Vapaa kuvaus

Aloituksia

303

Kommenttia

6089

1. Jonathan+Cahn+opettaa+alla+olevassa+videossa+Jeesuksen+syntymästä.+https://www.youtube.com/watch?v=ptlsXtTf6n0Raamatussa+kerrottiin,+että+paimenet+olivat+yöllä+ulkona+vartioimassa+lampaita,+jotka+synnyttivät+uhrikaritsat.+Siis+Jeesus,+joka+on+"uhrilampaamme"+syntyi+keväällä+(Nisan+kuun+1.+pnä)+tarkalleen+samaan+aikaan+kuin+uhrilampaatkin.+Kaikki+on+täydellistä.
  2. Me+emme+tiedä+henkilöä,+mutta+Jeesus,+joka+on+Jumala,+tunsi+ja+tiesi+henkilön+ja+tiesi,+missä+hänen+sydämensä+oli+kiinni.+Ilmeisesti+mainitsemallesi+henkilölle+maallinen+mammona+oli+hyvin+tärkeää.+Muuten+tuo+neulansilmä+on+käsittääkseni++portti,+josta+on+vaikea+päästä+läpi.+Mitä+taas+pelastukseen+tulee,+niin+ilman+Jeesusta+ei+ole+pelastusta.Matt.+19:16Voiko+rikas+pelastua?+16+Eräs+mies+tuli+kysymään+Jeesukselta:+»Opettaja,+mitä+hyvää+minun+pitää+tehdä,+jotta+saisin+iankaikkisen+elämän?»+17+Jeesus+vastasi+hänelle:+»Miksi+sinä+minulta+hyvästä+kyselet?+On+vain+yksi,+joka+on+hyvä.+Jos+haluat+päästä+sisälle+elämään,+noudata+käskyjä.»+18+»Mitä+käskyjä?»+mies+kysyi.+»Näitä»,+vastasi+Jeesus,+»älä+tapa,+älä+tee+aviorikosta,+älä+varasta,+älä+todista+valheellisesti,+19+kunnioita+isääsi+ja+äitiäsi,+ja+rakasta+lähimmäistäsi+niin+kuin+itseäsi.»+20+»Kaikkia+niitä+olen+noudattanut»,+sanoi+nuorukainen,+»mitä+vielä+puuttuu?»+21+Jeesus+sanoi+hänelle:+»Jos+tahdot+olla+täydellinen,+niin+mene+ja+myy+kaikki,+mitä+sinulla+on,+ja+anna+rahat+köyhille.+Silloin+sinulla+on+aarre+taivaissa.+Tule+sitten+ja+seuraa+minua.»+22+Mutta+kun+nuorukainen+kuuli+nämä+sanat,+hän+lähti+surullisena+pois,+sillä+hänellä+oli+paljon+omaisuutta.+23+Silloin+Jeesus+sanoi+opetuslapsilleen:+»Totisesti:+rikkaan+on+vaikea+päästä+taivasten+valtakuntaan.+24+Minä+sanon+teille:+helpompi+on+kamelin+mennä+neulansilmästä+kuin+rikkaan+päästä+Jumalan+valtakuntaan.»+25+Kun+opetuslapset+kuulivat+tämän,+he+olivat+ihmeissään+ja+kysyivät:+»Kuka+sitten+voi+pelastua?»+26+Jeesus+katsoi+heihin+ja+sanoi:+»Ihmiselle+se+on+mahdotonta,+mutta+Jumalalle+on+kaikki+mahdollista.»
  3. 142 / 305