Maisa Torppa?

vgujhggh

45

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyfhb

      Taitaa olla ikiopiskelija.

    • pillunperässä

      Kertoo paljon miehistä.. helvetin noloa tollanen aisuruus!!!!!!!!!!

    • No ei siitä kovin positiivisesti voi ajatella, kun kiristänyt miehiä raskausuhkailuilla. Sanoi vetäytyvänsä julkisuudesta, mutta ei pysty.

    • axllll

      Axl Smith

    • Hyvimenee

      Hyvin menee kun on varaa lennellä bisnesluokassa.

      Ihan turhaan ne näköjään valittelevat hoitajien palkoista, ei monessa hommassa lennellä bisnesluokassa.

      • pöhö

        Eiköhän se Latvala ole ne bisnesluokan liput tienannut.


    • wanhaämmä

      Mitähän mä ajattelisin ihmisestä, joka tekee tällaisia aloituksia... hmm...

      • huvittavaaseurata

        Joitakin palstapoikia häiritsee suunnattomasti Maisan elämä. Tämä ei ole ensimmäinen eikä suinkaan viimeinen hänestä tehty aloitus.


    • sexy.pakkaus

      Kelpaisi hyvin, kateellinen oon Latvalalle.

      • jdlksftgd

        Aisuri Jari-Matti.


      • Katoavaista

        Kateellinen mille? Jos nyt parisuhteessa ulkonäkö on vaatimus. niin heikosti menee. Kauneus on valitettavasti katoavaista. Kallishan tommonen naikkonen on ylläpidettäväksi.


      • kyllä se nykyään merkkaa aina paljonkin, joka kieltää ettei ole mitään merkitystä ja että sisäinen kauneus on tärkeämäpää, valehtelee joko itselleen ja myös muille, totta että kauneus on katoavaa,MUTTA vaikka luonne ois mitä ja millainen, jos ei ulkokuori miellytä syystä tai kolmannesta usein se siihen jää.


      • eripariaolevat kirjoitti:

        kyllä se nykyään merkkaa aina paljonkin, joka kieltää ettei ole mitään merkitystä ja että sisäinen kauneus on tärkeämäpää, valehtelee joko itselleen ja myös muille, totta että kauneus on katoavaa,MUTTA vaikka luonne ois mitä ja millainen, jos ei ulkokuori miellytä syystä tai kolmannesta usein se siihen jää.

        Jos J-M olis tavis bussikuski niin tuskinpa Maisuli katsois sinnepäinkään. Tais Maisaa kiinnostaa enemmän rahapussin sisältö.


      • kateellinen.olen
        Katoavaista kirjoitti:

        Kateellinen mille? Jos nyt parisuhteessa ulkonäkö on vaatimus. niin heikosti menee. Kauneus on valitettavasti katoavaista. Kallishan tommonen naikkonen on ylläpidettäväksi.

        Huomattavasti vähemmän bimbonainen Maisa on kuin esim: Amanda Harkimo.
        Maisan ei olisi pakko opiskella mitään, tekee kuitenkin niin. Kuinka itse tekisit vastaavassa tilanteessa?


      • Feikkitissi

        Maisan menneisyyden huomioon ottaen taitaa olla enemmän bimbo, Amanda ei sentään elä kenenkään kustannuksella ja tuon opiskelukin taitaa olla feikkiä.


      • Anonyymi

        Kunnon bosat, kyllä kelpais likistellä. Uuh.


    • Mihinjäi

      Missäs se sen pentu on kun yksin matkustelee?

      • pihallatipunenn

        Lapsella on myös isä, käsittääkseni elossakin eikä epäillä enää murhastakaan.


    • Fvfyg

      Käytetty yh, ei kiinnosta

    • Kaunis.nainen

      Opiskelu taitaa olla vaan feikkiä. Lähäriopinnot voi vielä mennä, mutta kätilöksi? Millä ajalla opiskelee, kun aina jossain menossa..Vaikee tuota on kuvitella vanhustyöhön vaippoja vaihtamaan ym. Kaunis ja näyttävä nainen, mutta rahan takia latvalahon kanssa.. Harmi, kun luxus elämä ja. matkustelu menee lapsen edelle.

    • No maisalla on ei niin mairitteleva menneisyytensä, ei kai sille mitään voi, voi voi.

      Mutta hienosti on kuitenkin saanut asiansa järjestykseen kun alkoi olemaan kiltin & kunnollisen jari-matin kanssa ja onhan Maisa varmaan hyväsydäminen ihminen, siitä kertoo tuo ala niin että joo, kyllä maisa lomansa minun puolesta saa pitää eikä sillä oikeastaan on väliä tuleeko siihen rahat, opiskeluista, ylitöistä vai jari-matilta.

    • Glmooria

      Toinen saa pumpattavan barbaran ja toinen rahaa, millä mällätä, sehän on molemmille win win tilanne.

    • Kieltämättä tuli mieleen, että aika todella paljon hoitajan palkalla saa ylitöitä tehdä, että ihan business luokassa varaa lentää, siis kait matkoihin nyt jää rahaa pienemmilläkin palkoilla, mikäli säästää tarpeeks. Mutta antaa heidän matkustaa, Minusta Maisa on kaunis, ei se rumakaan oo, suomessa kateellisia riittää aina arvostelemaan, siis aina.

      • Moneytaks

        Ei Maisa ole vielä hoitaja vaan opiskelija ja tuloja saa somejulkisuudella. Pelkkää ulkokuorta en ihmisessä arvosta vaikka upea nainen onkin.


      • Rotukaunotar

        No tuskinpa lähäriopiskelijan palkoilla lennetään businesluokassa ja ostetaan chanelin laukkuja. Myöntäisi reilusti, että mies maksaa kaiken.. Tunnerusti tämä ämmä valehtelee kaikesta, niinkuin se kirjastonhoitajan look, kun jäi kiristysgeissistä kiinni.


      • sesäästäminen

        No eipä toi mikään mahdoton asia ole, pienemmällä palkalla mä pääsisin vaikka tuplasti new yorkiin business-luokassa. Mihin teillä se raha uppoaa??


      • Eitotta

        Kyse onkin opiskelijasta ja tuskin lennetään aina maailmanääriin vaikka oliskin huono palkkaisena hoitajana. Toi merkkilaukkukin maksaa tuhansia. Eipä niitä opiskelijana tai hoitsuna ostella. Instassa brassaillaan hienoilla merkkilaukuilla ja matkoilla ym. Myöntäisi, ettei itse ole niitä ostanut.


    • läpsy.naamaan

      Kuminaamari jonka pitäisi kiinnostaa koska? Ai niin,sehän on "blondi" joten sillon pakko olla seksikäs, ainakin tällä palstalla(vaikka näyttäisi täysin epämuodostuneelle paskalle miltä nämä kumi"julkkis" otukset yleensä näyttävät) Ja sen kouhkaamisen siitä opiskelusta voi unohtaa,ja vaikka tämä trans opiskelisikin hoitajaksi so what, pitäisikö sille antaa oikein mitali?

      • kiinnostelee

        Oletko Peppupupu puskissa? Blondivihasta päätellen ainakin...


      • selvästi
        kiinnostelee kirjoitti:

        Oletko Peppupupu puskissa? Blondivihasta päätellen ainakin...

        Nytkö vasta selvisi, oon tiennyt koko ajan. Jutut samat ja kirjoitustyyli.


      • kiinnostelee
        selvästi kirjoitti:

        Nytkö vasta selvisi, oon tiennyt koko ajan. Jutut samat ja kirjoitustyyli.

        En ole tainnut ennen lukea tuon nimimerkin kirjoituksia. Muistan nähneeni kyllä nimimerkin.


      • peppis.vapaal
        kiinnostelee kirjoitti:

        Oletko Peppupupu puskissa? Blondivihasta päätellen ainakin...

        ööö,noup?meitsi on ollut poissa sen jälkeen kun mun profiili jäädytettiin,en päässyt enää kirjautumaan.ajattelin et hitot kun kuitenkin halusin vaihtaa mun kuvan.mä oon kuulkaas ollut sen verran kipee yli kuukauden et ei paljoo oo kiinnostanu mitkään palstalässytykset kun jonkun influenssan kaa tappelee tässä kylmäs home kopis.mut kiva et shitti viba jatkuu vieläkin,kuvitellaan et just mä oon täällä puskissa huutelee.joo..and btw,oon samaa mieltä,joku v*tun torppa pitäisi sulattaa;D


      • peppis.vapaal
        peppis.vapaal kirjoitti:

        ööö,noup?meitsi on ollut poissa sen jälkeen kun mun profiili jäädytettiin,en päässyt enää kirjautumaan.ajattelin et hitot kun kuitenkin halusin vaihtaa mun kuvan.mä oon kuulkaas ollut sen verran kipee yli kuukauden et ei paljoo oo kiinnostanu mitkään palstalässytykset kun jonkun influenssan kaa tappelee tässä kylmäs home kopis.mut kiva et shitti viba jatkuu vieläkin,kuvitellaan et just mä oon täällä puskissa huutelee.joo..and btw,oon samaa mieltä,joku v*tun torppa pitäisi sulattaa;D

        ja nyt kun piipahdetaan täällä,onko kellään muulla asunto(kerrostalo)ihan järkyttävän kostean kylmä??ne pisti patterit kii jo viikkoja sitten ja tää sisällä vellova jäätävän kylmä kosteus on kivuliasta.sen täytyy olla toi sulava lumi..


    • Toivottavasti jaksaa opiskella loppuun saakka ja hankkia itselleen oikean ammatin. Tsemppiä vaan opiskeluun. :)

    • Tiputukseen

      Oikeella alalalle on varmaan oppia saamassa. En epäile etteikö hoito olisi jo opiskeluaikana pätevää.

      • Kumitissi

        Ainakin jalat levällään.


    • Pillujen--asiantuntija

      Maisa on monen miehen käyttämä nainen. Jari-matti teki pahan virheen kun kelpuutti jännämiesten käyttämän naisen

    • Enpä haluaisi moisen tällin hoidettavaksi, mikäli ikinä hoitajaksi valmistuu taikka mikäli ikinä hoidon tarpeeseen joutuisin.

    • Ihmiset ovat vaan kateellisia Maisalle. Minusta he ovat veikeä pari. Maisa on selvästi saanut Jari-Mattiin uutta potkua. Mieshän hehkuu. Sanoisin heille vain yhden sanan: Burrr....<3

    • Tsemppiä Maisalle. Mun mielestä kertoo kuiten ihmisestä hyvää että lähti tuolle alalle. Olisi varmasti saanut työtarjouksia vähän mediaseksikkäämmiltäkin aloilta.

      Enkä minä tuossa havainnut että oltaisiin rahoista puhuttu. Eiköhän nyt ole aika helposti arvattavissa kuka reissun kustantaa. Tuohon oli nimenomaan kirjoitettu että ansaitsi kaksi vapaapäivää harkoista tekemällä ylitöitä. Tarkoittaa minun mielestä että Maisa on tehnyt pidempää päivää jotta saa harjoittelun tunnit täyteen. Sen voi myös kääntää niin että Maisa ei tuolla saa mitään eri vapauksia vaan samoilla säännöillä kuin muut.

      Ei muuta kuin tsemppiä ja eteenpäin.

    • pelkäävä-äiti-ihminen

      Toivon, että jos/kun hän aikoo toimia kätilönä, poistaisi nuo tekokynnet ennen töihin lähtöä..

      • Eivalmistu

        Tuskinpa ihan heti kätilönä. Lähäriopinnot saa, kuka vaan läpi, mutta kätilöksi on paljon hakijoita, joten epäilen. Jättäisi nyt tuon hömppäjulkisuuden niin voisi olla uskottavampi.


    • Totuudentorvelo

      Kuten tässäkin keskustelussa jo aikaisemmin todettiin, että hän valehtelee paljon, niin ilmeisesti myös itse uskoo omat valheensa. Äskettäin julkaisemaansa passikuvaan vastasi kommentoijalle kärkkäästi, että "näytäppä mun kuvista yksikin viimeisen puolentoista vuoden ajalta missä rinnat olisi esillä?" "no mä oon ihan tietoisesti piilottanu viimeset puolitoista vuotta rintani😄" hmm ihanko totta...Ei kyllä kauas tarvinnut selata, useissa kuvissa näkyy rinnat, mutta jos näissä ei ole rinnat esillä, niin missä sitten...

      https://www.instagram.com/p/Bmn0YyPgUcP/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=wdrmopu0jps8

      https://www.instagram.com/p/Bk9mIPqg-oG/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1q6t54x31giy4

    • Anonyymi

      Latvala ajanut Rallin MM-sarjaa nyt 17 vuotta.
      Saanut palkkaa ja bonuksia monta miljoonaa joka vuosi.
      Maisa on kyllä kaunis ja upea nainen.
      Kyllä se on vaan niin että Latvalalle käy kalliiksi tämä Maisa.
      Ehkä se sitten on sen arvoista.

      • Anonyymi

        Varmaan ponttoonit, sen arvoiset, jos kone tippuu alas niin hyvin pysyy pinnalla..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2003
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1687
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1620
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1574
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1438
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      28
      1361
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1183
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1182
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      40
      1084
    Aihe