Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yksikään+diktaattori+ei+ole+koskaan+saavuttanut+mitään+hyvää.
07.12.2017 18:35
mielikki.mummo
Tuo+huomionherättäminen+on+ilmeisesti+niin+verissä+joillakin,+että+pitää+jopa+näin+arvovaltaisessa+juhlassa+nostattaa+kohua?
07.12.2017 18:26
Ei+tullut+meikäläisellekään+ennakkovaroitusta,+enkä+sellaista+kyllä+kaipaakaan.+Kyllä+minulle+saa+viestejä+lähetellä,+enkä+tunne+oloani+uhatuksi.
07.12.2017 18:22
Hyvää+ettet+pyyhkinyt+pois,+ymmärrän+hyvin+mitä+ajat+takaa.+Suomalaisilla+ei+pitäisi+olla+suuria+murheita+elämässään,+mutta+siitä+huolimatta+näitä+toisinajattelijoita+tulee+koko+ajan+lisää.+Ei+osata+arvostaa+sitä+kaikkea+hyvää+mitä+meillä+on+ja+väkisin+yritetään+muokata+meistä+sellaisia+mitä+emme+ole.
07.12.2017 18:19
Joku+sanoi,+että+mitä+sitä+nyt+haaskataan+rahaa++kaiken+maailman+onnitteluviesteihin,+mutta+ainakin+minusta+se+viesti+tuntui+hyvältä.+Kiva+että+olet+jakanut+hyväämieltä+eteenpäin+ja+olet+tuollainen+kuin+olet,+empaattinen.
07.12.2017 13:55
Kovin+teennäiseltä+tuntuu+sotaveteraanien+muistaminen,+hyvä+sentään+tietää+kenen+ansiosta+olemme+vapaassa+Suomessa.
07.12.2017 13:30
Alkoholismi+on+tappava+tauti+ja+siinä+sivussa+kärsivät+sivulliset+vuosia+jälkeenpäin.
07.12.2017 13:18
Taikuritässä
Kyllä+tuo+eläkeiän+nostaminen+herättää+keskustelua+ainakin+minun+työpaikallani.+Se+koiteataan+vielä+sellaisena+lopullisena+riistona+työntekijän+selkänahasta.
Ei+eläkeyhtiö+saisi+olla+mikään+sijoitusyhtiö,+vaan+hoitaa+sille+kuuluuvaa+tehtävää+maksaa+suomalaisten+eläkkeet+suomalaisille.
Naisille+ilman+muuta+lisää+liksaa+ja+tasa-arvon+lisäämistä!
07.12.2017 13:16
kysynn
Itse+uskon+ainakin+vielä+avioliittoon+ja+pitkä+yhteisen+elämän+tuomaan+seesteisyyteen+ja+harmoniaan.+Yksinhuoltajia+ja+naisia+työelämässä+on+varmasti+sorrettu+riittävästi+ja+voimavarat+ovat+varmasti+monelle+vähissä.
07.12.2017 13:12
Panettelu+ja+toisen+mustamaalaaminen+on+ikävää.
07.12.2017 00:35
En+osta+mitään+isompaa,+jos+ei+vanha+tavara+lähde+paluukyydissä+mukaan.
07.12.2017 00:32
No,+miksi+et+kirjoita+vaan,+että+kaikki+maat+ovat+rasisitisia,+miksi+se+Suomi+täytyi+erikseen+mainita?
07.12.2017 00:30
Ei,+ei.+Kyllä+se+on+ihan+oikeasti+kutsumusammatteja,+joihin+soveltuu+vaan+osa+ihmisistä.+Olin+nuorempana+erään+sairaanhoitajattaren+hellässä+huomassa+ja+hänestä+ihan+tosissaan+paistoi+ulos+se+empaattisuus+ja+aito+kyky+kuunnella+ja+auttaa+toista+ihmistä.+Muistan+yhden+kerran,+kun+minulla+alkoi+vetää+suonta+ihan+armottoman+paljon+kesken+nukkumisen.+Niin,+herättyäni+soitin+heti+hoitajattarelle,+joka+rauhoitteli+ja+kertoi+sen+olevan+hyvinkin+yleistä+ja+ohjeisti+vaan+suoristamaan+jalkaa+hyvin+varovasti.+Ja+niinhän+se+meni+nopeasti+ohi.
Minäkin+olen+eläkkeeni+ansainnut,+siis+ihan+oikeasti+ansainnut+ja+toivon+saavani+siitä+myös+nauttia+jonkun+vuosikymmenen.
06.12.2017 22:55
Ei+kannata+vastustaa+vaimoa,+pääsee+paljon+vähemmällä,+kun+vaan+nyökyttelee+ja+sanoo:+"Kyllä+rakkani"+ja+hymyilee.
06.12.2017 22:07
Ydinvoimalat+ovat+pelottavia.+Paini+ei+ole+kaunista+katseltavaa.+Viinaan+menevät+ihmiset+hankkivat+juotavansa,+vaikka+valtio+kuinka+holhoaisi!
06.12.2017 22:03
Eikö+Ruotsi+ole+sitä?
06.12.2017 22:01
Samoin+täällä+vuorotyötä+yli+35+vuotta,+on+siinä+yhdelle+ihmiselle+riittävästi+palvelusta+työnantajalle.+Olen+vielä+työelämässä,+mutta+loppusuora+häämöttää+jo.+Olen+siitä+niin+onnellinen!
Minä+nostan+hoitohenkilökunnalle+hattua.+Kaiken+ovat+tehneet+läheisteni+hyväksi,+eikä+ole+ollut+mitään+valittamista.+Olen+huomannut+tämän,+että+he+jatkavat+tuota+"laupeuden+työtään"+vielä+eläkkeelle+jäämisen+jälkeenkin.+Se+on+kutsumusammatti+jos+jokin!
06.12.2017 22:00
Vanhemmiten+onneksi+alkaa+helpottamaan+rahan+merkitys,+kunhan+jotenkin+kohtuullisesti+pärjäilee.+Eipä+rahan+valtaa+taida+enää+huomata+yhtä+selvästi,+vaan+yhä+enemmän+tiedonvälitys+ja+ihmisiin+vaikuttaminen+lisääntyy+kokoajan+enemmän+kuin+itse+raha,+vaikka+sehän+siellä+takana+onkin.
06.12.2017 21:47
Toisaalta+mukava+kuulla+edes+joltain+olevansa+tukipilari,+jos+ei+muilta+niin+ainakin+lähisukulaisilta.+Sodan+käyneet+ihmiset+alkavat+olla+jo+niin+vähissä,+että+seuraavat+ikäihmiset+alkavat+olla+40-+50+luvuilla+syntyneitä,+enkä+näe+tällaisten+eläkeikärajojen+nostamisten+parantavan+yhtään+mitään+muuta,+kuin+että+heillä+jotka+haluavat+jatkaa+työelämässä+on+nyt+lupa.+Kaikki+eivät+sitä+halua,+eikä+kaikista+siihen+eikä+minun+mielestä+aikaisemminkaan+ketään+ole+pakotettu+eläkkeelle?
06.12.2017 21:31
Minä+myönnän+myös+oman+kateuteni,+olen+ollut+monelle+kateellinen+ja+tulen+varmaan+vieläkin+olemaan.+Yritän+vastustaa+sitä+kovasti,+mutta+en+mahda+itselleni+mitään.+Kolesterolit+ovat+sitä+mitä+ovat,+ei+niihin+suuresti+pysty+vaikuttamaan.+Vielä+kun+analysoidaan+jotain+lisää+ihmisestä+ja+yritetään+sen+jälkeen+saada+kaikki+raja-arvojen+sisään.+Vastustan!
06.12.2017 21:15
149 / 155