Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3554
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kunnioitan+mielipidettäsi,+vaikka+en+oikein+ymmärrä+perusteluitasi.
Olen+pitkään+seurustellut+teologin+kanssa,+vaikka+olen+ateisti.++Se+on+vain+ulkopuolisten+antama+määritelmä,++mutta+sinänsä+en+määrittelisi+sillä+itseäni.+Uskonto+on+vain+minulle+yhdentekevä+asia.
Samalla+tavalla+voisi+ajatella,+että+jos+laittaa+rastin+ruutuun,+että+on+eronnut.+Se+ei+kuitenkaan+määrittele+millainen+ihminen+on+luonteeltaan.
26.09.2018 12:55
"Itse+en+esim+halua+aloittaa+mitään+ateistin+kanssa"
Mielenkiintoista.+Onko+uskonnottomuus+mielestäsi+arvo,++Useimmille+uskonnottomuus+on+käsittääkseni+lähinnä+sellainen+hällä+väliä+juttu,+että+koska+ei+ole+mitään+järkevää,+niin+miksi+uskoa.
Vähän+niin+kuin+kommunisti+ei+voisi+seurustella+puoluepolitiikkaankuulumattoman+kanssa.
Haluaisitko+siis+saada+kumppanilta+vahvistusta+uskollesi.+Eikö+riitä,+ettei+hän+dissaa+sinun+vakaumustasi.
25.09.2018 15:16
"Minusta+on+kuitenkin+outoa+että+omanikäiseni+miehet+etsivät+25-40+vuotiasta+seuraa."
Mitäs+outoa+siinä+on,+jos+haluaa+nuorta+ja+kaunista.+Tosin+nelikymppinen+ei+ole+enää+niin+nuori,+mutta+70-vuotiaaseen+verrattuna+on.
25.09.2018 12:34
Lisäys+pari+päivää+lisää+selailtuani.
Lieneekö+jokin+tinderin+ominaisuus,+että+aluksi+eteen+tuli+todella+hyvännäköisiä+naisia,+mutta+näin+useamman+päivän+jälkeen+alkaa+tulla+taviksia+paljon+enemmän.
Noita+snapchat+kuvia,+joissa+on+kissankorvat+ja+kuono+on+todella+paljon.+En+oikein+ymmärrä+niiden+funktiota.+Ohkä+ajatellaan+niiden+osoittavan,+että+on+leikkisä.
25.09.2018 10:24
Totta.+Mietin+samaa.+Onko+niin,+että+hyvännäköiset+ihmiset+eroavat+helpommin,+koska+he+tietävät,+että+heillä+riittää+vientiä.
25.09.2018 10:21
Tai+sitten+ne+olivat+vain+tekosyy+Tiialle++harrastaa+irtoseksiä.++On+jokin+jota+syyttää.+Sama+nin+kuin+raskaus+on+jollekin+tekosyy+syödä.
Mielialalääkkeet+näköjään+aiheuttavat+nenärenkaan+laiton+ja+mustat+rinsikat+läpikuultavan+topin+alla.
24.09.2018 13:20
No+et+tietenkään+kerro
24.09.2018 11:21
En+toki+kehoita+ketään+eroamaan,+varsinkin+jos+on+lapsia.+Lasten+takia+kannattaa+sietää+aika+paljon.
Oikeassa+kuitenkin+olet.+Itsellä+oli+samat+fiilikset,+kun+vaimo+jätti+minut.+Ja+kuinka+väärässä+olinkaan.++Kuosissa+säilynyt+40+++fiksu+mies+on+todella+kuumaa+tavaraa+parisuhdemarkkinoilla+ja+voi+ihan+hyvin+katsella+hyvinkin++yli+10+vuotta+nuorempia+naisia++ja+panoksi+vieläkin+nuorempia.
24.09.2018 11:19
tämä+kiinnostaisi+minuakin.
24.09.2018 11:10
Aika+ikävää,+että+olet+ollut+yksin+kolmen+lapsesi+asioiden+kanssa.+Olettehan+kuitenkin+perhe,+jonka+jäsenten+hyvinvointi+on+myös+sinun+miehesi+asia.
Toisaalta+hyvin+ikävää+myös+se,+että+sinulla+on+koko+ajan+ovi+raollaan,+että+suhteeseen+pääsee+kolmas+pyörä.+Silloin+on+vaikeaa+rakentaa+hyvää+parisuhdetta,+koska+kriisejä+kyllä+tulee+elämän+aikana.
24.09.2018 11:08
Tinderistä.++Teet+valeprofiilin+sinne+ja+kohta+on+kasapäin+tykkäämisiä+salarakkaita+jonossa.
24.09.2018 10:51
Koska+tunteista+puhuminen+on+aika+tylsää.++Se+ei+oikeastaan+vie+mitään+mihinkään,+kun+taas+asioista+puhuminen+vie.
Ja+kuitenkin,+aika+harva+kuitenkaan+haluaa+kuulla+itseensä+kohdistuvista+negatiivisista+tunteista.
24.09.2018 10:49
Aika+pitkälle+CamelBootsin+kanssa+samaa+mieltä.+Itse+alan+pian+viittäkymppiä+kolkuttelemaan++ja+täytyy+sanoa,+että+menestys+naisten+keskuudessa+on+huomattavasti+parempi+kuin+kaksikymppisenä.
Aktiivisin+ryhmä+on+40++naiset,+mutta+ihan+runsaasti+30+++naisiakin+olisi+tarjolla.+20++naiset+alkavat+jo+olla+harvinaisuus,+mutta+niitäkin+välillä+olisi.
Se+kyllä+on+sanottava,+että+nettimaailmassa+ei+tachejä+nuorten+naisten+kanssa+juurikaan+tule,+koska++he+ajattelevat,+että+20+vuotta+vanhempi+mies+on+jotenkin+lähtökohtaisesti+luontaantyöntävä.+Livekohtaamisissa+asia+koutenkin+on+eri+.
24.09.2018 09:28
Naisten+erikoiskykyjä+pitäisi+hyödyntää+paremmin+koirien+luonnetestauksessa,+koska+naiset+näkevät+luonteen+heti+ensisilmäyksellä
22.09.2018 11:54
"se+että+nainen+nauraa+miehelle+on+yksi+pahimpia+tunteita+mitä+miehelle+voi+aiheuttaa+varsinkin+jos+mies+ihannoi+tätä+naista.+"
Totta.+Miehet+pärjäävät+ilman+suuria+tunteita,+pussailua+ja+halailua.+Se+mitä+miehet+kammoavat,+on,+että+nainen+ei+kunnioita+heitä.+Eikös+se+yksi+tamperelainen+perusinsinööri,+joka+otti+sen+valtuutettuvaimonsa+pois+päiviltä+sanonut+syyksi+kunnioituksen+puutteen+ja+pilkallisuuden.
21.09.2018 10:53
En+koe+tuota+itselläni+niin+hallitsevaksi.+Aloittajan+tapauksessa+ongelma+vaikuttaisi+jo+riistäytyneen+käsistä.
21.09.2018 10:04
En+ole++ratkaissut+ongelmaani.+Lähinnä+salailen+sitä.+Toisaalta++koen+sen+hiukan+samanlaisena+kuin+vaikkapa+toisen+ongelmani+ylipainon.++Minulla+on+hiukan+ylipainoa+ja+joudun+miettimään+syömisiäni+joka+päivä,+mutta+käsistä+se+ei+ole+riistäytynyt.
Itse+asiassa,+kummassakin+on+kyse+loppuviimein+psyykkeen+ongelmasta.+Toisessa+syö+enemmän+kuin+on+nälkä+tai+ruokaa,+minkä+tietää+lihottavaksi+ja+toisessa+taas+hakee+hyväksyntää,+jännitystä+tms.
17.09.2018 10:20
Ei+sinulla+velvollisuutta+varoittaa+ole,+mutta+ehkä+se+olisi+ns+hyvä+työ.
Muuten+aika+pitkässe+samaa+mieltä+näinminusta+kanssa.++Varoita+naista,+mielummin+anonyymisti,+ettet+saa+vihoja+päällesi.+Nainen+saa+sitten+tehdä+omat+johtopäätöksensä.
17.09.2018 10:13
Viimeksi+vaihdoin+10+vuotta+nuorempaan,+mutta+sekin+tie+on+äkkiä+kuljettu+loppuun.+Aina+ei+niin+voi+tehdä.+Tosin+minulle+tuo+rajapyykki+ei+ole+25+vaan+ehkä+n.+40,+mutta+sama+perusajatus.
Voihan+tässä+käydä+niinkin,+että+alan+sitten+olemaan+itse3+niin+vanha+guppe,+että+siirryn+vaan+kalastelemaan+ja+riittää,+ettänainen+on+vaan+mukava.
17.09.2018 10:04
Aika+epäeroottinen+paikka+tuo+sauna.+Olen+pari+kertaa+harrastanut+seksiä+saunassa,+ja+kuolema+meinaa+korjata.+Seksi+kuitenkin+vastaa+aikamoista+urheilusuoritusta+ja+sellaisen+tekeminen+on+todella+vaativa+60-70+asteen+lämmössä.
Toisaalta+myös+todella+harva+nainen+on+niin+kaunis+alastomana+lauteilla+rönöttäessään,+että+minulla+alkaisi+tahdosta+riippumatonta+toimintaa+tapahtua.
17.09.2018 09:59
142 / 178