Vapaa kuvaus

Aloituksia

97

Kommenttia

3554

1. Tunnistatko+teidän+parisuhteen+tästä+https://keskustelu.suomi24.fi/t/15489473/mista-tunnistaa-vakivaltaisen-suhteen-alkumetreillaEnpä+itse+näe+muuta+mahdollisuutta,+kuin+erota+ja+pitää+kiinni+omista+oikeuksistasi+tiukasti.Saat+yhteiseen+lapseesi+varmasti+tapaamisoikeuden+(toivottavasti+50/50)+jolloin+pystyt+näyttämään+hänelle+normaalin+kodin+ja+vanhemmuuden+mallia.+Mitä+vanhemmaksi+lapsi+kasvaa+sitä+enemmän+hänellä+on+mahdollisuutta+päättää+asumisjärjestelyistään.+Teini-ikäisenä+alkaa+olla+niin,+että+käytännössä+lapsi+voi+kieltäytyä+menemästä+toiselle+vanhemmalleen.
  2. Muutama+kohta+nousi+esiin.1)+"+Huono+seksikumppani+ei+uskalla+kokeilla+mitään,+on+epävarma+ja+kysyy+koko+ajan,+onko+jokin+asia+ok."Olen+taas+monesta+oppaasta+lukenut,+että+kysy+kumppaniltasi+rohkeasti+mikä+tuntuu+hyvältä.+Tämä+siis+taas+vahvistaa+palstatotuutta,+että+naiset+haluavat+kokeneita+ja+itsevarmoja+miehiä.2)"Suuri+enemmistö+Netan+tapaamista+miehistä+oli+innoissaan+siitä,+että+parikymppinen+nainen+on+kokenut+seksissä."Kaipa+ne+panot+ivatkin+innoissaan,+mutta+jos+samoilta+miehiltä+kysyttäisiin,+otatko+mielummin+parisuhteeseen+Tuhannen+kullin+Tuijan+vai++Annan,+jolla+on+ollut+0-3+petikumppania,+veikkaan,+että+suurin+osa+ottaisi+sen+Annan,+varsinkin+jos+on+odotettavissa,+että+noista+kuudesta+kymmenestä+petikumppanista+vaikka+5+on+tuttuja.3)+"–+Naiset+leimaavat+toisia+naisia+enemmän+lutkiksi+tai+huoriksi+kuin+miehet.+En+tiedä,+miksi.+Jostain+syystä+on+naisia,+joilla+on+tarve+puhua+pahaa.+He+ovat+hienohelmoja,+jotka+tykkäävät+arvostella+ihmisiä."Tämä+on+ollut+minun+käsitykseni+iän+kaiken4)"Joskus+tulee+tunne,+että+haluaisin+lähteä+treffeille+ja+kokea+alkuhuumaa,+mutta+elämä+on+nyt+kuitenkin+monella+muulla+tavalla+parempaa.+En+olisi+uskonut,+että+kiinnostuisin+kenestäkään+siinä+määrin,+että+lähtisin+vakavaan+parisuhteeseen.+Oli+tosi+outoa+tajuta,+että+haluan+olla+mieheni+kanssa+tosissani."Tuo+on+juuri+se+juttu,+miksi+nämä+Tuijat+ja+Netat+eivät+ole+parisuhdeainesta.+He+ovat+huomiohakuisia+ja+jääneet+koukkuun.+Heille+ei+riitä+tavallinen+arki.+Veikkaan,+että+viimeistään,+ennen+kuin+Netalla+on+seitsämäs+vuosi+parisuhteessa,+on+hän+pettänyt+miestään+ja+ehkä+jopa+eronnut.
  3. Monipiippuinen+asia.Koska+olet+itse+viimeksi+stripannut+naisellesi+tai+esittänyt+helikopteria?+Miten+paljon+itse+panostat+ulkonäköösi.+Onko+jalassasi+Björn+Borgit?+Silitätkö+aamulla+kauluspaidan+päällesi+ja+ovatko+farkkusi+muodikkaat?+Vetäisetkö+aamulla+lankkia+kenkiin.Itse+olen+kääntänyt+tuon+naisen+kokeilunhaluttomuuden+positiiviseksi.+Ne+naiset+jotka+ovat+todella+tarkkoja+ulkonäöstään,+ovat+kiinnostuneita+esiintymään+ja+ovat+hyvin+kokeilunhaluisia+haluavat+luultavasti+sitä+huomiota+muiltakin+kuin+sinulta+ja+pettämisen+riski+kasvaa.Sanoisin,+että+kohtalosi+ja+kaa+enemmistö++suomalaisista+miehistä.++Ei+saa+ikinä+tuntea+olevansa+himoittu+ja+haluttu.+Itsellä+on+onni+kuulua+siihen+osaan,+joka+saa++tavalla+tai+toisella+oikeastaan+viikottain+kuulla+olevansa+hyvän+näköinen.+Edelleen+se+tuntuu+tosi+hyvältä,+kun+ensimmäiset+44+vuotta+elämästään+luuli+olevansa+korkeintaan+tavis.Jos+nyt+jonkun+neuvon+annan,+niin+rupea+sanomaan+naiselles+iainakin+viikottain,+miten+tykkäät+hänestä+ja+miten+haluttava+hän+on.+Rupea+ostamaan+hänelle+pikku+hiljaa+vaatteita,+joita+haluaisit+hänen+päällään+nähdä.+Aikaa+muutokseen+voi+mennä+vuosia.