Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juuh,+sain+kalan+1,360+kg,+kenes+töihin+kalastaminen+kuuluu.
Nuo+tuollaiset+jaottelut+on+mennyttä+maailmaa.
Nykyään+nuoret+naiset+menevät+armeijaan+ja+nuoret+miehet+lykkii+ihan+luonnikkaasti+lastenvaunuja.
23-vuotias+pojantyttäreni+sanoi,+että+tuu+mummu+näyttään,+kuinka+toi+sirkkeli+toimii+ja+mummuhan+näytti.
Eipä+aikaakaan,+kun+oli+kohtalainen+rankapino+pätkäisty.
28.07.2017 12:22
Minä+taas+en+ole+ollenkaan+niin+vanhanaikainen,+että+juurikaan+jälkiruokia+harrastaisin.
Mustikoita,+puolukoita+ja+vadelmia+kyllä+kerään+paljon+ja+pari+viinimarjapuskaakin+on+sekä+aroniaa+tule+1-2+ämpärillistä.
Kaupassa+käyn+suurinpiirtein+kerran+viikossa,+joskus+kaksi.
Ei+sitä+yksi+naisihminen+niin+kamalasti+ruokaa+tarvitse.
Täällä+maalla+on+kyllä+aggregaattikin.+Uudella+mökillä+on+aurinkosähköä+ja+polttopuuta+riittää.
20.07.2017 20:02
Mulla++on+jääkaappi-pakastin+kotona+pois+miltei+koko+kesän.
Mansikkaa+kyllä+saisi,+mutta+niin+vähän+käytän,+etten+viitsi+kaappia+sen+takia+päällä+pitää.
Metsämarjoja+ei+näytä+olevan+vielä+hetkeen+kypsänä.
Noukin+kyllä,+minkä+jaksan.+Aina+täytyy+välillä+huilata,+kun+polvi+reistailee.+Lienee+vanhuuttaan+kulunut.
20.07.2017 16:25
Tyyntä+on+tänään+ollut,+mutta+pilvistä.+12+astetta+lämmintä,+hyvä+työilma,+puita+halkonut.
Rupee+tuo+sapuskakaappi+olemaan+senverran+tyhjä,+että+huomenna+on+ostoksille+lähdettävä.
20.07.2017 16:20
Kyllä+ne+kusettajat+ovat+ihan+jossain+muualla+ja+mitä+tomppeliuteen+tulee,+sekin+riippuu+siitä+miltä+suunnalta+ja+miltä+korkeudelta+asiaa+katsoo.
20.07.2017 16:17
Monella+on+se+muukin+ymmärtäminen+hankalaa.......
20.07.2017 15:18
Parerittomuus+lienee+tarkoittavan+sitä,+ettei+ole+lupaa+oleskella+maassa.
Luin+hiljan+jonkun+siirtolaisjärjestön+arvioineen,+että+Afrikassa+on+noin+miljoona+ihmistä+odottamassa+pääsyä+eurooppaan.
Minkähänlainen+on+eurooppa+sitten,+kun+tämä+kansaenvaellus+joskus+päättyy.
Huomattavasti+helpompi+oli+lähteä+Ruotsiin+työnhakuun+ja+Amerikkaan+uutta+elämää+luomaan+täältä,+kun+tämä+islaminuskoisten+tulva+eurooppaan,+jossa+mm.++naiset+ovat+toisen+luokan+kansalaisia.
Kulttuurilliset+erot+ovat+paljon+suurempia.
20.07.2017 14:05
Lopeta+tuo+hölmöily.
20.07.2017 12:02
Katselin+muutama+vuosi+sitten+dokumenttia,+joka+oli+jostain+etelä-euroopan+maista.
Ajoivat+tietä+jonka+varret+oli+täynnä+jätevuoria,+yht´äkkiä+aukeni+vehreä+mansikkatila+ja+sen+rajalta+taas+jätevuoret+jatkuivat.
Muistan+miettineeni,+millainen+on+maaperä+mansikkatilalla.
Ostan+aina+kotimaista+sekä+luomusta,+että+tavallisesta+ruokatuotannosta.
20.07.2017 11:35
Näennäisluomutomaatteja+ei+ole+olemassakaan,+eikä+mitään+maajussikusetusta.
Emmekä+me+kommentoijat+ole+sen+enempää+tomppeleita,+kuin+Sinäkkään.
19.07.2017 23:58
Jaa-a+monenmoista+on+rokotusten+ympärillä+puhuttu.
Esim.,että+mitä+muuta+niisssä+ujutetaan+ihmisille.+Kaikenlaista,+juttuja+löytyy+netistä+kyllä.
En+tiedä+totuutta,+tietääkö+kukaan.
Influenssarokotuksista+olen+ottanut+vain+sen+sikan,+en+koskaan+muita.
No+tetanuksen+otin,+kun+maalla+touhuan+ja+kehoitin+sukulaisiakin+tarkistamaan+onko+voimassa.
19.07.2017 22:21
Pari+pikkumattoo+pesin+täällä+rannassa.+Toin+ne+kotitilalta.
Tänne+mökille+olen+hankkinut+muovimatot,+koska+noita+koiria+ravaa+niin+lukuisesti.
Ne+on+helppo+pestä+vaikka+tuossa+pihassa,+kun+on+vesiletku.
Ennen+pesin+kaikki+matot+itse.+Nyt+pesen+pienempiä.+Olen+ajatellut,+että+kun+isompien+mattojen+pesu+tulee+ajankohtaiseksi,+käytän+pesulaa.
19.07.2017 21:49
Sen+vielä+haluan+kysyä,+että+todenna+nyt+sitten+omat+väittämäsi,+ehkä+löydät+jonkun+propagandamestarin+lausunnon,+joka+yleensäkään+viljelystä+tiedä+mitään.
Sinäkin+suollat+kaikenlaista+karhuntaljajuttua.+Voi+sitä+joku+uskoakin.
Olet+kyllä+verbaalisesti+lahjakas,+pystyt+kyllä+pyörittämään+asioita+niin,+että+Sinua+uskotaan,+vaikka+puhuisit+vaan+omia+käsityksiäsi.
19.07.2017 21:42
On+hyvä,+että+ihminen+yrittää+itse+elintavoillaan+hillitä+tautiaan,+mutta+aina+se+ei+onnistu.
On+niitä+tauteja,+jossa+esim.+elintaparemontti+auttaa,+mutta+on+myös+niin,+ettei+auta.+Silloin+on+turvauduttava+lääkitykseen.
Esim.+jos+on+vahva+perimä.
Jokainen+on+yksilö,+ei+voida+yleistää.+Yleistäminen+on+vaarallista,+silloin+yksilölliset+erot+jäävät+pimentoon.
Usein+menee+niinkin,+että+potilas+ei+halua/uskalla/tohdi+suoraan+mielessään+olevia+asioita+sanoa.+Jos+ihmiset+niin+tekisivät,+niin+heille+selviäisi+paremmin,+onko+heitä+hoitava+lääkäri+´´oikea+heille.´´
19.07.2017 21:22
Taas+Sinä+toistat+itseäsi.
Kerropa+nyt+selvällä+Suomen+kielellä+mitä+Sinä+ymmärrät+tästä+asiasta?
19.07.2017 20:34
Jaa-a+taitaa+vaan+pönkittää+jotain+omassa+egossaan.
Totuus+voi+olla+ihan+toisenlainen+mitä+täällä+esittää.
19.07.2017 20:29
Joku+on+joskus+saanut+psoriin+apua+tyrniöljystä,+huhupuhetta+vain.
Olen+pari+kertaa+Saimaalla+risteillyt+joskun+kauan+sitten.
Kerran+oltiin+Saimaan+rannalla+yötä+.+Muistan+siitä+mökistä+hienon+takan.
19.07.2017 20:24
Kyllähän+Ben+on+oikeassa.+Emme+me+voi+siihen+mennä,+että+kuka+vaan+saa+maassa+oleskella.+Ei+muissakaan+valtioissa+niin+ole,+varsinkaan+islamilaisissa.
Jos+lakeja+ei+noudateta,+mikä+tämä+valtio+on+hetken+päästä.
En+ole+asiantuntija,+mutta+joku+ratkaisu+kai+pitäisi+tuohonkin+ongelmaan+jonkun+viisaan+keksiä.
19.07.2017 18:50
Jestas,+oliko+se+noin+paljon,+puolella+korvalla+vaan+kuulin.
Tiedä+häntä+miksi.
Luulisi,+että+jos+on+tekninen+vika,+nykyään+myös+olisi+tekninen+valvonta+ja+muukin+valvonta,+ettei+tommosia+määriä+pääsisi.
Tahallisuuteen+on+vaikea+uskoa,+mutta+huolimattomuutta+saattaa+olla.
19.07.2017 18:45
Siis+tullissa+vaaditaan+näyttöä+jos+reseptilääkkeitä?
19.07.2017 18:38
188 / 191