Onko viikonloppu suunnitelmia?
Viikonloppu
30
<50
Vastaukset
- Näin_
Baariin parille pitkälle kylmälle. Ei muita suunnitelmia.
- Viinamies
On kävin suihkussa, ajoin parran koska menen naisen luokse ja tänään on saanti päivä.
- Viinamies
Otan kyllä ensin viinaa oikein kunnolla, jotta uskallan panna.
- Viinamies
Viinamies kirjoitti:
En ota koska pitää ajaa autolla
- Viinamies
Viinamies kirjoitti:
Viinakauppaan suuntaan ensin ja sitten lähimpään yökerhoon, että olen kunnon tuiskeessa, jotta löydän yksinäisen naisen, joka on puutteessa ja sopivasti kännissä.
- Viinamies
Viinamies kirjoitti:
En ota koska pitää ajaa autolla
Autoni on melkein kuin viinakauppa nykyisin, pulloa ja tölkkiä on siellä sun täällä, tyhjää ja täyttä. Pitää varmaan palauttaa tyhjät viinakauppaan matkan varrella ja lisätä varastoa. Saapa nähdä olenko niin tujussa liian varhain, että pääsen maijan takakonttia halimaan ja yökerho jää välistä, parempi sekin maija kuin viettää yö kinoksessa perse paljassa.
- Viinamies
Viinamies kirjoitti:
Autoni on melkein kuin viinakauppa nykyisin, pulloa ja tölkkiä on siellä sun täällä, tyhjää ja täyttä. Pitää varmaan palauttaa tyhjät viinakauppaan matkan varrella ja lisätä varastoa. Saapa nähdä olenko niin tujussa liian varhain, että pääsen maijan takakonttia halimaan ja yökerho jää välistä, parempi sekin maija kuin viettää yö kinoksessa perse paljassa.
Eikä ole koska autoni on myös työauto joten siellä ei voi olla viinapulloja
- Viinamies
Viinamies kirjoitti:
Eikä ole koska autoni on myös työauto joten siellä ei voi olla viinapulloja
Niinhän ne viinamiehet aina selittää asioita, valehtelee ja piilottelee omaa riippuvuuttaan, terveisin toinen
- Käänteinennaistenpäivä
UMenen baariin ja huorittelen jotain naista merkkipäivän kunniaksi.
- Kivaaon
Eipä ihmeitä, kotihommia ja lauantaina miehen luokse yökylään.
Ei oo, kotona riittää ohjelmaa. :)
Pyykit ajattelin ainakin pestä pois ja siivota. Sitten on mukavaa, kun on puhdasta. Jos kelit sallii, niin ulkona reippailua aamuin illoin.- viinamies
Viikonloppuna juodaan viinaa ja lähdetään yökerhoon. Vain niin voi löytää kumppanin.
Jos viikonloppuisin ei juo viinaa, jää yksin.- nauttiavoiyhdessämuusta
Se on mahtavaa, kun vieressä ei köllötä viinalta tuoksuvaa kuorsaavaa kumppania, jonka jokaviikonloppuista pämppäämistä pitäisi katsella tai baarista odotella ja sitten vielä krapulaansa passata ja kärsiä hänen alkoholiongelmastaan.
Mieti, menisinkö Storywilleen ja jos menen, menenkö autolla vai julkisilla.
- jhgjjjgj
Oletko nähnyt siellä julkkiksia?
Eilinen oli oikeastaan eka kerta siellä (olin autolla). Ei mikään teinipaikka tosiaan. Ei ihan mun paikka muutenkaan.
- Avioliitto
Minulla on jo nainen, ei tarvii käydä yökerhoissa jossa on vain teinejä.
- Viinamies
Viikonloppunne on varmaan yhtä ryyppäämistä.
- alkonkassa
Viinan juonti on hauskaa. Jos menettää työnsä ja asuntonsa niin sitten kannattaa lopettaa viinan juonti. Muuten viinan juonti on hauskaa ja sosiaalista elämää koska siinä tutustuu naisiin.
- eipystyeikäkykene
Voihan se olla hauskaa, niin pitkään kun alkaa tulla terveysongelmia, joilta ei vaan voi välttyä, mikä on valitettava totuus alkonkäytön suhteen. Enää
Suunitelmissa olis männä tonne lähimettään telttailemaan ainakin yhdeksi yöksi.
- öyähöyh
Tunnetko Minnaa Heinolasta?
Simppeli viikonloppu. Tuli tehtyä pellillinen hyvää pitsaa. Pari olutta, hyvää musiikkia ja War Thunderia. Koiran kanssa ulkoilua. Kissaa totutella kanssa ohikulkeviin ihmisiin jos ei sada. Pyykkiä pestä ja kevyt siivous.
- Rallipaavo
Ralleissa!
Isi vs poika, peltorallia!
Wrooom! - Tämä-selvä
Palstalaisilla ei ole muita suunnitelmia kuin sinkut palstalla päivystäminen. Älkää nyt vaan sanoko rettä teillä on oikeesti muuta sosiaalista elämää.
- Ymmärrystä
Piti mennä treffeille tänään se peruuntui.
- Totuus-
Treenailin tänään, 3 kk aikaisemmin jaksoin vain 15 punnerrusta mutta nyt jaksan 35. Muutenkin jaksan 100 punnerrusta alle 8 minuuttiin.
- Kaisanoasaa
No tässä istun ja musaa kuuntelen.
- helmiä_sioille
Jos kävis nukkumaan ja alkais taas vaihteeks valmistautumaan arkeen... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814