Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+huomannut+tuon+syyttelyn,+kun+joku+on+mukamas+kirjoittanut+jotakin+tai+varmana+tietona+kirjoitetaan,+jonkun+olevan+toisen+nimimerkin+takana.
10.12.2017 08:28
Olen+minäkin+joskus+seurannut+puhelimesta+vessassa+nettiä,+tunnustan.+Mutta+aamuni+aloitan+silti+vieläkin+lukemalla+paperisanomalehden.+Minulla+oli+nämä+keskustelut+välillä+poissa+kuvioista+parikin+vuotta,+mutta+nyt+taas+innostuin+uudelleen.
10.12.2017 08:24
Osuit+naulan+kantaan.+Kun+ei+enää+ohjelmat+naurata,+kun+ohjelmat+on+tehty+sellaiseen+muottiin,+että+väkisin+yritetään+olla+hauskoja+ja+sitten+räkätetään+aivan+kuin+olisi+kertonut+maailman+hauskimman+jutun.+Meikäläinen+yrittää+löytää+sitä+hauskuutta+ja+vaihtaa+kanavaa.+Netissä+on+paljon+enemmän+ohjelmatarjontaa+ja+varaa+valita+mitä+katsoo+ja+milloin+katsoo.
10.12.2017 08:21
Ei+ole+väärin+olla+somessa,+eikä+myöskään+netissä+roikkumisessa+ole+mitään+pahaa.+Päinvastoin,+kuten+kirjoitit+kommunikointi+tuttavien+ja+ystävien+välityksellä+onnistuu+helpommin+ja+parhaassa+tapauksessa+voi,+vaikka+tavata+jonkun+mukavan+henkilön,+jonka+voisi+tavata+livessäkin.+Uskon+tämän+myös+paremmin+ylläpitävän+aivotoimintaa,+kun+kirjoitetaan+ja+seurataan+maailman+menoa.+Ollaan+paremmin+tässä+ajassa+kiinni.
10.12.2017 08:17
Samoin+täällä+tulee+kirjoiteltua,+kun+muilta+töiltä+joudan.+Vastaavasti+sitten+olen+taas+aamuvirkku+ja+totta+sekin,+että+minulla+ei+niin+kovin+laajoja+verkostoja+olekaan.
Tiesin+jonkun+tarttuvan+roikkumis+sanaan+ja+ehkä+valitsin+sen+juuri+siksi.+Ennen+nuoriso+roikkui+kaduilla+tai+kiertämässä+rinkiä+ja+kuten+esim+Porissa+mentiin+"rännille".+Näinä+päivinä+monet+nuoret+kuluttavat+kaiken+vapaa-aikansa+netissä+tehden+milloin+mitäkin.
Roikkuminen+on+siinä+mielessä+kuvannollinen+sana,+että+tehdään+vapaaehtoisesti+jotain+omaan+tahtiin+tai+sitten+vaan+odotetaan,+vaikka+viestejä+keskusteluihin.
10.12.2017 08:12
Miehet+pitävät+myös+kalapäiväkirjaa+siitä,+kuinka+monta+haukea+on+saanut+katiskasta+yms.+Samoin+seurataan+pyyhkijän+sulkien+kulumista+autopäiväkirjaan+laitettavilla+merkinnöillä+ja+meillä+töissä+isot+raavaat+miehet+kirjoittavat+öljynsalostamon+raakaöljy+syöttömäärät+ja+kaikki+mahdolliset+tekemisensä+työvuoron+aikana+ylös,+eikä+edes+kysytä+onko+se+miehekästä,+hehee!
10.12.2017 08:05
Samoin+täällä,+päiviä+jolloin+en+käy+ollenkaan,+jopa+viikkoja+kesäaikaan+ilman+nettiroikkumista.+Ihan+työstä+tämä+käy+ja+aivotyötäkin+joutuu+välillä+tekemään,+sekä+kirjoitustaidon+ylläpitoon+ihan+hyvä+asia.+Useimmille+tämä+on+positiivinen+asia+ja+palstakeskustelut+ovat+mukavia+ja+tuovat+antoisia+hetkiä+elämään.
09.12.2017 18:40
Ei+facessa+tai+yleensä+netissä+roikkuminen+mikään+synti+ole,+joten+ihan+rauhassa+jatka+vaan+sinulle+sopivaan+malliin.+Tulevaisuudessa+netti+tulee+varmaan+olemaan+yhä+enemmän+vanhempien+ihmisten+ja+eläkeläisten+jokapäiväisessä+käytössä.
09.12.2017 18:25
Ihan+vähän+heitti+aikataulumme,+kävelin+sen+helmen+ohitse+myöhemmin.+Tuotteet+ovat+uudempia,+mutta+sen+satoja+vuosia+vanhan+miljöön+aistii+yhä+vieläkin.
09.12.2017 18:20
Tiedän+mitä+tarkoitat+noilla+ankeilla+negaatioilla,+niistä+voi+myös+saada+voimaa,+kun+huomaa+kuinka+paljon+huonommin+asiat+voisivat+ollakaan.+Täällä+kirjoittelee+laidasta+laitaan+tyyppejä,+joten+joukkoon+mahtuu+kaiken+maailman+hörhöjä+ja+olen+huomannut+miten+kovaa+syyttelyä,+kyräilyä+ja+jopa+aggressiivista+suhtautumista+ilmenee+toisia+kohtaan.
09.12.2017 18:17
Olen+kokenut+joskus+sellaisen+olotilan,+että+huomaan+tuijottavani+kuvaruutua+apaattisen+näköisenä.+Ei+hyvä!
09.12.2017 17:00
Hahaa!+Voi+olla,+että+olimme+hyvin+lähellä+toisiamme.+Kävelin+klo+13.30+jälkeen+vanhan+sillan+yli+Jokikatua+pitkin+Raatihuoneen+ohitse+torille.+Lättähattu+näytti+olevan+vanhalla+rautatieasemalla+ja+sen+käyttöä+viritellään+taas+uudestaan+otettavaksi.+Taidetehdas+on+hieman+masentavan+näköinen+ulkopäin,+mutta+aktiviteettaja+löytyy+kyllä!+Niin+ja+viikset+ovat+edelleen+tallella.
09.12.2017 16:56
Ei+olekaan+tärkeä,+vaan+ainoastaan+ajankulua.+Jos+kuitenkin+alkaa+haitata+tai+olla+päivittäin+ainoa+kommunikointi+välinen+muille+ihmisille,+kannattaa+huolestua+ja+kuten+kirjoitit+ottaa+eroa+siihen.
Nykyään+ikävä+kyllä+mennään+koko+ajan+enemmän+tuohon+24/7+yhteiskuntaan.+Ihmisen+tulee+välillä+levätä.
09.12.2017 16:20
Kyllä+kiinnostaa+ja+ymmärrän+tuskasi+oikein+hyvin.+Vanhemmat+eivät+saisi+koskaan+unohtaa+kuinka+kiitollisia+he+ovatkaan+olleet+siitä,+että+ovat+saaneet+lapsen.+Mikäli+sen+unohtaa,+on+syytä+muistuttaa+äidillesi+asiasta.+Voit+vaikka+näyttää+tämän+viestin,+sillä+mielestäni+lapsen+hyvinvointi+on+äidin+Facen+käytön+edellä+ja+on+anteeksiantamatonta+olla+kuuntelematta+lastaan.+Todella+pöyristyttävää!
Nettiriippuvuus+on+addiktio+siinä+missä+muutkin+riippuvuudet+ja+sitä+pystytään+nykyaikana++hoitamaan.+Netissä+roikkuminen+on+sellaista+tekemistä,+mikä+tulee+kaikkien+muiden+hoidettavien+asioiden+jälkeen.
09.12.2017 16:10
Olet+sitten+samanlainen+kuin+meidän+emäntä.+Sitä+ei+kiinnosta+nettikeskustelu+tai+-pelit,+kone+on+hänelle+ainoastaan+asioiden+hoitamista+varten.
09.12.2017 15:35
Ei+tykkää+takapuolikaan+hyvää,+jos+istuu+pitkään+paikallaan.+Ihan+sattuu,+kun+nousee+välillä+seisomaan.+Nyt+on+taas+niin+huonot+ilmat,+ettei+viitsi+paljoa+lähteä+kävelemään+sateeseen.
Samaa+mieltä+tuosta+älypuhelimella+kirjoittamisesta,+se+tekstiavustajakin+sotkee+melkein+enemmän+mitä+avustaa.+Tulee+välillä+vääriä+sanoja,+jos+ei+ole+tarkkana.+Tiedän,+sen+voi+myös+ottaa+pois!+
Oih!+Olisi+hienoa,+jos+pääsisi+kunnon+ulkosaunaan.+Se+on+aivan+eri+asia+kuin+sähkökiukaalla+lämmitetty+sisäsauna.
09.12.2017 15:32
Kävin+välillä+syömässä.+Nyt+voin+paneutua+kunnolla+pitkään+vastaukseesi.
Onpa+omaishoitaja-eläkeläisellä+moninainen+toimenkuva,+kun+ajattelee+mitä+kaikkea+touhuat+päivän+mittaan.
Tuo+netin+räplääminen+roskapussin+viemisen+lomassa+sai+minut+nauramaan+ihan+ääneen.+Sinulle+pitäisi+huutaa+lähtiessä+-+Ole+varovainen+sen+roskapussin+kanssa,+hehee!
Itse+valikoin+sen+verran+kenelle+vastaan,+että+jos+viestissä+ei+koskaan+tule+mitään+positiivista,+vaan+valittamista+tai+pikkuasioihin+tarttumista+ja+jankuttamista,+en+vaivaidu+vastaamaan.
Saat+minulta+joululahjaksi+sellaiset+"kosketusnäyttöhanskat"+etteivät+sormesi+palellu,+kun+tosipakkaset+tästä+alkavat.
09.12.2017 15:26
Sinulla+ei+selvästikään+ainakaan+ole+mitään+nettiriippuvuutta.+Pystyt+tekemään+muut+jutut+ensin+ja+netti+vasta+sen+jälkeen.+Olet+oikeassa+vuodenaikojen+vaikutuksesta.+Tämä+kaikkein+synkin+vaihe+lisää+netissä+roikkumista.
09.12.2017 14:50
Muistan+hyvin+sen+alkuhuuman,+jota+internetin+tuleminen+ja+netissä+pyöriminen+aiheutti.+Itsellä+myös+käyttö+vähentynyt+selvästi+niistä+päivistä.
09.12.2017 14:47
Aamuvirkku+olen+minäkin+ja+ensikosketus+koneeseen+usein+jo+klo+05+aikaan+aamusta.+Tavallisesti+käyn+vaan+tsekkaamassa+mitä+uutta+yön+aikana+tapahtunut.
Minulla+on+aikalailla+sama+tyyli,+että+en+roiku+täällä+iltaisin,+vaan+katson+joko+televisiota+tai+luen+kirjaa.
En+minäkään+ole+enää+nuoruuteni+himoliikkuja.+Joudun+pakottamaan+itseni+kävelylenkille,+josta+hyvin+harvoin+ihan+oikeasti+nautin.
09.12.2017 14:45
146 / 155