Vapaa kuvaus

Aloituksia

97

Kommenttia

3554

1. "On+kylmä+ja+empatiakyvytön+mielipide+tuo+että+jos+nainen+suostuu+aina+seksiin,+johtuisi+huomionhakuisuudesta."Olisi+varmaan+pitänyt+laittaa+väliin+usein.+Suuri+määrä+seksipartnereita+kertoo+USEIN+tietynlaisesta+huomionhakuisuudesta".+On+sitten+eri+asia+mistä+tuo+huomiohakuisuus+johtuu.+Onko+se+vaurioista+sielussa,+vai++vain+sitä,+että++naisen+seksuaalisuus+on+hyväksyttävämpää+nykyään.Voisin+ottaa+esimerkiksi,+vaikkapa:+miehen+joutuminen+jatkuvasti+tappeluihin+kertoo+miehen+agressiivisesta+luonteesta.+Voihan+se+kertoa+myös+vaurioista+miehen+sielussa+ja+kyvyttömyydestä+välttää+pa*kaa+seuraa,+mutta+so+what.Yhtä+kaikki.+Jos+naisen+parisuhdehistoria+on+loputtoman+värikäs,+kannattaa+pysyä+erossa+samoin+kuin+yllä+kuvatusta+miestyypistä.+Tietysti+jos+lukemattomat+seksikumppanit+naisella+eivät+haittaa,+niin+ongelmaahan+ei+ole."todellisuudessa+tällaiset+naiset+eivät+jostain+syystä+kunnioita+itseään,+ja+siksi+he+kohtelevat+itsekin+itseään+kuin+esinettä+ja+siitä+seuraa+että+miehet+kohtelevat+häntä+kuin+esinettä.+Näin+käyttäytyvät+naiset+eivät+nauti+seksistä,+sillä+eihän+esine+nauti+kun+sitä+käytetään+-+"Kyllä+minä+olen+ollut+huomaavinani+useimpien+naisten,+joiden+kanssa+minulla+on+ollut+irtosuhteita,+nauttivan+seksistä+hyvinkin+paljon.++Jopa+niin+paljon,+että+ovat+soitelleet+perään+ja+pyytäneet+uusintaa.
  2. No+kun+sinä+haluat+jankata+niin+jankataan."+miten+naisten+lihavuus+estää+eroamisen.+"Missä+olen+sanonut,+että+se+ESTÄÄ?+Missä?Voit+tietysti+puuttua+jokaiseen+yksityiskohtaan+ja+kaikkeen+löytyy+ratkaisu,+jos+ei+muuten,+niin+maksamalla+ison+pinon+rahaa+jollekin,+joka+tekee+sen.+Ja+itse+kuulun+niihin+miehiin,+joka+pystyy++tekemään+kaiken+kotona,+myös+ne+ns+naisten+työt.Siinä+vaan+on+se,+että+kaikilla+ei+ole+rahaa+ja+taitoja.++Itse+tunnen+naisen,++joka+ei+edes+tiennyt+mikä+hänen+palkkansa+on,+kun+mies+hoiti+kaikki+raha-asiat,+saatikka+olisi+tiennyt++minkä+verran+menee+lainoihin+tai+veroihin.++Lähipiirissäni+on+toisaalta+mies,+jolle+vaimo+antaa+joka+aamu+20+€+ruokaan+ja+tupakkaan,+muuten+vaimo+hoitaa+kaiken.+Lyön+vetoa,+että+suomessa+on+kymmeniä+tuhansia+miehiä,+jotka+eivät+tiedä+edes+lastensa+sähköisen+reissuvihon++salasanoja,+saati+sitten+kuinka+ilmoittaa+siellä+possaolosta.+Veikkaan+myös,+että+suomesta+löytyy+satoja+tuhansia+naisia+,+jotka+eivät+tajua+vikavirtasuojan+lauenneen,+kun+sähköt+katkeaa.Väännetäämpä+rautalangasta.++Jos+joku+miettii+maratonin+juoksemista,+minä+kerron,+että+treenaa+hyvin+ja+tee+mahdolliset+varustehankinnat+hyvissä+ajoin.+Yllä+olevaa+analogiaa+noudattaen++sinun+neuvosi+on+että+turha+valmistautua+ja+harjoitella,+koska+maratonin+kyllä+jaksaa+juosta,+kävellä,+ryömiä+tai+voi+palkata+jonkun+kantamaan+sinut+maaliin.On+täysin+hyödytöntä+väittää,+etteikö+valmistautuminen+auttaisi,+jos+edessä+on+vaativa+suoritus.