Vapaa kuvaus

Aloituksia

303

Kommenttia

6089

1. <<Jos+et+pysty+vastaamaan+kysymykseen+koskien+videon+väitteitä+vaan+haluat+välttämättä+tuoda+oman+mielipiteesi+esiin+siitä,+että+homous+on+syntiä,+niin+ethän+jätäthän+ystävällisesti+kirjoittelusi+väliin.>>Videossa+tuotiin+aika+puutteellisesti+asioita+esille.+Esim.+ei+tiedetty+Sodoman+ja+Gomorran+tuomion+syistä+tuon+taivaallista.+Väitettiin,+että+homous+oli+syynä+kaupungin+tuhoamiseen.+Tosiasiassa+syynä+oli+se,+että+ihmiset+olivat+kauttaaltaan+täynnä+vihaa.+Baruch+Kormanilta+oli+tästä+hyvä+video,+jossa+asiaa+valaistiin.+Raamatun+yksiselitteinen+kanta+on+se,+että+ihmiselle+ei+ole+annettu+oikeutta+itse+valita+sukupuoltansa,+vaan+se+kertoo+suuresta+itsekkyydestä.+Alla+oleva+video+(vaikka+pääasiassa+käsitteleekin+sapattia)+sivuaa+myös+tätä+aihetta.+Videossa+on+suomenkielinen+tulkkaus.https://www.youtube.com/watch?v=cl8WFOZokgk
  2. Niin.+Jokainen,+joka+todella+on+kiinnostunut,+saa+tietoa+jos+vain+haluaa.+Tällä+palstalla+EI+ole+todella+Raamatusta+kiinnostuneita+-+kyllä+ne+ovat+muualla+(niin+kuin+alussa+sanoitkin).+Ei+ole+oikein+keskustella+tällä+palstalla.+Täällä+kuluttaa+vain+kallista+aikaa+jumalattomien+trollien+kanssa+väitellessä.+On+joskus+hyvä+olla+itsekäs+ja+jättää+tämä+trolliporukka+omaan+uskoonsa.+He+ovat+uskonsa+valinneet.+Valtaosalle+täälläkin+kirjoittelevista+tämä+on+"hauska+trollauspalsta".+Minä+olen+kirjoittanut+tänne+niitä+asioita,+joista+itse+olen+tullut+siunatuksi.+Mutta+eipä+täällä+ole+kovin+suurta+kiinnostusta+Raamattua+kohtaan+näyttänyt+olevan.+Moni+täällä+kirjoitteleva+on+valintansa+tehnyt+eikä+sitä+enää+voi+eikä+halua+muuttaa.+Monet+ovat+hylänneet+Pyhän+Hengen,+kieltävät+jatkuvasti+kirjoituksissaan+Jeesuksen+Jumaluuden,+samoin+Pyhän+Hengen+Jumaluuden.+Jos+Pyhä+Henki+ei+vedä+tai+herätä+kiinnostusta,+niin+se+on+jokaisen+oma+asia.+Täällä+kirjoittelevat+ovat+täysi-ikäisiä.+Lisäksi+täällä+ei+onneksi+kirjoittele+nuoret+-+ei+ainakaan+meidän+nuoret.+He+ovat+naureskelleet+minulle,+että+mitä+hyvää+näen+kirjoitella+trollien+kanssa?+He+ovat+täysin+oikeassa.+Miksi+kirjoitella.+On+parempi+kuluttaa+aikansa+vaikka+kuunnellen+Baruch+Kormania+ja+tutkia+Raamattua+hänen+johdollaan.+Hänellä+on+suunnattoman+paljon+upeita+videoita,+joissa+hän+opettaa+Raamattua+sana+sanalta.+Niistä+saa+elämän+leipää.+Tulen+aina+onnelliseksi+kuunnellessani+Baruchia.+Sen+sijaan+kun+kirjoittelen+täällä,+en+voi+sanoa+tulevani+onnelliseksi+-+päin+vastoin.+Siunausta+sinulle,+yritän+nyt+pitää+paussia+täällä+kirjoitteluuni.
  3. Artikkeli,+josta+olit+ottanut+viimeisen+lauseen+menee+näin:Heinäkuun+12.+päivän+saarnassaan+Wilson+palasi+konferenssin+hallitsemaan+teemaan:+Osallistujien+tulee+soveltaa+omaa+elämäänsä+oppimaansa+voidakseen+jakaa+sen+tehokkaasti+muiden+kanssa.+”Elämäntapa+olisi+mallinnettava”,+hän+sanoi.+”Vältä+haitallisia+elämäntapoja.+Näytä+Kristuksen+rakkaus+kaikessa+mitä+teet.+Wilson+lisäsi:+”Haluan+kertoa+teille,+että+olen+surullinen,+kun+kuulen+paikoista,+jotka+ajattelevat,+että+koska+puhut+terveellisestä+elämästä,+olet+fanaatikko;+jos+puhut+pyhäkköpalvelusta+ja+sen+täydellisyydestä+ja+Jeesuksen+vanhurskaudesta,+että+olet+jonkinlainen+mulkku;+jos+puhut+Jeesuksesta+pikaisesta+paluusta,+että+olet+fanaatikko;+jos+puhut+Raamatun+arvojen+ja+Profetian+Hengen+edistämisestä,+että+kuulutte+toiseen+vuosisataan.+”Haluan+kertoa+teille+veljet+ja+sisaret:+Jumalan+sanan+ja+profetian+hengen+periaatteet+ovat+tänään+yhtä+tuoreita+kuin+ne+olivat+silloin+kun+ne+kirjoitettiin”,+hän+sanoi+saaden+”aamenet”+yleisöltä.Wilson+kertoi+viettäneensä+tuntikausia+iloiten+ja+rukoillen+konferenssin+osanottajien+kanssa+edellisellä+viikolla,+mutta+oli+huolissaan+joistakin+niistä+asioista,+joita+he+olivat+jakaneet.Sitten+Wilson+kiinnitti+huomionsa+siihen,+mitä+adventistit+syövät:+"Nancy+ja+minä+olemme+olleet+kasvissyöjiä+koko+elämämme+ajan,"+hän+sanoi+viittaamalla+hänen+vaimonsa,+joka+oli+salissa.”Se+ei+tarkoita,+että+olisin+lähempänä+Jumalan+valtakuntaa+kuin+henkilö,+joka+syö+lihaa”,+hän+sanoi.+”Se+tarkoittaa+yksinkertaisesti+sitä,+että+yritän+noudattaa+Jumalan+terveyssääntöjä+niin,+että+aivojen+etupohjat+ja+herkät+hermopäät+voivat+saada+ihmeellisesti+Pyhän+Hengen+vaikutelman.”Tässä+ei+ole+mitään+sen+kummempaa+kuin+se+tosiasia,+että+kasvikset+hoitavat+aivoja.+Tästä+on+paljonkin+artikkeleja,+esim.https://kuntoplus.fi/terveellinen-ruokavalio/ravitsemusneuvoja/kasviksilla-pidat-aivot-terassahttps://www.terve.fi/artikkelit/miten-voit-hoitaa-aivojasi
  4. <<ja+elämme+yhä+kuudetta+päivää>>Emme+elä+kuudetta+päivää.+Elämme+seitsemän+päivän+jaksoissa.+Kuutena+päivänä+tehdään+viikon+työt+ja+toimet,+ja+seitsemäs+päivä+pyhitetään+Herrallemme.+<<Vielä+Jumala+ei+voi+katsoa+meitä+ja+sanoa+että+HYVÄ.>>Jumala+katsoi+luomaansa+maailmaa+ja+kaikki+oli+hyvää,+myös+Jumalan+luoma+ihminen+(Aadam+ja+Eeva).+Synti+sitten+on+heikentänyt+(ja+heikentää+jatkuvasti)+tuota+alkuperäistä+täydellistä+luomusta.+Uudessa+maassa+ei+tietenkään+ole+enää+syntiä.+:)