Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kukin+valitsee+juuri+itselleen+sopivimman.+Itse+olen+syyttänyt+niukkaa+lapsuuttani+siitä,+että+nykyään+suhtaudun+melko+välinpitämättömästi+rahaan+ja+saatan+ostaa+jotain+hölmöä+ihan+vaan+ostamisen+ilosta.
Parempi+tehdä+niitä+asioita+elämässään,+joista+hyvin+tietää+pärjäävänsä.+Jatkuva+kurkottelu+ja+etenpäin+pyrkiminen+saattaa+krapsahtaa+katajaan?
18.12.2017 12:40
Tosiaan,+on+se+mahdollista,+että+nuoruudessa+on+tehnyt+niin+syvän+vaikutuksen+johonkin,+että+se+kantaa+eteenpäin+myöhemminkin.+En+edes+itse+muista+kaikkien+suhteiden+päättymistä+ja+niihin+aiheuttaneita+syitä.+Useimmiten+itse+olen+törttöilyt+tai+on+tullut+jotain+muuta+elämään.
18.12.2017 12:25
Ei+minulla+sen+puutteen+takia+mitään+jäänyt+kokematta+tai+elämättä.+Aina+on+saanut+junailtua+asiat,+myös+ne+huonot+ja+vaikeat+jotenkin+sujumaan.+Myös+sellaiset+ikävät+asiat+mietityttävät+joskus,+mutta+nimenomaan+kokemuksena+joka+on+nähty.+Ei+sillä+että+katuisin.
18.12.2017 12:18
Parempi+myöhään+kuin+milloinkaan,+hehee!
18.12.2017 12:10
Ei+pidäkään+jaadä+märehtimään+vanhoja+tai+yrittää+uudelleen+lämmitellä+jo+viilentyneitä+suhteita.+Onnistuu+vain+ani+harvoin.+Elämä+menee+vaan+eteenpäin+omia+latuja,+risteyskohdisssa+voi+valita+mihin+suuntaan+menee.
18.12.2017 12:06
Itse+lohduttelen+itseäni+noista+valinnoista,+että+ne+on+sen+hetken+ja+ajan+mukaan+tehtyjä.+Silloin+parhaan+tiedon+ja+taidon+mukaan+tehtyjä.+Ei+tosiaankaan+kannata+jäädä+suremaan.
18.12.2017 12:03
Kuuskymppisten+palstalla+on+yksi+ainoa+tyhjänjauhaja,+selittelijä+ja+jonninjoutavien+viestien+kirjoittaja+ja+se+en+ole+minä.+Tiedätkö+sinä+kuka+se+voisi+olla?
11.12.2017 12:10
Minulta+ainakin+poistui+se+palauteläpyskä,+ihmettelin+eilen+sitä+että+mikä+kummallisuus+tuokin+taas+mahtaa+olla.
11.12.2017 12:05
Kello+on+kaksitoista,+valtakunnassa+kaikki+hyvin!
11.12.2017 12:00
Aika+vähä+käytät+nettiä,+voisi+melkeinpä+sanoa+harvinaisen+vähän.+Kyllä+minullakin+silti+aina+on+syy+tulla,+en+ihan+vaan+huvikseni+surffaile+tai+luuraa+netissä.
11.12.2017 12:00
En+minäkään+kuluta+yleensä+pitkiä+aikoja+kerrallaan,+saatan+käydä+jonkun+kerran+päivän+mittaan+tsekkaamassa+keskusteluja,+mutta+en+päivystä+täällä.
Minulla+samanlaiset+tuntemukset+työkoneita+kohtaan,+niistä+saa+kerta+kaikkiaan+tarpeeksi,+eikä+välttämättä+jaksa+enää+sen+jälkeen+kotona+luurata+netissä.
11.12.2017 11:57
Olen+pahoillani,+jos+annoin+vaikutelman,+että+netissä+roikkumisessa+on+jotain+pahaa.+Sitä+en+tarkoittanut+ja+sitä+se+ei+missään+nimessä+olekaan.+Sivistyneet+ihmiset+käyvät+päivän+mittaan+monta+kertaa+netissä+ja+halusin+vain+kartoittaa+sitä,+kuinka+kauan+yleensä+kuuskymppisillä+kuluu+aikaa+täällä.
11.12.2017 11:53
Ancelina
Miesten+tavaroihin+piteleminen+on+kiellettyä+ja+kaikkein+pirullisinta+on+siirtää+niitä+toiseen+paikkaan.+Putkiaivoinen+mies,+kun+laskee+jonkun+asian+jonnekin,+niin+hän+kuvittelee+sen+olevan+siinä+ainakin+seuraavat+kaksi+vuotta!
10.12.2017 09:15
Minä+sitten+taas+en+ole+käynyt+varsinaisesti+Helsingissä+koko+tänä+vuonna,+vaikka+asunkin+näin+lähellä+pääkaupunkia.+Molempia+kehäteitä+on+tullut+ajettua,+mutta+en+laske+sitä+käymiseksi,+koska+tarkoitukseni+on+ollut+vaan+ohittaa+Helsinki.
Minulle+jää+jokaiselta+työpäivältä+päiväkirjaan+merkintä+ja+niitä+voivat+nesteläiset+sitten+tutkailla,+vaikka+vielä+sadan+vuoden+kuluttuakin.+Naureskellen+luultavasti,+hehee.
Käännän+parasta+aikaa+omaa+unirytmiäni+ja+menin+eilen+ennen+kymmentä+nukkumaan,+joten+jäi+se+uusi+niin+jännä+jännäri+näkemättä.+Huomenna+alkaa+taas+työviikko,+mutta+sen+jakson+jälkeen+siirryn+joulunviettoon.
10.12.2017 09:12
Voin+lohduttaa,+että+ei+sitä+sähkösaunaa+joka+viikko+tule+käytettyä,+vaikka+ei+olisikaan+kituviikolla.+Vain+tarpeen+tullen+ja+silloin,+kun+on+sellainen+olo.+Siitä+se+on+hyvä,+kun+on+nopeasti+valmis,+mutta+ei+tule+yhtä+hyvät+löylyt.
10.12.2017 08:55
Ai+sää+aloitit+jo+jouluruan+tekemisen.+Ei+yhtään+liian+aikaisin+ja+siellähän+sitten+ovat+valmiina.+Sitä+kaikkea+muuta+tulee+vielä,+niin+ei+tarvitse+sitten+miettiä+niitä+laaatikoita.
10.12.2017 08:50
Minun+mielestäni+hyvinvointivaltiossa+ei+pitäisi+olla+Hurstin+leipäjonoja.
Kauppiaat+myyvät+sitä+mitä+asiakkaat+haluavat+ostaa+ja+monipuolisuus+on+tätä+aikaa.+Ihmiset+haluavat+valita+tuotteensa+monista+eri+vaihtoehdoista+ja+silloin+sitä+ruokahävikkiä+syntyy,+kun+ei+pystytä+ennakoimaan++mitä+pitäisi+hankkia.+Ei+se+ole+kauppiaan+vika.
10.12.2017 08:48
Herkut+ne+sitä+ruokalaskua+tekevät+ja+nostavat+pilviin!
Olet+tarkan+markan+mies,+kun+noin+tarkkaan+pystyt+erittelemään+ruokalaskusi.+Monipuolisuus+on+tärkeätä+ja+jo+vitamiinien+saannin+kannalta+tärkeätä.+Syömisestä+menee+samaa+ruokaa+syödessä+nautinto.+Eikä+se+ole+vaihtelua,+että+tänään+syö+keitettyjä+perunoita+ja+huomenna+paistettuja+perunoita+samoista+perunoista+ja+sama+jatkuu+päivästä+toiseen.
10.12.2017 08:43
Tässä+kuussa+sitä+vasta+rahaa+menee,+kävin+eilen+hakemassa+40€+harmaasuolatun+joulukinkun+ja+joulukalat+ne+vasta+kalliita+ovatkin.+Mutta+on+se+sitten+taivaallisen+hienoa+viettää+kaikessa+rauhassa+perheen+kanssa+joulua.+Ja+syödä+ihan+sitä+tavallista+kotiruokaa.
10.12.2017 08:36
Vielä+hauskempaa+on+olla+tyttömäinen+kuuskymppinen+mies,+hahaa!
10.12.2017 08:35
145 / 155