Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+vaan+pokerissa+voi+ottaa+uusia+kortteja+ja+tikissä,+jos+on+tarpeeksi+pienet+saa+kaikki+uusiksi.+Miehen+elämässä+sanotaan+alkavan+uuden+ja+paremman+alun,+kun+vaihtaa+kolme+Aa:ta:+auton,+asunnon+ja+ammatin.+Jotkut+muuttaa+sen+neljäksi+Aa:ksi+ja+vaihtaa+vielä+akankin.
19.12.2017 13:41
Se+että+pystyy+kirjoittamaan,+että+on+ylpeä+siitä+mitä+on+saanut+aikaiseksi,+on+mielestäni+parasta+minkä+ihminen+voi+tavoittaa.+Ihan+turhaa+haalia+ympärilleen+maallista+mammonaa+ja+kuvitella+sen+myötä+onnea+itselleen.+Ehkä+juuri+sitä+itse+hankittua+ja+taloudellisesti+tiukkojen+aikojen+jälkeen+pärjäämistä+arvostaa+eniten?"+Se+olen+minä+itse,+joka+on+kaiken+tehnyt"!
19.12.2017 13:37
Viimeistä+tikkiä+on+tullut+pelattua+ja+paljon,+eikä+vielä+ihan+ole+sen+vihonviimeisen+aika.+Onhan+ne+suunnitelmat+muuttuneet+moneen+kertaan,+joten+kyllä+kai+se+on+ollut++melkoista+paskahousuakin+monasti?
Mukava+kuulla+viimeinen+päivityksesi+ja+toivottavasti+hyvä+ässä+jakso+jatkuu.
19.12.2017 13:32
homsantuusa
On+itsellenikin+joskus+jäänyt+käteen+vain+se+mustapekka+ja+ihan+samalla+tavalla+porskutettu+kohti+parempaa.+Tuota+jokeria+ei+vaan+ole+vielä+näkynyt,+mutta+ehkä+sekin+on+tulollaan.
Muistan+opiskeluaikana,+kun+oli+tyytyminen+tonnikalasäilykkeisiin+ja+riisiin.+Myöhemmin+sai+sardiineja+ja+perunoita,+kun+alkoi+mennä+paremmin.
On+tullut+matkusteltua,+joo.+Mutta+siinäkin+on+oma+vaivansa+ja+touhu+kaikessa+valmistautumisessa.+Hyvä+jos+kerran+vuodessa+tulee+enää+lähdettyä+reissuun.
19.12.2017 13:27
ensiluokkaien
Ei+takaa+hyvä+lapsuus+hyvää+tulevaisuutta,+mutta+useimmiten+antaa+paremmat+eväät+ja+lähtkohdat+siihen.
19.12.2017 13:23
Onneksi+olkoon.+Suomalaiset+eivät+aina+valituksiltaan+huomaa,+kuinka+hyvä+paikka+Suomi+on+elää+ja+varttua.
Tytöt+lähtevät+usein+akalailla+poikia+nuorempana+ottamaan+sitä+vastuuta+itsestään.+Nuoret+miehet+nyhräävät+mielellään+mamman+lihapatojen+ääressä+odottaen+sopivaa+lähtöhetkeä.+Sen+verran+kertynyt+jo+ikää,+että+on+mukava+muistella+vanhoja.
19.12.2017 13:21
hyväonnexi
Olen+minä+voittanut+sökön+pelaamisessa+500markkaa+ja+se+yö+jäi+ikimuistoisesti+mieleeni.+Kaikkienhan+meidän+on+pelttava+niillä+korteilla,+jotka+on+annettu.+Tässä+pelissä+ei+voi+vaihtaa+kortteja?
18.12.2017 17:55
Ainakinyritän
Kiitos+pitkästä+ja+hyvästä+kirjoituksesta.+Muutos+tuntuu+useimmiten+vaikealta+ja+hankalalta+toteuttaa,+mutta+se+voi+tosiaan+tuoda+hyvääkin,+kuten+kirjoitit.+Minusta+tuntuu+myös,+että+mämä+kortit+ovat+vaan+parantuneet+koko+ajan+elämän+myötä,+eikä+suuria+murheita+ole+ollut.
Aina+voi+tietysti+haaveilla+ja+unelmoida,+mutta+mihin+kaikkeen+enää+edes+on+valmis+ryhtymään.+Yksinkertainen+ja+helppo+elämä+riittää+aika+pitkälle.+Viimeisen+lauseen+elämänohjeesi+on+viisaus,+jota+kaikkien+olisi+hyvä+silloin+tällöin+miettiä.+Kiitos.
18.12.2017 17:52
Paljon+huonommin+on+monella+ja+ainakin+isäni+kertoi+oltuaan+muutaman+vuoden+eläkkeellä,+että+hänellä+ei+ole+koskaan+ollut+yhtä+paljon+rahaa,+kun+myös+menot+pienevät+huomattavasti.+Joten+hyvin+tulet+pärjäämään.
18.12.2017 17:46
Kirjoitin+juuri+äsken+onnellisuuden+olevan+yksi+elämän+tärkeimmistä+asioista,+joten+jos+pystyt+sen+pitämään+jatkossakin,+et+tule+muuta+rikkautta+kaipaamaan.
18.12.2017 17:44
Liiallinen+riskinotto+ei+useimmiten+kannata,+eikä+elämää+voi+verrata+korttipeliin.+Toki+tulee+tilanteita,+joissa+ei+pysty+analysoimaan+sitä+parasta+vaihtoehtoa,+vaan+joutuu+menemään+riskipelillä.
Yksi+tärkein+asia+elämässä+on+onnellisuus.+Eikä+raha+tai+varallisuus+tuo+sitä.
18.12.2017 17:42
Paloma.se.co
Kyllä+koulu-uudistusta+on+tullut+koettua.+Muistan+kuinka+hienolta+tuntui,+kun+tuli+valituksuksi+oppikouluun.+Aivan+kuin+olisi+ollut+harvoja+ja+valittuja+meidän+kulmilta,+kyllä+röyhistytti+rintaa.+Nykyään+ei+enää+kuulemma+edes+jää+luokalle,+vaan+kaikki+etenevät+samaan+tahtiin?
Ilman+kehitystä+ja+koulutusta+olisin+luultavasti+samoilla+kylillä,+mistä+isäni+ja+isoisäni+ovat+lähtöisin.+Hyvä+motto+sinulla,+oikein+iskevä+ja+niin+paikkansa+pitävä+monen+muunkin+kohdalla.+Ei+pidä+unohtaa+mistä+on+lähtöisin!
18.12.2017 15:26
Eipä+meistä+kukaan+ole+päässyt+katsomaan,+mikä+sen+hengen+lähdön+jälkeen+odottaa.
18.12.2017 15:20
Minulla+on+toisin+päin,+nuoruuden+miljöö+kiinnostaa+taas+ja+olen+alkanut+selvittää+sukuhistoriaani+isäni+puolelta+aina+1700-luvulle+saakka.+Menneisyydestä+voi+myös+saada+voimaa,+kun+muistaa+kuinka+heikoista+lähtökohdista+on+ponnistanut.
18.12.2017 15:19
Kahden+siskoni+kanssa+jouduin+pulaa+ja+köyhyyttä+jakamaan.+Isä+aina+sanoi,+että+käy+poika+koulut+kunnolla,+ettei+tarvitse+lapiohommia+tehdä+lopun+ikäänsä.+Hän+oli+erittäin+oikeassa+suhtautumisessaan+koulunkäyntiin.
Itsellä+on+enemmän+muistoja+70-luvun+alkupuolen+hullusta+nuoruudesta,+ei+ehkä+niin+edistyksellisestä,+mutta+erittäin+mukavasta+ja+vähemmän+kantaaottavasta+mitä+kuuskymmentäluvulla+oltiin.
18.12.2017 14:11
Ai+teillä+päin+plerataan+kortteja,+kun+satakuntalaiset+plaraavat+niitä,+hehee.
En+minäkään+varsinainen+huijari+ole,+mutta+joskus+on+tullut+vähän+tehtyä+filunkia.+Ei+mitään+vaarallista+tai+sellaista,+että+kukaan+olisi+kärsinyt,+mutta+vähän+jotain+kuitenkin...
Jos+sinä+olet+ollut+joskus+risukasoissa,+niin+meikäläinen+on+rämpinyt+sellaisissa+rytöläjissä,+että+ei+voi+ylpeillä.+Ylös+on+noustu+ja+eteenpäin+menty.
Samaa+ajttelen+täällä+ja+minut+hyvin+tuntevat+ihmiset+ajattelevat.+Minä+olen+elänyt+onnellisten+tähtien+alla.
18.12.2017 14:05
Tuo+loppu+oli+kyllä+huippuhyvä!+Vaikka+rouva+käyttää+hyväkseen,+olet+silti+itse+tyytyväinen.+Eikä+minua+miehenä+edes+häiritse+se,+että+kun+tuon+huusholliin+suurimman+osan+rahoista+ja+kaikki+muut+vaan+käyttävät+"minun+rahojani",+ei+pistä+vihaksi+kun+yhteiseen+hyvään+menevät+ja+vastineeksi+saa+tyytyväiset+ja+iloiset+ihmiset+ympärilleen.
Ei+ollut+minullakaan+paljoa+mukaan+ottamista,+oma+henkilöauto+oli+ja+kaikki+tavarani+mahtuivat+sen+kyytiin.
18.12.2017 14:00
Vaikeudet+kasvattavat+ihmistä+ja+motivoivat+oppimaan+uusia+taitoja+ja+selviytymistä.+Tiedän+toki+kuinka+vaikeata+se+toisinaan+on,+mutta+en+ole+kaivannut+erilaista+elämää.+Olen+viime+vuosina+miettinyt+paljon+sitä,+kuinka+hienoa+olisi,+jos+voisi+elää+ja+asua+loppuun+saakka+omassa+kodissaan.
18.12.2017 13:28
Samoin+täällä,+meidän+isällä+oli+mosse,+valkoinen+Elite.+Muistan+hyvin+ne+isot+appelsiinit+ja+vain+yksi+per+naama.+Sitten+isämme+osti+myös+banaaneja,+mutta+vain+niitä+jo+hieman+mustuneita,+jotka+olivat+erikoistarjouksessa.+Omin+käsin+isäni+teki+kaksi+omakotilaloa+tehdastyön+lomassa.+Nostan+hattua+hänelle!
Näen+toisinaan+unia+noista+nuoruuden+ja+lapsuuden+päivistä,+isoja+kaveriporukeita+leikkimässä+ja+pelaamissa+omatekemillä+välineillä.+Ja+kesällä+oli+aina+lämmin+ja+talvella+paljon+lunta.
18.12.2017 13:20
Tottakai!+Elämä+vie+meitä+johonkin,+jolle+olosuhteet+asettavat+raja-aitoja.+Ja+joskus+on+myös+niin,+että+ei+vaan+saa+jotain,+vaikka+kuinka+haluaisi+tai+tavoittelisi.
18.12.2017 12:50
144 / 155