole syntiä tehneet, me teemme hänet valhettelijaksi, eikä hänen sanansa ole meissä.
        ( 1 Joh. 1:8-10 )

s-seutulainen

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Voi tätä saviksen sokeutta !

Jumala ei tee mitään väkisin !

Ethän sinäkään ole halunnut luopua valehtelustasi ja väärien todistusten antamistasi toisista ihmisistä !

Oletko sinä siis voimakkaampi kuin Pyhä Henki ???

No, eihän se niin ole, mutta Jumala ei tee mitään väkisin, eli me emme ole mitään tahdottomia robootteja tai marionetti nukkeja !

Joten sinuakaan savis, ei Pyhä Henki pysty pyhittämään, kun et sitä itse halua, vaan yhä vain haluat elää synneissäsi !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on uskon kaita tie.

s-seutulainen

Tuon kirjoittaja ei ollut katsonut Jeesukseen kovinkaan tarkasti.
        Kommentti todistaan enneminkin, että kirjoittaja oli katsonut omaan
        napaansa ja ja ehkä vilkuillut salaa naapuria. Ja todistus on sitten sitä,
        mitä näkee.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos sanomme ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, eikä totuus ole meisså.
        Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
        Jos sanomme ettemme ole syntiä tehneet, me teemme hänet valhettelijaksi, eikä hänen sanansa ole meissä.
        ( 1 Joh. 1:8-10 )

s-seutulainen

NO MIKSI ET OLE SITTEN ?????

Antanut Hänet Puhdista itsesi ?? Tallaatko Jeesuksen puhdas ja synnitön VERI. Teetkö Hänet valehtelija joka ei pysty puhdistamaan pikkuinen ?? Joka on itse korottanut niin suureksi ettei Jumalakaan mahtaa mitään s-seutulaisen synteiheen ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3255
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2749
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1837
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      196
      1010
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      849
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      840
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      835
    Aihe