Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yksi_usko
Yksi_usko
Yksi_usko
Vapaa kuvaus
Aloituksia
303
Kommenttia
6089
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Palvon+Jeshua+Messiasta+eli+Jeesusta+Kristusta.+Herrain+Herraa+ja+Kuningasten+Kuningasta,+joka+tulee+pian.
03.01.2019 21:55
Uskoisin+Raamatun+Ilmestyskirjan+perusteella,+että+Jeshuan+takaisintulo+on+maailmanhistorian+ehdottomasti+suurin+tapahtuma.+Siihen+ei+voi+verrata+vähänkään+mitään+aikaisempaa.
01.01.2019 22:44
Ilmestyskirja+on+Jeesus+-+Jeshuan+ilmestys+Johannekselle.+Yksi+Raamatun+tärkeimmistä+kirjoita,+jota+tulee+tutkia+varsinkin+tänä+lopun+aikana.
01.01.2019 22:34
<<Tämä+pedon+kuva+tullaan+sijoittamaan+sunnuntaikirkkoihin.+Älkää+menkö+silloin+sinne.+Sinne+meno+vaatii+pedon+merkin,+joka+on+jokin+tekninen+tunniste,+joka+tullaan+asentamaan+ihmisen+ihon+alle.>>
Baruch+Korman+opetti+hyvin+tämän+asian+eräässä+Ilmestyskirja-videossaan.+Pedon+kuvan+ottaminen+tarkoittaa+sitä,+että+ajatuksissamme+ja+teoillamme+teemme+Jumalan+sanaa+vastaan.+Eikö+niin.+Hän+kertoi+myös+juutalaisten+tavasta+pitää+rukouskoteloa+otsalla+ja+kädellä.+Tämä+on+selvää+juutalaisille.+Meillä+kristityillä+on+vaikeuksia+ymmärtää+joskus+Raamattua.
01.01.2019 22:27
Onnellista+Uutta+Vuotta+kaikille:+Jeshua+-+Jeesus+tulee+takaisin+Herrain+Herrana+ja+Kuningasten+Kuninkaana.+Tämä+maailmanhistorian+valtavin+tapahtuma+lähestyy+lähestymistään.+Oletteko+valmiit?+Alla+olevassa+videossa+on+hieman+muistutusta+siitä,+kuka+Jeshua+-+Jeesus+oikein+onkaan.+Hän+on+Juudan+Leijona,+joka+maksaa+palkan+tullessaan.
https://www.youtube.com/watch?v=8UQf9zZBzv4
01.01.2019 22:14
Sinä+elät+tuossa+apinauskossasi,+joka+kuopattiin+jo+ajat+sitten.+DNA+kopioi+tiedot,+ihminen+ei+kehity+vaan+taantuu.+Sori+vaan,+mutta+et+oikein+ole+ajan+tasalla.
01.01.2019 22:09
Miten+on,+jos+vaikka+kuolema+korjaa+ennen?+Tehkää+heti+parannus.+Älkää+odottako+enää+huomiseen!
01.01.2019 22:06
<<+Sellaista+kohtaa+ei+löydy,>>
Ilmestyskirja+21:5
Valtaistuimella+istuva+lausui:+"Uudeksi+minä+teen+kaiken."
Varmaan+tiedät,+että+valtaistuimella+istui+Messias+eli+Jeesus+-+Jeshua.+Varmaan+tiedät+myös+sen,+että+Ilmestyskirja+on+nimenomaan+Jeshuan+-+Jeesuksen+ilmestys.
01.01.2019 22:03
<<Ilmestyskirja+on+Raamatun+epäluotettavin+osa.>>
Raamatussa+ei+ole+epäluotettavia+osia+lainkaan.+Koko+Raamattu+(niin+Vanha+kuin+Uusi+testamentti)+ovat+luotettavia.+Raamattu+on+epäluotettava+vain+sellaiselle,+joka+ei+tunne+Jumalaa.
01.01.2019 21:59
Jeesus+-+Jeshua+sanoi,+että+joka+on+nähnyt+Hänet+on+nähnyt+Isän.+Hän+sanoi+myös,+että+Hän+ja+Isä+ovat+yhtä.
Mitä+Raamattu+sanoo?+Sana,+joka+on+Jeesus+-+Jeshua,+on+Jumala.
+
Joh.+1:1,+18
1+Alussa+oli+Sana.+
Sana+oli+Jumalan+luona,+
ja+Sana+oli+Jumala.+
18+Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+
Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala
01.01.2019 21:57
Jeshua+on+Jeesus.+Jeshua+on+hepreaa+ja+Jeesus+kreikkaa.+Samasta+henkilöstä+on+kyse.+Eli+Herrain+Herrasta+ja+Kuningasten+Kuninkaasta,+Juudan+leijonasta.
01.01.2019 21:49
Minä+olen+huomannut,+mutta+oletko+sinä?+Jumalaa+ei+kukaan+ole+nähnyt.+Kuka+on+Jumala?+"Kaupungissa+on+Jumalan+ja+Karitsan+valtaistuin+(jae+2,+huom+yksikkömuoto).+Kaikki+palvelevat+Jumalaa+(jae+3,+huom.+yksikkömuoto).+He+saavat+nähdä+Hänen+kasvonsa+(jae+4,+huom.+yksikkömuoto).+Heidän+otsassaan+on+Hänen+nimensä+(jae+4,+huom.+yksikkömuoto).+Jeshua+on+Jumala!+Me+näemme+Jeshuan.+Kun+näemme+Jeshuan+näemme+Jumalan.
Ilmestyskirja+22:1-5
1+Enkeli+näytti+minulle+elämän+veden+virran,+joka+kristallinkirkkaana+kumpuaa+Jumalan+ja+Karitsan+valtaistuimesta.+2+Kaupungin+valtakadulla,+virran+haarojen+keskellä+kasvoi+elämän+puu.+Puu+antaa+vuodessa+kahdettoista+hedelmät,+uuden+sadon+kerran+kuukaudessa,+ja+sen+lehdistä+kansat+saavat+terveyden.+3+Mikään+ei+enää+ole+kirouksen+kahleissa.+Kaupungissa+on+Jumalan+ja+Karitsan+valtaistuin,+ja+kaikki+palvelevat+Jumalaa.+4+He+saavat+nähdä+hänen+kasvonsa,+ja+heidän+otsassaan+on+hänen+nimensä.+5+Yötä+ei+enää+ole,+eivätkä+he+tarvitse+lampun+tai+auringon+valoa,+sillä+Herra+Jumala+on+heidän+valonsa.+He+hallitsevat+kuninkaina+aina+ja+ikuisesti.
01.01.2019 21:48
Kun+Jeshus+saapuu,+niin+sinäkään+et+taatusti+enää+pilkkaa.+Tee+parannus+ajoissa!+Heti!
Ilmestyskirja+6:12-17
12+Minä+näin,+kuinka+Karitsa+avasi+kuudennen+sinetin.+Maa+järkkyi+ja+vavahteli,+aurinko+pimeni+mustaksi+kuin+suruvaate,+ja+kuu+muuttui+kauttaaltaan+verenpunaiseksi.+13+Taivaan+tähdet+putosivat+maahan,+niin+kuin+viikunat+varisevat+puusta+myrskyn+sitä+ravistellessa.+14+Taivas+hävisi+näkyvistä+kuin+kirja,+joka+kääritään+kokoon,+ja+kaikki+vuoret+ja+saaret+siirtyivät+paikaltaan.+15+Maan+kuninkaat,+ylimykset+ja+sotajoukkojen+johtajat,+rikkaat+ja+mahtavat+miehet+ja+kaikki+muut,+niin+orjat+kuin+vapaat,+piiloutuivat+luoliin+ja+vuorten+rotkoihin+16+ja+huusivat+vuorille+ja+kallioille:+»Kaatukaa+päällemme,+kätkekää+meidät+valtaistuimella+istuvan+katseelta+ja+Karitsan+vihalta!+17+Heidän+vihansa+suuri+päivä+on+tullut+–+kuka+voi+sen+kestää?»
01.01.2019 21:36
Mitä+Raamattu+opettaa+Jeshuasta?+Katsotaanpa.+On+hyvä+sinunkin+tietää+ketä+pilkkaat.+Jeshua+maksaa+palkan+tullessaan.+Tee+ajoissa+parannus,+ettei+sinun+tarvitse+Jeshuan+tullessa+huutaa+vuorille,+että+ne+kaatuisivat+päällesi+ja+piilottaisivat+sinut+Karitsan+vihalta.
Joh.+1:1-18
1+Alussa+oli+Sana.+
Sana+oli+Jumalan+luona,+
ja+Sana+oli+Jumala.+
2+Jo+alussa+Sana+oli+Jumalan+luona.+
3+Kaikki+syntyi+Sanan+voimalla.+
Mikään,+mikä+on+syntynyt,+
ei+ole+syntynyt+ilman+häntä.+
4+Hänessä+oli+elämä,+
ja+elämä+oli+ihmisten+valo.+
5+Valo+loistaa+pimeydessä,+
pimeys+ei+ole+saanut+sitä+valtaansa.+
6+Tuli+mies,+Jumalan+lähettämä,+hänen+nimensä+oli+Johannes.+7+Hän+tuli+todistajaksi,+todistamaan+valosta,+jotta+kaikki+uskoisivat+siihen.+8+Ei+hän+itse+ollut+tuo+valo,+mutta+valon+todistaja+hän+oli.+
9+Todellinen+valo,+joka+valaisee+jokaisen+ihmisen,+
oli+tulossa+maailmaan.+
10+Maailmassa+hän+oli,+
ja+hänen+kauttaan+maailma+oli+saanut+syntynsä,+
mutta+se+ei+tuntenut+häntä.+
11+Hän+tuli+omaan+maailmaansa,+
mutta+hänen+omansa+eivät+ottaneet+häntä+vastaan.+
12+Mutta+kaikille,+jotka+ottivat+hänet+vastaan,+
hän+antoi+oikeuden+tulla+Jumalan+lapsiksi,+
kaikille,+jotka+uskovat+häneen.+
13+He+eivät+ole+syntyneet+verestä,+
eivät+ruumiin+halusta,+
eivät+miehen+tahdosta,+
vaan+Jumalasta.+
14+Sana+tuli+lihaksi+
ja+asui+meidän+keskellämme.+
Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+
kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+
Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.+
15+Johannes+todisti+hänestä+ja+huusi:+»Hän+on+se,+josta+sanoin:+Minun+jälkeeni+tuleva+kulkee+edelläni,+sillä+hän+on+ollut+ennen+minua.»+
16+Hänen+täyteydestään+me+kaikki+olemme+saaneet,+
armoa+armon+lisäksi.+
17+Lain+välitti+Mooses,+
armon+ja+totuuden+toi+Jeesus+Kristus.+
18+Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+
Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+
ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+
on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.
01.01.2019 21:30
Jeshua+on+sanassaan+Raamatussa+luvannut+tehdä+uuden+maan.+Siitä+kertoo+Ilmestyskirja.+Täällä+ovat+tietenkin+kaikki+(sukupuoleen+katsomatta),+joiden+nimi+on+kirjoitettu+Karitsan+elämän+kirjaan.+Alla+pieni+näyte+kaupungista+(Uudesta+Jerusalemista),+jonne+minäkin+olen+matkalla.
Ilm.+21:19-21
19+Kaupunginmuurin+perustukset+oli+kaunistettu+kaikenlaisilla+kalliilla+kivillä.+Ensimmäisenä+peruskivenä+oli+jaspis,+toisena+safiiri,+kolmantena+kalsedoni,+neljäntenä+smaragdi,+20+viidentenä+sardonyksi,+kuudentena+karneoli,+seitsemäntenä+krysoliitti,+kahdeksantena+berylli,+yhdeksäntenä+topaasi,+kymmenentenä+krysopraasi,+yhdentenätoista+hyasinttikivi+ja+kahdentenatoista+ametisti.+21+Porttitorneina+oli+kaksitoista+helmeä+–+kukin+kahdestatoista+tornista+oli+tehty+yhdestä+helmestä.+Kaupungin+valtakatu+oli+kultaa,+puhdasta+kuin+läpinäkyvä+lasi.
01.01.2019 21:24
Sitäpä+ei+tiedä+muut+kuin+Isä+yksin.+Jeshua+voi+tulla+jo+ensi+syksynä.+Minä+odotan+Häntä+joka+syksy+palaavaksi.+Hänen+tulonsa+ei+kestä+kauaa.+Sitä+odotellessa+on+hyvä+kerrata,+mitä+nimiä+Jeshualla+onkaan.
https://www.youtube.com/watch?v=NscHCa395-M
01.01.2019 21:01
<<+Mooseksen+ajan+jälkeen+ei+ole+ilmeisesti+merkitty+muistiin+yhtä+kauan+kestänyttä+pimeää+aikaa.>>
Kauanko+pimeys+kesti+silloin+kun+Jeshua+kuoli+ristillä?+Tällöin+myös+temppelin+esirippu+repesi+ylhäältä+alas+jne...
Tämän+Jeesuksen+takaisin+tulon+yhteydessä+maa+järkkyy+ja+vavahtelee,+aurinko+pimenee+ja+muuttuu+verenpunaiseksi,+tähden+putoavat+maahan,+taivas+häviää+näkyvistä,+kaikki+vuoret+siirtyvät+paikaltaan,+maan+kuninkaat+ja+ylimykset+ym.+piiloutuvat+luoliin+ja+vuorten+rotkoihin,+he+huutavat+vuorille,+että+ne+kaatuisivat+heidän+päällensä+ja+kätkisivät+heidät+valtaistuimella+istuvan+katseelta+ja+Karitsan+vihalta.+Tällaista+ei+käsittääkseni+ole+vielä+tapahtunut.
01.01.2019 20:52
Ilmestyskirja+22:20+Jeesus+-+Jeshua+itse+sanoo:
+Hän,+joka+todistaa+tämän,+sanoo:+»Tämä+on+tosi,+minä+tulen+pian.»+
Huomasitko,+että+Hän+sanoi:+"minä+tulen+pian.".
01.01.2019 19:58
Jeshua+on+luonut+niin+miehen+kuin+naisenkin+(miehen+kylkiluusta),+joten+molemmat+ovat+Hänelle+rakkaita.+Mies+ei+saa+tietenkään+alistaa+naista,+jos+sitä+tarkoitat?+Meidän+tulee+Raamatun+mukaan+rakastaa+Jumalaa+yli+kaiken+ja+lähimmäistämme+niin+kuin+itseämme.
Ilo+löytyy+Jeesuksessa+Kristuksessa+eli+Jeshua+Messiaassa.+Tämä+maailma+ei+tarjoa+todellista+onnea.+Jeshua+saapuu+pian,+ja+vain+yksin+Isä+tietää+tarkalleen+milloin.+Me+voimme+olla+valmiina+Hänen+tulolleen+noudattamalla+Hänen+sanaansa.+Jeshua+on+tie,+totuus+ja+elämä.+
Se+on+varmaa,+että+Jeshua+Messias+saapuu+takaisin+Kunnian+Kuninkaana+ja+Herrain+Herrana.
01.01.2019 19:54
Tämä+laulu+varmaan+selventää+Jeshuaa.+Jeesus+-+Jeshua+ei+enää+tule+seimen+lapsena+vaan+Juudan+leijonana.+Kunnian+Kuninkaana+ja+Herrain+Herrana.+Raamatussa+Herran+juhlat,+joita+jokaisen+kristityn+tulisi+myös+viettää,+kertovat+tarkalleen+milloin+Jeshua+tuli+1.+kerran+ja+milloin+hän+tulee+2.+kerran.+Siis+emme+tiedä+aikaa+ja+hetkeä,+mutta+tiedämme+vuodenajan.+Me+voimme+valmistautua+tuota+maailmaanhistorian+suurinta+tapahtumaa+varten+noudattamalla+Hänen+sanaansa!
https://www.youtube.com/watch?v=z-j_1e13qlE
Nautinnollista+kuunneltavaa!
01.01.2019 19:33
122 / 305