Vapaa kuvaus

Aloituksia

303

Kommenttia

6089

1. Uskoisin+Raamatun+Ilmestyskirjan+perusteella,+että+Jeshuan+takaisintulo+on+maailmanhistorian+ehdottomasti+suurin+tapahtuma.+Siihen+ei+voi+verrata+vähänkään+mitään+aikaisempaa.
  2. Mitä+Raamattu+opettaa+Jeshuasta?+Katsotaanpa.+On+hyvä+sinunkin+tietää+ketä+pilkkaat.+Jeshua+maksaa+palkan+tullessaan.+Tee+ajoissa+parannus,+ettei+sinun+tarvitse+Jeshuan+tullessa+huutaa+vuorille,+että+ne+kaatuisivat+päällesi+ja+piilottaisivat+sinut+Karitsan+vihalta.Joh.+1:1-181+Alussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.+2+Jo+alussa+Sana+oli+Jumalan+luona.+3+Kaikki+syntyi+Sanan+voimalla.+Mikään,+mikä+on+syntynyt,+ei+ole+syntynyt+ilman+häntä.+4+Hänessä+oli+elämä,+ja+elämä+oli+ihmisten+valo.+5+Valo+loistaa+pimeydessä,+pimeys+ei+ole+saanut+sitä+valtaansa.+6+Tuli+mies,+Jumalan+lähettämä,+hänen+nimensä+oli+Johannes.+7+Hän+tuli+todistajaksi,+todistamaan+valosta,+jotta+kaikki+uskoisivat+siihen.+8+Ei+hän+itse+ollut+tuo+valo,+mutta+valon+todistaja+hän+oli.+9+Todellinen+valo,+joka+valaisee+jokaisen+ihmisen,+oli+tulossa+maailmaan.+10+Maailmassa+hän+oli,+ja+hänen+kauttaan+maailma+oli+saanut+syntynsä,+mutta+se+ei+tuntenut+häntä.+11+Hän+tuli+omaan+maailmaansa,+mutta+hänen+omansa+eivät+ottaneet+häntä+vastaan.+12+Mutta+kaikille,+jotka+ottivat+hänet+vastaan,+hän+antoi+oikeuden+tulla+Jumalan+lapsiksi,+kaikille,+jotka+uskovat+häneen.+13+He+eivät+ole+syntyneet+verestä,+eivät+ruumiin+halusta,+eivät+miehen+tahdosta,+vaan+Jumalasta.+14+Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.+15+Johannes+todisti+hänestä+ja+huusi:+»Hän+on+se,+josta+sanoin:+Minun+jälkeeni+tuleva+kulkee+edelläni,+sillä+hän+on+ollut+ennen+minua.»+16+Hänen+täyteydestään+me+kaikki+olemme+saaneet,+armoa+armon+lisäksi.+17+Lain+välitti+Mooses,+armon+ja+totuuden+toi+Jeesus+Kristus.+18+Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.
  3. Jeshua+on+luonut+niin+miehen+kuin+naisenkin+(miehen+kylkiluusta),+joten+molemmat+ovat+Hänelle+rakkaita.+Mies+ei+saa+tietenkään+alistaa+naista,+jos+sitä+tarkoitat?+Meidän+tulee+Raamatun+mukaan+rakastaa+Jumalaa+yli+kaiken+ja+lähimmäistämme+niin+kuin+itseämme.Ilo+löytyy+Jeesuksessa+Kristuksessa+eli+Jeshua+Messiaassa.+Tämä+maailma+ei+tarjoa+todellista+onnea.+Jeshua+saapuu+pian,+ja+vain+yksin+Isä+tietää+tarkalleen+milloin.+Me+voimme+olla+valmiina+Hänen+tulolleen+noudattamalla+Hänen+sanaansa.+Jeshua+on+tie,+totuus+ja+elämä.+Se+on+varmaa,+että+Jeshua+Messias+saapuu+takaisin+Kunnian+Kuninkaana+ja+Herrain+Herrana.