Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jotenkin+pehmeeltä,+kuin+virkistävältä.+Laitan+myös+jotain+suihkushampoota+samalla.
Mielestäni+yhdistelämä+tuntuu+hyvältä.
13.08.2017 22:12
Käkeä+harvoin+näkee.+Kävi+kuitenkin+niin,+että+olin+kissan+kanssa+alamökin+isolla+terassilla.
Kuulin,+kun+käen+kukunta+lähestyi.+Yht´äkkiä+se+lensi+läheltä+ja+näin,+miten+se+sanoi+kukkuu+lentäessäänkin.
Istui+hetkeksi+läheisen+puun+latvaan.+Kissakin+katsoi+ihmetellen,+että+mikä+tuo+on.
Tämän+vuoden+keväänä+ainakin+täällä+käki+kukkui+erittäin+paljon.
13.08.2017 22:02
Ei+hölsky+ei.+Merisuola+on+mielestäni+hyvää+ja+käytän+sitä+myös.+Mutta+välillä+käytän+tavallista+jodioitua+suolaa,+koska+sitä+jodia+myös+tarvitaan.
Kun+olen+Tampereella+käymässä,+siellä+kun+on+kylpyamme+meidän+asunnossa,+niin+kökötän+siellä+merisuolavedessä+puoli+tuntia.
13.08.2017 21:57
Jaa-a,+olen+kyllä+käyttänyt+raivaussahaa,+mutten+yhtään+muista,+koska+siitä+on+aikaa,+että+miten+painava+se+oli.
Mielikuva+kuitenkin+on,+ettei+noin+painava.
Sehän+täytyy+osata+laittaa+ylleen+oikein,+ainakin+mulla+oli+tekemistä,+että+sain+sen+hyvin+päälle.
13.08.2017 21:25
Aikaisemmin+en+katsonut+sarjaa.+Tämän+viimeisen+kauden+katselin+ja+pidin+siitä.
Samoin,+kun+sarjasta+velvet.+En+tosin+siitä+ole+katsonut+tätä+viimeistä+kautta,+kun+lähettivät+sen+kesällä.
En+niin+kovin+ehdi+seuraamaan+mitään+sarjoja,+kuin+en+tätä+nettiäkään+,+kuten+talvella.+Kun+tuo+sarja+tuli++uusintana+aamulla,+niin+sitä+katsoin,+kun+silloin+vielä+venuttelen+sängyssä+kahvia+juoden.
13.08.2017 21:20
Yritän+olla+kohtuullinen.
Yleensä,+kun+aletaan+vouhottamaan+jostain+asiasta,+mennään+äärilaitaan.
Ihminen+tarvitsee+tietyn+suolamäärän,+samoin,+kuin+rasvan+määrän.+Aivotkaan+eivät+toimi+kunnolla,+jos+ei+ole+tarpeeksi+rasvaa.
Suolavettähän+ihminen+on++suurelta+osalta.
13.08.2017 21:02
Linnut+ovat+kivoja+kavereita+ylipäätään.
Ensin+tulee+mieleen+nuo+kuikat,+kun+järvellä+huutelevat.+Mustarastas+on+myös+kiva+laululintu.
Noita+kurkia+aina+odotan+keväisin+ja+haikeana+katson+niiden+lähtöä+syksyisin.
13.08.2017 16:30
Juu,+kyllä+näin+on+ja+mukavaa+olla+toisten+kanssa+samassa+junassa.
13.08.2017 16:24
Nykytavoista+en+tiedä,+mutta+olen+samaa+mieltä,+kun+hmmff,+että+vain+morsian+pukeutuu+valkoiseen+pukuun.+Ainakin+ennen+oli+niin.
13.08.2017 16:14
Joskus,+kun+kerkeän.
13.08.2017 10:02
Jaa-a+kovin+on+paikalisia.+Täällä+edelleen+luonto+on+ihan+hiljaa.+Sadekin+loppui.
12.08.2017 23:58
Etkö+ihan+oikeesti+tajua,+kuinka+tää+systeemi+menee?
12.08.2017 23:29
Noh,+vettä+satoi,+vaan+yksi+salaman+välähdys,+kaukainen+sekin.
Taas+on+hiljaisuus+luonnossa.
Sähkötkään+ei+menneet,+vaikka+siihen+varauduin.
Kissankin+kävin+nostamassa+sisälle+terassilta,+jonka+se+on+ottanut+olopaikakseen.+No+sehän+ei+ymmärtänyt+ollenkaan+mun+touhujani.
Vähällä+päästiin+ilmeisesti+täällä.
12.08.2017 23:24
No+just,+taas+joku+nosti+toukokuisen+ketjun+ylös.+Ei+ilmeisesti+osaa+tehdä+omia+aloituksia.
12.08.2017 23:18
Jaa-a+satoi,+mutta+vain+yksi+salama+ja+kaikki+ohi.
Saunottiin+tuolla+nuorten+kanssa.
Saunaoluet+otettiin,+muttei++pahempaa+huppelia+tullut.
12.08.2017 23:11
Ei+vieläkään+mitään,+mutta+poika+teksitti,+että+siellä+jo+jyrisee,+se+on+yleensä+tunti,+kun+sama+sää+on+täällä.+(siis+keski-Suomen+reunalla)
12.08.2017 20:14
Ei+sovi+minunkaan+pitaani+mikään+passattavana+olo.+Aina+ollut+se+joka+organiseeraa.
Kateus+on+joutava+tunne+se+ei+johda+mihinkään,+niinpä+olen+sen+romukoppaan+heittänyt+aikoja+sitten.
12.08.2017 18:16
Aurinko+paistaa++eikä+edes+tuuli+käy.+(keski-Suomi,+Pirkanmaan+reunan+luona.)
Varasin+kyllä+aggrekaatin+josko+metakkaa+tulee.
12.08.2017 18:10
Katselin+tuossa+juuri+sääkuvaa.+Tästä+molemmin+puolin+menee+illalla+rankat+rintamat.+90%+varmuudella+se+tietää+sähköjen+menoa.
Pitää+lähteä+hakemaan+ala-mökiltä+aggrekaatti+varoiksi,+pakastetavaraakin+kun+on.
Siellä+on+kaasulla+pienoisjääkaappi.
Pari+kynttilää+näyttää+olevan.
Minun+keinulavittani+tuolla+alhaalla+näkyy+olevan+ahkerassa+käytössä,+pitää+vissiin+tuoda+toinen+kotitilalta,+siellä+kun+se+on+ohan+jouten.
Nyt+on++luonto+ihan+hiljaa,+voisi+melkein+ajatella+niinkuin+sanotaan,+tyyntä+myrskyn+edellä.
12.08.2017 16:04
Kiitos!+Juuri+tuon+näköinen+se+oli.
10.08.2017 21:00
183 / 191