Vanha puhelin paljasti salaisuuksia

Pettynytmies272727

Perjantaina rikoin vahingossa puhelimeni, muistin että TV tason laatikossa on tyttöystävän vanha puhelin laitoin oman sim kortin siihen ja laitoin puhelimen lataukseen. Aloin keittelemään kahvia ja siinä hetken päästä laitoin puhelimen päälle, siinä sumppia juodessa laitoin puhelimen asetuksia ja jossain vaiheessa eksyin sitten tekstiviesti osioon. Puhelimeen oli jäännyt tyttöystäväni vanhat viesti keskustelut. Sitten totuus iski päin kasvoja!
Viesteissä ilmeni "kymmenkunta" tuttua kundia jota itsekkin tunnen hyvin joitakin huonommin. Viesteissä selviää esm: yhdessä kohtaa kun tyttöystäväni ottaa suihin kahdelta kundilta auton takapenkiltä, toisessa osiossa kiitetään "kiitos viime yön seikkailusta" ja sovitaan uusia sessioita tuleville vklp. yhessä viestikeskutelussa selviää että tyttöystväni on ollut kahden kundin kanssa omena hotellissa harrastamassa kimppakivaa. samoin toisessa viesti osiossa selviää että kimppaa kivaa on harrastettu yhtien toisien kundien kanssa kundin vanhempien talossa, Jotkut kotibileet ollut silloin.
Lisäksi kuusi muuta viestiä joltakin kundeilta jotka on ollut yhden illan juttuja.
Viestit sijoittuu ajalle vähän ennen kun alettiin seurustelemaan ja osittain juuri kynnykselle kun alko olla kipinää meillä.
Oon ihan poissa toltani tästä! Tiesen kyllä alkaessani että hänellä on ollut suhde ja jotain irto suhteita mutta en kyllä osannut odottaa mitään tälläistä! Silloin kun alettiin seurustelemaan olin alussa ihan rehellinen ja sanoin että minulla ei ole ollut kun muutama kokemus naisista.
Tunnen itseni näin jälkikäteen kyllä idjootiksi, kun muistelee nämäkin kundit jotka tunnen on sanonnut minulle esm grilli juhlissa että " On sulla oikeasti mahtava tyttöfrendi" "Saat olla kyllä ylpee tollasesta muijasta mikä sullakin on" Tunnen itteni kyllä ääliöksi/petetyksi.
No joka tapauksessa otin sim kortin pois ja laitoin puhelimen takaisin laatikkoon, laitoin sim kortin sit omaan vanhaan nokialaiseen.
En ole paljastanut vielä asiaa hänelle. Enkä tiedä miksi ihmeessä se edes on säästänyt noi viestit tossa puhelimessa!?
Tässä on muutama vuosi mennyt niin hyvin, hommasin meille kämpän, tyttöystävä sai sisustaa sen makunsa mukaan, Lomamatkoja olen järjestänyt, ostanut vaatteita, kenkiä, laukkuja ja hemmotellut parhaani mukaan häntä. Ostin vielä siistin autonki hänelle ja tehnyt hirveästi töitä näitten kaikkien eteen että oma kulta sais kaikkea ja että sillä olisi hyvä olla.
Ja sit selviikin tälläsiä asioita.
Sunnuntaina se olisi harrastanut seksiä, mutta sanoin että huono olo en pysty nyt.
Kuvottaa pelkkä ajatuskin että pitäis vielä seksiä tämän jälkeen harrastaa.
Teksi mieli näyttää ulko ovea hänelle ja myydä tämä kämppä ja hävittää nämä huonekalut ja muuttaa kokonaan eri kaupungin osaan.
En tiedä vielä kun niin surullinen olotila että paljastanko hänelle tämän ja että lähdettäis vain eriteille vai pidänkö tämän salaisuutena. En tosiaan tiedä ennen perjantaita rakastin häntä 1000% täysillä nyt en tiedä tunteistani juuri mitään. Olen niin pettynyt että olla voi :( ..........

55

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teukko

Sulattele rauhassa asiaa ja tee päätös vasta sitten kun olet alku järkytyksestä päässyt yli. Muijas ei oo sua pettänyt teidän yhteisellä ajalla jos nyt oikein ymmärsin.

• sasad

tolla historialla.. ei ihminen taida yhden miehen naiseksi muuttua ellei uskoon pärähdä..
        AP:lle vinkki: älä sano mitään,että oot nähny viestit, älä tee mitään numeroa koko asiasta. heivaa vaan kylmästi koko eukko. Äläkä varsinkaan lisäänny tollasen kanssa. Pahimmassa tapauksessa voit saada syytteen viestien lukemisesta nyt.

Kaveria yks muija aikonaan kusetti, hommas sille kaiken...

• Näinminäkintoimin

Juuri näin löysin ukon kakkosen. Oma puhelin rikki ja muistin vanhan puhelimen ja käynnistin. On se ollut ihmeissään mustä tiedon sain siitä ja varsinkin viesteistä. Nytkin kun lähtee ja jättää puhelimen käun oman kortin laittamassa ja katsomassa kakkosen viestit.

• yhdenmiehennainen

No voi herranduudelis sentään.

• Kaptv

Onhan tuo aika järkyttävää mut sun on mietittävä rakastatko sitä niin paljon että pystyt elämään itekseen asian kanssa? Jos et pysty niin älä järjestä mitään draamaa eroa silloin kuin sivistyneet ihmiset. Monella naisella kun miehellä on vaikka minkälaisia luurankoja kaapissa. On villimpiä tapauksia ja sitten vähemmän villejä tapauksia. Sun kohdalla on sattunut vähän villimpi tapaus. Ikävää tuossa on että nuo miehet on sulle tollee vinoillut * et onpas sulla hieno nainen* tuossa ne pettää kanssa luottamuksen tohon naiseen kun noin käyttäytyy. Onko se nyt kahden vai kolmen kimppa niin kyllä se salaisuus pitäis säilyttää. Eikä vinoilla siitä sulle. Maailmassa on kyll hienompia naisia jolla ei ole tuollaisia salaisuuksia. Ja jotka haluavat kunnollisen ja työtä tekevän miehen ja jotka hemmottelee mielityynsä kaikella kivalla sellasia miehiä on harvassa kuten sinä! Mieti ja päätä mitä teet mutta tee se fiksusti.

• Kateellinen

Ole onnellinen ja ylpeä kun Sinulla on NAINEN joka kelpaa toisillekkin.

• Onjollo
        Kateellinen kirjoitti:

Ole onnellinen ja ylpeä kun Sinulla on NAINEN joka kelpaa toisillekkin.

Mistäköhän tuoki mies saa olla onnellinen tai ylpeä? Sen takiako että hänellä on luultavasti hyvännäköinen nainen jolloin muutkin miehet kuolaavat naisen perään? Luultavasti jos olisi vähemmän hyvännäköinen niin mitään ongelmaa ei olisi?

• KokenutKakkoseksiJäänyt

Miksi ajattelet, että se on vinoilua, kun joku on tuumannut että "onpa sulla hieno nainen?" Minä joskus lähes 10v sitten kikkailin seksisuhteessa yhden upean naisen kanssa. Siis todella älykäs, kaunis, hauska... Ja ihanasti rivo. ;) Pari kertaa leikeissämme oli mukana myös toinen mies. Enkä usko että sen vuoden aikana olin muutoinkaan ihan hänen ainoa. Tänä päivänä tuo nainen on vuosi kausia elänyt perhe-elämää, ja ohimennen kun on nähty, niin kuulostaa olevan hurjan onnellinen. Ihan täydellinen äiti, menestyvä työelämässä...
        Jos minä tuon naisen puolison kanssa puhuisin, niin todellakin VILPITTÖMÄSTI SANOISIN, että sulla on ihan mahtavan hieno nainen. Hitto kun olen kade, etten häntä omakseni saanut... Minuun nainen ei rakastunut, joten tipahdin kuvioista, kun hän tutuistui nykyiseen mieheensä paremmin. Niin ja en todellakaan usko, että tuo nainen nykyisin miestänsä pettää.

• miettinytasioita

Täydellinen kusetus, ette kai ole naimisiin menny? Nyt ei muuta kuin tirpuli ulos.
      Taidat elää liikaa mielikuvitusmaailmassa kun kaikkea olet ostellut. Olen nähnyt huonoja suhteiden loppuja kun tavaroita ja materiaa ostamalla luullaan että asiat on kunnossa. Itselläni on kokemusta naisen kavaluudesta ja teennäisyydestä, ne suhteet on kaikki loppuneet.

• Tätä minä olen yrittänyt naisille (ja miehille) sanoa näissä "onko menneisyydellä väliä - keskusteluissa"

Niissä yritetään mies, jolla on menneisyydellä välia, leimata usein huonoitsetuntoiseksi luuseriksi joka ei edes ansaitse naista, kun totuus on, että todella monelle miehelle (ja naiselle) asialla on väliä.

Toisaalta on myös miehiä, joita myös kiihottaa oman naisen lutkailu, ja ovat epätoivoissaan, kun nainen ei suostu kimppajuttuihin. Tämä aloituskin voi olla sellaisen miehen fantasiaa.

Jos oikeasti rakastat naista, niin miettisin paria asiaa:

1. Pystytkö pääsemään yli asiasta. Jos vaan hautaat asian, niin se voi vaikuttaa käytökseesi, itsetuntoosi ja sitä myötä parisuhteeseesi loppu elämän.

2. Kun naisesi on tuollaiseen menoon tottunut, luuletko, että hän pitkän päälle pystyy tyytymään ns tavalliseen elämään pidemmän päälle (itse en usko)

• Pekpekk

Jos mun eukko jäisi kiini tollasesta kiini niin se olisi sillä punaisella minuutilla välittömästi ero! Ei mene siis mitenkään tajuntaa jos on sinkkuna nii kuinka vaikeeta on silloin harrastaa seksiä yhden ukon kanssa miksi siinä pitää kahdesta kolmeen ukkoa?? Aivan pimeitä fantasioita pitää lähtee sit toteuttamaan oikeassa elämässä. En tajua edes miten tollasessa voi edes nauttia? Minä taas nuorena poikana fantasioin 15vuotiaana pari vuotta vanhemmasta naapurin tytöstä, haaveilin että pääsisin viemää hänet paikalliseen jäätelökiskalle ja et mentäisiin yhteen hyvälle näköpaikalle syömään niitä ja et saisinpas edes yhen pusun siltä. Hän muutti perheineen pois ennen kun olin valmis kysymään häntä jäätelölle.

• Markkula87

Heivaisin kyllä mäkeen tollasen naisen.

• mielipidevaan

Ei tuossa mun mielestä mitään muuta pahaa ole kuin että ne kimppakivamiehet olivat miehen omia kavereita, jotka sitten ehkä vittuilevat miehen selän takana. Olen ollut nuorena miehenä itsekin mukana tuollaisessa kimppatouhussa. Eipä ollut erityisen mukavaa, mutta tietääpähän olla kaipaamatta mitään tuollaista mitä tuli nuorena kännissä kokeiltua. Oikeestaan kaikista mukavinta siinä on jälkeenpäin muistella asiaa "tietyssä" seurassa. Ja miksi miehet ei siinä mene pilalle, vain se nainen? Ja arvaappa olenko kertonut asiasta kenellekään seurustelukumppanille! Älä hyvä mies heivaa naistasi tuollaisten nuoruuteen kuuluvien kokeilujen takia! Ei sun nainen ole tehnyt mitään rikollista, pettänyt sua tai myynyt itseään rahasta. Keskustele asiasta naisesi kanssa jos se vaivaa, mutta kasva yli tuollaisesta kukkahattusetäpäisyydestä.

• Reeemogmosi

Ei taida kyllä noin kokeilu halunen nainen muuttuu yhden miehen tyttöystäväksi.

• AsiatHautuvat

Sulattele rauhassa asiaa.
      Mutta epäilen että tuossa kuluu pitkäkin aika ja voi olla että jää kaivelemaan kuitenkin ja saatat jossain vaiheessa hermostua kunnolla sen vuoksi.
      Enkä nyt tarkoita mitään fyysista tms toimintaa, vaan että hermostut ja räjähdät ja sanot asiat vähän liiankin suoraan. Ja siitä tietenkin tulee ongelmia, mahdollisesti erokin.
      Tai sitten vain sinulta loppuu mielenkiinto koko touhuun ja suhteesta tulee ontto kuori eikä sekään nyt mikään hyvä vaihtoehto ole.

• SamAppleiPad

Älypuhelin on uusi parisuhde, hella ja sukkapari.

• Paivikkiis

Kuka nyt edes jättää tollasia sekstailuviestejä puhelimeen jos parisuhden aloittaa?

• kurjaa-tollanen

Voi köhnä. Järkyttävää luettavaakin. Onneksi ei kokemusta tuosta.
      Ei voi mitään. Rikki mikä rikki. Liimaaminen on vain sitä, että säröt näkyy aina.
      Kai se oli siinä.
      Katso rauhassa tilanne, myy ja muuta rahaksi mitä voit. Muutto ja morjens.

• tyhmäjuttu

Taas jonkun mielikuvitustarina.

Jos olisin ap niin vetäisin käteen ja kosisin tyttöystävää jos sellainen olisi, mitä ei oikeasti ole.

• ddbb

Samaa ajattelin heti, kun ensimmäiset lauseet olin lukenut. Ihmeen moni näyttää pitävän tarinaa totena.

• Jounkoko

Jos päätät olla kertomatta ja jatkat pokkana kylmän viileenä niin ennemmin tai myöhemmin hihat palaa ja tuut paljastamaan tyttöystävällesi likaiset salaisuudet. Ja nainen kyllä tulee huomaamaan sen että jokin mättää nyt, tollasta tietoo mitä kannat sitä on aika vaikee pitää salaisuutena mielessään. Seksi ei varmasti tule olemaan samanlaista kun aikaisemmin ja jos kaveriporukalla ootte jossai nii tiukkaa tulee olemaan etenkin jos joku noista kyntäjistä alkaa sulle taas kehumaan sun tyttöystävästäsi.

• näinsemenee123456

1. Suhde on ohi.
      2. Hanki muuttoauto ja pari kantajaa.
      3. Vuokraa varastohotelli tavaroille.
      4. Muuta naisen tavarat pois.
      5. Jatka elämää.

• Unohdanko

Siis hän on elänyt villiä sinkku aikaa ennen sinua, ei siitä kannata olla mustasukkainen jos teillä on nyt hyvinvoipa ja onnellinen parisuhde. Älä välitä noista kavereista, jotka sulle kettuilee. Taitavat olla vain kateellisia etenkin jos naisesi on hyvä sängyssä ja kaunis. Eletään kuitenkin modernia aikaa eikä mitään kivikautta ja naisilla on oikeus sinkkuna ollessaan toteuttaa seksuaalisuuttaan, ei se hänestä huonoa naista tee. Noi kaverit ja miehet on vaan tosi lapsellisia kettuillessaan asiasta sinulle. Toi on hyvin vanhanaikainen ajattelutapa, ettei nainen sais pitää hauskaa sinkkuna mutta miehet saavat pitää ja olis muka ok jos mies seikkailee sinkkuna, mutta nainen ei. Eihän tuossa ole mitään järkeä ja se on sukupuolta syrjivää tekopyhää ajattelua muutenkin. Jos sun naises ei ole sinua pettänyt teidän suhteenne aikana niin oikeastaan hänen sinkkuaikiset touhunsa eivät edes kuulu sinulle. Miksi menit ylipäätään kaivamaan hänen vanhan puhelimensa arkistoja ilman hänen lupaansa? Se olet itseasiassa sinä, joka olet tehnyt siinä mielessä väärin, että sama kuin menisit lukemaan jonkun toisen vanhoja päiväkirjoja. Voisit olla asiasta suuttunut jos hän olisi suhteenne aikana pettänyt, mutta muuten sinulla ei pitäisi olla syytä ellet sitten kuvitellut hänen olevan jotenkin neitseellinen suhteen alussa.

• NykyaikaTasa-arvo

Onko se naiselle muka villi menneisyys huonompi juttu kuin miehelle.... No ei pitäisi olla mitään eroa!

• Renkomakks

Tämä vanhanaikainen ajattelutapa on vaan jäänyt elämään monien ihmisten pääkoppaa. naisesi ei oo suo pettänyt teidän yhteisellä ajalla. Ja tolla teidän ajattelu logiikalla noi kunditkin on sit yhtä syyllisiä. Miks aina syytetään naista et se on nyt pilalla kun on harrastanut kimppakivaa. Ja mikä noista kundeista sitten tekee jotain keisareita? Tokkopa heidän eukot heille mitallin laittaa paitaan jos tietäisivät mitä ukko on puuhaillut.

• Voi olla vanhanaikainen tai joidenkin mielestä väärä ajattelutapa, mutta jos miehestä tuntuu pahalta, niin minkä sille voi.

• ElämääIhanaa

Ole ap vaan tyytyväinen että tyttöystäväsi tykkää just sinusta.

• Ljjggfkb

Oksettavan spermaviemärin olet saanut.

• No eihän tuota voi pitää omana tietona. Se näkyy ja tuntuu, eikä sitä unohda.
      Morsiammesi on lutka, eikä ne tavat siitä mihinkään muutu. Tuollainen nainen on aikapommi parisuhteessa. Eräänä päivänä tulet töistä ja voit aistia kun naistasi on pantu toisen miehen toimesta. Oletko käynyt edes sp-tauti testeissä?

• Hetkine

Oletko itse niin puhtoinen että voit toisia lutkitella?

• Tyypillinen "itte oot" puolustus.

Sillä mitä blade83 on ei ole tekemistä sen kanssa mitä hän toisesta sanoo.

Ei ihmisen tarvitse olla raitis voidakseen sanoa toista alkoholisti kai.

• Eegoeeggl

Jos nainen pääsee useamman parrun makuun sen on vaikea kyllä muuttuu yhden miehen naiseksi. Koska jossain kohtaa sille tulee mieleen että lissee pitäis saada. Ja hyvännäkösen naisen on helppo saada partnereita toteuttamaan Fantasioita.

• SovinismiaIlmassa

Entä kun mies pääsee naisen makuun, onko se jotenkin eri juttu? Onko miehen helpompi olla uskollinen siinä tapauksessa?

• Okoko

Eikös toi mies ole päässyt naisen makuun kun on kaiken kotiin tuonnut ja antanut kaikkensa. Kunnes naisen likaiset juoksut paljastuvat... Ja mistä tietää mitä naisen nykyisestä puhelimesta löytyy? Kimppapuuhaa siellä sun täällä?? Toivottavasti mies on jo laittanut ero asiaa eteen päin. Harva mies rupee enää kattomaan sellasia naisia jotka puuhailee eri miesten kanssa Kimppapuuhia...

• Tunnelma

Nainen oli miesten kanssa ollessaan sinkku? Jos hän nyt on uskollinen? Mutta ap itse tietää ja päättää mitä tekee, jos on tosi juttu edes.

• Lasssllie
        Tunnelma kirjoitti:

Nainen oli miesten kanssa ollessaan sinkku? Jos hän nyt on uskollinen? Mutta ap itse tietää ja päättää mitä tekee, jos on tosi juttu edes.

Pystyisitkö rakastaa naista joku on useamman tyypin kanssa harrastanut kimppoja? Olkoon nyt sitten vaikka sinkku aikana?

• Unohdanko
        Lasssllie kirjoitti:

Pystyisitkö rakastaa naista joku on useamman tyypin kanssa harrastanut kimppoja? Olkoon nyt sitten vaikka sinkku aikana?

Ihmiseen rakastutaan ei siihen mitä hän on sinkkuaikoina tehnyt. Jokaisella on historia. Oikeasti mitä väliä sillä on mitä sinkkuna ollessaan on tehnyt ja kokeillut. Se on menneisyyttää, mennyttä elämää. Liiallinen mustasukkaisuus ei ole koskaan rakentavaa eikä hyväksi parisuhteelle. Mun mielestä on vaan nyvä jos naisella/miehellä on kokemusta takana, koska silloin hän on ns. juoksunsa juossut ja sellaisen ihmisen kanssa on paljon helpompaa perustaa parisuhde kun tietää ettei sillä toisella ole tarvetta lähteä enää seikkailemaan.

Aika monethan jättävät puolisonsa keski-iässä kun tulee se kokeilukausi, että pitää päästä näkemään muutakin. Kokemattomuus ja kiltisti sinkkuna eläminen eivät takaa yhtään mitään. Olisi ihan tervettä erottaa toisistaan se, että onko nainen/mies parisuhteessa sitouduttuaan uskollinen vai onko hän vain hurvitellut sinkkuaikoina. Sinkkuna ollessaan jokainen on vapaa tekemään mitä haluaa eikä se kuulu kenellekkään mitä aikuiset ihmiset 18 vuotta täyttäneet tekevät vapaasta tahdostaan keskenään.

• Unohdanko kirjoitti:

Ihmiseen rakastutaan ei siihen mitä hän on sinkkuaikoina tehnyt. Jokaisella on historia. Oikeasti mitä väliä sillä on mitä sinkkuna ollessaan on tehnyt ja kokeillut. Se on menneisyyttää, mennyttä elämää. Liiallinen mustasukkaisuus ei ole koskaan rakentavaa eikä hyväksi parisuhteelle. Mun mielestä on vaan nyvä jos naisella/miehellä on kokemusta takana, koska silloin hän on ns. juoksunsa juossut ja sellaisen ihmisen kanssa on paljon helpompaa perustaa parisuhde kun tietää ettei sillä toisella ole tarvetta lähteä enää seikkailemaan.

Aika monethan jättävät puolisonsa keski-iässä kun tulee se kokeilukausi, että pitää päästä näkemään muutakin. Kokemattomuus ja kiltisti sinkkuna eläminen eivät takaa yhtään mitään. Olisi ihan tervettä erottaa toisistaan se, että onko nainen/mies parisuhteessa sitouduttuaan uskollinen vai onko hän vain hurvitellut sinkkuaikoina. Sinkkuna ollessaan jokainen on vapaa tekemään mitä haluaa eikä se kuulu kenellekkään mitä aikuiset ihmiset 18 vuotta täyttäneet tekevät vapaasta tahdostaan keskenään.

Olisi mukavaa, että jos asia menisi noin kun selität, eli periaatteessa: mitä enemmän esiaviollista seksiä, sitä kestävämpi parisuhde.

Asia vaan on päin vastoin ihan tutkimustenkin mukaan. Ja joidenkin tutkimusten mukaan naisilla korrelaatio on suurempi kuin miehillä.

• eipäätyhyvin

Parempi erota nyt kuin sitten kun on pari lasta ja asuntovelkaa. Sitten olet kusessa elatusmaksujen kanssa.

• Äläpäs

Ei siinä missään kusessa olla, Ihan sama raha pitää lapsille löytyä parisuhteessakin.

• MiesMM

Niii tiedä sitä haluaako joku tyttöystävän jota voi esitellä kavereille, jotka sitten ihailisivat että onpas sulla upee tyttöystävä. Vai haluaako joku pitää sellasen tyttöystävän jota jokainen kaveri käynyt jo kyntää.

• Fghjkk

No mitä jos kyselisit tyttöystävältä hänen menneisyydestään? Ihan noin yleisesti, ei tarvitse kertoa että näit viestit. Vastaus kertoo paljon. Jos hän kertoo viettäneensä hurjaa nuoruutta ja että se on ollutta ja mennyttä, ehkä voisit antaa asian olla?

• oijoaljkd

Miten ihmeessä se vaikuttaa mihinkään, tai kuuluu sinulle millään tavalla, mitä tyttöystäväsi on tehnyt ennen teidän parisuhdetta?

Kyse on tyystin tyttöystäväsi yksityisasioista. Jos te kerran olette vuosia olleet onnellisia, niin en kyllä pysty käsittämään, miksi ihmeessä nyt vetäisit herneet nenään. Hän selvästikin on myös onnellinen kanssasi, koska sitoutui sinuun. Sitoutui sinuun, vaikka muutakin vientiä oli.

Viestit olivat varmastikin vain unohtuneet. Vanha puhelin, jäänyt syrjään. Enpä minäkään tiedä, mitä vuosia vanhoissa puhelimissa on...

Kuvittelitko aloittavasi parisuhteen neitsyen kanssa? Ja mikä ihmeen merkitys asialla on?

Ymmärtäisin jos suuttuisit pettämisestä, mutta nythän ei ole kyse mistään sellaisesta.

• Markkamarko

Mennyt on mennyttä älä sen takiii hylkäävä naista. Kato tulevaisuuteen!!!! 6

• mixmax

Sä joko
      A) hyväksyt tyttöystäväsi menneisyyden
      B) et hyväksy tyttöystäväsi menneisyyttä
      .
      .
      .
      ja teet ratkaisusi.

• outo.kumpu

Tälläisiä vastanlaisia tarinoita on paljon. Todennäköisesti tapauksesta ei ole riittävän kauan ja tollaisia tapauksia on hänen kohdalla useita,joten tuskin tollainen elämäntapa muuttuu miksikään.
      Esim tapaus: Henkilö itse kertoi seikkailuistaan. Hän kertoi tapailevan kahta henkilöä vuorotellen ja tuskin nämä henkilöt edes tietää toisistaan mitään, vaikka asustelevat samalla paikkakunnalla. Niin onnensa kukkuloilla hän oli,kun on vientiä ja eikä häntä tunnu haittanut mitenkään,jos jää kiinni tai mitä siitä seuraa. Tuskinpa tuosta seuraa mitään hyvää,ehkä kolmiodraama??

• dösfkdlf

Minä en näe tässä mitään muuta vaihtoehtoa kuin jutella asia suoraan naisen kanssa. Menneisyys tuli pintaan ja nainen ansaitsee sanoa oman puolensa asiaa myös. Jos jätät sen sisimpääsi, se kalvaa teitä niin että ero koittaa joskus. Jos eroat, jäät miettimään, mitä olisi käynyt jos olisitte puhuneet. Kaikkein parasta on vaan puhua asia toisen kanssa suoraan ja katsoa, mitä siitä seuraa.

Kurja tilanne mutta puhumatta kaikkein pahin!

• 5654

Tuskin tämä nainen on sulle uskollinen vaikka on sinun kanssa. Seuraile vähän hänen menoja.

• Kiinnijäivätikävää

Kyllä minunkin kumppani on ihmeissään mistä tiedän heidän salaisen suhteensa. Samoin sen mitä ne ensinnäkään puhuneet. Tiedän sen selittelevän sille kun otin suoraa yhteyttä siihen. No vanhat puhelmet ovat liian älykkäitä. Eihän salainen ystävä tiedä mitä teki mun puhelimelle. Näitä salaisia suhteita on kuulkaa paljon. Pitää osata olla älykkäämpi. Tuosta keskustelusta suoraan sanon ettei ole mitään väliä mitä selittelee. Muistetaan alunperin jos pitää sitä seksiä saada ja vaihtelua hakea tulee ilmi aivan varmasti. Eihän nuo salaiset ystävät ymmärrä miten parisuhteessa oleva antaa toiselle puhelintaan lainaan ja ottaa vanha puhelin käyttöön kun oma rikki menee. Siinä on ihmetelty miksi tiedän asoista liikaa. Päätä sitten itse mitä hyväksyt toisen tekemänä.

• poutt--

Yleensä on näin jos naisella alkaa olla useasti iltaisin menoja niin siinä on useasti takana mies tai useampiakin. Jos vielä olkaa välttää seksiä oman miehen kanssa , keksii kaikenlaisia verukkeita on väsynyt. Onhan tänä päivänä sukupuolitauteja, siinä ei paljon selittelyt jos tartuttaa mieheensä taudin.

• Suosittu

Ja monellakohan miehellä on ollut seksisuhteitä ennen vakituista. Yritäppä ap löytää nykyisen jälkee neitsyt.Ei taida onnistua kovin helposti.

• Typerääkin

Kenestä se olisi kivaa ,kun rakastuu ja tyttöystävä tai poikaystävä alkaa kertoilemaan kenen kanssa on ollut ja mitä tehnyt. Tai kumppanit uusperheessä alkaa vatvomaan entisiä. Ei todellakaan ,,sehän on sairasta. Menneet on menneitä ja nyt eletään tätä hetkeä ap .Kelpaa tai ei,mutta neitseitä et löydä hevin.

• jiihuuu

Aloittajaa kiihottaa kuitenkin kaikki tuollainen fantasia. :D

• KukkeliMan

Pääsikö aloittaja liukkaille?

• pettynyt_ja_typerä

Onneksi olkoon. Olet löytänyt niin PRO:n vaimon ettei varmasti tule aika pitkäksi ja meno pysyy hurjana. Ehkä hieman jännitystäkin näppylärintamalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      83
      2092
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      402
      1916
    3. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1370
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1337
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1273
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1005
    7. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      266
      957
    8. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      952
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      254
      948
    10. 131
      868
    Aihe