Naisen "veistely" jatkuu

allapäin

Tiedän kyllä muijani tyylin mutta alkaa pikkuhijaa kyllästyttämään ne jatkuvat lohkaisut mitä tulee. Meidän jäkikasvu muutti omilleen ja muija päätti sitten muuttaa sisustusta mieleisekseen ja sängyn paikkaa vaihdettiin huoneesta toiseen. Irotin ritilä pohjan, käänsin ylösalaisin ja kiristin rungossa olevat tukijalat ja muija seurasi tiiviisti vieressä. Siinä kiristelessä muija oikein taas lohkaisi vuosikymmenen murjaisun, ei ihme että natisee kääntäessä kylkee kun on rynkytetty reilu 20 vuotta vai mitä sanot. Eipä olis ollut tarvetta kiristää kun ei nykyään ole muuhun tarvetta kun nukkumiseen ja siitähän se alkoi ja loppui kun muija sanoi et joo, luuletkos että tosissaan vielä levittelisin sulle reisiäni että pääset nussimaan ne ajat on ohi. Muija on yleensä ihan siedettävällä päällä mutta vituttaa vaan toi viisastelu jota tulee. Kesällä oli vähän parisuhde kränää, pänni juuri tuo naisen tyyli, kysyy multa mielipiteitä mutta ei niistä välitä kuitenkaan ja kun sanoin et voidaan lähtee eri teille jos en enää ole mieleen niin muija hätääntyi, sanoi heti et älä nyt hermostu en mä toista miestä haluu sä pysyt mun kanssa ja sillä selvä, luulee kai omistavansa mut, hyvä ettei olla naimisissa, kylmää muistot kun mentiin kihloihin silloin jo ensimmäinen lohkaisu muijalta, sä olet nyt mun mies ja me kuulutaan yhteen. Myös muijan mustasukkaisuus on huomioitavaa, aina kun jutskaan mulle tutun naisen kanssa mitä muijani ei tunne se alkaa, kukas toi hempukka oli mitä se susta tahtoo, onko ollut jotain sutinaa vai. Ja näitä riittää en tidä mistä muija noita vetelee. Kyllä muija osaa kivakin olla mutta niitä hetkiä on liian vähän nykyään, kiukuttelee ja kränää kun asiat ei mene kuten haluaa ja silloin ei muiden mielipide paina, tekee haluamallaan tavalla muista välittämättä.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Kyllä muija osaa kivakin olla mutta niitä hetkiä on liian vähän nykyään, kiukuttelee ja kränää kun asiat ei mene kuten haluaa ja silloin ei muiden mielipide paina, tekee haluamallaan tavalla muista välittämättä"

Vaikuttaa, että muijasi on puutteessa, eikä välttämättä tajua sitä itsekään, tai sitten tajuaa, mutta ei vain halua tehdä sitä sinun kanssa.

• Ootnuukuri

Osta uusi sänky! Ei ihme kun ärsyttää jos yli 20 vuotta on jourunu samalla laveerilla levittään. Ihan sama minne sen lastulevykasan siirtää, yhtä ruma se on.
      Tsemppiä, muijallesi.

• joku.tolkku

Ymmärsinkö oikein, että olet vittumaisen naisen kanssa joka ei halua harrastaa seksiä sun kanssa? No jokainen tyylillään...minä en tuollaiseen suhteeseen jäisi.

• SinneMenise

Aloittaja sentään totesi että onneksi ei olla naimisissa, joten ehkä hän kasaa seuraavan sänkynsä suosista omaan uuteen asuntoon. Toivottavasti.

• Oppeliini1

Naisesi sanavalinta on todella tökeröä ja junttimaista.
      On vaikea uskoa ettei tuo heijastu hänen muuhunkin käytökseensä. Ja sinä VALITSET sietää, katsoa ja kuunnella sitä!
      No valintahan tietenkin on omasi joten miksi edes tuot sen esiin keskustelupalstalla, onkin yllättävää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3430
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1404
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1278
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      265
      1127
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      57
      1126
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      69
      1068
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      44
      975
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      921
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      851
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      808
    Aihe