Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3554
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+uskalla+lentokoneessa+edes+nukahtaa,+kun+pelkää,+että+kuorsaa+ja+kuolaa.
17.01.2019 12:11
"On+kylmä+ja+empatiakyvytön+mielipide+tuo+että+jos+nainen+suostuu+aina+seksiin,+johtuisi+huomionhakuisuudesta."
Olisi+varmaan+pitänyt+laittaa+väliin+usein.+Suuri+määrä+seksipartnereita+kertoo+USEIN+tietynlaisesta+huomionhakuisuudesta".+On+sitten+eri+asia+mistä+tuo+huomiohakuisuus+johtuu.+Onko+se+vaurioista+sielussa,+vai++vain+sitä,+että++naisen+seksuaalisuus+on+hyväksyttävämpää+nykyään.
Voisin+ottaa+esimerkiksi,+vaikkapa:+miehen+joutuminen+jatkuvasti+tappeluihin+kertoo+miehen+agressiivisesta+luonteesta.+Voihan+se+kertoa+myös+vaurioista+miehen+sielussa+ja+kyvyttömyydestä+välttää+pa*kaa+seuraa,+mutta+so+what.
Yhtä+kaikki.+Jos+naisen+parisuhdehistoria+on+loputtoman+värikäs,+kannattaa+pysyä+erossa+samoin+kuin+yllä+kuvatusta+miestyypistä.+Tietysti+jos+lukemattomat+seksikumppanit+naisella+eivät+haittaa,+niin+ongelmaahan+ei+ole.
"todellisuudessa+tällaiset+naiset+eivät+jostain+syystä+kunnioita+itseään,+ja+siksi+he+kohtelevat+itsekin+itseään+kuin+esinettä+ja+siitä+seuraa+että+miehet+kohtelevat+häntä+kuin+esinettä.+Näin+käyttäytyvät+naiset+eivät+nauti+seksistä,+sillä+eihän+esine+nauti+kun+sitä+käytetään+-+"
Kyllä+minä+olen+ollut+huomaavinani+useimpien+naisten,+joiden+kanssa+minulla+on+ollut+irtosuhteita,+nauttivan+seksistä+hyvinkin+paljon.++Jopa+niin+paljon,+että+ovat+soitelleet+perään+ja+pyytäneet+uusintaa.
17.01.2019 10:27
Otsikkoon+vastaten,+tärkeää+tai+tärkeintä+on+se,+että+molemmat+ovat+mukana.
Luulen,+että+tuo+mikä+teidän+välillänne+tapahtuu+johtuu+yleisesti+siitä,+että+nainen+kokee+mielenkiinnon+ja+miellyttämisenhalun+sinua+kohtaan+vähentyneen.+Se+on+tosi+epäreilua,+mutta+en+tiedä+voiko+sille+mitään.+Minusta+samaan+ilmiöön+viittaa+se,+että+jonkun+tutkimuksen+mukaan+92%+naisista+haluaa+miehen+dominoivan+seksissä.+Eli+tällöin+mies+vie+ja+nainen+saa+olla+vaan.
Aikanaan+naimisissa+ollessani+tilanne+oli+vähän+sama.+Naiselle+sai+kyllä+tehdä+melkein+mitä+vaan+,+anaalia,+suuseksiä,+leluja,+kaikissa+asennoissa+ja+paikoissa,++mutta+minä+olin+aina+se+joka+teki,+hän+vaan+periaatteessa+oli.+SIksi+pidin+erottuani+naisystävää,+joka+halusi+vain+perusseksiä,+mutta+oli+siinä+täysillä+mukana
17.01.2019 10:06
"Kyllä+muija+osaa+kivakin+olla+mutta+niitä+hetkiä+on+liian+vähän+nykyään,+kiukuttelee+ja+kränää+kun+asiat+ei+mene+kuten+haluaa+ja+silloin+ei+muiden+mielipide+paina,+tekee+haluamallaan+tavalla+muista+välittämättä"
Vaikuttaa,+että+muijasi+on+puutteessa,+eikä+välttämättä+tajua+sitä+itsekään,+tai+sitten+tajuaa,+mutta+ei+vain+halua+tehdä+sitä+sinun+kanssa.
16.01.2019 09:30
Onnittelisin+isää,+paitsi+jos+muija+on+oikeasti+huijari,+mutta+silloin+varmaan+ilmoitatte+poliisille,+että+etsimänne+huijari+on+nyt+täällä,+pidättäkää+se.
Arvelen,+että+olettekin+huolissanne+pitkään+kuolaamienne+perintöjen+puolesta,+eikä+teillä+ole++mitään+todisteita,+että+nainen+on+huijari.
Sitten+teillä+on+kolme+vaihtoehtoa.
1+Luotatte+isänne+arvostelukykyyn+ja+suotte+hänelle+mukavaa+seuraa+viimeisinä+vuosinaan++silläkin+uhalla,+että+menetätte+osan+perinnöstänne.
2.+Jos+olette+sitä+mieltä,+että+isänne+järkikulta+on+pettänyt,+haette+häntä+holhoukseen.
3.+Pyydätte+isäänne+tekemään+tosiaan+avioehdon+ja+toivotte,+ettei+hummaile3+kaikkea+rahojaan++uuden+nuorikkonsa+kanssa.
Tässä+vaiheessa+sitten+punnitaan+myös+miten+läheiset+välit+olette+pitäneet+yksin+olevaan+isäänne.+Jos+olette+nähneet+ja+keskustelleet+paljon,+pystytte+kyllä++vakuuttamaan+hänet+avioehdon+tärkeydestä.+Jos+taas+isä+on+saanut+enimmäkseen+olla+yksinään+voi+olla,+että+hän+ei+uutta+onnea+riskeeraa+ahneiden+lasten+takia.
15.01.2019 13:54
En+nyt+ihan+ymmärtänyt+aloitusta+ja+varsinkaan+tuota+linkitystä.
Linkissähän+on+kyse+vajaaälyisestä+huijatuksi+tulleesta+miehestä..
Miehet+ovat+kiinnostuneita+kaikenikäisistä+naisista+ainakin+seksimielessä.+Tietysti+on+kourallinenmiehiä,+jotka+pystyvät+valkkaamaan,+mutta+niitä+ei+ole+paljon.
15.01.2019 12:58
Aika+hyvä+ja+tuore+näkökulma+asiaan.
Olisi+varmaan+aika+naivia+luulla,+että+itse+olisi+maailman+parhaan+näköinen+mies/nainen+ikuisesti.+Jos+nyt+sittten+sattuisi+olemaan+miesmalli+PT,+niin+30+v+kuluttua+on+uusia+ja+paremman+näköisiä.
Enemmän+siinä+tosiaan+häiritsisi+se+kumppanin+käytös+kuin+itse+asia.
15.01.2019 09:35
Hyvä+huomio.+En+ole+tullut+ajtelleeksi+tuota.+Se+on+sama.+kun+olen+sanonut,+että+lihavat+naiset+eivät+ole+vain+lihavia,+mutta+se+vaikuttaa+myös+heidän++itsetuntoonsa+ja+käytökseensä.
15.01.2019 09:18
Olin+ennen+se,+joka+antoi+periksi.+Sitten+tajusin,+etteivät+naiset+halua+kilttiä+miestä.
15.01.2019 08:38
Oletpa+saanut+hyviä+vastauksia+perusteluineen.+En+siis+sano,+että++vastaus+kumpaankaan+suuntaan+olisi+toistaan+parempi,+mutta+kaikki+vastaukset+on+perusteltu,+eikä+shamingia+kumpaankaan+suuntaan.
Itsekin+sanon,+että+häiritsisi.++Joskus+olin+häpeissäni+asiasta,+joska+yleinen+mielipide+tuntuu+olevan,+että+mihet,+jotka+ajattelevat+niin+ovat+heikkoitsetuntoisia+luusereita.
Ueammankin+psykologisen+testin+mukaan+minulla+on+poikkeuksellisen+vahva+itseluottamus+ja+olen+huomannut,+että+en+ole+ajatuksineni+yksin.+Minulle+ei+myöskään+olisi+mahdotonta+jakaa+naista+sängyssä+jonkun+kanssa,+jos+tilanne+olisi+oikea.
Olen+miettinyt+mikä+tuossa+ajatuksessa+sitten+on+vaikeaa.+Yksi+on+vaan+se+selittämätön+tunne+mustasukkaisuudesta,+muista+ähkimässä+naisesi+päällä.+Toinen+on,+että+uskon,+että+suuri+määrä+seksipartnereita+kertoo+tietynlaisesta+huomionhakuisuudesta,+josta+on+vaikeaa+ellei+mahdotonta+päästä+eroon.+Parisuhteessa+voi+mennä+vuosia+niin,+ettei+tuo+käytös+tule+esiin,+mutta+parisuhteen+mennessä+huonosti+voi+se+luonteenpiirre+taas+ottaa+vallan.+Lisäksi+on+ajatus,+että+samassa+kaupungissa+on+kymmeniä+tai+satoja+miehiä,+jotka+voivat+kertoa+panneensa+naistasi+ja+ovat+mahdollisesti+tehneet+hänen+kanssaan+juttuja,+joita+sinä+et+tule+ikinä+tekemään.
13.01.2019 13:03
Lainatakseni+suvakkiystävättäreni+sanoja:
"vaikka+olen+Halla-ahon+kanssa+eri+mieltä+asioista+on+hän+sentään+johdonmukainen"
Hesarin+haastattelussa+kysyttiin,+että+miten+estää+vastaavat+tapahtumat+tulevaisuudessa.
Halla-aho+vastasi,+että+lopetetaan+humanitäärinen+maahanmuutto.++Totta,+vaikka+se+tuo+muita+ongelmia,+kuten+esimerkiksi+sen,+että+sodan+sattuessa+suomalaiset+eivät+voisi+hakea+turvapaikkaa+vaikkapa+naapurimaista.
Muut+puoluejohtajat+sen+sijaan+vastasivat+mm,+että+kovennetaan+rangaistuksia.+Kuvittelevatko+he,+että+jos+samasta+rikoksesta+saa+vaikkapa+30%+pidemmän+vankilatuomion,+se+rikos+jää+tekemättä,+varsinkin+kun+nuo+saastat+tulevat+maista,+jossa+saatetaan+katkaista+käsi+varastamisesta.
13.01.2019 12:38
Miksi+seksiseuranhakija+ei+voisi+olla+kaunis/hyvännäköinen?
Sama+kysymys+huumeidenkäyttäjän+kohdalta?++Ilmeisesti+sinulla+on+mielessä+joku+stereotypia+
+terminaalivaiheen+narkkareista.+Onhan+niitä+kuuluisiakin+huumeidenkäyttäjiä+Bill+Clinton,+Jere+Karalahti,++Jari+Sillanpää,+Mikael+Persbrandt,++Mikael+Gabriel,+Reino+Nordin,+Remu,+Pikku+G...
Joten+vastaus+kysymykseesi+on,+että+koska+ei+erota+noita+ns+tavallisista+eihmisistä,+ei+voi+tietää.
11.01.2019 13:10
Kävin+sen+katsomassa+elokuvissa+ja+katsoin+areenasta+taas+viime+viikonloppuna.
Insimmäisellä+kerralla+tuli+jotenkin+kiinnitettyä+huomiota+enemmän+niihin+perinteisiin+kohokohtiin,+kuten+tankin+tuhoamiseen,+Rokan+urotekoon+siellä+sivustalla,+humoristisiin+kohtiin.
Nyt+toisella+kerralla+tuli+kiinnitettyä+huomiota+siihen+ikävän+ja+vittuuntumisen+ja+turhautumisen+kuvaukseen+erityisesti+Rokan+kohdalla.
Rokka+oli+monessa+paikassa+todella+turhautunut+koko+sotaan,+erityisesti+nuoren+täydennysmiehen+kuoltua.++Se+turhautuminen+sitten+purkautui+mm+niskurointina+ja+suoranaisena+raivona+esipiehiä+kohtaan.
Suuri+turhautuminen+näkyi+myös+esimiesten+olemuksesta.+Ymmärsivät+varmaan+miehiä,+mutta+sota+on+sotaa+ja+johtamaton+joukko+häviää.
11.01.2019 12:52
Persut+eivät+vaan+taida+ikinä+hallitukseen+päästä/haluta.+Hallituksessa+olo+edellyttäisi+kompromissien+tekoa+tärkeistäkin+asioista+ja+siihen+he+eivät+ole+valmiita,+koska+kannatus+sulaisi+pois.
11.01.2019 11:45
Hullusta+toinen+hullu+voi+vaikuttaa+fiksulta
11.01.2019 11:39
Uutta+piristystä+seksileikkeihin+:-D
11.01.2019 11:32
Erotan+kaksi+tilannetta
1+Näen+kadulla+naisen+jota+haluaisin+panna
Peppu+40
Tissit+25%
Kasvot+(ilme,+meikki+yms)+30%
Alavatsa+15%
2.+Olemme+jo+ns+läpituttuja+ja+mietin+olisiko+naisesta+pidempiaikaiseen+suhteeseen
Asenne,+elämänilo++yms+75%
Kasvot+15%
Vartalo+loput
11.01.2019 09:00
Kyllähän+tuollainen+käytös++juontaa+jonnekin+lapsuudenkotiin+ja+miten+sielä+on+ongelmat+ratkaistu.
En+usko,+että+tuollainen+muuttuu+ilman+ulkopuolista+apua+jos+edes+saat+naista+mihinkään+terapeutille.
Eri+asia+on,+että+jos+teillä+ei+ole+lapsia,+että+kannattaako+lähteä+noin+vaikealle+tielle.+Itse+ottaisin+ja+lähtisin+ja+seuraavaksi+miettisin+tarkemmin+millaisen+naisen++kanssa+rupeaisin+seurustelemaan.
11.01.2019 08:50
No+kun+sinä+haluat+jankata+niin+jankataan.
"+miten+naisten+lihavuus+estää+eroamisen.+"
Missä+olen+sanonut,+että+se+ESTÄÄ?+Missä?
Voit+tietysti+puuttua+jokaiseen+yksityiskohtaan+ja+kaikkeen+löytyy+ratkaisu,+jos+ei+muuten,+niin+maksamalla+ison+pinon+rahaa+jollekin,+joka+tekee+sen.+Ja+itse+kuulun+niihin+miehiin,+joka+pystyy++tekemään+kaiken+kotona,+myös+ne+ns+naisten+työt.
Siinä+vaan+on+se,+että+kaikilla+ei+ole+rahaa+ja+taitoja.++Itse+tunnen+naisen,++joka+ei+edes+tiennyt+mikä+hänen+palkkansa+on,+kun+mies+hoiti+kaikki+raha-asiat,+saatikka+olisi+tiennyt++minkä+verran+menee+lainoihin+tai+veroihin.++Lähipiirissäni+on+toisaalta+mies,+jolle+vaimo+antaa+joka+aamu+20+€+ruokaan+ja+tupakkaan,+muuten+vaimo+hoitaa+kaiken.+
Lyön+vetoa,+että+suomessa+on+kymmeniä+tuhansia+miehiä,+jotka+eivät+tiedä+edes+lastensa+sähköisen+reissuvihon++salasanoja,+saati+sitten+kuinka+ilmoittaa+siellä+possaolosta.+
Veikkaan+myös,+että+suomesta+löytyy+satoja+tuhansia+naisia+,+jotka+eivät+tajua+vikavirtasuojan+lauenneen,+kun+sähköt+katkeaa.
Väännetäämpä+rautalangasta.++Jos+joku+miettii+maratonin+juoksemista,+minä+kerron,+että+treenaa+hyvin+ja+tee+mahdolliset+varustehankinnat+hyvissä+ajoin.+Yllä+olevaa+analogiaa+noudattaen++sinun+neuvosi+on+että+turha+valmistautua+ja+harjoitella,+koska+maratonin+kyllä+jaksaa+juosta,+kävellä,+ryömiä+tai+voi+palkata+jonkun+kantamaan+sinut+maaliin.
On+täysin+hyödytöntä+väittää,+etteikö+valmistautuminen+auttaisi,+jos+edessä+on+vaativa+suoritus.
11.01.2019 08:42
Voi+hyvin+olla.+Ovat+samalla+alalla+töissä,+joten+ymmärtävät+ehkä+toisiaan+paremmin.+Show+busineksessa+voi+joutua+ammatin+takia+hyvinkin+intiimeihin+tilanteisiin,+kuten+tuo+linkitetty+putousvideo+osoittaa.
Siinä+voi+draama+queen+ottaa+porot+nokkaan
10.01.2019 15:57
132 / 178