Vapaa kuvaus

Aloituksia

303

Kommenttia

6089

1. Kyllä+rabbi+osaa+laskea.+Ehkä+minä+erehdyin.+Varmaan+hän+tarkoitti+Iisakin+ja+Ismaelin+lisäksi.....
  2. Minä+edustan+nykyistä+aikaa,+jossa+adventistikin+elää.+Eli+ajassa,+jossa+Messiaaniset+juutalaiset+avaavat+Raamattua.+White+on+kirjoittanut,+että+lopun+aikana+juutalaisille+on+lopun+aikana+tärkeä+tehtävä+tai+juutalaiset+ovat+merkittävässä+roolissa.+Sitä+kait+tämä+juutalaisten+evankeliumin+julistaminen+on.+He+julistavat+iankaikkista+evankeliumi+kaikelle+kansalle+-+myös+adventisteille+niin+kuin+luterilaiselle.+Heidän+julistuksensa+on+suoraan+Raamatusta.+Raamattua+opetetaan+niin+kuin+apostolit+opettivat.+He+eivät+opeta+minkään+kirkon+perinnettä.+Lainaan+Joseph+Shulamin+pohdiskelua+eräästä+hänen+videostaan.+Hän+oli+puhumassa+Kajaanissa,+ja+netissä+on+näitä+videoita+vaikka+kuinka+ja+paljon.+Kaikissa+on+suomenkielinen+tulkkaus.+Hän+sanoi,+että+ongelma+on+se,+että+ihmiset+tarttuvat+enemmän+oman+kirkkonsa+perinteeseen+kuin+Uuteen+testamenttiin.+Lopussa+kun+heiltä+kysytään,+että+miksi+he+eivät+tehneet+niin+kuin+on+kirjoitettu,+he+vastaavat,+että+pappi+opetti.+No+pappi+vastaa,+että+piispa+opetti+ja+piispa,+että+Augustinus+oli+niin+kirjoittanut.+No,+kuoliko+Augustinus+sitten+heidän+puolestaan+ja+pelastaako+Augustinus?++Pelastakoon+Augustinut+sitten+heidät,+he+voivat+mennä+sinne+minne+Augustinuskin.+On+kysymys+jokaisen+omasta+pelastumisesta.+Meidän+ei+tule+uskoa+häntä+eikä+seurakuntamme+pappeja.+Meidän+tulee+itse+lukea+Raamattua,+koska+vain+Jumalan+sana+on+varmaa.+Hän+ottaa+esimerkiksi+Jer.+17:5+"Kirottu+olkoon+se+mies,+joka+turvaa+ihmisiin,+katoavaisten+ihmisten+voimaan..."