Vapaa kuvaus

Aloituksia

303

Kommenttia

6089

  1. <<se+mihin+uskot+on+totuus>>Minun+totuus+on+muuttunut+moneen+kertaan,+sitä+mukaa+kun+Jumala+on+avannut+Raamattua.+Olen+valmis+muuttamaan+käsityksiäni+kun+uusia+totuuksia+Raamatusta+avautuu.+En+ole+minkään+perinnäistavan+orja.
  2. <<+kannattaa+ensin+selvittää+historia...>>Voisit+sinäkin+selvittää+Raamatun+historiaa.+Jeesuksen+uhri+oli+lahja+meille,+niin+sinulle+kuin+minullekin.+Synti+alkoi+jo+paratiisissa+ja+siitä+lähtien+on+synti+hallinnut.+Maailma+on+täysin+turhaan+vainonnut+ja+tappanut+juutalaisia.+He+ovat+koko+kansakuntana+saaneet+kärsiä+siitä,+että+ovat+Jumalan+valittu+kansa+kaikkien+kansojen+joukossa.+Jeesuksen+aikana+kansa+rakasti+Jeesusta+ja+olisi+tehnyt+Hänestä+kuninkaan.+Sen+sijaan+sinä+ja+minä+olemme+tehneet+syntiä,+niin+kuin+kaikki+ihmiset.+Sitä+varten+Jeesus+kuoli.+Meidän+kaikkien+syntien+tähden.+Tämä+oli+Jumalan+suunnitelma+ja+paratiisista+alkaen.+Vanhan+Testamentin+profeetat+siitä+ennustivat+(Esim.+Jesaja+53:ssa+on+kerrottu+kaikki+jo+etukäteen.).+Jeesus+-+Jeshua+täytti+kaikki+kirjoitukset+(siis+Vanhan+testamentin)+ristinkuolemaa+myöten.+Isä+herätti+Hänet+kuolleista+ja+Hän+on+tuleva+takaisin+Kunnian+Kuninkaana+ja+Herrain+Herrana.+Hänen+kuolemansa+ja+Hänen+ristillä+vuodattama+verensä+pelastaa+meidät,+jos+uskomme+Häneen.