Uskallatko panna treffikaveria ilman kumia

no_condom

jos treffit seksiin asti etenevät?

33

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En uskaltaisi

    • Viinamies

      Olen uskaltanut. Jos sä lähet yökerhoon ja isket sieltä naisen niin oon selvää että seksiä harrastetaan. Jos kumit on unohtunut niin siitä ei puhuta eikä niitä lähdetä kaupasta hakemaan.

    • Neitsyyden otan paljaalla.. Suostun suojaamattomaan ainoastaan neitseellisten naisten kanssa ja sempä vuoksi sellaista ensisijaisesti etsinkin vakkariksi.

      On spekuloitu ajatuksella, että 80% ihmisistä kantaa jotain versiota herpes viruksesta..
      Kuulun tuohon 20%, joka ei kanna ja haluan pitää tämän näin jatkossakin.

      • Miten sinut on todettu herpesvapaaksi? Moni kantaa tietämättään jotain herpesvirusta, mutta se ei välttämättä koskaan aktivoidu. Neitsyys ei takaa sitä etteikö naisella voisi olla herpestä.

        Mutta eipä itsellänikään kuki mikään. Ei ole siis mikään herpes puolustelu viesti, vaan ihan vaan funtsin.


      • Saapasnaama kirjoitti:

        Miten sinut on todettu herpesvapaaksi? Moni kantaa tietämättään jotain herpesvirusta, mutta se ei välttämättä koskaan aktivoidu. Neitsyys ei takaa sitä etteikö naisella voisi olla herpestä.

        Mutta eipä itsellänikään kuki mikään. Ei ole siis mikään herpes puolustelu viesti, vaan ihan vaan funtsin.

        Minulla ei ole eläissäni näkynyt ensimmäistäkään herpesnäppyä missään.. Noh siitä huolimatta ihmiset aina epäilevät ja vänkyttivät netissä vastaan, koska kantavat itse tuota kammottavaa sukupuolitautia..Kyllä vaan, huuliherpeskin on sukupuolitauti, eikä mikään helvetin yskänrokko. Sukupuolitauti se on ja tarttuu kyrpääsi siinä missä huuleesikin.

        No tuossa ennen joulua kun kävin labraamassa muutamia arvoja omatoimisesti yksityisellä ilman lähetettä , niin testautin verestä samalla myös tuon herpesviruksen ja tulos oli negatiivinen. Ihan vaan sillä, että loppuu lässyttäminen. Tiesin kyllä tuloksen jo ennestään.

        Ja edelleen.. Mikäli palstsalla neitseellisiä naisia, niin olkaahan reippaasti yhteyksissä. Luotettava vakkari/ystävä hakusessa.


      • L.o.L
        blade83 kirjoitti:

        Minulla ei ole eläissäni näkynyt ensimmäistäkään herpesnäppyä missään.. Noh siitä huolimatta ihmiset aina epäilevät ja vänkyttivät netissä vastaan, koska kantavat itse tuota kammottavaa sukupuolitautia..Kyllä vaan, huuliherpeskin on sukupuolitauti, eikä mikään helvetin yskänrokko. Sukupuolitauti se on ja tarttuu kyrpääsi siinä missä huuleesikin.

        No tuossa ennen joulua kun kävin labraamassa muutamia arvoja omatoimisesti yksityisellä ilman lähetettä , niin testautin verestä samalla myös tuon herpesviruksen ja tulos oli negatiivinen. Ihan vaan sillä, että loppuu lässyttäminen. Tiesin kyllä tuloksen jo ennestään.

        Ja edelleen.. Mikäli palstsalla neitseellisiä naisia, niin olkaahan reippaasti yhteyksissä. Luotettava vakkari/ystävä hakusessa.

        Eihän se tyttö enää ekan kerran jälkeen ole neitsyt, joten miksi haluat sellaisen vakkariksi kun et toista kertaa suostu panemaan?


      • L.o.L kirjoitti:

        Eihän se tyttö enää ekan kerran jälkeen ole neitsyt, joten miksi haluat sellaisen vakkariksi kun et toista kertaa suostu panemaan?

        Mistä sä revit ton logiikkasi?..
        Kaikkein mieluiten korkkaan itse oman pidempiaikaisen partnerini.. Ilman muuta vakipano on toiveissa. Arvostan tuttua ja turvallista, vaikka minulla ei sinällään ole ongelmia päätyä sänkyyn jo ekoilla treffeillä. Siitä huolimatta vakkaria on aina rennompaa ja mukavempaa tavata, kun haluan myöskin ystävän kenen kanssa voi viettää iltaa muutenkin.

        Joku kus piä oli ilmottanu ylläpidolle, et mun profiilissa oli sähköposti ja nyt se oli lukittu.
        Jokatapauksessa sähkis toimii edelleen ja on sama ku nimimerkki suomi24:ssä.

        Neitseet ovat varmasti kuulleet kutsuni..Odotan.


    • suojaudun.kumilla

      En, koska nainen on oletusarvoisesti paskojen spermaviemäri kunnes toisin todistetaan

    • En paneskele vaan rakastelen.

      • Eikös possut astu vai miten se menee?


      • Saapasnaama kirjoitti:

        Eikös possut astu vai miten se menee?

        Astun karsinaan. 🐽


    • hyi.helkkari

      Eikai kukaan edes vitsillä kysy vuonna 2019 tällaisia kysymyksiä? Kuula kalloon mahdollisille "levittäjille"

      • ajat.muuttuneet

        Aika har va sitä kortsua nykyään käyttää


    • wanhaämmä

      Ei kannata panna ensinkään. Kumikin voi hajota, eikä se muutenkaan suojaa kaikilta sukupuolitaudeilta. Ei oikeastaan kannata mennä edes treffeille. Peukku nettipokelle. Pese kädet.

      • wanhaämmä

        Typerä vastaus.


      • L.o.L

        Tyttöbakteerit tarttuu jo sillä, että oleskelee samassa tilassa tyttöjen kanssa.


    • Mixeitottakai

      Tottakai

    • kortsut.on.homoille

      Kortsua en käytä koskaan

      • turha.huoli

        No hätä, ei sulle tule tilaisuuksia, jossa voisit kortsua käyttää


    • näinkäynyt

      Tyttökaveriani oli pantu paljaalla aluks, sitten tyttökaverini oli vaatinut kumin.

    • enpane

      Naiset on tautisia.

    • mklbgflrt

      Ei ne koskaan siihen asti etene, joten eipä ole asialla väliä.

    • Kumipallona

      Illan kuluttua jo vingutaan ilman.

    • etenevät

      Uskaltamisesta ei ole kysymys vaan laadusta.
      Aina vain ilman, eikä salaa. Teen asian ennalta selväksi joten se ei tule yllätyksenä kumppanille.
      Kumilla ei kiinnosta vähääkään, teen mieluummin muuta kivaa.
      Pari kertaa olen kumia edellyttäneille ehdottanut, että palaa asiaan jos tilanteeseen tulee muutoksia. Toisen mieli muuttui heti, toisen parin kuukauden kuluttua. Olivat muuten sisruksia.

    • Normimies38

      Jos nainen on kaunis

      • väärä.strategia

        Kauniit on tautisimpia, koska niitä onnpantu eniten


      • ei.pidä.paikkaansa
        väärä.strategia kirjoitti:

        Kauniit on tautisimpia, koska niitä onnpantu eniten

        Väärin. Kauniilla on varraa olla nirso. Ei tarvitse ottas paskaa päällensä ähkimään


    • Riippuu naisesta..

    • pitkätukka-68

      On sitäkin tullut tehtyä. Aika montakin kertaa itse asiassa.

      • mites.on

        Ootko saunut tauteja/lapsia?


    • Anonyymi

      Joo, miks ei

    • Anonyymi

      Eihän sitä muuta panna kun olutta. En käytä kumia, koska se maistuu oluessa ikävästi.

    • Anonyymi

      Jokaisen oma asia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe