Onko mielestänne loukkaavaa jos miehenne tuijottaa vieraan naisen pyllyä ja itse olet vieressä?
Otetaan esimerkki: Olimme mieheni kanssa kassajonossa kaupassa ja edessämme oli nuorehko
nainen kireässä pitkässä takissa eli pyllyn muoto näkyi. Huomasin kun mieheni katsahti pyllyä aina vaan uudestaan ja uudestaan. Aluksi asia nauratti minua kun mieheni luuli etten huomaa mutta sitten kun hänen silmänsä hakeutuin aina vaan samaan paikkaan niin se tuntui pahalta.
Miehen tuijotus
15
344
Vastaukset
- Anatomian.tri
Pojat on poikia...
- Miehen.vapaus
Pitäisi olla huolissaan miehen terveydestä, jos hän ei hyvänmuotoista naisen takamusta katselisi.
- Miten.usein.käy.noin
Olisin huolissani miehen mielenterveydestä jos tyttöystävä on vieressä ja kehtaa toljottaa muita. Pitää olla edes vähän itsekuria ja käytöstapoja. Mun mies oli tuollainen ja kyllä vuosienkin jälkeen ottaa pataan että jäin suhteeseen enkä lähtenyt.
- nivusiin
Minulla ja miehelläni on molemmilla omat vastakkaisen sukupuolen anatomiaihanteet. Minulla ne ovat telinevoimistelijoita.
Tietenkin mieheni katselee mutta ei tuijota.
Osaapa se vältelläkin. Kerran olimme ulkouimalassa ja minä istuin altaan reunalla ja mieheini oli allasbaarissa napaa myöten vedessä.
Viereen hankkiutui kaksi saman ikäluokan blondia. Toinen alkoi hivelemään mieheni käsivartta ja eteni pusutteluun saakka jolloin mieheni käänsi poskensa pusuteltavaksi. Molemmat viihtyivät hyvin. En kuullut keskustelua.
Tilanne kesti ainakin tunnin ja noustuaan kuiville, mieheni kertoi viereisen blondin työntäneen peukalonsa uimahousujen kuminauhan alle ja kuljettaneensa peukaloa nivusia kohden. Mieheni kertoi tarttuneensa vaivihkaa naisen ranteeseen estäen etenemisen.
Mieheni ei kertonut minun istuvan noin 10:n metrin päässä.
Seuraavana aamuna ilmeni, että mieheni oli saanut kivipenkillä napaa myöten vedessä istumisesta virtsatietulehduksen. Lääkäriin ja lääkitys. Kieltämättä olin avoimen vahingoniloinen. - Timmiperse
Jos miehen perseiden katselu on naisen mielestä avioeron peruste kannattaa kyseisestä naisesta ottaa ero välittömästi. Ei kannata elämäänsä hullun muijan kanssa tuhlata.
- oletyliherkkä
Eihän katselemisessa mitään pahaa kun ei tuijottamaan jää, katselen minäkin hyvä perseisiä naisia kun niitä sattuu näkymään eikä naiseni siitä pahaa tykkää.
- Himnv
Jos mies huomaa kauniin ja kaunisvartaloisen naisen, sehän on normaalia heteromiehen käytöstä.
Aina saa katsella mitä tahansa kaunista, mutta jos se menee tuijotteluksi ja jopa kuolaamiseksi, on se tökeröä, sivistymätöntä.
Sitä paitsi jos nainen huomaa ääliömöisen tuijottelun, voi saada tiukan kommentin päin naamaa.
Kyllähän naisetkin ihailee nuoria komeita miehiä, ihan samalla tavalla!
Miehet usein hämmentyvät kun vaimo käyttäytyy samalla tavalla kuin mies. - outoa_meininkiä
Voihan tuollainen naisesta tuntua pahalta.
Oma kokemus on aiemmasta tyttöystävästäni, joka valvoi jatkuvasti katseitani ja lopulta olin erittäin ahdistunut tästä valvonnasta, että erohan siitä tuli. Pahaa mieltä kai on tuollainen ahdistuskin.
Ei sovi miehet ja naiset yhteen, joten pysyn sinkkuna. - näinseyleensämenee
Miehet tuijottaa naisia, naiset tuijottaa miehiä, onhan se vähän noloa tai tuntuu pikemminkin epäkohteliaalta siitä kanssakulkijasta, joka sen havainnon kumppanistaan tekee. Mut toiset on visuaalisia ja toisiin iskee jokin muu seikka ihmisessä kuin ulkokuori, ehkä sua ap innoittaa ihmisessä jokin muu seikka. Toiset taas ovat niin äärettömän mustasukkaisia, että kumppanin pitäisi kulkea joka paikassa pipo silmillä. Ihmiselläkin voi olla vain niin huono itsetunto, että kokee senkin pyllyn tuijottelun olevan jotain vertailua itseensä nähden, vaikkei se sitä ole. Suhde ajautuukin mustasukkaisuuden ja heikon itsetunnon vuoksi eroon.
- katson
No mulla taas naisystävä oikein kuiskaa "katooo mites olis toi"härnää mua vaikkakin on oiken yleisesti käskenyt mennä vieraisiin kun itse ei anna koskaan.No silti en ole mennyt vieraisiin tai menisin jos liikkuisin baareissa et voisin tavata jonkun.
- Jlmnvb
Jos mies älyttömänä tuijottaa naisten peppuja tai tissejä, ja vaimo tai tyttöystävä närkästyy, johtuu se siitäkin että vaimoa vihastuttaa se että hän on valinnut älyllisesti luolamiestasolla olevan miehen.
Sillä puolison ala-arvoinen käytös heijastuu myös siihen toiseen.
Vaimoa tai tyttöystävää nolottaa se että jos toiset ihmiset huomaavat ääliömäisen käytöksen.- oppeliini1
Jlmnvb ilmaisi asian hyvin. "Vaimoa tai tyttöystävää nolottaa se että jos toiset ihmiset huomaavat ääliömäisen käytöksen. " Lisäisin vain että on tyttoystävän oma moka kun on valiinut tuollaisen ala-arvoisen tollon ja kaikki muut huomaavat tyton valinnan.
Aika hyvä ja tuore näkökulma asiaan.
Olisi varmaan aika naivia luulla, että itse olisi maailman parhaan näköinen mies/nainen ikuisesti. Jos nyt sittten sattuisi olemaan miesmalli PT, niin 30 v kuluttua on uusia ja paremman näköisiä.
Enemmän siinä tosiaan häiritsisi se kumppanin käytös kuin itse asia.
- jdshhohfoöHFOL
No minua enemmän hävettäisi se, että joku tuijottaa noin avoimesti toisen takapuolta. Itsekin biseksuaalina saatan katsella naisia, mutta sen voi tehdä myös näyttämättä perään kuolaajalta ;) Eli lähinnä hävettäisi, kun mies ei osaa katsoa tahdikkaasti. Tuollainen tuijottaminen voi olla katseen kohteelle kiusallista ja epämiellyttävää.
- fdcvfdc
Lähinnä hävettää miehen käytös. Ei sellaisen miehen kanssa viitsi liikkua, joka naisten takapuolta tai tissejä toljottaa. Todella nolottavaa olla siinä vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143360Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261394- 931278
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2651127Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi571116Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk661054- 42955
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253921- 84841
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48798