Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3554
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Hänellä+on+myös+naiskavereita,+joiden+kanssa+ei+kuulema+ole+koskaan+ollut+mitään+eroottista+kiinnostusta.+"
Tämä+tarkoittaa+useimmiten+sitä,+että+mies+olisi+kyllä+ollut+kiinnostunut,+mutta+nainen+ei+jostain+syystä+ole+halunnut.
04.03.2019 10:54
No+et+kai+sinä+aikuista+voi+ruveta+väkisin+muuttamaan.+Moni+ajattelee,+että+jos+slaagi+tulee,+niin+lähdempähän+kerralla.
Totuus+on,+että+esimerkiksi+aivoinfarkti+voi+rampauttaa+vaikeasti+ja+tehdä+normaalin+kommunikoinninkin+mahdottomaksi.+Korkea+verenpaine+on+aivoinfarktin+suurin+yksittäinen+riskitekijä.
04.03.2019 10:51
Joo,+ei+halua,+ja+monet+eivät+tiedä+haluavansa+ennenkuin+aikaa+kuluu.+Kaikki+perustavaa+laatua+olevat+kysymykset+olisi+syytä+keskustella+viimeistään+ennen+yhteen+muuttamista,+mutta+silti+voi+tulla+yllätyksiä.+Itse+ainakin+keskustelin+oman+kumppanin+kanssa+(13+vuotta+nuorempi),+mutta+olen+varautunut+(jos+nyt+sellaiseen+voi+varautua)+että+tuossa+neljän+kuympin+kantturoilla+voi+kaipuu+lapsiin+hänellä+vielä+yllättää.
Lähipiirissä+on+parikin+tapausta,+joissa+ero+on+tullut+usean+vuoden+parisuhteen+jälkeen+juuri+lasten+hankkinnan+takia..+Tosin+kummatkin+ns+normi-ikäeron+suhteita.
04.03.2019 10:44
Tuskin+saa+valehtelemisestaan+mitään+tyydytystä.
Luultavasti+valehtelee,+koska+menee+baariin+naiset+mielessään,+ja+tuntee+häpeää+siitä.++Itse+tein+joskus+samaa.
04.03.2019 09:53
Joitain+viehättää+itseään+huomattavasti+nuoremmat+kumppanit,+eikä+siinä+mitään+pahaa.+Usein+nu+o+suuren+ikäeron+suhteet+kaatuvat+käytännön+asioihin,+kuten+lastenhankintaan+.
04.03.2019 09:48
"Voiko+käydä+niin+että+puoliso+rakastuu+toiseen+mutta+seksi+ja+sellainen+arkimukavuus+säilyvät+itse+parisuhteessa,+mutta+läheisyys+loppuu?"
Kyllä+voi
04.03.2019 09:42
"Normaali+ihminen+kuitenkin+haluaa+syödä+mahansa+täyteen+eikä+jäädä+nälkään+aina,+joten+pelkän+syömisen+säätelyllä+ei+painoa+voi+hallita."
No+tottakai+voi+hallita+ja+nimen+omaan+syömisellä+sitä+hallitaan+.+Liikunta+on+siihen+ehkä+hienosäätöä,+ellei+tosiaan+sitten+ole+himoliikkuja+tai+vaikka+metsuri.
04.03.2019 09:38
En+osaa+oikein+muuta+sanoa+neuvoksi,+että+edetkää+hitaasti+eli+pitäkää+omat+kämppänne+pitkään.
Jos+vaikka+viikonloppuisin+olette+enemmän+yhdessä,+pääset+viikolla+kotiin+hengähtämään+ja+ehkä+joku+päivä+et+kaipaakaan++enää+omaan+kämppään.
Tästä+kannattaa+mielestäni+myös+kommunikoida+myös+kumppanille,+että+haluat+teidän+etenevän+hitaasti+ja+tarvitset+aikaa+tottumiseen.
"Lohdutukseksi"+voin+sanoa+,+että+nainen+miettii+varmsti+koko+ajan,+että+onko+sinusta+parisuhteeseen,+koska+et+ole+sellaisessa+ollut.
04.03.2019 09:27
Kun+minulta+on+joskus+kyselty,+olenko+tissi-+vai+peppumies,+oplen+leikillisesti+sanonut+olevani+alavatsamies.
Sileä+ja+litteä+alavatsa+on+naisella+aika+moinen+harvinaisuus.+Ylipainoisia+on+niin+paljon+ja+ikä+ja+raskaudet+ja+painon+jojoilu+löysyttävät+ja+arpeuttavat+alavatsan+ihoa+niin+helposti.
Ei+se+pömppis+mikään+showstopperi+ole,+mutta+kyllä+litteästä+vatsasta+saa+ylimääräisiä+kiksejä.
04.03.2019 09:15
Olenkin+kirjoitellut+tuonne+Parisuhde-palstalle+asiasta,++Naiset+eivät+halua+kilttiä+miestä,+useammankin+postauksen..
Jos+mies+luulee,+että+sanomalla+kaikkeen+kyllä+ja+raatamalla+kotitöitä,+avioliitto+on+parempi,+hän+kyllä+erehtyy.
03.03.2019 10:45
Rajat+tosiaan.+Autocorrect+prkl
03.03.2019 10:40
No+ei+siitä+kovin+positiivisesti+voi+ajatella,+kun+kiristänyt+miehiä+raskausuhkailuilla.+Sanoi+vetäytyvänsä+julkisuudesta,+mutta+ei+pysty.
03.03.2019 10:39
Osittain+totta+ja+osittain+menee+täysin+metsään.+Kyllä+kohdattuunn+väkivaltaan+liittyy+lähes+aina+häpeä,+jolloin+sitä+ei+kyllä+analysoida+tyttöporukoissa.+
Oma+teoriani+on,+että+nuo+naiset+ovat+vaan+vellihoisuja+ja+ulkoistavat+päätökset+omasta+elämästään+muille.
03.03.2019 08:14
Olen+tosi+hyvä+seksissä.+Olen+myös+kiltti+ja+kunnollinen+ja+nykyään+osaan+jopa+asettaa+rahani.
03.03.2019 08:01
Huonoista+vaihtoehdoista+paras,+vähän+niin+kuin+demokratian.
03.03.2019 07:56
Vähän+"harmijollekin"+kompaten.
Ainakin+vanhemmat+naiset+tuntuvat+leimaavan+kaikki++nuoret+naiset+bimboiksi.+Tämä+selviää+kun+on+juttua+nuoren+kauniin+naisen+ja+vanhemman+miehen+parisuhteesta.+Vanhempien+naisten+mielestä+nuoret+naiset+ovat+rahan+perässä+olevia+kypsymättömiä+bimboja,+eivätkä+osaa+rakastaa.
Toisaalta+olen+useammankin+kerran+ollut+kolmen+kauniin+(ei+siis+poikkeuksellisen+kauniin)+n.+30+++naisen+kanssa+baarissa+ja+koko+ilta+on+mennyt+ilman+tarvetta+ostaa+juomia+itse,+kun+viinaa+on+virrannut+pöytään.
01.03.2019 10:10
"Sinkkuus+tuntuu+olevan+monille+palstalaisille+kipeä+paikka.+Sinällään+se+on+ihan+ymmärrettävää,+yksinäisyys+voi+raastaa+sielua+jos+elämä+on+kaikin+puolin+tyhjää."
Vain+miehille.+Naiset+täällä+palstalla+ovat+voittopuolisesti+parisuhteessa+tai++tyytyväisiä+elämäänsä+sinkkuna.
"Ihan+yleisellä+elämänkokemuksella+sanoisin,+että+helpoin+tapa+löytää+elämänkumppani,+on+hakeutua+aktiivisesti+tilanteisiin+joissa+pääsee+tekemisiin+vastakkaisen+sukupuolen+kanssa.+"
Totta+parinhaku+on+myös+numeropeliä.+Mitä+enemmän+yrität+sitä+enemmän+onnistumisia.
"Moni+vannoo+humalakontaktien+nimiin,+mutta+kännip.noja+paljon+kokeneena+voin+sanoa+että+tuo+keino+on+kuin+etsisi+neulaa+heinäsuovasta.+Baaripokailu+ei+suju+kaikilta,+ja+nekään+jotka+ovat+siinä+hyviä,+eivät+saa+oikeastaan+kuin+yhden+yön+suhteita."
Tämä+on+kyllä+outo+juttu.+Itselläkin+eniten+kontakteja+baarissa+tulee+silloin+kun+olen+humalassa,+ja+tuntuu+olevan,+että+mitä+enemmän+humalassa+sitä+enemmän+kontakteja+ja+useimmat+haluaisivat+vielä+jatkaa+tapailua.+Näiden+kännittuttavien+laatu+onkin+sitten+jo+kyseenalainen.
Sanoisin+kuitenkin,+että+baarissa+tai+harrastuksessa,+on+aina+edessä+sama+dilemma+varsinkin+miehellä.+Täytyy+ottaa+se+ratkaiseva+askel.+Jos+teet+sen+ratkaisevan+askeleen+harrastuskaverille,+työkaverille+jne,+otat+riskin+että+pilaat+hyvän+kaveruuden,+etkä+saa+naista+kuitenkaan.+Baarissa+tuo+ehdotus+tapahtuu+kuitenkin+tuntemattomalle+ja+vaikka+tekisitkin+ehdotuksen+tuttavalle,+voit+laittaa+sen+kännin+piikkiin.
01.03.2019 09:59
En+uskaltaisi
01.03.2019 09:38
"Emme+ole+koskaan+olleet+mitään+pusi,+pusi+ja+lässyn+lässyn+tyyppejä,+mutta+ollaan+kunnioitettu+,rakastettu,+ja+arvostettu+toisiamme"
Peukut+ylöspäin+tuolle.+Kunnioitus/arvostus+on+se+mitä+miehet+eniten+parisuhteelta+kaipaa.+
Tuo+nimimerkki+Runforesti+nsuhtautuminen+kylmää+minua,+mutta+on+hyvin+tyypillistä+varsinkin+monille+naisille+.+Lapsista+viis,+kunhan+itsellä+on+draamaa+ja+suuria+tunteita.
28.02.2019 15:23
"Hienoa+et+ajattelet+myös+toisen+hyvinvointia,+mutta+sulla+on+omakin+elämä+elettävänä.+Eikä+toisen+elämästä+voi+ottaa+vastuuta."
Että+siis+mitä!+Aikuisen+tehtävä+on+ottaa+lasten+elämästä+vastuuta.
28.02.2019 15:16
122 / 178