Panoseuran hakupaikka, sellainen käsitys mulle asiasta on jäänyt. Kyllä sinne muakin on houkuteltu liittymään mutta en oikein näe sitä itselle sopivana paikkana ja tuskin sieltä on helppo alemman tason miehenä minkäänlaista seuraa saada.
Jotenkin tulee vain sellainen mielikuva että naiset jotka ovat Tinderissä, onko he kaikki jotain lutkia? Ehkä pitäis liittyä sinne ja kysyä sitä niiltä naisilta mutta en kehtaa.
Onko se Tinder siis ihan puhtaasti pelkkä
25
242
Vastaukset
- KilttiMies89
Kyllä sellainen nainen joka on nuoruudessaan harrastanut seksiä kymmenien, jopa satojen miesten kanssa on minunkaltaisen miehen silmissä käyttökelvoton. Kyllä pitäis olla aikalailla samalla viivalla että vois naisen kelpuuttaa vakavaan suhteeseen.
Ehkä nolointa siinä olis seurustella sellaisen naisen kanssa jolla on ollut ennestään paljon miehiä/sänkykumppaneita kun joka paikassa tulis sen naisen entisiä panoja ja exiä vastaan jotka morjestelis sille naiselle ja samalla mielessään naureskelis sille miehelle joka nykyään seurustelee kyseisen naisen kanssa. - KilttiMies89
Ja itse taas joutuisi häpeämään ja peittelemään kokemattomuuttaan liiankin kokeneen naisen kanssa.
- Heräätotuuteen
Lue nää viestisi ja mieti.
Tinder on jo formaatiltaan hyväitsetuntoisten mesta.
Ja sinä olet.....- KilttiMies89
Ei ole olennaista onko minulla hyvä vai huono itsetunto, et vastannut mun kysymykseen...
- KilttiMies89
KilttiMies89 kirjoitti:
Ei ole olennaista onko minulla hyvä vai huono itsetunto, et vastannut mun kysymykseen...
Ja tiedän kyllä sanomattakkin että mulla on huono itsetunto kuten kaikilla at-miehillä kun ei ole saanut pillua vuosikausiin tai koskaan elämässään seurustellut. Voiko sellainen muka olla jättämättä pysyviä jälkiä miehen itsetuntoon ja olla aiheuttamatta naisvihamielisyyttä? Niin että ei sitä minulle itselleni tarvitse kertoa...
- Lisääfaktaa
KilttiMies89 kirjoitti:
Ja tiedän kyllä sanomattakkin että mulla on huono itsetunto kuten kaikilla at-miehillä kun ei ole saanut pillua vuosikausiin tai koskaan elämässään seurustellut. Voiko sellainen muka olla jättämättä pysyviä jälkiä miehen itsetuntoon ja olla aiheuttamatta naisvihamielisyyttä? Niin että ei sitä minulle itselleni tarvitse kertoa...
No naistenko syytä sun huono itsetunto on? Ei se ole, eikä se varsinaisesti ole sunkaan syy, mutta silti se on sun vastuulla, ei naisten tinderissä, eikä muualla.
Tinder on seuranhakuohjelma ja siellä on monenlaisia naisia. Se on vaan järjestelmä, missä voi tutustua, jos pärstä ja/tai profiili kiinnostaa. Molempien tykättävä, että pääsee kirjoittelemaan. Yksinkertainen ja helppo tapa. Joittenkin pannu vaan ei kestä sitä, että ei kaikkia satu kiinnostamaan.
Ja kyllä se huono itsetunto näkyy. Se johtuu siitä, ettei pidä itsekään itsestään. Siihen on taas syitä monia. Sitä kannattaa sulatella ja miettiä, jos mielii vierelleen ihmisen. Jokainen miettii kyllä minkälaisen ihmisen haluaa. Kiviriippa elämässä tai toiselle pönkkänä toimiminen ei ole halutuinta ihmissuhteissa.
- Tindermies30
Sitä se on. Ei sieltä haeta vaimoa vaan seksiseuraa. Nykyään naiset kokee hankalasksi mies suhteet jossa mies jäisi roikkumaan joten säännöt on aika selvät tinderissä että se on vain hauskanpitoa yhden yön.
- KylläOnnistuu
No, yhden pariskunnan tiedän, jotka tapasivat sitä kautta ja nyt heillä on vauva. Mies on kyllä ihan tavallinen, joten palstateoria siitä, että vain hyvännäköiset ja statusmiehet kelpaisivat, ei päde. Ihan duunari on ja tavallisen näköinen.
- KylläOnnistuu
Niin ja lisään vielä, että tiedän vain yhden, joka etsii Tinderistä seksiseuraa, ja hän on avoimessa suhteessa elävä homomies. Kaikki muut tuntemani ihmiset etsivät parisuhdetta. Tosin moni on kyllästynytkin Tinderiin hyvin pian.
- KilttiMies89
KylläOnnistuu kirjoitti:
Niin ja lisään vielä, että tiedän vain yhden, joka etsii Tinderistä seksiseuraa, ja hän on avoimessa suhteessa elävä homomies. Kaikki muut tuntemani ihmiset etsivät parisuhdetta. Tosin moni on kyllästynytkin Tinderiin hyvin pian.
Mulle on kyllä tullut Tinderistä jostain syystä aivan toisenlainen kuva.
- kummajaisia
ehkä siellä suurin osa istuu vankiloissa kun pitäisi tavata niin ei pääse kun istuu kiven sisässä ja luulisin monen olevan myös mielenterveys ongelmista kärsiviä ja vanhojapiikoja ja aikamies poikia ja luulisin ettei kukaan heistä ole kauneimmasta tai komeimmasta päästä niin ei normaali ihminen siellä vuosia ole löytämättä ketään eli veikkaan että 1-2 viikossa löytäisi kumppanin jos treffailee ja kun kivan löytää niin sen ottaa ja varmasti siellä on 98%korkeastikoulutettuja lesboja homoja varattuja
- dertin
Tinderistä tuskin löytäisit neitsyttyttöä, joten unohda koko asia.
- Draamakuningatar.vol.8
Monessa muussa seuranhakupaikassa ihmiset hakevat seuraa seikkailuihin. Mitä lie sillä seikkailulla tarkoitetaan, mutta itselleni se on ehdoton turn off. Elämässäni on ollut jo riittävästi kriisejä, joten en tietoisesti hae säätöjä tai seksisuhteita tuomaan lisää draamaa.
Ei se ole pelkästään pääosin panoseuran hakijoiden paikka , mutta sellaisenakin se toimii.
- KilttiMies89
Ainakin täällä joskus puhuttiin että siellä naiset pyörittävät kullikarusellia ja etsivät vain parhaita top 10% miehiä vakipanoiksi.
- vakio.naamat
varattujen pettäjien unelma paikka eli tapaavit toisen varatun ja naivat ja sen jälkeen eivät tapaa koskaan eikä kumpikaan tiedä missä toinen asuu tietysti ikävää jos toinen onkin sinkku ja saa tietää missä asuu ja se ottaakin uudestaan yhteyttä niin pilaa avioliiton mutta pettäjiä se piristää aina silloin tällöin tapaa uuden kerta kaverin mutta samat varatut niisskin pyörii
- Pillujen--asiantuntija
Ätmin ei kannata hakea tinderistä naista koska siellä naiset liian tasokkaita ätmille ja kokenut nainen antaa pakit heti koska huomaa että ätmi on kokematon. Ätmin pitää siis mennä maksulliselle naiselle hakemaan kokemusta ensin eikä maksullista naista haittaa panna ätmin kanssa. Sitten kun on kokemusta seksistä niin sitten vasta tinderiin yrittämään.
Mä en ainaskaan sieltä matcheja saa, en tiedä miks, vaikka en ruma ole, naisille ei kelpaa, pitää olla 10 mies ja jännämies.
- mies--
Tinder on lihatiski. Pari viikkoo sitten tapasin 19 v naisen ja harrastettiin seksiä kolme kertaa.
- Hirvelä-Yka
No täällä Ylivieskan suunnalla ainakin on. Enin osa on varattuja naisia jotka vaan naitattaa ihtiään ja loput ovat jälkeenjääneitä muumioita...
- jennuska88
Eikö tinder tullut iskurin tilalle, sen takia siellä on maksullisten naisten profiileja.
- abc1235
Kannattaa etsiä tavallinen maalaistyttö, jos haluaa löytää hyvän naisen... Nuot missiä esittävät meikatut naiset ovat kaikki vain pelkän seksin perässä..
- masa799
Suomi24 on ainut paikka, josta löytää asiallista seuraa. Minä löysin hyvän vaimon sieltä. Tinder on seksiseuran haku paikka, näin se vaan menee: )
- Anonyymi
Kyllä se on.
- Anonyymi
Miehethän sieltä vaan sitä s seuraa hakevat. Oppivat itsekeskeisiksi idiooteiksi kun alkavat kuvittelemaan itsestänsä liikoja näköjää. Samaa kpäistä "mies" settiä seuranhakupalstat täynnä..
Miehestä puhuttaessa aika kaukana ollaan asiasta.
Sellaisia enää edes ole, pikkupoika-mielensäpahoittaja-tuppikulxxja kaikki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345558Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4902543Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271379JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51375En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171089Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7964- 62882
Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4877Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43863HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807