Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
FORTSETZUNGSKRIEG
profiilit
FORTSETZUNGSKRIEG
FORTSETZUNGSKRIEG
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
14
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sen tarinan mukaan mitä minä olen kuullut, mitali on tosiaan joessa, mutta joku jota tarinassa ei kerrottu, olisi tilannut alkuperäisillä asiakirjoilla uuden kopion.
Tarinan todenperäisyydestä minulla ei tietenkään ole mitään varmuutta, eikä tietoa kopion sijainnista.
03.11.2025 09:49
Mitäköhän tuolla Pietarissa oikein tapahtuu? "Pietarissa pidätetään ihmisiä"
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010233113.html
16.02.2024 21:52
Siellä+oma+isänikin+oli,+enkä+kuullut+hänen+koskaan+kiroilevan.++Sodasta+ei+puhunut+yhtään+mitään.
14.01.2019 13:47
Saahan+sitä+puhua,+mutta+kumpi+on+uskottavampi,+Halla-Aho+vai+Mykkänen/Orpo?
14.01.2019 13:38
Ai+niin+kuin+tulivat+raatteentietä?
02.12.2018 22:53
Entä+itse??++Suollat+tänne+satamäärin+viestejä,+eikä+niistä+saa+oikein+tolkkua,+kun+olet+kiero+ja+niljakas++kuin+onkimato++koukkuun+laitettaessa.+++Minä+listin+ja+lesin+kaikki+jotka+sitä+kerjää.
19.11.2017 15:38
En+todellakaan+ole+mikään+uusnatsi.+Ennemmin+vanha,+jos+pitää+valita.++Symboli+on+tosiaan++Suomen+ilmavoimien+risti,+ei+natsien.+
(kuvalla+huomiota),+kuten+joku+sanoisi.+Kyllä+se+on+huomattukin,+kun+heti+ensimmäinen+juttu+poistettiin.+
Pointtini+on,+että+nyt+on+eräänlainen+jatkosota+meneillään+ja+otteiden+pitää+olla+sen+mukaisia.+Kyyti+on+kylmempää+kuin+talvisodassa.
17.11.2017 21:04
Näitä+lyseon+hamppareita+olis+silloin+pitänyt+kömiä+oikein+kunnolla,+mutta+opettajilta+oli+hiljan+kielletty+oppilaiden+lyöminen,+mikä+jo+sinänsä+otti+muutamien+opettajien+luonnolle.++Kassu-vainaa+valitti+pää+punaisena+että+VOI+JEE+KUN+ENÄÄ+EI+SAA+LYÖDÄ!.
Kyllä+se+vaan+niin+oli+jo+silloin,+että+väkivalta+lopettaa+vittuilun.+++Opettajissakin+oli+kahta+lajia,+lyöviä+ja+vittuilevia.++Ensimmäisiä+kunnioitettiin,+jälkimmäisiä+ei.+
Taisi+siellä+lukion+hamppareiden+joukossa+olla+tuleva+kaupunginjohtaja?+Mahtoiko+tuota+lyödä+kukaan+opettaja?+Ehkä+olisi+pitänyt,+niin+oltais+säästytty+tältä+häpeälliseltä+episodilta.
Kukaan+ei+valittanut+homeesta,+mutta+huonosta+opetuksesta+kyllä,+kun+osa+opettajistakin+oli+täysiä+deekuja.
Oi+niitä+aikoja.
17.11.2017 19:52
Joo,+täs+tapauskes+vois,+muttei+taida+mennä+läpi.+Voitais+yhdessä+vähän+painia+leikkisästi+sen+kans+ja+hups+jotenkin+sen+munat+jäis+johki+väliin+ja+lähtis+irti.
16.11.2017 21:13
On+se+nyt+aivan+perseestä+jos+on+saanut+potkut+tuon+takia!++Kaikki+ymmärtää+jotta+sotkia+ei+saa,+mutta+muutama+kusipää+sotkoo+kumminkin.+Ei+muuta+kun+läsishin,+niin+kyllä+se+lopettaa.+
Sille+pitäis+antaa+viherympäristöliiton+standardi.+++Sotkijalta+munat+pois+jottei+tuu+lisää+apinoota.
16.11.2017 21:10
Ei+niihin+mitään+ympyröitä+tarvita.++Ympyrä+tarkoittaa,+että+valtatietä+ajavalla+on+kärkikolmio+ja+pakollinen+hidastaminen.
Saman+asian+ajaisi+kun+laitettaisiin+ne+kolmiot+suoralle+tielle+ja+nopeusrajoitus.+
Jos+hifistellään,+niin+vaihtuva+nopeusrajoitus+tunnistimella,+jos+keskitieltä+tulee+auto.+
Tämä+ei+juuri+hidastaisi+valtatien+liikennettä,+kun+niitä+ruhaankulkijoita+ei+niin+paljon+ole.+
Helppoa+ja+halpaa+tieremonttia.
16.11.2017 20:58
Mihin+ne+Honkimäen+pururadan+valot+lähtivät+ja+kenen+luvalla?++Jos+ei+selitystä+löydy,+niin+haetaan+pois.+Liitännäisseuraamuksineen.
16.11.2017 20:48
Aloittaja+härnää+verta+nenästään.++Muka+muodollisesti+oikealla+asialla,+mutta+vastoin+valtavaa+enemmistöä.+
Tuollainen+on+vaarallista.+Jossain+ihmisiä+katoaa+vähemmästäkin.
16.11.2017 20:44
Eikö+teillä+ole+matuja+ihmeteltäväksi,+kun+pitää+tälläistä+jauhaa?
16.11.2017 18:23
1 / 1