Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Liittynyt 8v sitten
72
aloitusta ·
3090
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+sorrun+joskus+jopa+lepertelemään+naisille,+koska+ne+ovaat+niin+mukavia+ja+ihania+sulostuttajia+maailmaan.+Vaikea+olisi+tulla+toimeen+ilman+heitä+ja+kaikki+kunnioitus+naisille.
Lakki...lepo...lakki...päähän!+Eikö+se+mennyt+armeijassa+jotenkin+noin?+Kiitos+k-kotton+hyvästä+ja+kannustavasta+palautteesta.
28.11.2017 13:22
Kyllä,+niin+kasvatankin+vielä+viiksiäni.
28.11.2017 13:18
Keskustelupalstoilla+saa+hyvin+harvoin+aikaa+keskustelua,+jos+ei+kysy+jotain.+Se+on+mielestäni+hyvä+pelinavaus.
Kyllä+minulla+on+itseluottamus+kohdallaan+ja+tiedän+kelpaavani+kirjoitan+sitten+millä+tahansa+nimimerkillä.+Oikeastaan+tulen+juttuun+mainiosti+itseni+kanssa+ja+erittäin+harvoin+riitelen+itseni+kanssa.+Muiden+kanssa+sitten+taas,+no+äkkiväärät+ihmiset+eivät+koskaan+ole+olleet+kaikkein+suosituimpia,+mutta+persoonallisia+mielestäni+kyllä.
28.11.2017 13:17
Kiitos+vahvasta+kannaotosta+nikkieni+suhteen,+sekä+miehisyydestä+tai+sen+puutteesta!
Ihan+varmaan+tulee+äijille+kremppaa+sinä+missä+naisillekin.+Koiraat+taitavat+silti+olla+hieman+avuttomampia+niiden+sairauksien+kanssa,+kun+perinteisesti+sisarhentovalkoinen+on+tehnyt+kaikki+hoitotoimenpiteet.
Takuuvarmasti+saa+se+parempi+puolisko+katsoa+myös+peiliin,+jos+väittää+esimerkiksi+ettei+koskaan+kuunnella.+Eikaivoikaan+aina+kuunnella,+koska+joskus+tuntuu+ettei+se+sanatulva+lopu+koskaan,+varsinkin+jos+erehtyy+jotain+kommentoimaan+väliin?
28.11.2017 13:11
Allright,+mukava+kuulla+henkilöitymisestäni,+hehee.
28.11.2017 13:04
Olen+käynyt+3700+metrin+korkeudessa+Teidellä,+joka+on+Teneriffalla+ja+on+Espanjan+korkein+vuori.+Siis+oli+niin+taivaallinen+paikka,+että+suosittelen+kaikille.+Ei+tarvittu+lisähappea.
Syvimmällä+olen+käynyt+samaisilla+Kanariansaarilla+ja+tällä+kertaa+Lanzaroten+Puerto+del+Carmenissa,+jossa+pääsi+sukellusveneellä+100+metrin+syvyydeen.+Oli+melko+ahdistava+kokemus+ja+oli+helpottunut+olo,+kun+pääsi+veden+pintaan+ja+takaisin+rantaan.
28.11.2017 13:03
Ai+sää+tykkäät+tällä+tavalla,+kiitos+palautteesta.+Onhan+se+hieman+lainatun+tuntuinen+nikki,+mutta+omat+hyvät+puolensa+siinäkin.
28.11.2017 13:00
Kaksi+tarvitaan+kiukutteluun,+eikai+kukaan+nyt+yksikseen+ala.+Kyllä+meillä+silti+rouva+on+vielä++minuakin+aurinkoisempi.
28.11.2017 12:58
Täällä+on+käsi+pystyttä+yksi+vapaa+yksilö.+Kohta+en+tuota+ainakaan+yhtiölleni+enää+mitään,+kun+siirryn+eläkkeelle.+Sen+jälkeen+kulutan+vain+eläkettä+ja+nautin+elämästäni,+eikä+tarvitse+enää+palvella+kapitalistia.
28.11.2017 12:46
En+haluaisi+koskaan+olla+vanha+gubbe.+Äijä+voin+olla+ihan+mielellänikin,+mutta+ei+gubbe.+Peili+kertoo+totuuden,+olen+vanha+mutta+onneksi+vielä+siedettävän+näköinen.+Ei+miehen+tule+ollakaan+hyvännäköinen,+vaan+ainoastaan+komea.
28.11.2017 12:42
155 / 155