Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Totta,+kunnioitus+ja+luottamus+ovat+rakkauden+kulmakiviä.+Monella+rakkautta+on+kestänyt+siihen+vastakappaleeseen+vain+niin+vähän+aikaa,+että+on+saatu+lapset+hankittua+ja+sen+jälkeen+onkin+tullut+ero.+Tällöin+ei+koskaan+pysty+näkemään+miehen+ja+naisen+välisen+rakkauden+muuttumista+vuosikymmenien+kuluessa.
29.12.2017 14:10
Olen+ihan+oikeasti+tavannut+montakin+naista,+joille+raha+ei+merkitse+yhtään+mitään.+Olen+lukenut+ja+tiedän+omien+vanhempieni+aikaan+naisten+huonon+mahdollisuuden+pärjätä+omineen.+Mutta+ei+nykyaikana+kenenkään+tarvitse+rahan+takia+roikkua+kenessäkään.+En+edes+usko,+että+kukaan+pitäisi+mukavuusaluestaan+kiinni+niin+paljon.
29.12.2017 14:00
Niin+onkin+monenlaisia+tunteita,+ei+pelkästään+yhdenlaista+rakkautta.+Jokaista+naista+jonka+kanssa+pidempään+olen+ollut,+olen+rakastunut+omalla+vaatimattomalla+tavallani.+Ja+se+rakkauden+päättyminen+vasta+tuskallista+on,+kun+ei+haluaisi+aina+päästää+irti.+En+oikein+usko+näihin+sulassa+sovussa+eroamisiin+ja+jatkamista+hyvänä+ystävinä.
29.12.2017 13:50
Hyvä+että+edes+intohimoa+saamme+osaksemme.++Tunnen+aitoa+syvää+rakkautta+omaa+lastani+kohtaan,+vaikka+olenkin+vain+mies.+Joskus+lähes+niin+kovaa,+että+sattuu!
29.12.2017 13:40
Toiveikkuutta+pitää+olla+tiettyyn+rajaan+saakka.+Ja+ihan+tottahan+se+on,+éttä+mitä+tahansa+mukavaa+voi+sattua+elämään.
25.12.2017 09:50
Kiitos+eppu+kannatuksesta.+Lisäisin+vielä+sellaisen+aidon+välittämisen+ja+kiinnostuksen+lapsen+tekemisiä+kohtaan+olevan+tärkeä+asia+lapsen+kasvamisessa.+Ei+sellainen+huutelu+"Onko+läksyt+tehty"+riitä+yhtään+mihinkään,+vaan+mukana+oleminen+ja+avun+tarjoaminen+on+hyväksi+jälkikasvulle.
25.12.2017 09:45
Aika+monilla+Ruotsiin+lähtijöistä+ei+ollut+minkäänlaista+koulutusta,+mutta+hyvin+silti+pärjäsivät.
25.12.2017 09:40
Ei+minullakaan+mitään+traumoja+köyhyydestä+jäänyt,+päinvastoin+osaan+kyllä+arvostaa+toimeentuloa+ja+pärjäämistä.+Melkein+mitä+vaan+oppii+tekemään,+kun+jaksaa+yrittää+ja+motivaatio+on+kohdallaan.+Ei+pienistä+lannistuttu+ja+suhtautuminen+oli+kohdillaan.+Ja+voimaa+vaikka+muille+jakaa,+kyllä!
25.12.2017 09:38
Ei+se+asunnon+tai+kesämökin+maksetuksi+saaminen+paljoakaan+onnellisuutta+lisää,+eikä+myöskään+puuduttava,+vuosikymmeniä+jatkuva+samanlainen+yksitoikkoinen+työkään.+Ihan+varmasti+jättää+työnteko+jälkensä+terveyteen,+jonka+viestisi+lopussa+mainitsitkin+yhdeksi+tärkeimmistä+tekijöistä+elämän+laatuun.
25.12.2017 09:35
Tuntuu+erittäin+hyvältä.+Tänään+lähdetään+hakemaan+pojan+kanssa+joulukuusta+appiukon+metsistä.+Lämpötila+melko+lähellä++-0°C,+hieman+lunta+maassa,+ei+tuule+ja+mieli+on+reipas.+Oikein+valoisa+päivä+tulossa+ja+vielä+valoisampaa+edessä+päin.
21.12.2017 09:57
Tämä+oli+hyvä+ja++kannustava+palute+ja+koko+keskustelu+pitkästä+aikaa+sellainen+kuin+toivoisin+niiden+täällä+olevan.+Kiitos.
21.12.2017 09:50
Mikä_milloinkin
Minusta+lapsi+ei+ole+kahden+vanhemman+hyvien+ominaisuuksien+summa,+vaan+ihan+oma+yksilö+johon+vaikuttavat+ja+muokkaavat+ympäristö,+taipumukset,+koulutus+ja+peintötekijät.+Myös+yksinkertaiset+vanhemmat+voivat+saada+huipputyyppejä+lapsikseen.
21.12.2017 09:49
Ikävää+kun+koet+elämäsi+noin+surulliseksi.
21.12.2017 09:45
Ei+sillä+saavutetulla+asemalla+tässä+iässä+mitään+tee,+eikä+raha+ratkaise+yhtään+mitään.+Uteliaisuus+ja+odotus+uutta+päivää+kohtaan+ja+sen+arvoituksellisuuteen+on+tärkeätä.+Mitä+tahansa+mukavaa+voi+sattua!
20.12.2017 15:00
flegmaatti
Muistan+hyvin+tunteen+mitä+ensimmäinen+opintolaina+aiheutti+ja+kuinka+onnellinen+olinkaan.+Voi+vain+kuvitella+sinun+pettymystäsi+ja+tuskaa.+
Kunnioitettavan+iän+olet+saavuttanut+ja+toivon+paljon+hyviä+asioita+vielä+elosi+tielle.
20.12.2017 14:54
ju-h
Terveys+onkin+sitten+kaikkein+paras+perintö+mitä+jälkeläisilleen+voi+jättää.+Vanhemmiten+rahan+merkitys+vähenee+vaan+koko+ajan.+Ihmeen+vähillä+lääkkeillä+teillä+päin+mennään,+kunnioitettavaa.
20.12.2017 14:49
Ikävä+lukea+tällaisesta+lapseen+kohdistuvasta+loukkauksesta,+ymmärrän+sen+vaikutukset+koko+elämään.+Vaikea+luottaa+kenenkään,+jos+ei+voi+sitä+tehdä+äitiä+tai+isää+kohtaan.
20.12.2017 13:10
Mikämilloinkin
En+tarkoittanutkaan+rahassa+mitata+elämänkortteja,+vaan+yleensä+millaisista+lähtökohdista+oman+elämäsi+teit.
Olen+erimieltä+tuosta+lasten+tekemisestä+ja+mielestäni+perheet+ovat+liian+pieniä+ka+tarvittaisiin+enemmän+lapsia.
Pöhnässä+puskasta+panemisesesta+tuli+hieno+osoitus,+kun+tilasin+kirkkoherranvirastosta+sukuselvitystä+varten+tietoja.+Siinä+luki+isoisoisästäni,+että+avioton+lapsi,+joten+jos+silloin+olisi+ollut+abortti+käytössä,+ei+minuakaan+nyt+olisi+olemassa!
20.12.2017 11:25
Ja+vielä,+kun+ei+ole+niin+kiire+tehdä+mitään+päätöksiä.+Voi+ihan+rauhassa+miettiä+ja+tehdä+omaan+tahtiin+päätöksiä.+Ei+minkäänlaista+hoppua!
19.12.2017 14:00
Samaa+mieltä,+huomaan+muutoksen+itsessäni,+kun+olen+ruvennut+miettimään+mitä+joskus+olen+ollut+ja+mitä+on+tullut+tehtyä.+Oma+sukuni+alkanut+kiinnostaa+tavattomasti,+samoin+kuin+myös+se,+että+mitä+tästä+eteenpäin.+Mitä+teen+eläkepäivillä,+millä+paikkakunnalla+tulen+asumaan+ja+millaisessa+asunnossa.+On+mukava+suunnitella+ja+muistella!
19.12.2017 13:48
143 / 155