Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yksi_usko
Yksi_usko
Yksi_usko
Vapaa kuvaus
Aloituksia
303
Kommenttia
6089
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
<<Näytä+sitten+minulle+se+Raamatun+paikka,+jossa+kehotetaan+väittelemään+ja+voittamaan+ateistit+väittelyssä+100-0?>>
Jotenkin+arvasin,+että+tuosta+tulee+kommentteja,+mutta+että+joku+jaksaa+jauhaa.+Mutta+olenko+sanonut,+että+sitä+on+Raamatussa.+Mutta+siitä+huolimatta+voin+sanoa,+että+nykytiedon+perustella+voittaisin+100-0.+Jumala+voittaisi+100000000000000000000000000000+-+0.+eli+ääretön-nolla.
Näytä+myös+se+kohta,+jossa+korostettaisiin+tietoa+uskon+perustana?+>>
Ilmestyskirjassa+on+annettu+paljonkin+tietoa+esim.+lopun+tapahtumista.+Jeesukseen+uskovat+rabbit+ja+messiaaniset+rabbit+opettavat+myös+tietoa+vaikka+korostavat+myös+uskoa.+Eivät+nuo+kaksi+asiaa+sulje+toisiaan+pois.
26.11.2018 18:32
Ymmärrän+Raamatun+niin,+että+minä+EN+saa+kivittää.+Sen+kieltää+käsky:+"Älä+tapa".
26.11.2018 18:24
Kuuntelitko+tuon+Baruch+Kormanin+videon?+Se+on+täyttä+rautaa!
26.11.2018 18:19
täsmennän+kommenttiani:+"+vaikka+kuulunkin+kahteen+kerhoon".+Kuulun+siis+adventtikirkkoon+ja+luterilaiseen+kirkkoon.+Eikä+siinä+ole+mielestäni+mitään+pahaa.+Päin+vastoin.+Tunnen+olevani+näissä+itsenäisesti+ajatteleva+yksilö.:)
26.11.2018 18:18
<<Minä+en+kuulu+mihinkään+maanpäälliseen+yhteisöön,+joten+en+kuulu+myöskään+mihinkään+Israel-ystävät+tyyppisiin+kerhoihin.+Olen+oksastettu+juutalainen.+Olen+sisässä+Jumalan+ikuisessa+pyhässä+hengellisessä+kansassa+Israelissa.+Tähän+kansaan+olen+kutsunut+sinuakin.+Sinäkin+ole+minun+kaverini.+Unohda+jo+nämä+maanpäälliset+hengelliset+kerhot+harhaoppeineen+ja+ala+seuraamaan+juutalaisten+Kuningasta+Yahushuaa.+>>
Olen+samaa+mieltä.+Vaikka+olenkin+Israelin+ystävä,+myös+Ruotsin+ystävä,+enkä+kuulu+mihinkään+Israel-ystävät+tyyppiseen+kerhoon.+Olen+oksastettu+kristitty.+Olen+myös+unohtanut+maanpäällisten+hengellisten+kerhojen+harhaopit,+vaikka+kuulunkin+kahteen+kerhoon.+Seuraan+juutalaista+Kuningas+Jeesus+-+Jeshuaa.+Kuuntelen+myös+juutalaisia,+Jeshuaan+uskovia,+rabbeja.
26.11.2018 18:16
Oletko+kerettiläinen-nimimerkki?
26.11.2018 18:10
lisäys.+Mitä+taas+Sanfordin+ym.+ym.+tutkimuksiin+tulee,+niin+eliömaailma+rappeutuu.+Se+taas+on+faktaa.+Tämä+taas+tekee+evoluutioteorian+mahdottomaksi.+Ihminen+ei+ole+voinut+kehittyä+apinasta.+Ihminen+olisi+tällöin+alkeellisempi+kuin+apina,+ellei+olisi+evolutionisti-vuosissa+kuollut+moneen+kertaan+sukupuuttoon.😀
26.11.2018 17:27
Oli+itseltäni+leikkimielinen+kommentti,+joka+oli+tarkoituksella+sinun+kommenttisi+kaltainen.+😀+
Muistuu+mieleen+yksi+lasten+laulu+"höpö+löpö+löpö+se+on+ihan+höpö,+joka+leikistä+suuttuu".+Tätä+laulettiin+lasten+kanssa,+kun+he+olivat+pieniä.+Opetin+heille,+että+leikistä+ei+saa+suuttua.
26.11.2018 17:24
<<Kysynkin+nyt,+että+mistä+helvetistä+sinä+voit+TIETÄÄ,+että+se+on+"Jumala",+joka+noin+sanoo?+>>
Harvoin+kuulee+naiselta+kirosanaa.+
Mutta+vastaan+kuitenkin+kysymykseesi,+vaikka+kysymys+olikin+tarkoitettu+Kristitty.net+-nimimerkille.+Raamattu+on+Jumalan+sanaa.+Sen+sijaan+ne+kirjat,+joista+sinä+jatkuvasti+jaksat+puhua,+ne+eivät+ole+niin+luotettavia,+että+niitä+olisi+otettu+Raamattuun.+Pitäydyn+Raamatussa+ja+uskon,+että+se+kelpaa+Jeshua+-+Messiaalle.+Sieltä+löytyy+totuus.+Toora+on+muuten+5+ensimmäistä+Mooseksen+kirjaa,+eli+nämä+kirjat+ovat+Raamatussa.
26.11.2018 17:22
Ajattelen+tuon+kohdan+siten,+että+Jumala+opetti+omalle+kansalleen+sen,+mitä+on+synnin+palkka.+Juutalaiset+sen+tietävät.+Mutta+meidän+ei+tule+missään+tapauksessa+eikä+milloinkaan+kivittää+ketään.+Eiköhän+jätetä+rangaistukset+Jumalalle.+Hän+maksaa+palkan+tullessaan.
26.11.2018 17:18
<<Sitä+vaan,+että+usko+ilmenee+teoissa.+Tässä+tapauksessa+Aabraham+oli+valmis+uhraamaan+oman+poikansa.+Elävä+usko+on+ilmenee+ihmisen+teoissa.+Teot+ovat+uskon+indikaattori.+Ei+auta+jos+hokee+vaan+uskon,+uskon.+Ilman+tekoja+usko+on+kuollut.+>>
Joo,+joo.+Kuuntelin+tänään+töissä+monta+Baruch+Kormanin+ja+rabbi+Schneiderin+videota.+Yhdessä+rabbi+Schneider+opetti,+että+monet+(kristityt)+rukoilevat+itselleen+vaikka+mitä,+esim.+anna+hyvä+puoliso,+lottovoitto...+jne.+Jumalalta+pyydetään+koko+ajan+ja+kovasti,+mutta+ei+olla+halukkaita+tekemään+Jumalan+tahtoa.+Jumalan+tahto+taas+tiedetään+Raamatusta,+Jumalan+sanasta.+Meidän+on+etsittävä+ensin+Jumalan+valtakuntaa+ja+tehtävä+Jumalan+tahto,+kyllä+sitten+Jumala+kuuleekin,+mutta+tapahtukoon+Hänen+tahtonsa,+ei+meidän.
26.11.2018 17:14
Siis+mitä+ovat+Aabrahamin+teot?+Hän+uskoi.+Tämä+jae+on+hengellinen+ja+tarkoittaa+Aabrahamin+lapsilla+uskoa.+Jakeessa+38+Jeshua+tarkoittaa+sitä,+että+on+vain+yksi+Isä+(hengellisesti).+Sen+sijaan+juutalaiset+ajattelivat+lihallista+Aabrahamin+sukulinjaa.
25.11.2018 01:41
Joh.+8:39+
He+vastasivat+ja+sanoivat+hänelle:+"Aabraham+on+meidän+isämme".+Jeesus+sanoi+heille:+"Jos+olisitte+Aabrahamin+lapsia,+niin+te+tekisitte+Aabrahamin+tekoja.+
Baruch+Korman+opettaa+erinomaisesti+tuon+Joh.+8:30-42+kohdan.
https://www.youtube.com/watch?v=4oSujR9BHxI
Suosittelen+lämpimästi!
25.11.2018 01:14
Gal.3:7+sanoo,+että+kaikki,+jotka+uskoon+perustavat+ovat+Aabrahamin+lapsia.+Siis+he+ovat,+keillä+on+tuo+Aabrahamin+usko+ja+teot.
Baruch+Korman+opettaa+erinomaisesti+tuon+Gal.+3:1-14+kohdan.
https://www.youtube.com/watch?v=QA0eiUSJIHk&list=PLOIZVfWBfgQuEICYmVeME4ry7clC7iaM-&index=5
Suosittelen+lämpimästi.
25.11.2018 01:06
"Mutta+jos+te+olette+Kristuksen+omat,+niin+te+siis+olette+Aabrahamin+siementä,+perillisiä+lupauksen+mukaan."+(Gal.+3:29)
Baruch+Kroman+opettaa+erinomaisesti+tuon+Gal.+3:15-29+kohdan.+
https://www.youtube.com/watch?v=sJFlV-saCg4&list=PLOIZVfWBfgQuEICYmVeME4ry7clC7iaM-&index=6
Suosittelen+lämpimästi!
25.11.2018 01:02
Älä+pelkää,+en+yritä+johdattaa+ketään+adventistiksi+vaan+keskustella+Herran+Sanasta.😀
25.11.2018 00:19
<<+Valtterin+oppeja+en+tarvitse,+kiitos+vain+:)+Adventti+oppiin+en+palaa.+>>
No,+laiton+tuon+videon,+kun+ajattelin,+että+se+kiinnostaisi.+Valitettavasti+en+oikein+ymmärtänyt+videota.+Mutta+Baruch+Korman+sivuaa+tuota+asiaa+videossaan+The+"Lost"+Tribes+of+Israel.
25.11.2018 00:17
Lähetyskenttää+riittää....😀😁😂+🤣😐☹😭😃😄😆😅🙂😊😉😎+🤓😍😘😗😙😚+🤗😇😛😜😋😝+🤔😒😑😶🙄😏😣😥😮
25.11.2018 00:13
<<Toiseksi...kiitos+Yksi_uskon+hippaleikin+ateistien+kanssa,+jonka+hän+hävisi+10-0...minä+olen+menettänyt+uskoni+Raamattuun+auktoriteettina+ja+Jumalan+sanana.>>
Väittely+oli+silloin+kun+en+vielä+tiennyt+mitään.+Nyt+ole+lukenut+Sanfordin+tutkimuksista,+Lubenovin+myytti+apinaihmisestä+jne.+Nyt+voittaisin+väittelyssä+evolutionistin+kuin+evolutionistin+100+-+0.
25.11.2018 00:04
Mutta+evankeliumi+pitää+saarnata+kaikille,+heillekin.+Sitten+tulee+loppu.+Mutta+onneksi+tällaisia+heimoja+on+enää+harvassa.+Moni+lähetyssaarnaaja+on+saanut+maksaa+hengellään+evankeliumin+viemisestä.+Herra+heitä+palkitkoon.
24.11.2018 23:50
136 / 305