Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3554
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olisi+mukavaa,+että+jos+asia+menisi+noin+kun+selität,+eli+periaatteessa:+mitä+enemmän+esiaviollista+seksiä,+sitä+kestävämpi+parisuhde.
Asia+vaan+on+päin+vastoin+ihan+tutkimustenkin++mukaan.+Ja+joidenkin+tutkimusten+mukaan+naisilla+korrelaatio+on+suurempi+kuin+miehillä.
09.03.2019 17:13
Eilinen+oli+oikeastaan+eka+kerta+siellä+(olin+autolla).+Ei+mikään+teinipaikka+tosiaan.+Ei+ihan+mun+paikka+muutenkaan.
09.03.2019 15:45
Silloin+kun+olin+naimisissa,ajattelin,+että+kun+olen+sinkku,+niin+käyn+baareissa+ja+harrastan+irtosuhteita+niin+paljon+kuin+kerkeän
09.03.2019 15:41
Mieti,+menisinkö+Storywilleen+ja+jos+menen,+menenkö+autolla+vai+julkisilla.
08.03.2019 13:14
Voi+olla+vanhanaikainen+tai+joidenkin+mielestä+väärä+ajattelutapa,+mutta+jos+miehestä+tuntuu+pahalta,+niin+minkä+sille+voi.
07.03.2019 17:45
No+siinä+on+taas+aika+itsekeskeinen+näkemys+vanhemman+roolista.
Minusta+kasvaminen+ilman+toista+vanhempaa+on+lähes+aina+ongelma.+
https://yle.fi/uutiset/3-5737213
Sen+alkoholisti-isänkin+näkeminen+joskus+olisi+usein+parempi+kuin+kokonaan+ilman+isää.
06.03.2019 18:10
Tässä+molempia+tasavertaisesti+rangaistaessa+on+se+vaara,+että+paremmin+ansaitseva+vanhempi+pystyisi+kiristämään+tällä+huonommin+ansaitsevaa+mahdollisesti+esim+vanhempainvapaalla/hoitovapaalla+(en+tiedä+oikeaa+termiä).+
Jos+tällaiseen+lähdettäisiin,+kustannukset+pitäisi+jakaa+tulojen+mukaan+.
06.03.2019 18:04
Onko+tällä+Eevi+Minkkisellä+muuten+jotain+tekemistä+Sami+Minkkisen+kanssa?
05.03.2019 13:31
"+SANKTIOT+VOISI+TULLA+VANHEMMILLE+JOTKA+EIVÄT+KYKENE+SOPIMAAN+(HUOLLETTAVIEN)+LASTEN+ASIOISTA,"
Anna+jotain+konkretiaa.++Mihin+vedetään+rankaisun+raja.+Jos+minä+en+suostu+vaimoni+ehdottamiin+mielestäni+kohtuuttomiin+ehtoihin,+niin+pitäisikö+minua+rangaista?
Vai+rangaistaanko+molempia+vanhempia,+ellei+määräajassa+päästä+sopuun?+
Millainen+rangaistus+olisi?+Sakko?+Päiväsakko+vai+rikesakko?
05.03.2019 13:22
Toivottavasti+et+ole+"kouluttanut"+naista+liikaa+tuollaiseen+käytökseen.
Tarpeeksi+monesti+kun+sanoo,++että+ei+niin+väliä,+päätä+sinä+,+eikä+osaa+tehdä+itse+päätöstä,+vaan+pyytää+toiselta+mielipidettä+kaikkeen,+ei+omaa+mielipiteitä,+niin+äkkiä+siinä+ainakin+määräilyyn+taipuvainen++tyyppi+alkaa+ottaa+valtaa+itselleen.
En+siis+väitä,+että+AP+olisi+sellainen,+mutta+olen+sellaisia+tyyppejä+paljon+nähnyt.
05.03.2019 13:15
Tätä+minä+olen+yrittänyt+naisille+(ja+miehille)+sanoa+näissä+"onko+menneisyydellä+väliä+-+keskusteluissa"
Niissä+yritetään+mies,+jolla+on+menneisyydellä+välia,+leimata+usein+huonoitsetuntoiseksi+luuseriksi++joka+ei+edes+ansaitse+naista,+kun+totuus+on,+että+todella+monelle+miehelle+(ja+naiselle)+asialla+on+väliä.
Toisaalta+on+myös+miehiä,+joita+myös+kiihottaa+oman+naisen+lutkailu,++ja+ovat+epätoivoissaan,+kun+nainen+ei+suostu+kimppajuttuihin.+Tämä+aloituskin+voi+olla+sellaisen+miehen+fantasiaa.
Jos+oikeasti+rakastat+naista,+niin+miettisin+paria+asiaa:
1.+Pystytkö+pääsemään+yli+asiasta.+Jos+vaan+hautaat+asian,+niin+se+voi+vaikuttaa+käytökseesi,+itsetuntoosi+ja+sitä+myötä+parisuhteeseesi+loppu+elämän.
2.+Kun+naisesi+on+tuollaiseen+menoon+tottunut,+luuletko,+että+hän+pitkän+päälle+pystyy+tyytymään+ns+tavalliseen++elämään+pidemmän+päälle+(itse+en+usko)
05.03.2019 12:56
Osittain+totta,+mutta+rumien+miesten+sosiaaliset+taidot+jäävät+kehittymättä,+koska++ne+eivät+saa+niitä+kontakteja+naisiin.
"Tunnen+useita+lyhyitä+miehiä+jotka+ovat+menestyneet+naisten+kanssa"+"+Eli+ei+se+asia+ole+noin+yksinkertainen+että+ulkonäkö+on+kaikki+kaikessa,"
No+lyhytkään+mies+ei+ole+varsinaisesti+ruma,+vaikka+miehen+lyhyys+on+yksi+suurimpia+turnoffeja+naiselle.
Jos+olet+palstaa+seurannut,++olet+ehkä+kuullut,+että+miehellä+on+kuitenkin+useita+tapoja+parantaa+parisuhdemarkkina-arvoaan.+Raha,+status,++koulutus.+
"useita+pyöreitä+naisia+joilla+on+riittänyt+miehiä."
Vanha+palstatotuus+on,+että+nainen+saa+aina+miehen.
05.03.2019 12:22
No+missä+yhteydessä+vassarit+ovat+sanoneet,+että+he+sallivat+kunniamurhat.
Voiko+siis+tehdä+analogian,+että+jos+vihreät+suhtautuu+positiivisesti+maahanmuuttoon+ja+se+tarkoittaa,+että+he+kannattavat+myös+kunniamurhia,+että+kun+persut+taas+sanovat,+että+sähköautohömpötys+on+turhaa,+niin+he+haluavat+lisää+öljyvahinkoja.
05.03.2019 12:12
Joo+sama+juttu.+Pari+lasta+saatettu+alkuun+ja+pian+myös+molemmat+täysi-ikäisiä.
Toisaalta+hiukan+huono+omatunto,+kun+tuo+nykyinen+on+nuorempi+nainen+,+ja+meinaa+viihtyä+tällaisen+vanhemman+ukon+kanssa,+vaikka+ehtona+on,+ettei+lapsia+enää+tule.
05.03.2019 11:36
Ei+se+ole+pelkästään+pääosin+panoseuran+hakijoiden+paikka+,+mutta+sellaisenakin+se+toimii.
05.03.2019 09:51
Aika+huono+esimerkki+tuo+Jörn+Donner,+joka+on+hylännyt+totaalisesti+pari+lastaan.
05.03.2019 09:34
Ymmärsin+kyllä,+että+haluat+holhoojien+vastuuta+korostettavan,+mutta+miten+tuota+holhoojien+vastuuta+korostetaan?
"os+vanhemmat+eivät+kykene+sopimaan+lasten+asioista,+viranomaiset+puuttuvat+peliin+ja+tekevät+päätöksen+lasten+edun+mukaisesti+ja+tähän+on+liitettävä+mukaan+sanktio+jos+vanhemmat+ei+kykene+hoitamaan+itsenäisesti+lasten+asioita.+"
Näinhän+tapahtuu+jo+nykyään.+Ensisijaisesti+lapsen+huoltajuudesta+ja+elatusavusta+sovitaan+lastenvalvojalla+ja+jos+siellä+ei+päästä+sopuun+mennään+käräjille.+
Tuo+sanktio+on+arveluttava.++Tarkoittaako+siis,+että+sitä+vanhempaa,+joka+ei+suostu+lastenvalvojan+ehdotukseen+pitäisi+rangaista+esimerkiksi++sakoilla+?+Eli+jos+lastenvalvoja+ehdottaisi,+että+minä+näkisin+lapsiani+joka+toinen+viikonloppu+ja+minä+haluaisin+nähdä+joka+toinen+viikko,+minua+pitäisi+sakottaa?
05.03.2019 09:32
Miten+siis+muuttaisit+lakia?
04.03.2019 12:22
Se+ikä+on+tuolla+jossain+1-3+v+paikkeilla.+Mielummin+aikaisemmin.
04.03.2019 12:16
Pienet+ja+kiinteät+ovat+parhaat.
04.03.2019 12:10
121 / 178